Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Kan totaal geen contact krijgen waardeloos al jaren klant maar dit lijkt nergens op een verkeerd contract einddatum maar er word niet gereageerdLees alle beoordeling van Innova Energie Klantenservice (9)
Ik ben geen robot en wens ook niet zo behandeld te worden.Overweeg het abbonement te stakenLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
De klantenservice geeft vaak onjuiste informatie, komt afspraken niet na, stopt een chat zomaar en reageert niet op klachten die je alleen per mail kunt indienen.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Wat een waardeloze beweging. Het is zelfs niet mogelijke om een antwoord te krijgen op een simpele vraag.Lees alle beoordeling van Odido Klantenservice (11)
oud jaar avond 4 mei klokslag 20:00 oorlog misdaden van navolgend blank christelijk https://www.koninklijkhuis.nl/ overspel incest inteelt en de beerput en vuilnisbelt 020 terug geven aan het incest inteelt van christelijke bruinwerkers in nagedachtenis van 6 miljoen joden in een 5 jaren plan laten vergassen en sedert mei 1945 2500 miljoen laten vermoorden met abortus behoeft geen tekst uitleg toelichting in twee minuten en is geen doxing schennis shaming shunning in twee minuten reuring voor roze in het blauw in het nauwLees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)
Mijn contract heb ik niet aan aan genomen dus herroept brieven gestuurd met de mededeling dat ik geengebruik maak van hun diensten Maar blijf steeds weer bericht krijgen van hun Krijg ook geen contact via de mailLees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Ik heb zowel telefonisch begin van de week als email verstuurd waar mijn bestelling blijft, maar krijg géén antwoord terwijl ik ze wel betaald heb.Lees alle beoordeling van Scapino Klantenservice (3)
2Keer bij mij aan de deur geweest. Telkens een Je was niet thuis, maar geen zorgen.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
De 2e keer was ik wel thuis. Je zou verwachten dat ze aanbellen. Niet dus.
Kaartje in de bus met"Niemand thuis in dit blok".
Via de telefoon zijn ze niet bereikbaar.
Zou een pakketje bezorgd worden. Bellen niet aan. Krijg een niet thuis kaartje in de brievenbus. Er staat "Niemand is thuis in dit blok".Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Zijn zowel telefonisch als via het contactformulier niet bereikbaar.Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)
geprobeert te bellen maar er wordt opgehangen voordat je iemand krijgt te spreken .Lees alle beoordeling van Bewuzt Zorgverzekeringen Klantenservice (7)
al 2 dagen NIET bereikbaar telefonisch en niet per mail!!Lees alle beoordeling van CZ Zorgverzekeringen Klantenservice (6)
Dat is toch niet mogelijk!
Rob Debets
Ik kan NIET chatten. Ik heb de vorige week een bestelling geplaatst van 3 Canvas kinder schoenen maat 40, maar géén bevestigingsmail heb ontvangen en weet niet ondanks ik het betaald heb wel krijg, of ik ben het geld kwijt. Ik zal ook NOOIT meer bij scapino iets bestellen.Lees alle beoordeling van Scapino Klantenservice (3)
WAARDELOZE firma GLS krijg je een melding dat er in de brievenbus een kaartje ligt met een code erop dat je een nieuwe afspraak kunt inplannen NIET dus. Enkele dagen later bedanken ze je voor het maken van een nieuwe afspraak die zij zelf voor mij maken en op een dag dat ik niet thuis ben. Daarop krijg ik een mail dat ik kan aanklikken voor een GLS afhaalpunt, maar als je deze aanklikt kom je nergens. Als dit niet snel opgelost gaat worden ga ik het tv programma RADAR inschakelen ik lees alleen maar NEGATIEVE reacties ben er helemaal klaar mee.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Ik kom zelden bij Borghuis. Bijna 2 maand geleden een unique living deken gekocht en de deken blijft pluizen. Vreselijk, heb al van alles geprobeerd maar de pluizen neem ik mee door het hele huis. De bon heb ik natuurlijk niet meer.Lees alle beoordeling van Tuincentrum Borghuis Klantenservice (1)
Ik probeer al ruim 20 minuten met klantenservice in contact te komen; gewoon in de wacht met geen enkele indicatie van wachttijd. Ook geen optie om te chatten In een woord dramatisch.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
De klantenservice is alleen telefonisch bereikbaar, mijn gehoor is niet goed dus ik wil chatten f mailen, maar helaasLees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Schandalig u bent niet telefonische bereikbaar “de wachttijd duurt 12 minuten” en u stuurt ongevraagd reclame naar ons toe.Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)
Dat willen wij niet. Wettelijk mag u geen reclame toesturen aan ‘bewoners’ die daar niet om vragen.
