Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door Anita op 27-12-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

Wat een kundige en aardige medewerker. Een uur aan de telefoon, alles doet het weer!! Enorm bedankt!!
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Anneke de groot op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

top ik ben geweldig geholpen zeer vriendelijk wat een services
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Natasha op 12-01-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Door omstandigheden kwam ik te laat op mijn rij examen. Zodra ik wist dat ik te laat zou komen heb ik het cbr gebeld (wel lang moeten wachten). De examinator heeft 35 minuten op me gewacht en deed niet moeilijk. Ben uiteindelijk geslaagd. In tegenstelling tot alle andere berichten ben ik superblij met het CBR!!!!!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Johanna op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Na een verkeerd bezorgde levering, nu heel tevreden. Pakket was keurig in de achtertuin achter het hekje neergezet.
Prima!
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door C.Vergoossen op 4-10-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Vorige week had ik problemen met mijn Rabobank credit card in het buitenland bij een autoverhuurbedrijf, waar mijn credit card werd geweigerd. Het was toen al 22:00 uur sávonds. Ik heb toen dit service nummer gebeld en ik werd meteen goed geholpen. Fijn dat het zo snel kon worden opgelost.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Lava Raymonde op 11-02-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Hallo .met deze wil ik melden dat ik vaste klant ben bij Jumbo Oostende België. Ik ben zeer tevreden van jullie personeel en de producten.maar ik ben verast dat ik gezien heb dat jullie Muffins verkopen met mijn achternaam er op ,ik zou wel willen een kleine vergoeding omdat jullie mijn naam gebruiken sorry hoor .mvg,mvr lava uit België.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Halderberge Autoverhuur Klantenservice

  • Beoordeeld door Sander op 2-07-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Halderberge Autoverhuur Klantenservice is: 10)

Erg fijn contact auto’s simpel daar is prijs ook naar dit zeggen ze zelf ook
Lees alle beoordeling van Halderberge Autoverhuur Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Amazon.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Yvonne van den Broek op 4-07-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Amazon.nl Klantenservice is: 2.9)

Het meisje heeft gelijk gekeken of er een oplossing was maar de leppeltjes waren erniet misschien later
GR YVONNE
Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Marlies op 24-01-2024
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Ik bel altijd 020-6499123, en wordt altijd erg prettig geholpen, en meteen iemand aan het koord!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Gemeente Amstelveen Klantenservice

  • Beoordeeld door Jos van Dam op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amstelveen Klantenservice is: 10)

Vriendelijk, snel, professioneel.
Lees alle beoordeling van Gemeente Amstelveen Klantenservice (1)

Beoordeling voor: GVB Klantenservice

  • Beoordeeld door Sam op 12-01-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GVB Klantenservice is: 3.3)

Top geholpen door de buschauffeurs van lijn 18. Mijn dochter had haar koffer vergeten in de bus. Ik ben naar een chauffeur gegaan van het gvb. Hij heeft al zijn collega's gevraagd om te kijken of de koffer in hun bus lag. Binnen een uur had ik de koffer van mijn dochter terug!
Lees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)

Beoordeling voor: NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Jimmy op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice is: 2.4)

Door omstandigheden vakantie moeten annuleren.,Vriendelijk geholpen aan de telefoon.Binnen 2 weken ons geld terug gestort.Top bedrijf.volgende vakantie weer via Novasol.Bedankt voor de goede sevice.
Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door aleyna,lois,mex,pepijn,frederike op 4-09-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Beste ...... we zouden graag een vraag willen stellen
voor een schoolopdracht moeten we jouw een vraag stellen waar word het Brabants Dagblad allemaal verkocht vriendelijke groet Aleyna, Lois, Pepijn, Mex en Frederike
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Hans Anders Klantenservice

  • Beoordeeld door Beatrijs van Wayenburg op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hans Anders Klantenservice is: 2.3)

Vanmorgen gesproken met Greetje Smit en wat een aardige en gezellige vrouw.

Ze heeft me fantastisch geholpen om èn een gehoortest èn een oogmeting op 1 dag te realiseren, die precies achter elkaar vallen, top!

Met vriendelijke groet,

Beatrijs van Wayenburg
Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Simone op 20-01-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Helaas was de bezorger vergeten 2 kratjes en een plastic zakje te Verrekenen.
Heb online gechat met Justin, binnen no time was alles geregeld en wordt alles verrekend bij mijn volgende bestelling.
Ben erg tevreden met de snelle handeling.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Johan Lunenborg op 17-05-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Prima geholpen afgelopen zaterdag en vandaag contact gehad met de klantenservice dat ik geen signaal kon krijgen in mijn appartement en Ziggo wilde daarvoor contact opnemen met de gemeente in ik met mijn aannemer, dat heb ik vandaag gedaan en zelf weer teruggebeld met de de klantenservice met het verzoek om de actie naar de gemeente toe van Ziggo stop te zetten omdat mijn appartement nog niet is aangemeld. Ik neen contact op als het appartement is aangemeld en en neem dan zeker een abonnement bij Ziggo.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Tele2 Klantenservice

  • Beoordeeld door Emiel op 7-06-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Tele2 Klantenservice is: 3.1)

