Plus Supermarkt Klantenservice

Rapportcijfer Plus Supermarkt klantenservice: 2.6 » Lees beoordelingen (31)

Bellen met Plus Supermarkt

Waarom bellen met Plus Supermarkt Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een Plus Supermarkt bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van Plus Supermarkt.

Openingstijden telefonische klantenservice Plus Supermarkt

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Plus Supermarkt? Laat ons je ervaringen met Plus Supermarkt weten!
Beoordeel Plus Supermarkt.

KvK gegevens Plus Supermarkt

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30048700
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016710436
  • Statutaire naam: PLUS Retail BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Plus Supermarkt?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Plus Supermarkt? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Plus Supermarkt via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van de Plus Supermarkt via een contactformulier. Het is niet bekend hoe lang het duurt voordat je een reactie van de Plus Supermarkt kunt verwachten.

Ga naar het contactformulier op de website van Plus Supermarkt

Neem contact op met Plus Supermarkt via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van PLUS Supermarkt? Van maandag t/m vrijdag van  08:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Plus Supermarkt via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Plus Supermarkt.

Bekijk de veelgestelde vragen op de site van Plus Supermarkt:

  • Wat is het minimum bestelbedrag voor een online bestelling?
  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
  • Wanneer gelden de aanbiedingen voor online bestellingen?
  • Hoeveel bedragen de bestelkosten?
  • Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?
  • Kan ik ook spaarzegels en PLUSpunten sparen bij een online bestelling?
  • Wat is een PLUS Ophaalpunt?
  • Waar in Nederland wordt er bezorgd?
  • Hoe kan ik mij registreren voor Mijn PLUS?
  • Wat is PLUS Express?


Of bekijk de vragen per onderwerp bij Plus Supermarkt:

  •         Online bestellen
  •         Bezorgen
  •         Ophalen
  •         PLUS Express
  •         Zakelijke klanten
  •         PLUS app
  •         Betalen
  •         Mijn PLUS
  •         Bestelling wijzigen of annuleren
  •         Boodschappenlijstje maken
  •         Tijdigheid en compleetheid van je bestelling
  •         Assortiment
  •         Aanbiedingen
  •         Campagnes en acties
  •         PLUS Nieuwsbrief
  •         PLUS Cadeaukaart
  •         Werken bij PLUS
  •         Privacy
  •         Klachten
Ga naar de veelgestelde vragen van Plus Supermarkt

Neem contact op met Plus Supermarkt via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Plus Supermarkt via Facebook. Meld je aan met een emailadres en wachtwoord of maak een eigen account aan.

Klik hier voor contact met Plus Supermarkt via Facebook.

PLUS Domino Challengers spaaractie

Hoofdkantoor Plus Supermarkt (adres)

Archimedeslaan 21 Utrecht 3584 BA Nederland
Rapportcijfer Plus Supermarkt Klantenservice: 2.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 31 beoordelingen.

Beoordeel Plus Supermarkt Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Plus Supermarkt Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Plus Supermarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door E.R. Spijker op 1-03-2024
  • Rapportcijfer: 1

Afgelopen Dinsdag een doos wijn on line besteld. Afhalen bij Van Driel in Capelle aan den IJssel.

Bestelling nooit aangekomen. Winkel wist ook van niets. Geen verdere opvolging

Teleurgesteld naar huis
  • Beoordeeld door T. Wolfert op 4-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een klacht over de Plusvestiging aan de Waalstraat te Poortugaal. In de omgeving zijn geen andere winkels (met uitzondering misschien Aldi) waar klanten hun wekelijkse boodschappen kunnen doen. 70% van de klanten is van deze vestiging afhankelijk omdat zij een gevorderde leeftijd hebben. Reeds geruime tijd - meer dan een jaar - zijn noodzakelijke producten moeilijk verkrijgbaar, bij navraag, als men al iemand kan vinden, wordt gezegd er zijn problemen met de uitlevering. Klanten zijn gedwongen enig emalen naar de winkel terug in de hoop dat hun product misschien geleverd is in het volgende dorp Hoogvliet of Rhoon hun boodschappen te doen als zij erin slagen vervoer te organiseren. Zelfs op vrijdagen, de dag waarop toch veel mensen hun boodschappen doen, zijn producten niet beschikbaar en schappen matig gevuld. Ondergetekende greep weer mis voor een wekelijkse voorraad Havermout bekers, er was ook niets in de koeling en men had geen idee wanneer er weer iets geleverd zou worden. Omdat de bewoners van Poortugaal afhankelijk zijn van deze Plus vestiging stuur ik deze klacht door naar de Gemeente Albrandswaard. Ik vind deze situatie niet acceptabel.
  • Beoordeeld door A Panken op 13-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Op 28 juni 2023, is er een klacht doorgegeven.
Een reactie hierop nooit gekregen.

