Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Voor het eerst in ruim 50 jaar, hebben zowel mijn vrouw als ondergetekende een bril gekocht bij Hans Anders in Amsterdam ZO (Filiaal Reigersbos.)Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)
Met mijn bril zag ik (te) scherp en de glazen werden na hermeting gratis vervangen. Daarbij werd er nu wel drie kwartier uitgetrokken om dit keer zo goed mogelijk de stand van mijn ogen t.o.v. de nieuwe (dubbele focus) glazen vast te stellen.
Mijn vrouw koos voor drie brillen, waarvan twee voor haar zelf en één voor mij. Ook hier weer super goede service, want er werd alle tijd uitgetrokken om alle drie de brillen optimaal af te stellen. En toch zijn we wel twee à drie keer terug geweest, want we zijn nogal kritisch..
Maar het personeel bleef geduldig, begrijpend en vriendelijk ! Met name de bedrijfsleider van dit filiaal.
Echt klasse ! We zijn helemaal om !
N.B. Geen 10 omdat het natuurlijk nooit helemaal perfect kan zijn.
Vanmorgen een monteur langs geweest, en het euvel heel snel verholpen, wij willen ROMAR de monteur een hele dikke pluim geven, wat een goeie en behulpzame medewerker is dit, bij veel mensen aan te bevelen, chapeau !!!Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)
Ontzettend goed geholpen met een vriendelijke medewerksterLees alle beoordeling van Portaal Klantenservice (5)
zondag j.l. geweldig geholpen door een mevrouw toen onze tv geen geluid had.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Iets te kleine kleding gekocht voor mijn dochter. Ik had de kleding eerst gewassen. Desondanks kon ik het ruilen, top!Lees alle beoordeling van Zeeman Klantenservice (3)
Geachte mevrouw/mijnheer,Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Oudejaarsavond hadden wij gewoontegetrouw onze brievenbus geblokkeerd om "vuurwerkpost" te voorkomen. Zaterdagochtend werden we wakker van gerammel aan de voordeur. Tot onze schrik realiseerden we ons dat we waren vergeten de blokkering op te heffen en dat waarschijnlijk de bezorger tevergeefs had geprobeerd de krant in de bus te gooien. Toen we ons snel naar beneden haastten zagen we nog juist een auto (waarschijnlijk van de nabezorger) wegrijden. Er zou niets anders op zitten dan bij AH een krant te halen. Maar voor dat we daar aan toe waren viel alsnog de krant in de bus!! Dat vinden wij een compliment waard!
Met vriendelijke groet,
Loek en Marjo Laarhoven
Prins Hendrikstraat 74 Breda
Op 26 oktober vloog ik vanuit Alicante TB 1102 naar Antwerpen. Ik was 25 jaar stewardess bij Sabena.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
De bemanning was outstanding. Arnou , pas in dienst was,een uitzonderlijke steward. Hij heeft alles mee om uw PLUS in the sky te zijn.
Ik melde dit aan chef de cabine in de hoop dat er een melding zou komen in zijn flight report.
Het was niet makkelijk om U daarover te mailen. Hopelijk krijgt Arnou zijn felecitaties officieel via U.
Met beleefde groeten, Huguette Vanmarsenille
de eigenaar Ronald van onze jumbo Kamphuis in Dalfsen is 50 geworden. krijgt iedere bezoeker een mooi duurzame boodschappen tas mee als cadeautje. Dat is toch SUPER !!! De beste super van ons land.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
gisteren had ik een gesprek met Mark van Wasbeek.Lees alle beoordeling van ASN Bank Klantenservice (1)
hij hielp me geduldig met mijn vragen en het overschrijven.
Daar was ik blij mee en we hadden een fijn gesprek.
Daarna werd ik vanmorgen verrast door een pakketje van ASN met een zakje thee én een tablet chocola
met een kaartje van hem erbij. Dank je wel; Mark, dit waardeer ik enorm. zeker in deze tijd.
