Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Het wachten duurde best lang maar vervolgens werd ik prima geholpen door een vriendelijke medewerkster die het probleem netjes en serieus heeft behandeld en voor een prima oplossing heeft gezorgd. Dus van mij een 9 als cijfer.Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)
Ik heb onlangs contact met de klantenservice gehad. Er werd met mij meegedacht, hoe ik het beste dat kon oplossen.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Ze waren heel vriendelijk en met de oplossing was ik zeer tevreden.
Mijn bestelling sneller in huis dan de opgegeven levertijd. Mede door de duidelijke en vriendelijke hulp van de klantenservice wist ik vrij snel waar mijn bestelling was terechtgekomen. Soms helpt goed lezen van de gestuurde bevestigingen.Lees alle beoordeling van HORNBACH Klantenservice (9)
chapeaux Hornbach !
Werd super goed geholpen , enigste minpuntje is dat er op de gezochte site een vensterste is geopend met de melding van , Belmeteen contact , met een 0906 nummer om direct door te verbinden , dit nummer kost wel 90cpm ,Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
Misschien is het mogelijk om het werkelijke nummer 0880139970 direct te vermelden ?
Als ik de krant vanwege vakantie op ander adres laat bezorgen, wordt dit altijd prima geregeld.Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Ben echt tevreden
Goedemiddag ,Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Bedankt voor de snelle oplossing voor het bereikbaar maken van de telefoon aansluiting van mijn schoonmoeder die een week lang niet bereikbaar was.
Gisteren gebeld met een dame van de klantenservice, heeft een case aangemaakt. Ze heeft vast gevoeld dat ik wat getrieerd overkwam. Maar ze bleef rustig en vertelde mij dat het goed zal komen.
En vanmiddag was mijn demente schoonmoeder weer bereikbaar.
Ook de monteur die er afgelopen maandag is geweest was prima kerel die de situatie prima wist in te schatten.
Top!!????
Ik zelf ben al meer als 23 jaar klant bij jullie en nog nooit problemen gehad en de kwaliteit is altijd goed geweest. Nog uit de HOME @ periode.
Ik dacht zelf “het zal toch niet gebeuren dat het mis gaat”
Nee hoor, nog steeds vriendelijk en goed geholpen.
Juli zijn niet de goedkoopste maar wel de beste.
Met vriendelijke groet,
Riemer
Vandaag 2x telefonisch contact en in tegenstelling tot het slechte contact afgelopen zaterdag, zijn de twee medewerkers die ik vandaag heb gesproken, erg behulpzaam en meedenkend. Zij hebben voor een goede oplossing gezorgd. Goed gedaan hoor dames.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
In deze moeilijke tijden voor winkeliers is het fijn dat de tuincentra nog een mogelijkheid hebben om buiten open te blijven. Service is zoals altijd vriendelijk. Na telefonisch contact hebben ze voor mij iets opzij gezet. Ook al kwam ik het pas 5 dagen later ophalen stond het er nog steeds! Zonder enig gemor....klasse!Lees alle beoordeling van Intratuin Klantenservice (2)
Prima service en begrip voor nog alleenstaande oudere mensen :)Lees alle beoordeling van Nijestee Klantenservice (2)
snelle vakkundige hulp bij de refund aanvraagLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Prima geholpen door CBR klant kontakt over verlengen rijbewijsLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Na twee dagen wachten en ondanks de beloftes, is het vandaag eindelijk gelukt het oud papier op te laten halen, dat wil zeggen dat de gemeenuo Drimmelen vandaag haar belofte is nagekomen. Heb ze dan ook telefonisch bedanktLees alle beoordeling van Gemeente Drimmelen Klantenservice (2)
Jullie doen heel goed werk ga zo doorLees alle beoordeling van Gemeente Noordoostpolder Klantenservice (1)
Prima, ik werd binnen 10 minuten teruggebeld, en een aardige mevrouw kon mijn vraag direct behandelen en afronden.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Vanmorgen een monteur langs geweest, en het euvel heel snel verholpen, wij willen ROMAR de monteur een hele dikke pluim geven, wat een goeie en behulpzame medewerker is dit, bij veel mensen aan te bevelen, chapeau !!!Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)
Voor het eerst in ruim 50 jaar, hebben zowel mijn vrouw als ondergetekende een bril gekocht bij Hans Anders in Amsterdam ZO (Filiaal Reigersbos.)Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)
Met mijn bril zag ik (te) scherp en de glazen werden na hermeting gratis vervangen. Daarbij werd er nu wel drie kwartier uitgetrokken om dit keer zo goed mogelijk de stand van mijn ogen t.o.v. de nieuwe (dubbele focus) glazen vast te stellen.
Mijn vrouw koos voor drie brillen, waarvan twee voor haar zelf en één voor mij. Ook hier weer super goede service, want er werd alle tijd uitgetrokken om alle drie de brillen optimaal af te stellen. En toch zijn we wel twee à drie keer terug geweest, want we zijn nogal kritisch..
Maar het personeel bleef geduldig, begrijpend en vriendelijk ! Met name de bedrijfsleider van dit filiaal.
Echt klasse ! We zijn helemaal om !
