Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Ik heb 45 minuten in de wacht gestaan en nog steeds zijn " al onze medewerkers in gesprek ", Op vrijdagavond van half elf tot kwart over elf, toch niet de populairste tijd om te bellen dacht ik. Tenslotte de verbinding maar verbroken! Zéér frustrerend en klantonvriendelijk!!Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
Vanavond wil ik de opname van de samenvatting van de F1 zien. Krijg een totaal ander onderwerp, racen met motor fietsen. Het is een bekend probleem, bij Ziggo, dat er soms iets anders word opgenomen dan ingetoest. Echter, ik hoor dit commentaar al een half jaar en er wordt kennelijk niets aan gedaan. Bovendien is er geen klanterservice, anders dan chatten, beschikbaar na 8 uur 's avonds. Ronduit waardeloos.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Ik ben heel goed geholpen, aardige dames. Je kunt als je klant bent telefoonnr. 1200 bellen, dat is een groot plus punt.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
ik heb nog steeds geen afrekening gezien van dit bedrijfLees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
als geen klant meer wil zijn hoor je er niet meer bij, bij dit waardeloze bedrijf
:(Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Donderdag en vrijdag geen krant ontvangen 21 en 22 april en niemand telefonisch te spreken bij uw dagblad.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Willen jullie geen telefonisch contact met uw abonnees ? Al meer dan 46 jaar abonnee.
En niemand te spreken!
Met vriendelijke groet,
Martien
Na twee dagen wachten en ondanks de beloftes, is het vandaag eindelijk gelukt het oud papier op te laten halen, dat wil zeggen dat de gemeenuo Drimmelen vandaag haar belofte is nagekomen. Heb ze dan ook telefonisch bedanktLees alle beoordeling van Gemeente Drimmelen Klantenservice (2)
Waarom is klantenservice niet gewoon telefonisch bereikbaar voor vragen?? Deze klantenservice met digitale assistent vind ik echt shit! Beneden alle peil. Kost me bovendien uren van mijn tijd en veel ergernis!Lees alle beoordeling van HEMA Klantenservice (8)
Ik bestel twee dozen wijn a 6 stuks. Er wordt er één afgeleverd. DHL geeft aan dat de andere doos gevallen is. Sorry, die lekte, maar hij zou het verder wel regelen. Ik hoor vervolgens niets meer. Maar ik heb de wijn wel al betaald. Ga dat maar eens uitleggen aan een digitaal assistent!!
Ik vind dit echt niet kunnen om zo met klanten om te gaan. Ik wil gewoon weten wanneer ik mijn wijn ontvang!
je sluit een contract af voor 219 euro per maand , je gebruik is lager ik gebruik 150 euro permaand heb houtkachel en alles a+++Lees alle beoordeling van Innova Energie Klantenservice (9)
dan gooien hun hem een maand later naar 350 euro permaand das meer dan het dubbele dan ik gebruik , ze helpen je aan de telefoon niet netjes
ik leg de zaak uit dat ik alleen staande ben en voor mijn een gezin met kinderen woonde . dat maakt hun niks uit ze kijken naar de afgelopen 3 jaar
terwijl ik nieuwe klant ben en alleen staand
hoe help je mensen in de problemen
dan bel je , je legt het uit en dan is het net of ze een boekje voor lezen
dus onbeschoft en denken zeker niet aan de klanten die bij hun komen .
al kan je aan tonen dat je dus minder verbruikt dan de 219 euro wat op je contract staat . maakt ze niks uit . dus innova is een afrader
Ik hang 19 minuten aan de lijn met een dringende vraag en dan wordt de verbinding gewoon verbroken.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
waardeloos, gisteren 20042022 zou papier opgehaald worden, maar niet gedaan Vanmorgen gebeld, zou vandaag alsnog gehaald worden, mocht dat niet lukken, zou ik gebeld worden en ook dat gebeurde niet. Wat een slechte service, typisch DrimmelenLees alle beoordeling van Gemeente Drimmelen Klantenservice (2)
Niet bereikbaar via chat, facebook, telefoon.(half uur wachttijd) Ik wil mijn reis omboeken. Hoe dan? De site hapert en geeft steeds wisselende prijzen door en de kassakorting wordt niet toegepast bij het doorklikken. Nu is de reis dus niet meer beschikbaar na een aantal dagen proberen. ????Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Na een klacht over een opgelopen Salmonellabesmetting, 10-02-2022 (pompoenpitten van de Jumbo), waarbij ik behoorlijk ziek ben geweest klachtformulier aangemaakt. Na vele standaard mailreacties dat het nog in onderzoek was 4 x belcontact geweest met goede afspraken over (gelijk) teruggebeld worden en vouchertoezegging werd er NIET teruggebeld en van de serieuze vouchertoezegging kwam tot op heden niets terecht.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Dit had ik helemaal niet verwacht van Jumbo, zeker niet na de op zichzelf fijn verlopen gesprekken met de klantenservice.