Wilt u deze adressen uit uw systeem halen . Zo niet dan ga ik met een grotere groep bewoners u juridisch aansprakelijk stellen.
Omdat mijn buurvrouw haar telefoon geblokkeerd was en zij haar puknummer niet kon vinden i.v.m. verhuizing heb ik voor haar gebeld naar jullie klantenservice 0850023053. Ik werd door verwezen naar telefoonnnummer 1808 en kreeg te horen dat ik direct geholpen zou worden. Echter na 8 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de verbinding maar verbroken omdat ik de indruk had dat ik zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden moest worden zodat het maximim bedrag van 20 euro gehaald zou worden. Ik zie nu op mijn factuur dat ik 9 euro moet betalen voor 8 minuten bellen Doe je ook eens wat voor een ander. Ik vind het schandalig dat Vodafone gebruik maakt van dit soort firma's. Ik zal dan ook nooit eeen Vodafone abonnement nemen.Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Wat een waardeloze klantenservice. Al twee dagen geen krant. Na werkelijk uren in de wacht te hebben gestaan, eindelijk medewerker klantenservice gesproken, die wist te melden dat er geen bezorger was in wijk waarin ik woon. Onbekend wanneer ik weer krant krijg! Restitutie van abonnementsgeld over dagen dat ik geen krant krijg is wat Haarlems Dagblad mij te bieden heeft. Ongelofelijk......restitutie is leuk, maar ik wil een krant.....daarvoor ben ik toch geabonneerd.Lees alle beoordeling van Haarlems Dagblad Klantenservice (10)
Jullie bereikbaarheid is beschamend slecht. 't Is bijna een reden om de verzekering te beëindigen.Lees alle beoordeling van CZ Zorgverzekeringen Klantenservice (6)
Ik zal anderen hier zeker op wijzen. Stuur ik een mail aan klantenservice, dan krijg ik een reactie
met allemaal links enz. Telefonisch bereikbaar is helemaal onmogelijk met wachttijd van 25 tot 40 minuten
die heel normaal zijn.
Daar ben je dan 86 jaar voor geworden om zo min als oudere behandeld te worden.
W.Kok
Ik ben al 6 maanden op mijn uitslag van mijn examen aan het wachten en krijg alleen maar smoezen te horen. Wat een slechte instelling en enorm onpersoonlijk.Lees alle beoordeling van LOI Leidse Onderwijsinstellingen Klantenservice (3)
Heb gewoon een algemene vraag,maar kan die nergens kwijt.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ik zit niet op sociale media.
Wil gewoon een mailadres van de klantenservice,hoe moeilijk kan het zijn.
waardeloos! na 43 minuten wachten nog de telefoon niet opgenomen.Lees alle beoordeling van Vandebron Klantenservice (10)
moet ik er wel bij zeggen dat dit totaal anders is dan mijn eerdere ervaringen; toen was het goed.
maar nu.....
Zeer slechte ervaring. De betaalde bestelling heeft de Loox "verkeerd" geadresseerd en DHL heeft het pakket met het bestelde geretourneerd. Op mijn email is gereageerd door deloox dat men zo spoedig mogelijk zou reageren. De spoed van deLoox is zeer rekbaar, kortom de betaalde bestelling is nogsteeds in hun bezit en zo ook het betaalde bedrag.Lees alle beoordeling van Deloox (Superwinkel) Klantenservice (3)
klacht over bereikbaarheid raboLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Via chat geen antwoord op mijn vraag.
daarna telefonisch contakt op genomen 15 minuten aan d lijn gewacht is veel te lang
dit voor eenvoudig probleem over onterechte afschrijving van P.c Hulplijn op 21 12 2023 a10.09 euro.
