We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een mobiel nummer van Tele2? Bel dan naar 1200 met je mobiele telefoon.
Heb jij onlangs contact gehad met Tele2? Laat ons je ervaringen met Tele2 weten!
Beoordeel Tele2.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Tele2.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Tele2? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
In sommige gevallen is het noodzakelijk om documenten op te sturen naar Tele2. Is dit het geval? Stuur je brief dan naar:
Ben je al klant van Tele2? Vergeet dan niet je klantgegevens zoals klantnummer, adres en eventueel mobiel telefoonnummer te vermelden.
Heb je een algemene vraag? Raadpleeg dan de meestgestelde vragen van Tele2. Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:
Klik op de Tele2 contact pagina op Chat en vervolgens op de "Chat met ons" button om een chat te starten. Let op! Je spreekt niet met een Tele2 medewerker maar met een "robot".
Start een chat met Tele2
Rapportcijfer is gebaseerd op 6 beoordelingen.
Ik wil dat Tele2 reageert op mijn mails. Ik reageer enkel op mails, daar ik overdag telefonisch niet bereikbaar ben of de telefoon niet kan beantwoorden door mijn werk.
11 minuten in de wacht gezet €10,- verder,heb maar opgehangen.
Belachelijk prijs per minuut.
Geen contact te krijgen met jullie zowel telefonisch als met een E-mail bericht
Heel slecht geholpen, 4 technische medewerkers aan de lijn gehad. Niemand kon mij helpen, moest maar naar de winkel van t- mobile, lag aan mijn telefoon. Kom geen verbinding maken met de wifi. Zegt die jongeman van de winkel, gaat u thuis maar even het modem aan een uit zetten. Ei van Columbus. WiFi doet het weer. Veel data verbruikt, graag compensatie. Wat een incompetente.
Fijne service, Mijn tv kastje deed het niet meer, binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis en was alles opgelost....
Ik ben al diverse keren bijzonder goed geholpen door de Tele 2 helpdesk.
Laatste keren door kabelbreuk na graafwerkzaamheden.
Kreeg direct iemand aan de lijn die me bijzonder goed geholpen hebben.
Na de reparatie werkzaamheden door KPN werd er zelfs gebeld of alles goed verlopen was.Hulde
Beoordeel Tele2 Klantenservice