Iedere werkdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur kun je terecht op Facebook om contact op te nemen met het UWV, @UWV_Webcare. De klantenservice zit klaar om al je vragen binnen een uur te beantwoorden.
Er zijn wel een aantal regeltjes waaraan je je moet houden. Je mag bijvoorbeeld reclame voor jezelf (of anderen) maken en beledigende taal is ook taboe, logisch uiteraard! Houdt je je niet aan de regels? Dan wordt je bericht verwijderd.
Uiteraard kun je ook op Twitter @UWV_Webcare terecht om contact op te nemen met de klantenservice van het UWV. Op werkdagen, tussen 08:00 uur en 17:00 uur zit het webcare team van het UWV voor je klaar om allle v ragen te beantwoorden.
Ben je doof of slechthorend. Dan kun je contact opnemen met UWV via de chat. Het is handig als je je burger service nummer bij de hand hebt (BSN). Mocht de klantenservice van het UWV tijdens de chat niet in staat zijn om al je vragen te beantwoorden dan volgen deze via e-mail.
O ja, let op! De chat is alleen beschikbaar voor doven en slechthorenden. Ben je niet doof of slechthorend dan zul je één van de andere contact mogelijkheden moeten proberen.
Zeer slechte ervaring WIA uitkering gestopt omdat ik niet al mn bladzijde's uit mijn paspoort had laten zien zit nu met betalingen wat ik niet kan doen schandalig en ook nog eens corona erbij
Beoordeel UWV Klantenservice