Tele2 Klantenservice

Rapportcijfer Tele2 klantenservice: 9 » Lees beoordelingen (2)

Bellen met Tele2

Waarom bellen met Tele2 Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je factuur.
  • Je hebt een vraag of je abonnement.
  • Je wilt je abonnement wijzigen.
  • Je bent afgesloten.
  • Je wilt klant worden van Tele2.
  • Je hebt een klacht.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 20:00
  • Dinsdag 09:00 - 20:00
  • Woensdag 09:00 - 20:00
  • Donderdag 09:00 - 20:00
  • Vrijdag 09:00 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 18:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Tele2: 020-754 4444

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een mobiel nummer van Tele2? Bel dan naar 1200 met je mobiele telefoon.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Tele2.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Tele2.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Waar controleren we op?

  • Internet.
  • Geen netwerk of bereik.
  • Interactieve TV.
  • E-mail.
  • Telefoon.

Recentelijk opgeloste storingen

  • 11 juli: Storing bij Tele2.
  • 2 juli: Storing bij Tele2.
  • 2 juli: Storing bij Tele2.
Controleer of er een storing is bij Tele2
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Tele2? Laat ons je ervaringen met Tele2 weten!
Beoordeel Tele2.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Tele2?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Tele2? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Tele2.

In sommige gevallen is het noodzakelijk om documenten op te sturen naar Tele2. Is dit het geval? Stuur je brief dan naar:

  • Tele2 Nederland B.V.
  • Postbus 289
  • 2400 AG Alphen aan den Rijn.

Ben je al klant van Tele2? Vergeet dan niet je klantgegevens zoals klantnummer, adres en eventueel mobiel telefoonnummer te vermelden.

Chat online met Tele2.

Klik op de Tele2 contact pagina op Chat en vervolgens op de "Chat met ons" button om een chat te starten. Let op! Je spreekt niet met een Tele2 medewerker maar met een "robot".

 

Start een chat met Tele2 Start een chat met Tele2

Tele2 presents: Online Helden

Rapportcijfer Tele2 Klantenservice: 9

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Beoordeel Tele2 Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Tele2 Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Tele2 Klantenservice

  • Beoordeeld door Berend op 14-06-2021
  • Rapportcijfer: 8

Fijne service, Mijn tv kastje deed het niet meer, binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis en was alles opgelost....
  • Beoordeeld door Emiel op 7-06-2021
  • Rapportcijfer: 10

Ik ben al diverse keren bijzonder goed geholpen door de Tele 2 helpdesk.
Laatste keren door kabelbreuk na graafwerkzaamheden.
Kreeg direct iemand aan de lijn die me bijzonder goed geholpen hebben.
Na de reparatie werkzaamheden door KPN werd er zelfs gebeld of alles goed verlopen was.Hulde
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)