Odido Klantenservice

Rapportcijfer Odido klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (11)

Bellen met Odido

Waarom bellen met Odido Klantenservice?

  • Je bent klant van Odido.
  • Je wilt klant van Odido worden.
  • Je hebt een vraag over een factuur of betaling.
  • Je hebt een vraag over mobiel Internet.
  • Je hebt een vraag over je Odido abonnement.
  • Je hebt een klacht over Odido.

Openingstijden telefonische klantenservice Odido

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 20:00
  • Dinsdag 08:00 - 20:00
  • Woensdag 08:00 - 20:00
  • Donderdag 08:00 - 20:00
  • Vrijdag 08:00 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 18:30
  • Zondag 12:00 - 17:30

  • Telefoonnummer Odido: 0800-0092

  • Belkosten: Gebuikelijke belkosten
  • Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende telefoonnummer: +316-24001200

Heb jij onlangs contact gehad met Odido? Laat ons je ervaringen met Odido weten!
Beoordeel Odido.

Controleer op storingen bij Odido.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Odido.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Vast Internet.
  • Mobiel internet.
  • Vast TV.
  • Vast internet.
  • Algehele storing.
  • SMS'en.
  • Geen netwerk of bereik.
  • TV.
  • Bellen.
Controleer of er een storing is bij Odido

KvK gegevens Odido

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33265679
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019971745
  • Statutaire naam: T-Mobile Netherlands BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Odido?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Odido? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Odido via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van T-Mobile via een contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van Odido

Neem contact op met Odido via Facebook Messenger.

Heb je een opmerking of vraag voor de T-Mobile klantenservice? Dan kun je contact opnemen met T-Mobile via Facebook Messenger. Je kunt een reactie verwachten binnen een dag.

Klik hier voor contact met Odido via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Odido.

Wil je een overzicht bekijken van T-Mobile met de meestgestelde vragen? De vragen gaan onder andere over de volgende onderwerpen:

  • Simkaart
  • Activeren
  • Dekking in het buitenland
  • Merken
  • Instellingen
  • Simkaart bestelling
  • Betaling
  • Buitenland tarieven
  • Abonnement aanpassen
  • Dekking in Nederland
  • Acties
  • Verlengen
  • My T-Mobile App
  • Mogelijkheden
  • Pin en puk
  • Kwijt of gestolen
  • PrePaid Tarieven
  • Opzeggen
  • Verzekering

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Odido

Neem contact op met Odido via Twitter.

Neem contact op met T-Mobile via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur.
  • Zaterdag en zondag van 09:00 tot 17:30 uur.
Klik hier voor contact met Odido via Twitter.

Ga langs bij een T-Mobile shop.

Bezoek een van de vele T-Mobile shops in Nederland. Klik op onderstaande link om te kijken of er een T-Mobile shop bij jou in de buurt is.

Zoek een T-Mobile shop bij jou in de buurt.

Zakelijk Internet van T-Mobile Ondernemen | Stabiel en betrouwbaar internet bij jou op de zaak

Klantenservice T-Mobile (adres)

Waldorpstraat 60 Den Haag 2521 CC Nederland
Rapportcijfer Odido Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.

Beoordeel Odido Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Odido Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Odido Klantenservice

  • Beoordeeld door Jos op 29-02-2024
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is gewoon waardeloos. Ik zit al 3 weken zonder internet. De enige van de klantenservice is: meneer uw klacht is doorgezet naar de netwerkbeheerder en daar moeten we wachten. Met andere woorden: als er iets fout is gegaan bij deze beheerder en er dus van zijn zijde geen reactie komt zal ik du nooit of te nimmer geholpen worden. 3 weken wachttijd is blijkbaar geen reden om een extra stapje te doen om de klant te helpen.
DUS HET KAN WEL DEGELIJK ANDERS.
  • Beoordeeld door Jaap op 3-02-2024
  • Rapportcijfer: 1

Bij T mobile had ik mijn internet account, en onze 2 mobiele acounts in 1 account verzameld. Erg makkelijk. Dat kan niet meer omdat de naam van mijn vrouw niet hetzelfde is als mijn naam maar met een toevoeging van de meisjesnaam.{ logisch] Wel zelfde adres, zelfde bankrekening nr voor de betaling. Dit moet echt anders. Bij T Mobile kon het ook!!!!!
  • Beoordeeld door fred op 24-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Maak contact voor nieuwe klant te worden! Sta nu 7 minuten in de wachtrij ! Vergeet het maar.
  • Beoordeeld door C.Severijnen op 12-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloze beweging. Het is zelfs niet mogelijke om een antwoord te krijgen op een simpele vraag.
Bel Odido
0800-0092