Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Lyndia op 18-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Booking.com liet ons op straat staan na een dubbele boeking, heeft geen alternatieve accomodatie geregeld, weigert naderhand extra kosten te vergoeden en reageert niet meer op e-mails of een aangetekende aansprakelijkstelling aan het hoofdkantoor. Schandalig, maar ik zie inmiddels dat het op internet klachten regent. Het laatste woord is hier nog niet over gezegd.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Connie op 18-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Regelmatig bagger mails in een scandinavische taal en blijft maar doorgaan ook na een melding. Booking is echter onbereikbaar om te mailen. Klantenservice geeft ook geen reactie als je vraagt waarom ze het door mij geboekte hotel binnen 2 uur annuleren terwijl wij onderweg zijn.
Het wordt dus steeds slechter en slechter bij de klantenservice? Enig idee wat service is booking?
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: VriendenLoterij Klantenservice

  • Beoordeeld door loes verhoef op 18-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VriendenLoterij Klantenservice is: 1.4)

met veel moeite 1 lot van de 2 kunnen opzeggen, mocht maar 1 lot per keer, ik zou email krijgen van opzeggen en ook nog per post na 8 dagen nog geen mail of post binnen.waren ook erg onvriendelijk met bellen.
Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Noor op 17-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Wilde júíst telefonisch kontakt.
Live n gesprek met iemand
Krijg n Engels ingesproken bandje!

Graag kontakt met mij opnemen middels emal
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door J.A. Lubbers op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Vanmorgen heb ik gechat met de LC.
Onze krant was niet bezorgd. Na het chatten ( rond 9 uur) , zou er tussen 12 en 14 uur een kant bezorgd worden.
Dat is niet gebeurd.
Super slecht dus. En er waren ook meerdere buren van ons die geen krant gekregen hebben.
En u leveren jullie niets meer en zijn jullie niet eens meer bereikbaar!
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door Michiel van Mourik op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

Toen ik zocht op contact Coolblue kreeg ik een nummer voor 90 cent per minuut. Het telefoongesprek duurde twaalf minuten. Ik had een klacht over hoe de vaatwasser ingebouwd is. Dat wordt wel opgelost, maar ik vind het heel raar dat ik meer dan een tientje betaal om mijn klacht te melden.
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Wim van benthem op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Schandalig dat er met Pasen geen krant wordt bezorgt wel betalen komt steeds vaker voor
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob plugge op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Hetzelfde probleem abonnement op zaterdagkrant met vrouw. Gedurende de eerste 8 weken van dit abonnement vrouw tot 4x toe niet meegestuurd. En ook geen nabezorging van die vrouw. Ja reactie ga maar digitaal lezen. Ja dag daar heb ik geen abonnement voor genomen. En de krant is 6 van de 8 keer te laat wel excuusmail maar wat heb ik daaraan. Door deze wanprestatie wil ik van mijn abonnement af. Maar ondanks dat ze een wanprestatie leveren kom ik hier niet vanaf. Nu maar geld terug laten storten, en zien we wat er gebeurd. Ik heb alle mails bewaard. Krijg trouwens ook geen enkele reactie daarop
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Trommar op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Bezorging krant is de laatste tijd zeer slecht.|
Ik overweeg de krant na ruim 50 jaar op te zeggen als bezorging niet beter wordt.
Altijd netjes de abonnementskosten, zoals het hoort, betaald voor de volle prijs, terwijl nieuwe klanten de krant 3 maanden lang voor € 3 per week ontvangen en dan toch de krant opzeggen en dan weer een buurman vinden die ook weer voor 3 maanden besteld.
Dit gaat ten koste van de vaste klanten.
En dan ook nog eens geen of te laat kranten ontvangen
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door elles op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

SLECHT niet te bereiken als je ze nodig hebt
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door H kortlever op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Krant is op de 4e opeenvolgende zaterdag niet bezorgd…..
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Chayenne op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Goededag,

