NieuweStroom Klantenservice

Rapportcijfer NieuweStroom klantenservice: 2 » Lees beoordelingen (4)

Bellen met NieuweStroom

Waarom bellen met NieuweStroom Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van NieuweStroom.
  • Om klant te worden van NieuweStroom.
  • Je hebt een betalingsachterstand en wilt een betalingsregeling treffen.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer NieuweStroom: 085-401 1470

  • Belkosten: Lokaal tarief.
  • Let op!

    Via dit telefoonnummer kun je een voicemail bericht achterlaten. Spreek je naam en nummer in en Nieuwestroom klantenservice belt je zo snel mogelijk terug. Je krijgt dus niet meteen een medewerker van de Nieuwestroom klantenservice te spreken!

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met NieuweStroom? Laat ons je ervaringen met NieuweStroom weten!
Beoordeel NieuweStroom.

Wil je op een andere manier contact opnemen met NieuweStroom?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NieuweStroom? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met NieuweStroom via e-mail.

Stuur je email naar klantenservice@nieuwestroom.nl. Het is helaas niet duidelijk binnen welk termijn je een reactie van de Nieuwestroom klantenservice kunt verwachten.

Neem contact op met NieuweStroom via een contactformulier.

Via een online contact formulier kun je ook je vraag stellen aan de Nieuwestroom klantenservice. Klik op onderstaande link, vul je gegevens in en wacht op je antwoord. Helaas is het hier ook volledig onduidelijk hoe lang het duurt voordat je een reactie ontvangt.

Ga naar het contactformulier op de website van NieuweStroom

Neem contact op met NieuweStroom via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Nieuwestroom? Je kan zeven dagen per week, 24 uur per dag snel een reactie van Nieuwestroom verwachten. Messenger wordt snel verbeterd. Zo is het inmiddels voor gebruikers mogelijk om foto’s te voorzien van krabbels en tekst. Dit is handig als je een bedrijf bijvoorbeeld een factuur of declaratie wilt sturen.

Klik hier voor contact met NieuweStroom via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met NieuweStroom via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen NieuweStroom.

Heb je een vraag aan NieuweStroom? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  •         Facturatie en Online Verbruik Inzien
  •         Slimme Meter en Terugleveren
  •         Gegevens Wijzigen en Opzeggen
  •         Concept en Producten
  •         Klant Worden en Overstappen
  •         Alle Veelgestelde vragen
  •         Gegevens wijzigen
  •         Online verbruik inzien
  •         Visie, Missie en Strategie
  •         Pers & Media
  •         Privacy
  •         Vacatures


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan NieuweStroom zijn:

