We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Zilveren Kruis? Laat ons je ervaringen met Zilveren Kruis weten!
Beoordeel Zilveren Kruis.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Zilveren Kruis.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Zilveren Kruis? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Zilveren Kruis doet er alles aan om je van dienst te zijn. Een vraag over één van hun producten en diensten kan je ook schriftelijk indienen. Het postadres is:
Je krijgt binnen 10 dagen een antwoord van Zilveren Kruis.
Zilveren Kruis heeft een WhatsApp service. De klantenservice antwoordt op maandag t/m vrijdag van 08:00 – 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 – 13:00 uur. Wil je bijvoorbeeld een vraag stellen? App naar 06 – 8360 1805. WhatsApp is niet geschikt voor privacygevoelige medische informatie.
Klik hier voor contact met Zilveren Kruis via WhatsApp.Krijg contact met de klantenservice van Zilveren Kruis door een chat te starten via Facebook Messenger. Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 14:00 uur je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Zilveren Kruis kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met Zilveren Kruis via Facebook Messenger.Lees op de website van Zilveren Kruis de veelgestelde vragen:
Je kan op de website van Zilveren Kruis vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:
Voor een algemene vraag aan Zilveren Kruis, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. Zilveren Kruis neemt jouw klacht altijd serieus. Je kan een klacht of opmerking indienen door hun klachtenformulier in te vullen.
Klacht indienen bij Zilveren Kruis.Via de online community van Zilveren Kruis kun je vragen stellen aan andere klanten of aan een team van experts. Zo vind je op de community veel ervaringsdeskundigen die je kunnen helpen met tips en informatie. Daarnaast kun je natuurlijk ook zelf mensen helpen met jouw persoonlijke ervaringen door vragen te beantwoorden.
Op de community worden onder andere de volgende onderwerpen behandeld:
Op het YouTube kanaal van Zilveren Kruis vind je informatie en video’s over al hun verzekeringen en producten. Ben je geïnteresseerd, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Zilveren Kruis’.
Ga naar het Youtube kanaal van Zilveren Kruis.Ook op Twitter is de klantenservice van Zilveren Kruis, @ZilverenKruis bereikbaar voor vragen en info. De openingstijden zijn hetzelfde als op Facebook:
Het duurt het maximaal 2 uur voordat je een antwoord krijgt op je vraag aan de klantenservice.
Klik hier voor contact met Zilveren Kruis via Twitter.De klantenservice van Zilveren Kruis zit ook klaar op Facebook voor het beantwoorden van al je vragen. De openingstijden zijn:
Je kunt binnen 2 uur een antwoord verwachten van de klantenservice.
Klik hier voor contact met Zilveren Kruis via Facebook.Zilveren Kruis is ook te vinden op Instagram. Alle informatie over verzekeringen, en de andere diensten en producten van Zilveren Kruis vind je hier terug. Klik op de link @zilverenkruis en je bent er al!
Klik hier voor contact met Zilveren Kruis via Instagram.Wil jij werken bij Zilveren Kruis? Ben jij op zoek naar een baan in de verzekeringswereld? Bezoek Zilveren Kruis dan op LinkedIn. HET social netwerk voor professionals om aan een baan te komen. Dat is LinkedIn. Bekijk de openstaande vacatures en mogelijkheden hier en meld je aan bij Jobs.
Klik hier voor contact met Zilveren Kruis via LinkedIn.Zilveren Kruis brengt iedere maand een nieuwsbrief uit over hun zorgverzekering en ook over zorg en gezondheid. Wil je deze nieuwsbrief ontvangen? Schijf je dan hier in met DigiD.
Meld je aan voor de Zilveren Kruis nieuwsbrief.Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.
Gisteren een leuk contact gehad met de klantenservice. (Quinty) En vandaag een leuk bloemetje in de bus!
Een lief gebaar, dankjewel!
Albert Drees
Op 'mijn Zilverenkruis' ingelogd om een wijziging door te voeren, is niet helemaal duidelijk en heb daar enkele vragen over, telefonisch (071-7510052) contact opgenomen, heb 20 minuten in de wacht gestaan, gezien de oplopende telefoonkosten, heb ik de lijn verbroken. Chatten is niet mogelijk, alleen via de app, wat niet lukt.
Ook geen mailadres, je kan alleen een brief per post sturen (toch niet meer van deze tijd)
Kortom, hoe kan ik Zilverenkruis op een eenvoudige wijze (chat/mail) bereiken, telefonisch is gezien de lange wachttijden niet te doen.
Zeer slechte service , Jan niemand bereiken geen mogelijkheid om een e-mail te versturen. Kunnen niet eens een verzekering goed afsluiten en zitten dubbele facturen te sturen. Overstappen is een zekerheid nu.
Beoordeel Zilveren Kruis Klantenservice