Ik heb een pakket (ballon) expres laten bezorgen op 14-4 omdat er iemand jarig was. Er stond dat het pakket tussen 1130 en 1430 bezorgd zou worden. Om 1630 nog steeds niks bezorgd. Vervolgens stond er opeens dat het de volgende dag geleverd werd. Verder geen mail van gekregen of iets. Vandaag (15-4) 3 maal klantenservice gebeld. Eerst 10 minuten in de wacht gestaan terwijl jullie net een minuut open waren. Daarna een medewerker aan de lijn die geen cursus gesprekstechnieken heeft gehad. Ik leg het verhaal uit, hij geeft aan dat de chauffeur gister een calamiteit had waar door het pakket niet geleverd kon worden. Dit is uiteraard te begrijpen. Vervolgens gevraagd waar het pakket dan nu is en of het vandaag wel geleverd wordt. Dit werd bevestigd. Aan het eind van het gesprek niet werd er niet gevraagd of ik nog vragen gehad en werd er gewoon  opgehangen. In de middag keek ik op de track and trace code, daar stond: niet in levering bedrijf gesloten. Ik nogmaals gebeld met de klantenservice. Legde mijn verhaal uit, meneer ging met een collega overleggen. Na een minuut hing hij op. Nogmaals voor de derde keer gebeld, deze meneer snapte het begrip inlevingsvermogen duidelijk ook niet. Ik legde de situatie uit dat ik het vervelend vond, ook dat er zomaar werd opgehangen. Het enige wat meneer zei is of ik mijn pakketcode wist. Belachelijk! Uiteindelijk gegeven om te horen te krijgen dat de chauffeur had besloten om mijn pakket niet te scannen en op bedrijf gesloten te zetten?! Enige optie is dat het pakket een dag later naar een ophaalpunt wordt gebracht en anders nog een poging om dinsdag bezorgd te worden op het juiste adres. Ik heb niet voor niks een kado voor een persoon op haar verjaardag laten bezorgen, beetje gek als ze het dan zelf moet ophalen of het een week later pas komt.

Ik vind snap dat de eerste chauffeur calamiteiten had en dat het pakket dan niet bezorgd kon worden. Wat ik niet snap is waarom er dan niet gecommuniceerd is?! Ik moet er zelf 3x achteraan bellen om een beetje informatie te krijgen. Vervolgens krijg ik drie verschillende mannen aan de telefoon die alle drie 0 verstand hebben over hoe zij een klantvriendelijk gesprek moeten voeren. Belachelijk als je bij de KLANTENservice werkt. Mijn gevoelens werden totaal genegeerd en uiteindelijk kwam ik geen stap verder.

De laatste meneer die ik sprak was op het eind stil, vroeg wederom niet of ik nog een andere vraag had. Uiteindelijk zei ik zelf maar doei, 2 seconden later werd er door hem opgehangen zonder gedag te zeggen. Ik denk dat je van een medewerker klantenservice toch wel de basisvaardigheden gespreksvoering mag verwachten zoals normaal gedag zeggen of vragen of er nog andere vragen zijn.

Graag verwacht ik een reactie op mijn mail. Hoe kan het dat ik drie keer heb gebeld en drie keer op een asociale manier te woord ben gestaan? Hoe kan het dat mijn pakket niet bezorgd kan worden? Wederom calamiteiten snap ik, maar het proces daarna is te absurd voor woorden!
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Fit For Free Klantenservice

  • Beoordeeld door J. Klein op 15-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fit For Free Klantenservice is: 1.2)

Ik heb al vele mailtjes gestuurd naar info@fotforfree.nl ik heb al vele malen gebeld, maar er is nooit iemand bereikbaar. Op een club zelf was men wel bereid om naar mij te luisteren , maar men mag geen beslissingen nemen en men wenste mij sterkte met het in contact komen met het hoofdkantoor .
Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Gommeren op 15-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Kan geen telefonisch contact op emen als he geen rekeningnummer hebt, laat ik deE nou juist niet meer weten.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door Catrinusvdwal op 15-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Krant diverse malen niet bezorgd .
Diverse malen iemand aan de telefoon gehad. Mooie woorden helaas geen daden.
Het is om te huilen voor zo een slechte service
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: Landal Greenparks Klantenservice

  • Beoordeeld door Stefan Smit op 15-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Landal Greenparks Klantenservice is: 1.6)

Telefonisch onbereikbaar en geen enkele reactie op de mail het is onmogelijk om in contact te treden met Landal! Dit was voor ons de laatste reservering bij deze organisatie!
Lees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (26)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Linta op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

De meest aberrante, absurde en leugenachtig transport bedrijf. Met allrelei psycho mensen in dienst, vol gestoorde ideen, absurde leugens, ze komen tot je adres, ze kijken naar je, ze weigeren je pakje te geven, ze vertrekken, en dan melden ze dat je "niet thuis was", dat "hij heeft je gemist".. Wat voor soort Psycho's zijn deze mensen?? En dit duurt (althans bij mij) al jaren!!! Ze bezirgen nooit, ze liegen de hele tijd dat je "noetvthuis eas".
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door jan van der Sanden op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Zeer slecht
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door jan van der Sanden op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Zeer slecht
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door marijke heel op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 6 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

ik heb de messen v an jumbo allemaal maar het messenblok is nergens te krijgen hoe kan dat ?
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Hilde Desmet op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

