Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Belsimpel Klantenservice

  • Beoordeeld door Huib van Hoorn op 4-02-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belsimpel Klantenservice is: 2.9)

Het wachten duurde best lang maar vervolgens werd ik prima geholpen door een vriendelijke medewerkster die het probleem netjes en serieus heeft behandeld en voor een prima oplossing heeft gezorgd. Dus van mij een 9 als cijfer.
Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door WES op 2-04-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Ik heb onlangs contact met de klantenservice gehad. Er werd met mij meegedacht, hoe ik het beste dat kon oplossen.
Ze waren heel vriendelijk en met de oplossing was ik zeer tevreden.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: HORNBACH Klantenservice

  • Beoordeeld door Rick op 28-10-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HORNBACH Klantenservice is: 3.7)

Mijn bestelling sneller in huis dan de opgegeven levertijd. Mede door de duidelijke en vriendelijke hulp van de klantenservice wist ik vrij snel waar mijn bestelling was terechtgekomen. Soms helpt goed lezen van de gestuurde bevestigingen.
chapeaux Hornbach !
Lees alle beoordeling van HORNBACH Klantenservice (9)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Marc op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Werd super goed geholpen , enigste minpuntje is dat er op de gezochte site een vensterste is geopend met de melding van , Belmeteen contact , met een 0906 nummer om direct door te verbinden , dit nummer kost wel 90cpm ,
Misschien is het mogelijk om het werkelijke nummer 0880139970 direct te vermelden ?
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Marvuerite op 28-03-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Als ik de krant vanwege vakantie op ander adres laat bezorgen, wordt dit altijd prima geregeld.
Ben echt tevreden
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Riemer op 7-09-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Goedemiddag ,

Bedankt voor de snelle oplossing voor het bereikbaar maken van de telefoon aansluiting van mijn schoonmoeder die een week lang niet bereikbaar was.
Gisteren gebeld met een dame van de klantenservice, heeft een case aangemaakt. Ze heeft vast gevoeld dat ik wat getrieerd overkwam. Maar ze bleef rustig en vertelde mij dat het goed zal komen.
En vanmiddag was mijn demente schoonmoeder weer bereikbaar.
Ook de monteur die er afgelopen maandag is geweest was prima kerel die de situatie prima wist in te schatten.
Top!!????

Ik zelf ben al meer als 23 jaar klant bij jullie en nog nooit problemen gehad en de kwaliteit is altijd goed geweest. Nog uit de HOME @ periode.
Ik dacht zelf “het zal toch niet gebeuren dat het mis gaat”
Nee hoor, nog steeds vriendelijk en goed geholpen.

Juli zijn niet de goedkoopste maar wel de beste.
Met vriendelijke groet,

Riemer
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Cobie op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Vandaag 2x telefonisch contact en in tegenstelling tot het slechte contact afgelopen zaterdag, zijn de twee medewerkers die ik vandaag heb gesproken, erg behulpzaam en meedenkend. Zij hebben voor een goede oplossing gezorgd. Goed gedaan hoor dames.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Intratuin Klantenservice

  • Beoordeeld door Maarten v.d Horst op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Intratuin Klantenservice is: 8.5)

In deze moeilijke tijden voor winkeliers is het fijn dat de tuincentra nog een mogelijkheid hebben om buiten open te blijven. Service is zoals altijd vriendelijk. Na telefonisch contact hebben ze voor mij iets opzij gezet. Ook al kwam ik het pas 5 dagen later ophalen stond het er nog steeds! Zonder enig gemor....klasse!
Lees alle beoordeling van Intratuin Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Nijestee Klantenservice

  • Beoordeeld door j.slager op 14-07-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nijestee Klantenservice is: 5)

Prima service en begrip voor nog alleenstaande oudere mensen :)
Lees alle beoordeling van Nijestee Klantenservice (2)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door toy arnouts op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

snelle vakkundige hulp bij de refund aanvraag
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr J Goossens op 6-01-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Prima geholpen door CBR klant kontakt over verlengen rijbewijs
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Gemeente Drimmelen Klantenservice

  • Beoordeeld door schmidt op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Drimmelen Klantenservice is: 6)

Na twee dagen wachten en ondanks de beloftes, is het vandaag eindelijk gelukt het oud papier op te laten halen, dat wil zeggen dat de gemeenuo Drimmelen vandaag haar belofte is nagekomen. Heb ze dan ook telefonisch bedankt
Lees alle beoordeling van Gemeente Drimmelen Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Gemeente Noordoostpolder Klantenservice