Ik ben al diverse keren bijzonder goed geholpen door de Tele 2 helpdesk.
Laatste keren door kabelbreuk na graafwerkzaamheden.
Kreeg direct iemand aan de lijn die me bijzonder goed geholpen hebben.
Na de reparatie werkzaamheden door KPN werd er zelfs gebeld of alles goed verlopen was.Hulde
Lees alle beoordeling van Tele2 Klantenservice (8)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Johannes Blok op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Vanwege Corona onze vlucht voor de vierde keer opnieuw moeten boeken, de ene keer wat beter geholpen dan de andere keer.
Vandaag 19 september opnieuw geboekt en wat een geweldige ervaring was dat, Eva de medewerkster die ons heeft geholpen was fantastisch.
Geen moeite was haar teveel en op elke vraag kregen we een duidelijk antwoord, met heel veel moeite en geduld heeft ze een geweldige vlucht naar Las Vegas geboekt voor ons.
Heel veel dank aan Eva en aan KLM dat ze zo'n fantastische medewerkster in hun team hebben.

Groet,
Jan Blok
Marja van der Gaag
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Jouk Aardema op 10-05-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Altijd antwoord....
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door E.A.L. ten Sande op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Geachte medewerker,

hierbij wil ik, mede namens mijn vrouw, nogmaals uw collega Liesbeth Scholten en haar collega's van de fraude helpdesk bedanken voor hun alertheid, waardoor vorige week een poging van een cybercrimineel om € 2700,- van onze rekening te halen is mislukt.
Grote klasse !
Hartelijke groet,
Eric ten Sande
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: UWV Klantenservice

  • Beoordeeld door Marijke op 6-07-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor UWV Klantenservice is: 5)

Die Mevrouw heeft me top geholpen.
Lees alle beoordeling van UWV Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Xs4all Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans op 13-11-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Xs4all Klantenservice is: 3.6)

Directe hulp bij storingen bevalt mij uitstekend
Lees alle beoordeling van Xs4all Klantenservice (11)

Beoordeling voor: Roompot Vakantieparken Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Roompot Vakantieparken Klantenservice is: 6)

Erg fijn en snel geholpen
Lees alle beoordeling van Roompot Vakantieparken Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Ymere Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ymere Klantenservice is: 2.3)

Hartelijk dank voor uw snelle opsturen van de huurspecificatie die ik nodig heb voor een instantie. En voor prettige en correcte manier waarop u mij telefonisch te woord heeft gestaan.
Lees alle beoordeling van Ymere Klantenservice (7)

Beoordeling voor: NieuweStroom Klantenservice

  • Beoordeeld door Love P op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NieuweStroom Klantenservice is: 2.3)

Snel bereikbaar, goed geholpen met mijn verhuizing. Nummer dat hier getoond is klopt niet.
Lees alle beoordeling van NieuweStroom Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Kampioen ANWB Klantenservice

  • Beoordeeld door Gea Duijm op 17-07-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kampioen ANWB Klantenservice is: 6.7)

Goedemorgen,

Wij willen de anwb een groot compliment geven wat betreft hun wegenwacht service , heel aardige en kundige mensen hielpen ons al 2 keer toen wij pech hadden (ford thunderbird uit 19 55 ) nogmaals dank .????
Lees alle beoordeling van Kampioen ANWB Klantenservice (3)

Beoordeling voor: UWV Klantenservice

  • Beoordeeld door Harm op 19-05-2023
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor UWV Klantenservice is: 5)

Snel opgenomen. Duidelijk antwoord gekregen.
Lees alle beoordeling van UWV Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob Hoppener op 24-06-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Ik klim niet snel in de pen, maar nu wil ik toch echt de voltallige crew van vlucht HV 5686 op 21/6/2022 vertrek 10.25 van Arrecife/Lanzarote naar Amsterdam heel erg complimenteren voor de manier waarop zij service hebben verleend. Tijdens mijn vakantie heb ik mijn heup gebroken en ik ben daaraan in een ziekenhuis in Lanzarote geopereerd (nieuwe heup). Ik had voor mijn terugreis naar Amsterdam 3 zitplaatsen nodig (liggend) en via sos international kon ik op deze vlucht worden geboekt. Met uiteraard de benodigde rolstoel assistentie op de vliegvelden. In Arrecife verliep dit op rolletjes. Helaas, op Schiphol was er geen rolstoel assistentie te bekennen en konden mijn vrouw en ik het vliegtuig niet uit. De voltallige crew bleef bij ons en na ruim een uur nam de captain het initiatief om dan zelf maar ergens een rolstoel te gaan zoeken. En vervolgens reed de captain, samen met de voltallige crew, ons naar de bagageband, waar onze koffers nog moesten worden opgehaald, en daarna naar de STA balie in Hal 4, waar het speciale taxi vervoer voor ons geregeld was.
Dit heeft er voor gezorgd dat we deze onfortuinlijke vakantie toch nog met een beetje blij gevoel hebben kunnen afsluiten. Want welke toerist kan nu zeggen dat hij door de voltallige crew van zijn vlucht op Schiphol uitgeleide is gedaan !!!! Ontzettend bedankt daarvoor.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerard op 25-08-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Complimenten voor de vakantieservice van het AD. Het AD werd steeds netjes op mijn tijdelijke vakantieadres bezorgd. Hulde!!
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Herman Hutten op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Geachte
Ben heel tevreden met De Volkskrant
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)