Op 4 juli en op 11 juli 2023 heeft Thuiswinkel.org een klacht doorgegeven.

Een reactie van Plus.nl Meeuw, niet ontvangen.

Asociaal gedrag is dit
  • Beoordeeld door Renate op 5-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waarom kan je niet via de mail een klacht uitdoen?
Ik zie ook reacties waar niks mee gedaan wordt.
De chat functie waar jullie het over hebben is er niet!
Plus heeft voor mij als winkel en ook op internet af gedaan.
Gelukkig zijn er meer (ook goedkopere) supermarkten met betere communicatie.
  • Beoordeeld door Henk de Laat op 25-05-2023
  • Rapportcijfer: 3

Gewoon super slecht, ik vind dat ik gewoon een klacht online in kan indienen over een product wat steeds duurder wordt en de kwaliteit zeer slecht is.
  • Beoordeeld door Dekkers M.R. op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 2

Wij gaan naar het klachten-formulier zoals aangegeven en komen nergens terecht ,op deze site ,handig wordt men doorgeleid naar reclame over plus etc. mijn klacht gaat over de biologische halfvolle melk van het merk PLUS,vandaag weer terug gegaan met 2 pakken melk met houdbaar heide datum tot 31-5 en 02-7 deze melk was veranderd in trap of yoghurt zo u wil ,niet drinkbaar ,de 3e keer deze maand en de hulp-bal vertelde mij dat ik geen geld meer terug kreeg want6 deze klacht kenden ze niet .en ik moest jullie maar mailen, kortom je wordt behandeld als een bedelaar die iets verkeerd doet.het was bij : PLUS Burg.Langmanstraat 2 in Ermelo.
Daar ik de melk niet meer mag retourneren koop ik het wel bij de Boni ,daar is het personeel ook een stuk vriendelijker. afijn met vr.groeten M.Dekkers.
  • Beoordeeld door Dekkers M.R. op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 2

Wij gaan naar het klachten-formulier zoals aangegeven en komen nergens terecht ,op deze site ,handig wordt men doorgeleid naar reclame over plus etc. mijn klacht gaat over de biologische halfvolle melk van het merk PLUS,vandaag weer terug gegaan met 2 pakken melk met houdbaar heide datum tot 31-5 en 02-7 deze melk was veranderd in trap of yoghurt zo u wil ,niet drinkbaar ,de 3e keer deze maand en de hulp-bal vertelde mij dat ik geen geld meer terug kreeg want6 deze klacht kenden ze niet .en ik moest jullie maar mailen, kortom je wordt behandeld als een bedelaar die iets verkeerd doet.het was bij : PLUS Burg.Langmanstraat 2 in Ermelo.
Daar ik de melk niet meer mag retourneren koop ik het wel bij de Boni ,daar is het personeel ook een stuk vriendelijker. afijn met vr.groeten M.Dekkers.
  • Beoordeeld door Sjaak op 29-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Mail gedaan over klacht maar krijg geen duidelijk antwoord terug kon reageren op mail van hun .aar antwoord niet wat ik had verwacht
  • Beoordeeld door Ingrid Huuskes op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heeeel slechte communicatie.
Mijn spaarpunten kwijt en al 2 weken bezig om ze terug te krijgen.
Waar is de chat gebleven en waarom geen antwoord?
  • Beoordeeld door Joop Meulenbroek op 3-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Reclame artikelen bij PLUS de Bongerd Amsaterdam zijn meer niet dan wel tekrijgen. Vandaar dat ik geen boodschappen meer doe bij PLUS.
  • Beoordeeld door Herbert op 24-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Plus dichteren ( Doetinchem,) zegd na een online bestelling : daar komen wij niet voor, Oke.. prima, ik verlies geen 169 A 189 euro om de 4 dagen zo, Das hun verlies, maar of dat ook begrepen wordt, twijfel eraan,
  • Beoordeeld door IJ.Meijer op 23-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

ik probeer het contactformulir te vinden. Ik probeer te chatten, werkt ook niet
  • Beoordeeld door E Tukker op 16-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

