Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Hans Anders Klantenservice

  • Beoordeeld door Pim Scheick op 5-02-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hans Anders Klantenservice is: 2.3)

Voor het eerst in ruim 50 jaar, hebben zowel mijn vrouw als ondergetekende een bril gekocht bij Hans Anders in Amsterdam ZO (Filiaal Reigersbos.)
Met mijn bril zag ik (te) scherp en de glazen werden na hermeting gratis vervangen. Daarbij werd er nu wel drie kwartier uitgetrokken om dit keer zo goed mogelijk de stand van mijn ogen t.o.v. de nieuwe (dubbele focus) glazen vast te stellen.
Mijn vrouw koos voor drie brillen, waarvan twee voor haar zelf en één voor mij. Ook hier weer super goede service, want er werd alle tijd uitgetrokken om alle drie de brillen optimaal af te stellen. En toch zijn we wel twee à drie keer terug geweest, want we zijn nogal kritisch..
Maar het personeel bleef geduldig, begrijpend en vriendelijk ! Met name de bedrijfsleider van dit filiaal.
Echt klasse ! We zijn helemaal om !
N.B. Geen 10 omdat het natuurlijk nooit helemaal perfect kan zijn.
Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door g. smit op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Caiway Klantenservice is: 2.3)

Vanmorgen een monteur langs geweest, en het euvel heel snel verholpen, wij willen ROMAR de monteur een hele dikke pluim geven, wat een goeie en behulpzame medewerker is dit, bij veel mensen aan te bevelen, chapeau !!!
Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Portaal Klantenservice

  • Beoordeeld door Johan Constandse op 19-03-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Portaal Klantenservice is: 3.4)

Ontzettend goed geholpen met een vriendelijke medewerkster
Lees alle beoordeling van Portaal Klantenservice (5)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door n.gubbels-wagemans op 9-10-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

zondag j.l. geweldig geholpen door een mevrouw toen onze tv geen geluid had.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Zeeman Klantenservice

  • Beoordeeld door Sacha op 13-11-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zeeman Klantenservice is: 6.7)

Iets te kleine kleding gekocht voor mijn dochter. Ik had de kleding eerst gewassen. Desondanks kon ik het ruilen, top!
Lees alle beoordeling van Zeeman Klantenservice (3)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door L.A. Laarhoven op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Geachte mevrouw/mijnheer,

Oudejaarsavond hadden wij gewoontegetrouw onze brievenbus geblokkeerd om "vuurwerkpost" te voorkomen. Zaterdagochtend werden we wakker van gerammel aan de voordeur. Tot onze schrik realiseerden we ons dat we waren vergeten de blokkering op te heffen en dat waarschijnlijk de bezorger tevergeefs had geprobeerd de krant in de bus te gooien. Toen we ons snel naar beneden haastten zagen we nog juist een auto (waarschijnlijk van de nabezorger) wegrijden. Er zou niets anders op zitten dan bij AH een krant te halen. Maar voor dat we daar aan toe waren viel alsnog de krant in de bus!! Dat vinden wij een compliment waard!

Met vriendelijke groet,

Loek en Marjo Laarhoven

Prins Hendrikstraat 74 Breda
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Huguette Vanmarsenille op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Op 26 oktober vloog ik vanuit Alicante TB 1102 naar Antwerpen. Ik was 25 jaar stewardess bij Sabena.
De bemanning was outstanding. Arnou , pas in dienst was,een uitzonderlijke steward. Hij heeft alles mee om uw PLUS in the sky te zijn.
Ik melde dit aan chef de cabine in de hoop dat er een melding zou komen in zijn flight report.
Het was niet makkelijk om U daarover te mailen. Hopelijk krijgt Arnou zijn felecitaties officieel via U.
Met beleefde groeten, Huguette Vanmarsenille
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door dick op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

de eigenaar Ronald van onze jumbo Kamphuis in Dalfsen is 50 geworden. krijgt iedere bezoeker een mooi duurzame boodschappen tas mee als cadeautje. Dat is toch SUPER !!! De beste super van ons land.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: ASN Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door diny dietz op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ASN Bank Klantenservice is: 9)

gisteren had ik een gesprek met Mark van Wasbeek.
hij hielp me geduldig met mijn vragen en het overschrijven.
Daar was ik blij mee en we hadden een fijn gesprek.
Daarna werd ik vanmorgen verrast door een pakketje van ASN met een zakje thee én een tablet chocola
met een kaartje van hem erbij. Dank je wel; Mark, dit waardeer ik enorm. zeker in deze tijd.
Leve ASNbank, waar mensen geduldig zijn en je echt verder helpen en je ook nog bemoedigen ( ik ben 85)
door te zeggen dat je het best goed doet voor je leeftijd.

