Plus Supermarkt Klantenservice

Rapportcijfer Plus Supermarkt klantenservice: 3.1 » Lees beoordelingen (8)

Bellen met Plus Supermarkt

Waarom bellen met Plus Supermarkt Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een Plus Supermarkt bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van Plus Supermarkt.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Plus Supermarkt? Laat ons je ervaringen met Plus Supermarkt weten!
Beoordeel Plus Supermarkt.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Plus Supermarkt?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Plus Supermarkt? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Plus Supermarkt via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van de Plus Supermarkt via een contactformulier. Het is niet bekend hoe lang het duurt voordat je een reactie van de Plus Supermarkt kunt verwachten.

Ga naar het contactformulier op de website van Plus Supermarkt Ga naar het contactformulier op de website van Plus Supermarkt

Neem contact op met Plus Supermarkt via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van PLUS Supermarkt? Van maandag t/m vrijdag van  08:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Plus Supermarkt via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Plus Supermarkt via Facebook Messenger.

Neem contact op met Plus Supermarkt via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Plus Supermarkt via Facebook. Meld je aan met een emailadres en wachtwoord of maak een eigen account aan.

Klik hier voor contact met Plus Supermarkt via Facebook.

Nu doen, dit is het seizoen: Boerenkool

Rapportcijfer Plus Supermarkt Klantenservice: 3.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Beoordeel Plus Supermarkt Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Plus Supermarkt Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Plus Supermarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door IngridH op 13-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Paar weken geleden aangegeven dat ik steeds meer mensen zie zonder mondkapjes. Caissière gaf aan dat het in Soesterberg niet hoefde. Dus contact gelegd en dit is niet juist. Iedereen is verplicht mondkapjes te dragen. Personeel zou aangesproken worden. Geconstateerd dat mensen nog steeds zonder mondkapjes in de winkel rondlopen en niemand die er wat van zegt. Terwijl mijn dementerende moeder in scootmobiel, met op treeplank klein hondje, met grote smoel de winkel wordt uitgezet. Omdat hondje niet mag. Dit is in Rotterdam op stadshoudersplein. Waardoor zij dus geen boodschappen kan doen en ik iedere week vanuit soesrerberg naar rotterdam moet rijden om boodschappen te brengen.
Heel jammer dat dus bij het niet dragen van mondkapjes niemand wat durft te zeggen maar we tegen een dementerende vrouw een grote smoel hebben.
Walgelijk.
En dan ook nog volgende hondje die dus op scootmobiel (die nergens bij kan) is dus onhygiënisch maar kleine kinderen met schoentjes staande in het boodschappen karretje staan, Misschien lekker door de stront gelopen hebben, is prima. Die worden ook niet aangesproken.
Maar daar komt wel mij krop sla daarna in te liggen.
Dus al met al sommige regels mogen overtreden worden. Heel jammer allemaal.
  • Beoordeeld door Mhm Lupinu op 11-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

De gratis bezorgartikelen. Iedere week vreselijk. Gezond geeft het aan op de tv reclame. Maar ook deze week weer snoep, poetsmiddelen, redbull en cola. Kan het niet gezonder? Groente en fruit of beleg? Fijn voor de minima.
  • Beoordeeld door Theeuwen op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

goeden dag
ik heb ongeveer zo'n slordige 300+ marbels (knikkers) heb ge beld met de plus in reuver voor de knikker baan zoals jullie reklame maken maar word brut afgewimpeld met ,,die zijn op en ook niet meer te krijgen" e hoeft het ook niet te proberen want velen hebben hier voor gebeld.
dat was niet erg vriendelijk.
mijn vraag is: als er zoveel vraag is kunnen jullie dan dat product niet meer bij maken
bvd
c. theeuwen
  • Beoordeeld door Johan Ebben op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Als alleenstaande een boodschappaketboekje bijna vol. Was net bij de plus Eland in Hengelo. Een product die ik verder nog nodig had en er niet was, zat ik op €9,40. De laatste zegel die ik mog nodig had, heb ik niet gekregen.
  • Beoordeeld door M.Bergevoet op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Kom ik net bij de plus aan de kassa, staat de jeugd, vulploeg, gezellig met elkaar te kletsen met 7 personen op een opervlakte van nog geen 2 vierkante meter. 3 personen hadden niet eens een mondkapjes voor. Ik ben een risico patiënt en daarom ga ik al zo laat mogelijk naar de winkel. Op mijn vraag of ze geen mondkapjes hoefden te dragen, kreeg ik als antwoord jawel, draaien zich om en gaan gewoon verder met keuvelen.
Plus beek meer je verantwoordelijkheid, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak ????
  • Beoordeeld door gitta petri op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 7

prima gesorteerde winkel, niet altijd gevulde schappen, aanbiedingen soms al vroeg in de week niet meer aanwezig.
opmerking: het zou mooi zijn als de Plus als eerste al dag harde plastic eruit zou gooien waar bv. gebak, appelbeignets, druiven etc. in verpakt worden. Gewoon zelf in papieren zakken doen, en druiven zelf afwegen. De Nederlander wordt gelukkig steeds bewuster, dus die plastic verpakking gewoon weg. ZOU MOOI ZIJN, DE PLUS ALS EERSTE :)
  • Beoordeeld door ina op 19-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ondanks de droogte (1 kilo rundvlees kost 15.000 liter water), oondanks dat 160 artsen en wetenschappers oproepen gezond te eten, ondanks de 10 miljoen TON mest per jaar in Nederland, ondanks de zoönose Corona blijft Plus stunten met vlees, vis en zuivel.. Wil de Plus graag dat de mensheid en de natuur nog meer kapot gaat? Zo slecht!! Schaam je en kom eens op voor welzijn en gezondheid ipv GELD
  • Beoordeeld door Arie Versluis op 26-03-2020
  • Rapportcijfer: 8

Ik heb online bestelt..van wegens de caronavieres..wilde niet het gevaar lopen om te gaan winkelen..nu hebben ze het keurig gebracht..maar nu mijn probleem er stond dat het tot de deur gebracht zou worden..maar niets van dit alles. Ik woon op twee hoog..en van uw medewerker moest ik toch naar beneden komen..nu heb ik alle begrip voor de vervelende situatie waar in wij zitten met zn alle maar ik vind dit niet kunnen voor de deur is voor de deur en niet eventjes snel in de portiek..zo loop ik nog het gevaar om besmet te worden en had ik net zo goed naar de winkel kunnen gaan..ik vind dit niet zo heel erg netjes..met vriendelijke groet Arie Versluis
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)