  • Beoordeeld door E.pathuis op 8-07-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Noordoostpolder Klantenservice is: 9)

Jullie doen heel goed werk ga zo door
Lees alle beoordeling van Gemeente Noordoostpolder Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Thijs op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Prima, ik werd binnen 10 minuten teruggebeld, en een aardige mevrouw kon mijn vraag direct behandelen en afronden.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door g. smit op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Caiway Klantenservice is: 2.3)

Vanmorgen een monteur langs geweest, en het euvel heel snel verholpen, wij willen ROMAR de monteur een hele dikke pluim geven, wat een goeie en behulpzame medewerker is dit, bij veel mensen aan te bevelen, chapeau !!!
Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Hans Anders Klantenservice

  • Beoordeeld door Pim Scheick op 5-02-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hans Anders Klantenservice is: 2.3)

Voor het eerst in ruim 50 jaar, hebben zowel mijn vrouw als ondergetekende een bril gekocht bij Hans Anders in Amsterdam ZO (Filiaal Reigersbos.)
Met mijn bril zag ik (te) scherp en de glazen werden na hermeting gratis vervangen. Daarbij werd er nu wel drie kwartier uitgetrokken om dit keer zo goed mogelijk de stand van mijn ogen t.o.v. de nieuwe (dubbele focus) glazen vast te stellen.
Mijn vrouw koos voor drie brillen, waarvan twee voor haar zelf en één voor mij. Ook hier weer super goede service, want er werd alle tijd uitgetrokken om alle drie de brillen optimaal af te stellen. En toch zijn we wel twee à drie keer terug geweest, want we zijn nogal kritisch..
Maar het personeel bleef geduldig, begrijpend en vriendelijk ! Met name de bedrijfsleider van dit filiaal.
Echt klasse ! We zijn helemaal om !
N.B. Geen 10 omdat het natuurlijk nooit helemaal perfect kan zijn.
Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door n.gubbels-wagemans op 9-10-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

zondag j.l. geweldig geholpen door een mevrouw toen onze tv geen geluid had.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Zeeman Klantenservice

  • Beoordeeld door Sacha op 13-11-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zeeman Klantenservice is: 6.7)

Iets te kleine kleding gekocht voor mijn dochter. Ik had de kleding eerst gewassen. Desondanks kon ik het ruilen, top!
Lees alle beoordeling van Zeeman Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Portaal Klantenservice

  • Beoordeeld door Johan Constandse op 19-03-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Portaal Klantenservice is: 3.4)

Ontzettend goed geholpen met een vriendelijke medewerkster
Lees alle beoordeling van Portaal Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Berends op 18-11-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Klantvriendelijk
Deskundigheid
Behulpzaam
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: SNS Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ellen Lucassen Jansen op 2-08-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor SNS Bank Klantenservice is: 4.3)

Heldere en vriendelijke uiteg aangaande het eventueel overstappen naar SNS Bank
Lees alle beoordeling van SNS Bank Klantenservice (3)

Beoordeling voor: D-Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Hanneke Zohlandt op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor D-Reizen Klantenservice is: 1.7)

Allereerst Klantenservice; Basia, vestiging Breda, Chapeau!
Basia je hebt mij zó goed geprobeerd te helpen, zó vriendelijk en geduldig en uiteindelijk kan ik uitkijken naar een fijne vakantie.
Jij bent het visitekaartje van D-reizen.

D-reizen zelf werkt veel te veel sales gericht met een zeer slechte bereikbaarheid. Gewoon beledigend om mensen in de wacht te zetten op een lijn waar zij eigenlijk nooit te woord gestaan worden, bah!
Ik begrijp het systeem wel, kostenbesparend en naar een van de winkels moeten levert misschien meer omzet op. Want alle verrichtingen en assistentie kosten vanaf 29,95 euro (Bingo!)
Met al dit klantonvriendelijk sturen en manipuleren gaat ook deze nieuwe D-reizen het niet redden. Waar is mijn gezellige buurt
D-reizenwinkel?
Vooral héél jammer voor zo'n toppertje als Basia.
Doe het eens anders dan kom ik ook weer terug, groet, Hanneke Z.
Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (16)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door L.A. Laarhoven op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Geachte mevrouw/mijnheer,

Oudejaarsavond hadden wij gewoontegetrouw onze brievenbus geblokkeerd om "vuurwerkpost" te voorkomen. Zaterdagochtend werden we wakker van gerammel aan de voordeur. Tot onze schrik realiseerden we ons dat we waren vergeten de blokkering op te heffen en dat waarschijnlijk de bezorger tevergeefs had geprobeerd de krant in de bus te gooien. Toen we ons snel naar beneden haastten zagen we nog juist een auto (waarschijnlijk van de nabezorger) wegrijden. Er zou niets anders op zitten dan bij AH een krant te halen. Maar voor dat we daar aan toe waren viel alsnog de krant in de bus!! Dat vinden wij een compliment waard!