1 dag na aankomst in Dubrovnik krijg ik een mail dat onze terugvlucht van 14/4 geannuleerd wordt. Wij proberen op allerlei manieren contact op te nemen met de maatschappij. Krijgen foutmeldingen op mails, booking beheren, contactformulieren, …. . Maw. zoek het zelf maar uit om terug thuis te geraken. Van klantenservice gesproken. We zijn met een groep van 10 dus begin maar met zelf te zoeken. Uiteindelijk hebben we een vlucht maar een dag vroeger dan gepland. Het ging niet anders want dan zaten we ook in de problemen met onze huurauto die donderdagmorgen op de luchthaven moest ingeleverd worden. Thuisgekomen lukt ook niets. Ik kan gewoon via booking beheren geen restitutie aanvragen.
Het EC261 schadeformulier is ook ingevuld maar ook daar tot op heden nog een antwoord. We gaan zeker ook het formulier indienen betreft de bijkomende onkosten die we hebben moeten maken. Wij zijn zeer ontevreden klanten. Dit is geen manier van werken.
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Mijdam op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Krant herhaalde malen niet bezorgd. Irritant bandje wanneer je opbelt om het te melden. Wil je direct contact dan trek de beurs maar voor 90 cent
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door jose op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

wil gewoon een vraag over mijn factuur aub
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Friesch Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door D. De vries op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Friesch Dagblad Klantenservice is: 3)

Ls. Elke keer een gekorte versie horen om je klacht door te geven is frustrerend. Beloven dat de krant wordt nagebracht en dit niet gebeurd is heel vervelend
Beloof dan niets. Om 90 cent te betalen is echt niet krantvriendelijk ook op internet kun jeje klacht niet goed doorgeven.
Lees alle beoordeling van Friesch Dagblad Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door M de bie op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Slechte service contract wordt opgezegd
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door HE Bakker-Daniels op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Slecht. Allereerst duurde het 25 min.tot de tel.werd beantwoord
Op mijn vraag geen duidelijk antwoord gekregen
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Zonder op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Wat een slecht bedrijf zeg!!!! pakketje zou gisteren geleverd worden, hele dag thuis gezeten. in een keer een mailtje, niemand thuis getroffen , pakket word naar een afleverpunt bezorgd. Dit is nu al de 3de keer dat dit gebeurt. we zijn oude mensen en slecht ter been. wonen in appartement en heb het gevoel zodra ze naar boven moeten komen dat ze gewoon voorbij rijden.
Ik heb hier geen woorden voor. heb al vaker gehoord dat ze bij mensen even 1 x snel bellen en dan meteen weer in de auto springen.
deze mensen verdienen geen baan, hier moet wat aan gedaan worden, dit kan niet wat hier allemaal gebeurd.

Vreselijk dit vervoersbedrijf!!!! geef mij maar post nl.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door van Velzen op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Jullie krijgen een vette 0. ik probeer telefonisch mail fb op geen enkele manier te bereiken. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, en kan dus niet inloggen ik vul wachtwoord vergeten . en krijg vervolgens niks van jullie. ook niet in mijn spambox. Daarbij welke klantenservice? De robot voor vraag eb antwoord.
Het cijfer kan omhoog als ik netjes word geholpen.
mvg Marian
ps ik moet aankruisen dat ik geen robot ben????
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Gemeente Maassluis Klantenservice

  • Beoordeeld door R. van der Hidde op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Maassluis Klantenservice is: 2)

3 april gemeld dat stoplichten niet naar behoren werken laan 40/45 via fixi en diverse keren via 14010.
Heb nu al divers bijna ongelukken gezien, dit ook doorgegeven en met mij nog 5 andere meldingen via fixi.
Jammer dat niemand zijn of haar verantwoordelijkheid neemt.
Waarom nog iets melden als je niet serieus genomen word?
Lees alle beoordeling van Gemeente Maassluis Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Guus1007 op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ik probeer een email te versturen, maar dat is blijkbaar onmogelijk.
Zo komen jullie nooit te weten wat er mis gaat in jullie bedrijf.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)