Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door K.R.Bijl op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

GLS bezorger staat voor de deur, belt 2x aan. Zit vervolgens binnen EEN minuut weer in zijn auto.
Heeft geen geduld om even te wachten.

Ik zit niet achter de voordeur op een stoel, kan deze voordeur dus ook niet direct openen wanneer ik elders in huis ben.
Iets meer geduld dan 1 minuut is zeer wenselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Maijenburg op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice is: 2.4)

Ik heb vakantie geboekt bij home to go het appartement werd verhuurt door Nova sol heb nog wat vragen over mijn reis en niemand van jullie kan mij te woord ook alle telefoonnummers werken niet
Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Innova Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Derk op 6-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Innova Energie Klantenservice is: 1.2)

Compleet waardeloos.Ben al 2 weken bezig contact te krijgen.Bellen: het is momenteel erg druk.Tuurlijk.Aantal keren ruim een half uur gewacht,maar niks.Raar dat op internet dan staat dat het juist mínder druk is dan gewoonlijk.Mail gestuurd: geen reactie.Terugbel verzoek gedaan: geen reactie.
Klantenservice hebben ze klaarblijkelijk niet.
Lees alle beoordeling van Innova Energie Klantenservice (9)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke Heuvelman op 4-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Heel slecht. Al de hele morgen bezig om een afhaling in te plannen!!
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Harrie van de Wetering op 2-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Zelfde vraag: wat is jullie mailadres????????
Ik heb een vreemd betalingsverzoek gekregen, vermoed dat dit spam is en ik wil dit aan jullie doorsturen zodat je het kan beoordelen en melden wat hiermee te doen.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Saniye op 1-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Ik lees hier ervaringen en zelfde gaat waarschijnlijk mij mij ook gebeuren. Geen telefoonnummer waar je kan navragen waar het pakketjes blijven. Het is hier kantoor, dus ik kan niet nog uren zitten wachten.
Inmiddels wel gemaild met verzoek om snel te reageren maar kreeg automatisch tekst waarin ze schrijven dat ze binnen 3 werkdagen zullen reageren!!!!! Belachelijk dat ze telefonisch en middels mail niet snel kunnen reageren. Als men met zo'n slecht service een bedrijf moet runnen dan kun je beter je zelf laten failliet laten verklaren.
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Sebastiaan Bussingklote op 30-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

klote ik heb voor n tijd terug gebeld ivm de maandelijkse overzicht die niet compleet is tot nu toe hebben jullie het nog steeds niet gefix. met NLE nooit dat probleem gehad totdat jullie het over namen. als dit aan het eind van het jaar nog zo is ga ik op ziek naar n anderre provider.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Mediamarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan van der Wijk op 30-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Mediamarkt Klantenservice is: 1.3)

Op 16 november 2023 heb ik een wasmachine besteld Ondanks de toezegging voor levering op de zondag daaropvolgend, heeft de daadwerkelijke levering nooit plaatsgevonden. Na driemaal tevergeefs te hebben gewacht op de beloofde levering, heb ik de order geannuleerd.

Bij mijn bezoek aan de Mediamarkt vestiging is mij verzekerd dat er een onderzoek gestart zou worden om de situatie te verhelderen. Echter, tot op heden heb ik geen enkele informatie ontvangen over de voortgang van dit onderzoek. Het gebrek aan communicatie en de niet nagekomen levering hebben mij genoodzaakt om de aankoop te annuleren.

Conform mijn rechten als consument, de mediamarkt hierbij officieel in gebreke gesteld en aanspraak maken op de terugbetaling van het volledige aankoopbedrag. Vriendelijk verzocht dit bedrag binnen 7 dagen] terug te storten. Tot op heden NIETS gehoord. Waardeloos.
Lees alle beoordeling van Mediamarkt Klantenservice (25)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door Grace op 29-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

Heel slecht ten eerste bellen lukt niet.
Ten tweede vandaag 29/11 zou het pakketje aankomen jas tussen 14:15 -16:45 was de hele dag thuis nu staat er vreemd genoeg retour.
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Dirk Klantenservice

  • Beoordeeld door harriet op 29-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dirk Klantenservice is: 2.8)

Service is slecht. Om 08.00 in filiaal gekomen voor aanbieding welke op woensdag ingaat. Was al uitverkocht omdat het zondag zou zijn ingegaan. Sorry, maar ik kan toch echt lezen en bij betreffende produkt staat toch echt wo tm di. Hierna nog gelijk 3 andere filialen in buurt gebeld maar ook uitverkocht want lag weekend al in de winkel. Krijg ik van medewerkster klantenservice te horen dat ik dan zelf nog maar filialen moet bellen en als het er nog is dit daar dan zelf maar moet komen ophalen .....duhhhhh.....hoezo Dirk de goedkoopste. Mijn auto loopt niet op water en op de fiets is afstand minimaal 30 kilometer wel wat ver.
Lees alle beoordeling van Dirk Klantenservice (12)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter Bogaard op 28-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Zo slecht om contact te krijgen. belofte gedaan en niet nagekomen nu moet ik er weer achteraan. sta dus weer 30 min in de wacht. kan gen mail sturen maar willen wel met mij communiceren via no-reply mail. ben er klaar mee
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Tess van Overbeeke op 26-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Ze nemen niet op terwijl we al 1,5 uur op ons eten aan het wachten zijn. Wat een vreselijk bedrijf
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door Ingrid Verhoeven op 25-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