16-02-23
Plus supermarkt Ruinerwold,
Deze winkel is nieuw hier . Is van Coop naar Plus gegaan. Ook de enige supermarkt hier in het dorp.
Maar vanaf het begin van opening 24-01-2023 veel lege schappen en we zien daar weinig verandering in komen.
Iets willen afrekenen waar 35% korting vanaf hoort te gaan en dan word er verwacht dat je de volle prijs afrekend en zeer onvriendelijk behandeld worden.
Ik vind dit geen goede start voor een nieuwe winkel. En ik hoop dat hier wat aan gedaan word anders ben ik genoodzaakt om elders mijn boodschappen te doen waar de schappen wel gevuld zijn. En dat is zeker dat ik daar niet mis grijp.
  • Beoordeeld door Jan van vugt op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Plus Raamsdonksveer
Veel lege schappen
Vakkenvullers weten niet wat aanvullen is
Weinig op voorraad
  • Beoordeeld door CE op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Geacht hoofdkantoor:
Hierbij meld ik nogal wat klachten over de Plus, die sinds de overname van de oude beheerder steeds meer spelen.
Mbt deze kLachten: Ik wil niet dat u mijn naam, waar dan ook, voor wie dan ook gaat vermelden. Immers dat zal mij persoonlijke schade toebrengen en ik beroep mij op het recht van privacy dit aan u te melden, in de hoop dat er voor de goede naam van de Plus en voor de klanten verbeteringen gaan plaatsvinden,
Dank u bij voorbaat voor uw medewerking!.

Het Onderwerp: Plus Rutjens in Maasniel/ sinds de overname is de Plus wel heel sterk achteruitgegaan op diverse onderdelen; kwaliteit, klantvriendelijkheid en meer/ het geluid hoort men alom in Maasniel.
1. De Kwaliteit van met name versartikelen laat te wensen over; gisteren nog rotte sinaasappelen en mandarijnen uitgesorteerd; dat is niet van 1-dag.
ik heb de rest maar niet naar gekeken, geef dit aan als tastbaar voorbeeld.
2. Onvriendelijkheid naar de klant, overwegend norse antwoorden en geen tijd; beheerster draait zich gewoon om.
3. Winkel meer en rommelige aanblijk, vakken compleet leeg.
4. Rotzooi in en om het Plusterrein (parkeerterrein hoort bij de Plus)

Aanvullend:
De Plus is de enige supermarkt in Maasniel, als dit zo blijft is mijn keuze elders mijn inkopen te gaan doen gauw gemaakt.
ik ga er vanuit, dat er actie wordt ondernomen, excuses van te o.a. weinig personeel kan in deze m.i. niet reden zijn.
  • Beoordeeld door Marian op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedemorgen. Het gaat over de plus in Blerick voorheen Coop overigens was een mooie winkel.. Zou het niet een optie zijn om borden te plaatsen in de winkel voor te weten waar de boodschappen allemaal te vinden zijn? En ik heb namelijk ook een klacht. Jullie maken volop reclame maar als je in de winkel komt is het niet aangeleverd wat heel frustrerend is. Daarom ga ik liever naar de Jumbo. Maar ondanks hoop ik dat daar aan gewerkt wordt. M.V.G. Marian.
  • Beoordeeld door D.Leemans-Racke op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 7

Heb een vraagje over de plus in leiden betaplein.
Deze zaak is dichtbij een school en dat is te merken.
Wij als niet zo jonge klanten (vele met ons)zijn nogal huiverig als het pauze publiek door de winkel sjeest.wij worden
Totaal onder de voet gelopen.alles in hun hand zonder mand..controle ??????
Ook onze fietsen kunnen we amper stallen er staan er ontzettend veel die er ook ontzettend lang staan.verroeste sloten enz.
Denkt u dat er iets aan gedaan zou kunnen worden?????wij wonen in een woonwijk vlakbij en makkelijk te bereiken winkel waar heel wat buren naar toe gaan.maar horen wel dezelfde klachten..vr.gr.
  • Beoordeeld door Van triet op 7-08-2022
  • Rapportcijfer: 10