ben zeer ontevreden over deze gang van zaken
Info is volledig en goed leesbaarLees alle beoordeling van Belastingdienst Klantenservice (19)
Ik probeer mijn e-mail (upcmail) werkend te krijgen op mijn laptop. Dit wil niet lukken. Heb hierover gebeld met de klanten(service). Service tussen haakjes, want ik vraag mij werkelijk af of hier überhaupt nog gesproken kan worden van service. Zowel 1200 als 0900-1884 niet bereikbaar. Je wordt door een eindeloos keuzemenu gestuurd en als je eindelijk bij de juiste keuze bent aangekomen, dan wordt de verbinding verbroken. Na veel proberen (telkens een andere keuze) toch iemand aan de telefoon gekregen. De medewerker kon mij vertellen dat ZIGGO al vanaf 9-12 problemen heeft met het e-mailverkeer en dat mijn euvel bekend is. Wanneer een oplossing beschikbaar is, kon deze medewerker mij niet vertellen. Dan maar een klacht indienen.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Een klacht indienen kan alleen telefonisch (niet bereikbaar) of via TOBI een chatbot die de bloeddruk niet ten goede komt. Mijn klacht in de chat gezet in afwachting van een medewerker. Na 45 minuten nog geen reactie en TOBI sluit vanzelf af. WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF ZIGGO!
Ik zou graag Jeroen Hoencamp, Robin Kroes en Barbara de Koning Gans een gratis les willen geven in klantbeleving. Want daar schort het volkomen aan bij Vodafone/Ziggo. Het cijfer 1 is veel te hoog voor de waardeloze behandeling.
Het prijsplafond stopt: geef uw meterstanden doorLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Beste meneer E.J.A. van Odijk,
Op 1 januari 2024 stopt het prijsplafond. Wilt u daarom uw meterstanden aan ons doorgeven? Zo zorgen we ervoor dat het prijsplafond juist voor u wordt berekend. Hierdoor betaalt u in 2023 tot een bepaald verbruik niet meer dan het plafondtarief.
Klik hier om uw meterstanden door te geven
Geef uw meterstanden door vóór 5 januari 2024
Met uw meterstanden maken we een nauwkeurige schatting van uw meterstanden per 31 december 2023. Geef daarom uw meterstanden gas en/of stroom van Echteldse Singel 34 4054NX, ECHTELD aan ons door. U doet dit via Mijn Vattenfall. Hiervoor heeft u geen opnamenummer nodig.
Meterstanden doorgeven
Niet doorgegeven meterstanden
U kunt uw meterstanden tot en met 5 januari 2024 doorgeven. Als u geen meterstanden aan ons doorgeeft, schatten we de meterstanden per 31 december 2023. We berekenen uw verbruik dan op basis van geschatte meterstanden.
Heeft u een contract met een vaste prijs?
Geef ook uw meterstanden door als u een vasteprijscontract heeft. Bij de berekening van het prijsplafond wordt namelijk gekeken naar uw gemiddelde tarief. Als dit hoger is dan het tarief van het prijsplafond, ontvangt u een vergoeding.
Daarnaast wijzigen de energiebelasting en de netbeheerkosten vanaf 1 januari 2024. Met uw meterstanden zorgen we er samen voor dat uw verbruiken tegen de juiste tarieven afgerekend worden.
Meer informatie
Wilt u meer informatie over meterstanden, zoals uitleg bij het aflezen? Kijk dan op vattenfall.nl/meterstanden.
Met vriendelijke groet,
Cindy Kroon
Directeur Klanten
Ik heb dit verzoek gehad maar kan mijn meterstanden niet doorgeven, op geen ekelen wijze, graag zou ik weten hoe dit zit, met vr groet,
Ik zou me schamen indien ik een leidende positie bij u uzou bekleden. Uw bedrijf is hopeloos.Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)
Een afspraak om een hoortoestel wat bij te stellen valt niette maken.. Lisse is out of order..
Een afspraak duurt ca 4weken. Hopeloos.
Eens maar nooit meer een hoortoestel.