Telefonisch contact met Zalando, krijg ik de mededeling dat het nummer niet in gebruik is.
Vua Twitter een privebericht sturen, betekent dat ik eerst een abonnement moet afsluiten.
Facebook heb ik iet en wil ik niet.
Email is er niet .
Waardeloze klantenservice dus.
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Cheryl op 24-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Ik ben nu al meer dan 4 dagen dagen bezig om een vlucht te wijzigen naar Amerika. Ik heb het via Vliegtickets.nl, Trix en de luchtvaartmaatschappij in Amerika geprobeerd. Maar wordt dan weer doorverwezen naar Vliegtickets.nl. Vliegtickets is telefonisch onbereikbaar, doet niets met de diverse contactformulieren die ik heb ingevuld. Je krijgt een standaard mail terug om de zelfde stappen hiervoor besproken, weer te volgen. Het is van het kastje naar de muur sturen. Mijn laatste optie is naar Schiphol te gaan en trachten bij de luchtvaartmaatschappij zelf de tickets te wijzigen.
Het is jammer dat ook ik, geen goede ervaring kan melden over vliegtickets .nl . Jammer vliegtickets .nl je bent weer een goede klant kwijt door het nalatig gedrag van jullie organisatie.
Ik zal hier ook nooit meer een vlucht boeken.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Met vriendelijke groet naar alle mensen die vluchten bij andere tussenpersonen gaan boeken.
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door A. van Tilborg op 24-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Ik heb een abonnement voor de krant op zaterdag. Echter deze is nu 4 keer op rij niet bezorgd. Hopelijk aanstaande zaterdag wel!
Zo niet dan zeg ik het abonnement op.
En van terug storten is ook geen sprake.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: PEARLE Opticiens Klantenservice

  • Beoordeeld door I van Mackelenberg op 23-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PEARLE Opticiens Klantenservice is: 3)

Na onbeschoft te zijn vehandeld in de pearle winkel in centrum deventer, heb ik geprobeert een klacht in te dienen bij de klantenservice. Deze afdeling in net zo onbeschoft als in de winkel he Rutger ? Zeggen dat ze het gaan uitzoeken en terug bellen. Nu 2 dagen later nog steeds niet gebeld ondank 3x een terug bel verzoek.
Lees alle beoordeling van PEARLE Opticiens Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door frank van erp op 23-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Anderen lijken in te willen breken om mijn account, ik ben enkel gebruiker geen verhuurder maar word als verhuurder aangesproken. Als je dit wilt melden bij booking is dit klaarblijkelijk onmogelijk danwel onwenselijk, problemen of klachtenprocedures zijn niet te vinden.
Gelukkig zijn er nog alternatieven maar als jullie geintresseerd zijn om je platform veilig te houden lijkt het me raadzaam een kanaal in te rechten waar mensen zich kunnen melden
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door H pullen op 23-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Zeer slecht heb proef abonnement krant wordt al 3 dagen niet bezorgd als men belt krijg ik zo n kut bandje waar je niks aan heb hou die krant maar en stort mijn 4 euro maar terug
H pullen
Spaanskamp 26
Hardenberg
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door T. Waalwijk op 22-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

slecht. alleen no-reply mails waardoor je het probleem steeds opnieuw aan moet kaarten. Geen goede reactie op waar ik over mailde en chatte. Zeer kwalijk. Niet goed opgelost, slecht kontakt.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk Sprukkelhorst op 22-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Ik wil 2 rekeningen opheffen! Nou vergeet het maar! Wat een geklungel, geen medewerker aan de telefoon te krijgen!
Vroeger was het allemaal veel beter!
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Carla Lodowika op 22-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Geachte heer, mevrouw,

Gisteren heb ik met een medewerker afgesproken dat ik een nieuw ‘opname kastje’ zou krijgen. De afspraak was dat ik het kon ophalen bij Siegers en Meijers in Oosterbeek.
Tot mijn stomme verbazing merkte ik toen ik er stond dat het kastje naar een adres in Arnhem is gestuurd.
Deze mijnheer wist dat ik grotendeels bedlegerig ben en dat ik met moeite naar Siegers en Meijers kon, maar ik zou het doen. Sowieso vond ik het belachelijk dat het niet thuis werd bezorgd. Ik had al geen goed gevoel bij deze mijnheer en mijn gevoel werd bewaarheid. Toen ik zei dat ik terug zou bellen als ik er niet uitkwam, werd ik naar een website verwezen. Zo ga je niet met oude, zieke mensen om.
Gelukkig heb ik andere ervaringen met medewerkers van KPN. Tot twee keer toe heb ik verteld dat ik een paar weken geleden door een super geduldige en vriendelijke Technische Dienst man ben geholpen met o.a. Hetzelfde euvel. Met een kleine moeite had hij ruggespraak kunnen houden ipv prutswerk te leveren. Alles wordt toch bijgehouden door de KPN?
Tot slot: ik ben niet van plan om het kastje in Arnhem op te halen. Ik heb vanwege een tumor in mijn rug en lever veel pijn en ben niet van plan mezelf meer ongemak te bezorgen dan nodig is.