Supper bezorging altijd op tijd maar laaste waren voor 10 euro producten bedorven niks over gehoord graag gratis die producten di dag ik bestelling t van trietb
  • Beoordeeld door fleurij op 9-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

iberica worst bedorven
heb u bon
ik nee
dan kunnen we niks voor u doen
ik kom iedere dag hier kan toch niet alle bonnen gaan bewaren
zij vind ik van wel
ik al helemaal verbaasd zo brutaal is ze
zij en trouwens hij is ook open
ik wat een stomme op[merking anders wist ik toch niet dat die bedorven was
zij ik help u niet meer verder
staat iemand anders van het personeel achter me vraagt wat is er aan de hand houd u eens rustig zeg ben rustig maar is dit de normale gang van zaken zij sta de hele tijd achter u u bent niet rustig word daar ff in de zeik gezet door personeel ongelooflijk
  • Beoordeeld door Naomi Halder op 6-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al 32 jaar klant bij de Plus dus heeeeel veeeeel geld daar gelaten...had ik bedorven kalfsoester voor de kerst...zat dus mooi met kerst zonder vlees ga ik maandag terug om 17.30 zeiden ze ijskoud u word morgen gebeld omdat er nu niemand dat kan beslissen...ga de winkel in en vind in de winkel in de koeling eveneens bedorven kalfsoester...was ook een mevrouw met bedorven verse frites ook een vaste klant...is uiteindelijk geescaleerd en ik werd met geweld bedreigd door personeelslid en uit de winkel gestuurd...er werd ons beloofd door leidinggevende de dag erna door de baas te worden gebeld om een afspraak te maken over het incident en hebben gewoon niks meer laten horen...we hebben melding bij de politie gedaan en zij adviseerde om mail naar hoofdkantoor te sturen...maandag gedaan en nog steeds niks gehoord...schandalig!!!!!!!
Als we voor maandag niks hebben gehoord starten we civiele procedure tegen betreffende winkel en betrokkenen personeel
  • Beoordeeld door L.Harrinck op 10-12-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben zojuist in de Plus winkel geweest in Landgraaf, Limburg. Het beleid is daar dat je tas bij de kassa wordt gecontroleerd, vanwege de vele diefstallen. Die cassiere kijkt in mijn tas en haalt er een tv gids uit die ze aan alle kanten gaat bekijken: "die heb ik net bij de Bruna gekocht"moet je de bon ook nog zien. Ja die moest ze zien. Ik vond dit een achterdochtige manier en ben zwaar beledigd. Als er zoveel gestolen wordt moeten ze tussen 17.00 en 20.00 uur bewaking in de winkel laten fouilleren, maar geen onschuldige vrouw van 74jaar die even wat komt halen. Ik heb wel die winkelbeheerder aangesproken, maar dat had geen zin.
  • Beoordeeld door W.Gressie op 8-12-2021
  • Rapportcijfer: 5

Vorige week kreeg ik mijn boodschappen binnen waarop de bezorger zei dat er een paar artikelen niet voorradig waren.
Het waren er 13 stuks, het ergste vond ik dat de meeste artikelen reclame artikelen waren zoals waxinelichtjes waarvan de tweede doos gratis waren, helaas kreeg ik maar een doos.
Tja op zo,n manier kan ik ook reclame maken, maar het ergste was dat op het moment dat ik de boodschappen binnen kreeg, een artikel over de datum was, het ging om een makreel.
Kijk ik weet niet wat de bedoeling van jullie is maar als je op deze manier door gaat om van je troep af te komen ziet het er niet goed uit voor jullie service.
Er bestaat tegenwoordig sociaal media, mensen geven het aan elkaar door.
Groetjes W.Gressie
  • Beoordeeld door Lammert op 3-09-2021
  • Rapportcijfer: 6

Breng boodschappen naar theaterplein 5 te Barneveld
  • Beoordeeld door IngridH op 13-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Paar weken geleden aangegeven dat ik steeds meer mensen zie zonder mondkapjes. Caissière gaf aan dat het in Soesterberg niet hoefde. Dus contact gelegd en dit is niet juist. Iedereen is verplicht mondkapjes te dragen. Personeel zou aangesproken worden. Geconstateerd dat mensen nog steeds zonder mondkapjes in de winkel rondlopen en niemand die er wat van zegt. Terwijl mijn dementerende moeder in scootmobiel, met op treeplank klein hondje, met grote smoel de winkel wordt uitgezet. Omdat hondje niet mag. Dit is in Rotterdam op stadshoudersplein. Waardoor zij dus geen boodschappen kan doen en ik iedere week vanuit soesrerberg naar rotterdam moet rijden om boodschappen te brengen.
Heel jammer dat dus bij het niet dragen van mondkapjes niemand wat durft te zeggen maar we tegen een dementerende vrouw een grote smoel hebben.
Walgelijk.
En dan ook nog volgende hondje die dus op scootmobiel (die nergens bij kan) is dus onhygiënisch maar kleine kinderen met schoentjes staande in het boodschappen karretje staan, Misschien lekker door de stront gelopen hebben, is prima. Die worden ook niet aangesproken.
Maar daar komt wel mij krop sla daarna in te liggen.
Dus al met al sommige regels mogen overtreden worden. Heel jammer allemaal.
  • Beoordeeld door Mhm Lupinu op 11-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