  •     Waarom moet ik juist voor NieuweStroom kiezen?
  •     Waarom kan NieuweStroom zo goedkoop aanbieden?
  •     Waarom bieden andere leveranciers liever vaste contracten aan?
  •     Waarom verkoopt NieuweStroom alleen actief aan bedrijven?
  •     Regiotoeslag, hoe zit dat bij NieuweStroom?
  •     Kan NieuweStroom ook groene stroom leveren?
  •     Hoe duurzaam is NieuweStroom?
  •     Kan ik ook zelf opgewekte energie terugleveren aan het net?
  •     Kan ik ook mijn zelf opgewekte GvO´s aanbieden aan NieuweStroom?
  •     Wat is het verschil tussen levering en transport van energie?
  •     Ik wil graag klant worden van NieuweStroom, waar kan ik me aanmelden?
  •     Ben ik met mijn privé aansluiting ook welkom bij NieuweStroom?
  •     Ik wil graag overstappen naar NieuweStroom maar heb nog een lopend leveringscontract bij een andere leverancier.
  •     Ik heb me aangemeld bij NieuweStroom, hoe werkt het overstap proces?
  •     Zeggen jullie ook het contract op bij mijn oude leverancier?
  •     Ik heb een boete ontvangen van mijn vorige leverancier, moet ik die betalen?
  •     Waarom krijg ik nog rekeningen van mijn oude leverancier nu ik ben overgestapt?
  •     Wat is een slimme meter?
  •     Waarom heb ik een slimme meter nodig?
  •     Hoe weet ik of ik een slimme meter heb?
  •     Jullie vragen de slimme meter voor mij aan, hoe werkt dat?
  •     Wat wordt van mij verwacht tijdens de plaatsing van de slimme meter?
  •     Hoe en wanneer worden de kosten van mijn slimme meter vergoed?
  •     Ik wacht al meer dan 3 maanden op de plaatsing van de slimme meter. Wanneer kan ik hem verwachten?
  •     Ik heb nog geen slimme meter, moet ik dan mijn meterstand doorgeven?
  •     Hoe koppelt NieuweStroom mijn verbruik aan de handelsbeursprijzen?
  •     Hoe werkt het voorschot?
  •     Hoe wordt mijn voorschot bepaald?
  •     Ik wil mijn voorschot aanpassen, hoe doe ik dat?
  •     Wat is de betalingstermijn van jullie nota’s?
  •     Waarom krijg ik een factuur voor het plaatsen van een slimme meter voordat de meter geplaatst is?
  •     Waarom krijg ik een jaarafrekening, terwijl ik toch elke maand al mijn verbruik afreken?
  •     Kan het voorkomen dat mijn jaarrekening toch hoger uitvalt dan verwacht?
  •     Waarom wordt mijn verbruik voor Gas op de factuur in kWh weergegeven terwijl de opslag in m3 wordt berekend?
  •     Hoe kan ik mijn verbruik bijhouden?
  •     Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik deze opnieuw aanvragen?
  •     Kan in mijn verbruiksdetails ook downloaden?
  •     Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of een verhuizing doorgeven?
  •     De opzegtermijn is 30 dagen; hoe zit dat als ik eerder wil opstappen?
  •     Per 1 april 2017 gelden nieuwe Algemene Voorwaarden voor kleinverbruik. Waarom zijn deze aangepast?
  •     Waar vind ik de actuele handelsbeursprijzen?
  •     Wanneer ontvang ik mijn jaarafrekening?



(TIP!) Voor een algemene vraag aan NieuweStroom, zie je op hun website bovenaan de pagina een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en vervolgens op 'Enter' te klikken.

Ga naar de veelgestelde vragen van NieuweStroom Ga naar de veelgestelde vragen van NieuweStroom

Nieuwestroom belt je terug

Via een online formulier op de website van Nieuwestroom kun je een dag en tijdstip kiezen om terug gebeld te worden door de klantenservice. Via deze service kun je je laten terug bellen op werkdagen tussen 09:00 uur en 16:00 uur.

Laat je terugbellen door de Nieuwestroom klantenservice

Het vernieuwende concept van NieuweStroom

Rapportcijfer NieuweStroom Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.

Beoordeel NieuweStroom Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan NieuweStroom Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor NieuweStroom Klantenservice

  • Beoordeeld door Walvoort op 8-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte telefonische bereikbaarheid.!
  • Beoordeeld door Harry Nak op 3-10-2019
  • Rapportcijfer: 3

Als ik niet echt kan bellen zou het wel handig zijn dat er een werkend alternatief is. Geen reactie via contactformulier en e-mail, waardeloos!
  • Beoordeeld door Annemie Hoogstraten op 18-07-2019
  • Rapportcijfer: 1

Niet direct telefonisch bereikbaar!!! Waardeloos!!!
  • Beoordeeld door Mathilde op 14-07-2018
  • Rapportcijfer: 3

Het is zot dat je niet gewoon kunt bellen met nieuwe stroom. Ik snap dat ze geld willen besparen maar dit is niet de juiste manier. Wat als er een noodsituatie is? Je moet toch gewoon iemand kunne bereiken op een snelle manier. Heel erf slecht!!!!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)