Ik groei er gewoon van en het helpt om verder te gaan met ZELF PROBEREN.
groet, mevr. DINY DIETZ
Lees alle beoordeling van ASN Bank Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Woonpartners Midden-Holland Klantenservice

  • Beoordeeld door J. op 15-02-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Woonpartners Midden-Holland Klantenservice is: 5)

Vriendelijke medewerkers aan de telefoon die graag met je meedenken en luisteren. Ik had een probleem met inschrijving voor een woning, en werd netjes geholpen
Lees alle beoordeling van Woonpartners Midden-Holland Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Berends op 18-11-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Klantvriendelijk
Deskundigheid
Behulpzaam
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: SNS Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ellen Lucassen Jansen op 2-08-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor SNS Bank Klantenservice is: 4.3)

Heldere en vriendelijke uiteg aangaande het eventueel overstappen naar SNS Bank
Lees alle beoordeling van SNS Bank Klantenservice (3)

Beoordeling voor: D-Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Hanneke Zohlandt op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor D-Reizen Klantenservice is: 1.7)

Allereerst Klantenservice; Basia, vestiging Breda, Chapeau!
Basia je hebt mij zó goed geprobeerd te helpen, zó vriendelijk en geduldig en uiteindelijk kan ik uitkijken naar een fijne vakantie.
Jij bent het visitekaartje van D-reizen.

D-reizen zelf werkt veel te veel sales gericht met een zeer slechte bereikbaarheid. Gewoon beledigend om mensen in de wacht te zetten op een lijn waar zij eigenlijk nooit te woord gestaan worden, bah!
Ik begrijp het systeem wel, kostenbesparend en naar een van de winkels moeten levert misschien meer omzet op. Want alle verrichtingen en assistentie kosten vanaf 29,95 euro (Bingo!)
Met al dit klantonvriendelijk sturen en manipuleren gaat ook deze nieuwe D-reizen het niet redden. Waar is mijn gezellige buurt
D-reizenwinkel?
Vooral héél jammer voor zo'n toppertje als Basia.
Doe het eens anders dan kom ik ook weer terug, groet, Hanneke Z.
Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (16)

Beoordeling voor: DigiD klantenservice

  • Beoordeeld door Broeren op 20-04-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DigiD klantenservice is: 1.7)

Digid vind een top manier om veilig te communiceren.
Ik heb een vraag, Kan mijn vrouw ook op mijn smartphone een digid aanvragen? Zij heeft zelf geen smartphone.
Lees alle beoordeling van DigiD klantenservice (26)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Arnoud op 16-09-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Zeer snel telefonisch contact Met de klantenservice . en een vriendelijke medewerkster dacht met mij mee voor een oplossing.
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door A.Diepstraten op 13-12-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Hallo. Zondag 12 dec had mijn zoon een vlucht.geboekt van AMC naar YYC CANADA. Heb een zoon en die woont daar. Mijn echtgenote is pas overleden 11 nov. En zodoende vroeg mijn zoon of ik naar Canada wilde komen omdat ik hier bijna alleen ben.Ik ben nogal moeilijk in mijn verplaatsingen en zodoende had mijn zoon een en ander geregeld voor ondersteuning voor en na de vlucht. In het kort kan ik een ding zeggen dit was gewoon geweldig zowel hier als in C.algary. Werd zelfs via een kaartje sterkte toegewenst bij het verlaten van het vliegtuig.Prachtig was de vlucht KL677 op 12/12 .j.l. Zelfs een stewardes had even de tijd mijn korte verhaal aan te horen en me alle goeds toe te wensen. Wist niet dat zoiets nog bestond in deze nare tijd. Ben op weg naar de 91 maar hoop dat het niet mijn laatste reis is bij KLM wil al deze dames via deze weg hartelijk bedanken voor hun inzet. Groetjes Toon Diepstraten
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Gemeente Edam-Volendam Klantenservice

  • Beoordeeld door Joop Gijzen op 3-05-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Edam-Volendam Klantenservice is: 9)

Duidelijke website. Alles wat ik nodig heb, kan ik vinden.
Lees alle beoordeling van Gemeente Edam-Volendam Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Liesbeth Vertegaal op 18-09-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Klantenservice kreeg ik binnen 20 minuten te pakken. Een hele vriendelijke meneer had ik aan de lijn. Ik kon zonder problemen deze morgen omboeken naar 30 april 2021. Werd goed meegedacht. Ik vind dit een top service.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Speulman op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ik wil mijn complimenten geven aan de uitleg over de up date, de begeleiding en realisatie van het nieuwe gebeuren. Mogelijkheden van de box in combinatie met afstandbediening is perfect. Wel jammer dat dit alles niet begeleid wordt door een degelijke handeling, dit kan heel wat vragen en onduidelijk voorkomen.
Vriendelijke groet,
Huub Speulman
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton op 5-08-2023
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Na een veel te lange wachttijd wel enorm goed geholpen door de Engelstalige afdeling
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door Roel Postma op 2-01-2022
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Caiway Klantenservice is: 2.3)

