Tele2 Klantenservice

Rapportcijfer Tele2 klantenservice: 3.1 » Lees beoordelingen (8)

Bellen met Tele2

Waarom bellen met Tele2 Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je factuur.
  • Je hebt een vraag of je abonnement.
  • Je wilt je abonnement wijzigen.
  • Je bent afgesloten.
  • Je wilt klant worden van Tele2.
  • Je hebt een klacht.

Openingstijden telefonische klantenservice Tele2

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 20:00
  • Dinsdag 09:00 - 20:00
  • Woensdag 09:00 - 20:00
  • Donderdag 09:00 - 20:00
  • Vrijdag 09:00 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 18:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Tele2: 020-754 4444

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een mobiel nummer van Tele2? Bel dan naar 1200 met je mobiele telefoon.

Heb jij onlangs contact gehad met Tele2? Laat ons je ervaringen met Tele2 weten!
Beoordeel Tele2.

Controleer op storingen bij Tele2.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Tele2.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Internet.
  • Geen netwerk of bereik.
  • Interactieve TV.
  • E-mail.
  • Telefoon.
  • SMS'en.
  • ADSL internet.
  • Bellen.
  • Vast internet.
Controleer of er een storing is bij Tele2

KvK gegevens Tele2

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33265679
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016275519
  • Statutaire naam: Tele2-Versatel 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Tele2?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Tele2? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Tele2.

In sommige gevallen is het noodzakelijk om documenten op te sturen naar Tele2. Is dit het geval? Stuur je brief dan naar:

  • Tele2 Nederland B.V.
  • Postbus 289
  • 2400 AG Alphen aan den Rijn.

Ben je al klant van Tele2? Vergeet dan niet je klantgegevens zoals klantnummer, adres en eventueel mobiel telefoonnummer te vermelden.

Veelgestelde vragen Tele2.

Heb je een algemene vraag? Raadpleeg dan de meestgestelde vragen van Tele2. Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:

  •     Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?
  •     Hoe vraag ik nummerbehoud aan?
  •     Waar kan ik mijn abonnement wijzigen?
  •     Wat is het telefoonnummer van de Klantenservice?
  •     Ik krijg sms'jes van een vreemd nummer met een rare link. Wat moet ik doen?
  •     Ik word steeds gebeld door onbekende buitenlandse nummers. Wat kan ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Tele2

Chat online met Tele2.

Klik op de Tele2 contact pagina op Chat en vervolgens op de "Chat met ons" button om een chat te starten. Let op! Je spreekt niet met een Tele2 medewerker maar met een "robot".

 

Start een chat met Tele2

Tele2 presents: Online Helden

Hoofdkantoor Tele2 (adres)

Wisselwerking 58 Diemen 1112 XS Nederland
Rapportcijfer Tele2 Klantenservice: 3.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Beoordeel Tele2 Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Tele2 Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Tele2 Klantenservice

  • Beoordeeld door J.K. van Leeuwen op 20-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar
Mailadres wordt uitstekend afgeschermd, op info@Tele2.nl wordt niet op gereageerd.
Chat met medewerkers wordt niet serieus genomen, verwijzen naar telefoon welke niet wordt opgenomen.
Verwijzingen vanuit Tele2.nl naar odido site werken niet.
Kortom, ervaar deze organisatie als crimineel
  • Beoordeeld door M de ruiter op 5-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Wachttijd ruim een uur voor je iemand aan de lijn krijgt. Nu al ruim anderhalve week geen internet tv en telefoon. Na twee nieuwe modems nu het verhaal dat er een defecte kabel buitenshuis is. Moet wachten tot de kpn het repareert!!!!
  • Beoordeeld door Miriam Bruls op 12-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil dat Tele2 reageert op mijn mails. Ik reageer enkel op mails, daar ik overdag telefonisch niet bereikbaar ben of de telefoon niet kan beantwoorden door mijn werk.
  • Beoordeeld door P Termars op 2-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

11 minuten in de wacht gezet €10,- verder,heb maar opgehangen.
Belachelijk prijs per minuut.
  • Beoordeeld door Martin Sonneveld op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact te krijgen met jullie zowel telefonisch als met een E-mail bericht
  • Beoordeeld door Van de winkel op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht geholpen, 4 technische medewerkers aan de lijn gehad. Niemand kon mij helpen, moest maar naar de winkel van t- mobile, lag aan mijn telefoon. Kom geen verbinding maken met de wifi. Zegt die jongeman van de winkel, gaat u thuis maar even het modem aan een uit zetten. Ei van Columbus. WiFi doet het weer. Veel data verbruikt, graag compensatie. Wat een incompetente.
  • Beoordeeld door Berend op 14-06-2021
  • Rapportcijfer: 8

Fijne service, Mijn tv kastje deed het niet meer, binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis en was alles opgelost....
  • Beoordeeld door Emiel op 7-06-2021
  • Rapportcijfer: 10

Ik ben al diverse keren bijzonder goed geholpen door de Tele 2 helpdesk.
Laatste keren door kabelbreuk na graafwerkzaamheden.
Kreeg direct iemand aan de lijn die me bijzonder goed geholpen hebben.
Na de reparatie werkzaamheden door KPN werd er zelfs gebeld of alles goed verlopen was.Hulde
Bel Tele2
020-754 4444