N.B. Geen 10 omdat het natuurlijk nooit helemaal perfect kan zijn.
zondag j.l. geweldig geholpen door een mevrouw toen onze tv geen geluid had.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Iets te kleine kleding gekocht voor mijn dochter. Ik had de kleding eerst gewassen. Desondanks kon ik het ruilen, top!Lees alle beoordeling van Zeeman Klantenservice (3)
Ontzettend goed geholpen met een vriendelijke medewerksterLees alle beoordeling van Portaal Klantenservice (5)
KlantvriendelijkLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Deskundigheid
Behulpzaam
Heldere en vriendelijke uiteg aangaande het eventueel overstappen naar SNS BankLees alle beoordeling van SNS Bank Klantenservice (3)
Allereerst Klantenservice; Basia, vestiging Breda, Chapeau!Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (16)
Basia je hebt mij zó goed geprobeerd te helpen, zó vriendelijk en geduldig en uiteindelijk kan ik uitkijken naar een fijne vakantie.
Jij bent het visitekaartje van D-reizen.
D-reizen zelf werkt veel te veel sales gericht met een zeer slechte bereikbaarheid. Gewoon beledigend om mensen in de wacht te zetten op een lijn waar zij eigenlijk nooit te woord gestaan worden, bah!
Ik begrijp het systeem wel, kostenbesparend en naar een van de winkels moeten levert misschien meer omzet op. Want alle verrichtingen en assistentie kosten vanaf 29,95 euro (Bingo!)
Met al dit klantonvriendelijk sturen en manipuleren gaat ook deze nieuwe D-reizen het niet redden. Waar is mijn gezellige buurt
D-reizenwinkel?
Vooral héél jammer voor zo'n toppertje als Basia.
Doe het eens anders dan kom ik ook weer terug, groet, Hanneke Z.
Geachte mevrouw/mijnheer,Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Oudejaarsavond hadden wij gewoontegetrouw onze brievenbus geblokkeerd om "vuurwerkpost" te voorkomen. Zaterdagochtend werden we wakker van gerammel aan de voordeur. Tot onze schrik realiseerden we ons dat we waren vergeten de blokkering op te heffen en dat waarschijnlijk de bezorger tevergeefs had geprobeerd de krant in de bus te gooien. Toen we ons snel naar beneden haastten zagen we nog juist een auto (waarschijnlijk van de nabezorger) wegrijden. Er zou niets anders op zitten dan bij AH een krant te halen. Maar voor dat we daar aan toe waren viel alsnog de krant in de bus!! Dat vinden wij een compliment waard!
Met vriendelijke groet,
Loek en Marjo Laarhoven
Prins Hendrikstraat 74 Breda
Op 26 oktober vloog ik vanuit Alicante TB 1102 naar Antwerpen. Ik was 25 jaar stewardess bij Sabena.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
De bemanning was outstanding. Arnou , pas in dienst was,een uitzonderlijke steward. Hij heeft alles mee om uw PLUS in the sky te zijn.
Ik melde dit aan chef de cabine in de hoop dat er een melding zou komen in zijn flight report.
Het was niet makkelijk om U daarover te mailen. Hopelijk krijgt Arnou zijn felecitaties officieel via U.
Met beleefde groeten, Huguette Vanmarsenille
de eigenaar Ronald van onze jumbo Kamphuis in Dalfsen is 50 geworden. krijgt iedere bezoeker een mooi duurzame boodschappen tas mee als cadeautje. Dat is toch SUPER !!! De beste super van ons land.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
gisteren had ik een gesprek met Mark van Wasbeek.Lees alle beoordeling van ASN Bank Klantenservice (1)
hij hielp me geduldig met mijn vragen en het overschrijven.
Daar was ik blij mee en we hadden een fijn gesprek.
Daarna werd ik vanmorgen verrast door een pakketje van ASN met een zakje thee én een tablet chocola
met een kaartje van hem erbij. Dank je wel; Mark, dit waardeer ik enorm. zeker in deze tijd.
Leve ASNbank, waar mensen geduldig zijn en je echt verder helpen en je ook nog bemoedigen ( ik ben 85)
door te zeggen dat je het best goed doet voor je leeftijd.
Ik groei er gewoon van en het helpt om verder te gaan met ZELF PROBEREN.
groet, mevr. DINY DIETZ
Vriendelijke medewerkers aan de telefoon die graag met je meedenken en luisteren. Ik had een probleem met inschrijving voor een woning, en werd netjes geholpenLees alle beoordeling van Woonpartners Midden-Holland Klantenservice (2)
Zeer snel telefonisch contact Met de klantenservice . en een vriendelijke medewerkster dacht met mij mee voor een oplossing.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Hallo. Zondag 12 dec had mijn zoon een vlucht.geboekt van AMC naar YYC CANADA. Heb een zoon en die woont daar. Mijn echtgenote is pas overleden 11 nov. En zodoende vroeg mijn zoon of ik naar Canada wilde komen omdat ik hier bijna alleen ben.Ik ben nogal moeilijk in mijn verplaatsingen en zodoende had mijn zoon een en ander geregeld voor ondersteuning voor en na de vlucht. In het kort kan ik een ding zeggen dit was gewoon geweldig zowel hier als in C.algary. Werd zelfs via een kaartje sterkte toegewenst bij het verlaten van het vliegtuig.Prachtig was de vlucht KL677 op 12/12 .j.l. Zelfs een stewardes had even de tijd mijn korte verhaal aan te horen en me alle goeds toe te wensen. Wist niet dat zoiets nog bestond in deze nare tijd. Ben op weg naar de 91 maar hoop dat het niet mijn laatste reis is bij KLM wil al deze dames via deze weg hartelijk bedanken voor hun inzet. Groetjes Toon DiepstratenLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Duidelijke website. Alles wat ik nodig heb, kan ik vinden.Lees alle beoordeling van Gemeente Edam-Volendam Klantenservice (1)