Telefonisch contact gehad met Caiway, na het doorlopen van het keuzemenu werd ik vlot doorverbonden met medewerker die online mijn problemen met het modem snel oploste !
Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door C. Frerichs op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Op 14 april contact gemaakt met Ziggo winkel in Den Bosch ivm ook vers!uiting van een niet aangesloten provider van overstapservice.
De spullen voor installatie zou 28 april toegezonden worden!!!??? Overeengekomen dat de monteur 21 april zou komen. Een verademing dat zo'n prettig en dienstverlenend monteur alles installeerde. Alles werd nagekenen en / of verbeterd. Nu kunnen we helaas nog niet bellen e/o mailen.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Adeline op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Пребольшое спасибо ! Навещайте и
на собственный веб ресурс :) Пластиков балкон цена
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice

  • Beoordeeld door Frank.van.Tongeren op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice is: 2.1)

Goede energie maatschappij top.
Lees alle beoordeling van NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice (21)

Beoordeling voor: Amazon.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Sigrid van der Haring op 22-02-2022
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Amazon.nl Klantenservice is: 2.9)

De status van mijn pakketje stond op bezorgd, echter had ik niets ontvangen. Op de site van Amazon zelf staat nergens een telefoonnummer vermeld, maar wel de mogelijkheid om de externe verkoper te contacten. Dit gedaan hebbende, zat het mij toch niet helemaal lekker. Op onderzoek uit gegaan en gegoogled voor een telefoonnummer. Ik kwam op deze site uit, en heb het 0800 nummer gebeld. Er werd vrijwel direct opgenomen, en ik ben heel netjes en professioneel te woord gestaan. Er worden de nodige checks uitgevoerd om te checken of ze de juiste persoon aan de lijn hebben. Er is nogmaals melding gemaakt van het probleem, en over twee dagen wordt ik weer gebeld door dezelfde medewerker voor de 'afloop'. Als de externe verkoper niet meewerkt of terugkoppeling geeft, krijg ik mijn geld sowieso terug.
Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)

Beoordeling voor: TNT Express (FedEx) Klantenservice

  • Beoordeeld door Ferry Blankenstein op 8-08-2019
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TNT Express (FedEx) Klantenservice is: 4)

Een pakketje die ik in 2011 heb gepost is op 08-08-2019 bezorgd. Dat noem ik doorzettingsvermogen. Ik heb contact opgenomen met TNT om ze te bedanken!
Lees alle beoordeling van TNT Express (FedEx) Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Stephan op 27-02-2020
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

8. Prima rokersdame aan de lijn gehad. Verkeerd artikel ontvangen, maar werd zeer goed opgepakt. Morgen heb ik het juiste artikel in huis.
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Gemeente Goes Klantenservice

  • Beoordeeld door threes bosman op 26-07-2022
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Goes Klantenservice is: 4.3)

wil mijn waardering uitspreken over de mensen die mij gisteren te woord stonden , begrip toonden en waar ik echt dacht zij begrijpen mij .
ik kwam voor afspraak wilde id bewijs trekken , bleek dat 6 pasjes uit mijn metalen hoes weg waren.
begrip van mevouw beveiliging, kwam met idee zoek je auto door , gedaan . geen pasjes. gebeld iemand thuis controleren intussen naar ambtenaar plaats 4 uitgelegd wat er speelde. was geduldig en begripvol en zei laat maar iets weten.
gelukkig kwam mijn vriendin MET 6 pasjes. weer terug naar binnen stadhuis en mevr beveiliging zei mooi en ambtenaar zei prima dat is geluk . ga maar vlug naar huis en rust wat. er was nog een mevrouw die mij gerust stelde en met 82 ben je niet meer zo vlug overstuur maar ik was het en ik heb ze daar bedankt en ik wil het zo ook nog doen. iemand is zo vriendelijk om met spoed nieuw hoesje te bestellen ter geruststelling van ons allemaal.
Lees alle beoordeling van Gemeente Goes Klantenservice (3)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Lucienne op 7-09-2020
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Binnen 2 min aan de lijn
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Tonny Hafkamp-van Oostrom op 3-11-2020
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Vanmorgrn kreeg ik een duidelijke uitleg in een mail van de Volkskrant,waarom de Volkskrant niet was bezorgd.
Daar was ik super blij mee????????????
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)