Ik hoor graag van u of en wat u mij aanbiedt.

Met vriendelijke groet,

Carla Lodowika
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: VriendenLoterij Klantenservice

  • Beoordeeld door Antoon de Lepper op 22-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VriendenLoterij Klantenservice is: 1.4)

ik wil alleen maar iets doorgeven per mail maar kan nergens een mailadres vinden.
dit is mijn mening over de laatste mail die ik van jullie ontving.

3 gratis trekkingen
Dit is weer zo’n lokkertje als je nu ja zegt dan speel je automatisch verder,
Het is alleen gratis als het na die 3 trekkingen automatisch stopt.

Groeten Toon.
Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Els op 22-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Slechter kan niet. Een robot aan de telefoon waar je niet doorheen komt.
Zij willen iets van jou (geven je een telefoonnummer: 0800-00222333), maar je kunt ze niet bereiken.
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Jo op 21-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Mijn vader is in de hospice opgenomen. Hij leest zijn hele leven al de Volkskrant, dus de Volkskrant moet nu bij de hospice worden bezorgd. Van de 3x heeft hij alleen de eerste dag de krant gehad. Bellen naar de klantenservice heeft geen zin. Zij kunnen er niks mee doen behalve via de computer aan het distributiecentrum doorgeven. Waardeloos!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Tele2 Klantenservice

  • Beoordeeld door J.K. van Leeuwen op 20-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Tele2 Klantenservice is: 3.1)

Onbereikbaar
Mailadres wordt uitstekend afgeschermd, op info@Tele2.nl wordt niet op gereageerd.
Chat met medewerkers wordt niet serieus genomen, verwijzen naar telefoon welke niet wordt opgenomen.
Verwijzingen vanuit Tele2.nl naar odido site werken niet.
Kortom, ervaar deze organisatie als crimineel
Lees alle beoordeling van Tele2 Klantenservice (8)

Beoordeling voor: LycaMobile klantenservice

  • Beoordeeld door Yuri op 20-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor LycaMobile klantenservice is: 2.1)

Verschrikkkelijke onduidelijke aanbiedingen. Betaal 10 euro vooor rrn 15 gb bundel. Ontvang ik slechts 6 gb. Klantenservice uiteindelijk gesproken (in suriname), die gaan meteen schermen met algemene voorwaarden blablabla. Ik heb toch GVD een screenprint van de bevestiging van de betaling en de databundel die daarbij hoort? Absoluut kak. Laaatste maandje en dan NOOOOOOOIT meer Lyca. Onbereikbare slome oplichters, wees gewaarschuwd!!!
Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk Nicolai op 19-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Klachtenformulier onvindbaar op de site. Probeer produktklacht schriftelijk te melden, helaas niet gelukt.
Verwacht beter van Jumbo
mvrgr
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Roel op 19-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Een van de slechtste telecom providers die er zijn. Slechter bestaat er volgens mij niet. De klantenservice lijkt wel een amateuristische club laagopgeleiden ergens in Suriname die met een zwaar Surinaams accent en een enorme vertraging op de telefoonlijn je van dienst proberen te zijn. Door de enorme vertraging op de lijn en kabaal op de achtergrond is een normaal gesprek absoluut niet te voeren. Ik zou zeggen opdoeken die hele club. Ik zit al ruim een hele week zonder abonnement omdat ze het nummerbehoud niet goed hebben uitgevoerd. Iedere keer aan het lijntje gehouden dat het binnen 28 uur in orde komt. Inmiddels is het al een week en nog steeds niet mogelijk te bellen. Raad dit niemand aan. Jammer dat de beoordeling niet beneden de 1 gaat.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: HelloFresh Klantenservice

  • Beoordeeld door Erna Gantevoort op 17-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HelloFresh Klantenservice is: 1)

Ben aan het chatten met een medewerker en vervolgens hoor ik niets meer
Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ruben op 17-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

waar je bij andere banden via de app mensen kunt machtigen om een bankrekening in te zien moet dit bij Ing op papier. Vervolgens alle rekeningnummers met de hand invullen voor toegang ipv van digitaal selecteren. wanneer je dan eindelijk een toegangsbrief krijgt moet je verplicht naar een kantoor om een telefoonnummer te registeren. hiervoor moet een afspraak gemaakt worden. wanneer je naar afspraken gaat zit de optie voor telefoonnummer toevoegen hier niet bij. dan wil je dit via de chat navragen, maar je kunt pas chatten als je bent ingelogd. en je kunt niet inloggen zonder geregistreerd telefoonnummer.... Rabobank en ABN AMRO doen dit 10 x beter.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)