De gratis bezorgartikelen. Iedere week vreselijk. Gezond geeft het aan op de tv reclame. Maar ook deze week weer snoep, poetsmiddelen, redbull en cola. Kan het niet gezonder? Groente en fruit of beleg? Fijn voor de minima.
  • Beoordeeld door Theeuwen op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

goeden dag
ik heb ongeveer zo'n slordige 300+ marbels (knikkers) heb ge beld met de plus in reuver voor de knikker baan zoals jullie reklame maken maar word brut afgewimpeld met ,,die zijn op en ook niet meer te krijgen" e hoeft het ook niet te proberen want velen hebben hier voor gebeld.
dat was niet erg vriendelijk.
mijn vraag is: als er zoveel vraag is kunnen jullie dan dat product niet meer bij maken
bvd
c. theeuwen
  • Beoordeeld door Johan Ebben op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Als alleenstaande een boodschappaketboekje bijna vol. Was net bij de plus Eland in Hengelo. Een product die ik verder nog nodig had en er niet was, zat ik op €9,40. De laatste zegel die ik mog nodig had, heb ik niet gekregen.
  • Beoordeeld door M.Bergevoet op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Kom ik net bij de plus aan de kassa, staat de jeugd, vulploeg, gezellig met elkaar te kletsen met 7 personen op een opervlakte van nog geen 2 vierkante meter. 3 personen hadden niet eens een mondkapjes voor. Ik ben een risico patiënt en daarom ga ik al zo laat mogelijk naar de winkel. Op mijn vraag of ze geen mondkapjes hoefden te dragen, kreeg ik als antwoord jawel, draaien zich om en gaan gewoon verder met keuvelen.
Plus beek meer je verantwoordelijkheid, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak ????
  • Beoordeeld door gitta petri op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 7

prima gesorteerde winkel, niet altijd gevulde schappen, aanbiedingen soms al vroeg in de week niet meer aanwezig.
opmerking: het zou mooi zijn als de Plus als eerste al dag harde plastic eruit zou gooien waar bv. gebak, appelbeignets, druiven etc. in verpakt worden. Gewoon zelf in papieren zakken doen, en druiven zelf afwegen. De Nederlander wordt gelukkig steeds bewuster, dus die plastic verpakking gewoon weg. ZOU MOOI ZIJN, DE PLUS ALS EERSTE :)
  • Beoordeeld door ina op 19-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ondanks de droogte (1 kilo rundvlees kost 15.000 liter water), oondanks dat 160 artsen en wetenschappers oproepen gezond te eten, ondanks de 10 miljoen TON mest per jaar in Nederland, ondanks de zoönose Corona blijft Plus stunten met vlees, vis en zuivel.. Wil de Plus graag dat de mensheid en de natuur nog meer kapot gaat? Zo slecht!! Schaam je en kom eens op voor welzijn en gezondheid ipv GELD
  • Beoordeeld door Arie Versluis op 26-03-2020
  • Rapportcijfer: 8

Ik heb online bestelt..van wegens de caronavieres..wilde niet het gevaar lopen om te gaan winkelen..nu hebben ze het keurig gebracht..maar nu mijn probleem er stond dat het tot de deur gebracht zou worden..maar niets van dit alles. Ik woon op twee hoog..en van uw medewerker moest ik toch naar beneden komen..nu heb ik alle begrip voor de vervelende situatie waar in wij zitten met zn alle maar ik vind dit niet kunnen voor de deur is voor de deur en niet eventjes snel in de portiek..zo loop ik nog het gevaar om besmet te worden en had ik net zo goed naar de winkel kunnen gaan..ik vind dit niet zo heel erg netjes..met vriendelijke groet Arie Versluis
Bel Plus Supermarkt
0800-222 444 3