Met vriendelijke groet,

Loek en Marjo Laarhoven

Prins Hendrikstraat 74 Breda
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Huguette Vanmarsenille op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Op 26 oktober vloog ik vanuit Alicante TB 1102 naar Antwerpen. Ik was 25 jaar stewardess bij Sabena.
De bemanning was outstanding. Arnou , pas in dienst was,een uitzonderlijke steward. Hij heeft alles mee om uw PLUS in the sky te zijn.
Ik melde dit aan chef de cabine in de hoop dat er een melding zou komen in zijn flight report.
Het was niet makkelijk om U daarover te mailen. Hopelijk krijgt Arnou zijn felecitaties officieel via U.
Met beleefde groeten, Huguette Vanmarsenille
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door dick op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

de eigenaar Ronald van onze jumbo Kamphuis in Dalfsen is 50 geworden. krijgt iedere bezoeker een mooi duurzame boodschappen tas mee als cadeautje. Dat is toch SUPER !!! De beste super van ons land.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: ASN Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door diny dietz op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ASN Bank Klantenservice is: 9)

gisteren had ik een gesprek met Mark van Wasbeek.
hij hielp me geduldig met mijn vragen en het overschrijven.
Daar was ik blij mee en we hadden een fijn gesprek.
Daarna werd ik vanmorgen verrast door een pakketje van ASN met een zakje thee én een tablet chocola
met een kaartje van hem erbij. Dank je wel; Mark, dit waardeer ik enorm. zeker in deze tijd.
Leve ASNbank, waar mensen geduldig zijn en je echt verder helpen en je ook nog bemoedigen ( ik ben 85)
door te zeggen dat je het best goed doet voor je leeftijd.

Ik groei er gewoon van en het helpt om verder te gaan met ZELF PROBEREN.
groet, mevr. DINY DIETZ
Lees alle beoordeling van ASN Bank Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Woonpartners Midden-Holland Klantenservice

  • Beoordeeld door J. op 15-02-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Woonpartners Midden-Holland Klantenservice is: 5)

Vriendelijke medewerkers aan de telefoon die graag met je meedenken en luisteren. Ik had een probleem met inschrijving voor een woning, en werd netjes geholpen
Lees alle beoordeling van Woonpartners Midden-Holland Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Arnoud op 16-09-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Zeer snel telefonisch contact Met de klantenservice . en een vriendelijke medewerkster dacht met mij mee voor een oplossing.
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door A.Diepstraten op 13-12-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Hallo. Zondag 12 dec had mijn zoon een vlucht.geboekt van AMC naar YYC CANADA. Heb een zoon en die woont daar. Mijn echtgenote is pas overleden 11 nov. En zodoende vroeg mijn zoon of ik naar Canada wilde komen omdat ik hier bijna alleen ben.Ik ben nogal moeilijk in mijn verplaatsingen en zodoende had mijn zoon een en ander geregeld voor ondersteuning voor en na de vlucht. In het kort kan ik een ding zeggen dit was gewoon geweldig zowel hier als in C.algary. Werd zelfs via een kaartje sterkte toegewenst bij het verlaten van het vliegtuig.Prachtig was de vlucht KL677 op 12/12 .j.l. Zelfs een stewardes had even de tijd mijn korte verhaal aan te horen en me alle goeds toe te wensen. Wist niet dat zoiets nog bestond in deze nare tijd. Ben op weg naar de 91 maar hoop dat het niet mijn laatste reis is bij KLM wil al deze dames via deze weg hartelijk bedanken voor hun inzet. Groetjes Toon Diepstraten
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Gemeente Edam-Volendam Klantenservice

  • Beoordeeld door Joop Gijzen op 3-05-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Edam-Volendam Klantenservice is: 9)

Duidelijke website. Alles wat ik nodig heb, kan ik vinden.
Lees alle beoordeling van Gemeente Edam-Volendam Klantenservice (1)