Leve ASNbank, waar mensen geduldig zijn en je echt verder helpen en je ook nog bemoedigen ( ik ben 85)
door te zeggen dat je het best goed doet voor je leeftijd.
Ik groei er gewoon van en het helpt om verder te gaan met ZELF PROBEREN.
groet, mevr. DINY DIETZ
Vriendelijke medewerkers aan de telefoon die graag met je meedenken en luisteren. Ik had een probleem met inschrijving voor een woning, en werd netjes geholpenLees alle beoordeling van Woonpartners Midden-Holland Klantenservice (2)
KlantvriendelijkLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Deskundigheid
Behulpzaam
Heldere en vriendelijke uiteg aangaande het eventueel overstappen naar SNS BankLees alle beoordeling van SNS Bank Klantenservice (3)
Allereerst Klantenservice; Basia, vestiging Breda, Chapeau!Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (16)
Basia je hebt mij zó goed geprobeerd te helpen, zó vriendelijk en geduldig en uiteindelijk kan ik uitkijken naar een fijne vakantie.
Jij bent het visitekaartje van D-reizen.
D-reizen zelf werkt veel te veel sales gericht met een zeer slechte bereikbaarheid. Gewoon beledigend om mensen in de wacht te zetten op een lijn waar zij eigenlijk nooit te woord gestaan worden, bah!
Ik begrijp het systeem wel, kostenbesparend en naar een van de winkels moeten levert misschien meer omzet op. Want alle verrichtingen en assistentie kosten vanaf 29,95 euro (Bingo!)
Met al dit klantonvriendelijk sturen en manipuleren gaat ook deze nieuwe D-reizen het niet redden. Waar is mijn gezellige buurt
D-reizenwinkel?
Vooral héél jammer voor zo'n toppertje als Basia.
Doe het eens anders dan kom ik ook weer terug, groet, Hanneke Z.
Digid vind een top manier om veilig te communiceren.Lees alle beoordeling van DigiD klantenservice (26)
Ik heb een vraag, Kan mijn vrouw ook op mijn smartphone een digid aanvragen? Zij heeft zelf geen smartphone.
Zeer snel telefonisch contact Met de klantenservice . en een vriendelijke medewerkster dacht met mij mee voor een oplossing.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Hallo. Zondag 12 dec had mijn zoon een vlucht.geboekt van AMC naar YYC CANADA. Heb een zoon en die woont daar. Mijn echtgenote is pas overleden 11 nov. En zodoende vroeg mijn zoon of ik naar Canada wilde komen omdat ik hier bijna alleen ben.Ik ben nogal moeilijk in mijn verplaatsingen en zodoende had mijn zoon een en ander geregeld voor ondersteuning voor en na de vlucht. In het kort kan ik een ding zeggen dit was gewoon geweldig zowel hier als in C.algary. Werd zelfs via een kaartje sterkte toegewenst bij het verlaten van het vliegtuig.Prachtig was de vlucht KL677 op 12/12 .j.l. Zelfs een stewardes had even de tijd mijn korte verhaal aan te horen en me alle goeds toe te wensen. Wist niet dat zoiets nog bestond in deze nare tijd. Ben op weg naar de 91 maar hoop dat het niet mijn laatste reis is bij KLM wil al deze dames via deze weg hartelijk bedanken voor hun inzet. Groetjes Toon DiepstratenLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Duidelijke website. Alles wat ik nodig heb, kan ik vinden.Lees alle beoordeling van Gemeente Edam-Volendam Klantenservice (1)
Klantenservice kreeg ik binnen 20 minuten te pakken. Een hele vriendelijke meneer had ik aan de lijn. Ik kon zonder problemen deze morgen omboeken naar 30 april 2021. Werd goed meegedacht. Ik vind dit een top service.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ik wil mijn complimenten geven aan de uitleg over de up date, de begeleiding en realisatie van het nieuwe gebeuren. Mogelijkheden van de box in combinatie met afstandbediening is perfect. Wel jammer dat dit alles niet begeleid wordt door een degelijke handeling, dit kan heel wat vragen en onduidelijk voorkomen.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Vriendelijke groet,
Huub Speulman
Na een veel te lange wachttijd wel enorm goed geholpen door de Engelstalige afdelingLees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
Telefonisch contact gehad met Caiway, na het doorlopen van het keuzemenu werd ik vlot doorverbonden met medewerker die online mijn problemen met het modem snel oploste !Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)
Op 14 april contact gemaakt met Ziggo winkel in Den Bosch ivm ook vers!uiting van een niet aangesloten provider van overstapservice.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
De spullen voor installatie zou 28 april toegezonden worden!!!??? Overeengekomen dat de monteur 21 april zou komen. Een verademing dat zo'n prettig en dienstverlenend monteur alles installeerde. Alles werd nagekenen en / of verbeterd. Nu kunnen we helaas nog niet bellen e/o mailen.