4 x maal gebeld 6 x gemaild en nog snappen ze het nietLees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
De bussen zijn altijd te laat of ze vervallen in een keerLees alle beoordeling van Arriva Klantenservice (3)
nu al weer een aantal dagen zeer slechte bezorging. Het is een ochtend- en geen middagkrantLees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
hhet ergste is de ronde dans door de klanten service.absoluut een nul.. ook dit formilier contact contact de mensen zijn meer dan ok mar ze kunnen nix /wat ze voor je willen doen wordt teeb gehouden door vagelijk de admin cq administratie. 24 huur voor het aansluiten van de nxt box het herstellen van de pace box 72 uur uiteindelijk niet onmogelijk ikwacht vrijdag af 3dagen wachten contact met community hoe komen ze an mijn outlook aadres. en nu hetklapstuk.een van de klachten telefonnisch riep medeleven op troost een maand erotiek toegwezegd op maandag 2e paasdag bevestigd doorgevoerd neen schrijven ref tmplt547 fijn dat u klant bent get m de groot TERCONTROLE VAN DIT ALLES OPGEROEPEN DOOR DE NEXT BOX WORDT NU GECOTROLEERD DOOR DE MONTEUR VRIJDAG OCHTEND. HIJ GAAT CONTROLEREN GEEN HUUR FUBTIE VOOR DE NIEUWSTE FILSM GEEN EROTIEK APP OF HOE HET NIEUWE HUREN HET EN OF GGRHANTEEERD MOETEN WORDENNB IK HEB DE HORIZON BOX GEWEIGERD DE XL EN xxxxxx eindeLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
onvoldoendeLees alle beoordeling van PostNL Zakelijk Klantenservice (4)
Shame on you ( again)! Ik kreeg een email gisterenochtend dat ik inklaringskosten moest betalen! Ik heb dat meteen gedaan en kreeg iets later gisteren een email-bevestiging dat ik de inklaringskosten had betaald ! Ik heb een account bij post.nl !! Vervolgens kreeg ik vandaag Weer een herinnering dat ik mijn inklaringskosten niet had betaald ??!! Ik heb meer dan 20 screenshots gemaakt in mijn account dat ik Wel de inklaringskosten heb betaald ! Jullie hebben het meeste verdiend aan de Pandemie en toch blijven jullie het meest corrupt !!! Shame on you ! Mevrouw S.D. de Boer.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Ik heb telefonisch contact gehad ivm een aanmaning van het incasso bedrijf. Ik heb op verzoek van Zooplus klantenservice mijn afschrift getoond (mail) van betaling, niks meer van gehoord. Wel van incasso bedrijf dat ik nu binnen 4 dagen moet betalen. Ik heb bewijs van betaling, en wil dus dat dit binnen 4 dagen is opgelost.Lees alle beoordeling van Zooplus.nl Klantenservice (5)
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en doen niets!!!!Lees alle beoordeling van Politie - Geen spoed (3)
Vestiging eindhoven Vestdijk al gesloten om 18:30, terwijl sluitingstijd 19:00 is. Klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar. Wat een klantervaring?!Lees alle beoordeling van SIXT Autoverhuur Klantenservice (12)
Tui is al dagen onbereikbaarLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Zaterdag 16 april belde ik de klantenservice omdat wij de krant weer niet hadden ontvangen. Er werd mij (net als de vorige keer) verzekerd dat we de krant in de nabestelling zouden ontvangen..Dus ....kregen we weer NIETS. De reden van mijn late reactie is dan ook dat ik zo kwaad werd dat mijn vrouw op haar 90ste verjaardag geen krant ontving dat ik mogelijk erg vervelende taal zou gaan gebruiken. Uw service is ,waar het ook aan mag liggen, waardeloos.Onze vaste bezorger had zeer duidelijk zijn vrije dag aan het RAYONHOOFD doorgegeven.Wij wensen u veel sterke met de bedrijfsvoering.Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Wim Schingenga Beeldend kunstenaar.
Ziggo is volledig onbereikbaar bij het doorgeven van een storing aan een meterkast.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
7 april en Dinsdag 19 april geen krant ontvangen, vandaag 20 april ook weer geen krant ontvangen .Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
Wat een waardeloze situatie.!!
Kan er geen afhaalpunt ingesteld worden waar ik misschien zelf de krant kan ophalen als die niet is bezorgd?
Probeer al 6 dagen een vertragingsclaim in te dienen maar wordt steeds geweigerd.Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Krijg steeds de melding dat er iets is mis gegaan, en deze nu 6 dagen.
Totaal geen vertrouwen meer in Transavia
DramaLees alle beoordeling van NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice (21)
Al 40x gebeld. Niemand heeft er verstand van een moeilijke vraag.
Je kan niet mailen, de chatbuddy heeft geen verstand. Alleen maar ongeschoold volk waar je mee te maken krijgt, die alleen standaard antwoorden kunnen geven.Zo vlug mogelijk overstappen
Tui geeft op hun site aan dat er een gereduceerde prijs geldt voor een corona test bij het boeken van een reis.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Wanneer via hun site de afspraak moet worden gemaakt blijkt dat die pagina niet kan worden geopend, dus niks gereduceerd.
BRENG MIJ IN CONTACT MET EEN MENS AUB!Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)