Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Hanenburg op 31-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Bereikbaarheid waardeloos. Veel te lang aan de telefoon gehangen en nog geen reactie. Helaas dit jaar te laat, maar volgend jaar zeker naar een andere aanbieder.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door J.C.M. N-K op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Onlangs verhuisd naar verpleeghuis. Onmogelijk om energie op te zeggen of verhuisbericht door te geven en te versturen. Waardeloze "service".
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door W.T.Claassen op 13-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Na 3x (november, december en januari) het formulier op www.vattenfall.nl/correctie-energienota te hebben ingevuld en waarna men de mededeling op de website krijgt van "U ontvangt een bevestiging op het emailadres dat u net heeft doorgegeven" en ik echter geen email over de bevestiging ontving heb ik de klantenservice gebeld. Hierbij wordt je verwezen naar iemand van de jaarrekening afdeling. Echter je wordt dan rustig 20 minuten in de wacht gezet zonder dat je iemand te spreken krijgt. Dus de service van Vatttenfall is niet zo best zowel via de website als via de telefoon niet. Ik ben al meer dan 35 jaar klant van NUON maar wat men nu bij Vattenfall doet is absurd. Ik wil dat men terechte klacht behandeld wordt.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Verdiesen op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

De medewerkster van de klantenservice was niet in staat op een fatsoenlijke manier mij te woord te staan dat ze de verbinding maat verbrak nadat ik een half uur in de wachtrij had gestaan op vrijdagmiddag om 1630 uur
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Wim Brinkman op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Ik had mij onlangs aangemeld als klant bij Oxxio en na 1 poging contact te krijgen wil ik nog maar 1 ding; zo snel mogelijk weer weg! Een mens van vlees en bloed is niet aan de lijn te krijgen; je kunt alleen chatten met een computer die 16 keer herhaalt dat je over twee minuten aan de beurt bent en vervolgens telkens aangeeft dat de vraag niet wordt begrepen, terwijl ik die toch behoorlijk duidelijk had geformuleerd. Wat een ergernis en frustratie!
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door van Velzen op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Jullie krijgen een vette 0. ik probeer telefonisch mail fb op geen enkele manier te bereiken. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, en kan dus niet inloggen ik vul wachtwoord vergeten . en krijg vervolgens niks van jullie. ook niet in mijn spambox. Daarbij welke klantenservice? De robot voor vraag eb antwoord.
Het cijfer kan omhoog als ik netjes word geholpen.
mvg Marian
ps ik moet aankruisen dat ik geen robot ben????
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Bongers op 4-02-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Ik wil Oxxio kunnen bellen maar men doet er alles aan om om te voorkomen dat ik rechtstreeks kan bellen. wat een kutservice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Chayenne op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Goededag,

Ik heb een pakket (ballon) expres laten bezorgen op 14-4 omdat er iemand jarig was. Er stond dat het pakket tussen 1130 en 1430 bezorgd zou worden. Om 1630 nog steeds niks bezorgd. Vervolgens stond er opeens dat het de volgende dag geleverd werd. Verder geen mail van gekregen of iets. Vandaag (15-4) 3 maal klantenservice gebeld. Eerst 10 minuten in de wacht gestaan terwijl jullie net een minuut open waren. Daarna een medewerker aan de lijn die geen cursus gesprekstechnieken heeft gehad. Ik leg het verhaal uit, hij geeft aan dat de chauffeur gister een calamiteit had waar door het pakket niet geleverd kon worden. Dit is uiteraard te begrijpen. Vervolgens gevraagd waar het pakket dan nu is en of het vandaag wel geleverd wordt. Dit werd bevestigd. Aan het eind van het gesprek niet werd er niet gevraagd of ik nog vragen gehad en werd er gewoon  opgehangen. In de middag keek ik op de track and trace code, daar stond: niet in levering bedrijf gesloten. Ik nogmaals gebeld met de klantenservice. Legde mijn verhaal uit, meneer ging met een collega overleggen. Na een minuut hing hij op. Nogmaals voor de derde keer gebeld, deze meneer snapte het begrip inlevingsvermogen duidelijk ook niet. Ik legde de situatie uit dat ik het vervelend vond, ook dat er zomaar werd opgehangen. Het enige wat meneer zei is of ik mijn pakketcode wist. Belachelijk! Uiteindelijk gegeven om te horen te krijgen dat de chauffeur had besloten om mijn pakket niet te scannen en op bedrijf gesloten te zetten?! Enige optie is dat het pakket een dag later naar een ophaalpunt wordt gebracht en anders nog een poging om dinsdag bezorgd te worden op het juiste adres. Ik heb niet voor niks een kado voor een persoon op haar verjaardag laten bezorgen, beetje gek als ze het dan zelf moet ophalen of het een week later pas komt.

Ik vind snap dat de eerste chauffeur calamiteiten had en dat het pakket dan niet bezorgd kon worden. Wat ik niet snap is waarom er dan niet gecommuniceerd is?! Ik moet er zelf 3x achteraan bellen om een beetje informatie te krijgen. Vervolgens krijg ik drie verschillende mannen aan de telefoon die alle drie 0 verstand hebben over hoe zij een klantvriendelijk gesprek moeten voeren. Belachelijk als je bij de KLANTENservice werkt. Mijn gevoelens werden totaal genegeerd en uiteindelijk kwam ik geen stap verder.

De laatste meneer die ik sprak was op het eind stil, vroeg wederom niet of ik nog een andere vraag had. Uiteindelijk zei ik zelf maar doei, 2 seconden later werd er door hem opgehangen zonder gedag te zeggen. Ik denk dat je van een medewerker klantenservice toch wel de basisvaardigheden gespreksvoering mag verwachten zoals normaal gedag zeggen of vragen of er nog andere vragen zijn.

Graag verwacht ik een reactie op mijn mail. Hoe kan het dat ik drie keer heb gebeld en drie keer op een asociale manier te woord ben gestaan? Hoe kan het dat mijn pakket niet bezorgd kan worden? Wederom calamiteiten snap ik, maar het proces daarna is te absurd voor woorden!
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door H.v.Roosmalen op 7-09-2022
  • Rapportcijfer: (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Na eerste melding , nog steeds geen krant ontvangen, nu 8 keer niet ontvangen.
Wat is de oorzaak, en wanneer krijg ikweer een krant? Slechte communiecatie, kom met antwoorden.
Dit kun je niet goed maken met een vergoeding .jullie zijn amateurs
neem contact op met mij.
dit bericht is ook namens 3 andere flat bewoners. Bezorg de krant blijf niet o je kantoorstoel zitten doe iets.
graag snel bericht.
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)