Пребольшое спасибо ! Навещайте иLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
на собственный веб ресурс :) Пластиков балкон цена
Goede energie maatschappij top.Lees alle beoordeling van NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice (21)
De status van mijn pakketje stond op bezorgd, echter had ik niets ontvangen. Op de site van Amazon zelf staat nergens een telefoonnummer vermeld, maar wel de mogelijkheid om de externe verkoper te contacten. Dit gedaan hebbende, zat het mij toch niet helemaal lekker. Op onderzoek uit gegaan en gegoogled voor een telefoonnummer. Ik kwam op deze site uit, en heb het 0800 nummer gebeld. Er werd vrijwel direct opgenomen, en ik ben heel netjes en professioneel te woord gestaan. Er worden de nodige checks uitgevoerd om te checken of ze de juiste persoon aan de lijn hebben. Er is nogmaals melding gemaakt van het probleem, en over twee dagen wordt ik weer gebeld door dezelfde medewerker voor de 'afloop'. Als de externe verkoper niet meewerkt of terugkoppeling geeft, krijg ik mijn geld sowieso terug.Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
Een pakketje die ik in 2011 heb gepost is op 08-08-2019 bezorgd. Dat noem ik doorzettingsvermogen. Ik heb contact opgenomen met TNT om ze te bedanken!Lees alle beoordeling van TNT Express (FedEx) Klantenservice (3)
8. Prima rokersdame aan de lijn gehad. Verkeerd artikel ontvangen, maar werd zeer goed opgepakt. Morgen heb ik het juiste artikel in huis.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
wil mijn waardering uitspreken over de mensen die mij gisteren te woord stonden , begrip toonden en waar ik echt dacht zij begrijpen mij .Lees alle beoordeling van Gemeente Goes Klantenservice (3)
ik kwam voor afspraak wilde id bewijs trekken , bleek dat 6 pasjes uit mijn metalen hoes weg waren.
begrip van mevouw beveiliging, kwam met idee zoek je auto door , gedaan . geen pasjes. gebeld iemand thuis controleren intussen naar ambtenaar plaats 4 uitgelegd wat er speelde. was geduldig en begripvol en zei laat maar iets weten.
gelukkig kwam mijn vriendin MET 6 pasjes. weer terug naar binnen stadhuis en mevr beveiliging zei mooi en ambtenaar zei prima dat is geluk . ga maar vlug naar huis en rust wat. er was nog een mevrouw die mij gerust stelde en met 82 ben je niet meer zo vlug overstuur maar ik was het en ik heb ze daar bedankt en ik wil het zo ook nog doen. iemand is zo vriendelijk om met spoed nieuw hoesje te bestellen ter geruststelling van ons allemaal.
Binnen 2 min aan de lijnLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Vanmorgrn kreeg ik een duidelijke uitleg in een mail van de Volkskrant,waarom de Volkskrant niet was bezorgd.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Daar was ik super blij mee????????????