We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende telefoonnummer: +316-24001200
Heb jij onlangs contact gehad met Odido? Laat ons je ervaringen met Odido weten!
Beoordeel Odido.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Odido.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Odido? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van T-Mobile via een contactformulier.
Ga naar het contactformulier op de website van OdidoHeb je een opmerking of vraag voor de T-Mobile klantenservice? Dan kun je contact opnemen met T-Mobile via Facebook Messenger. Je kunt een reactie verwachten binnen een dag.
Klik hier voor contact met Odido via Facebook Messenger.Wil je een overzicht bekijken van T-Mobile met de meestgestelde vragen? De vragen gaan onder andere over de volgende onderwerpen:
Ga naar de veelgestelde vragen van Odido
Neem contact op met T-Mobile via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:
Bezoek een van de vele T-Mobile shops in Nederland. Klik op onderstaande link om te kijken of er een T-Mobile shop bij jou in de buurt is.
Zoek een T-Mobile shop bij jou in de buurt.Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.
Klantenservice is gewoon waardeloos. Ik zit al 3 weken zonder internet. De enige van de klantenservice is: meneer uw klacht is doorgezet naar de netwerkbeheerder en daar moeten we wachten. Met andere woorden: als er iets fout is gegaan bij deze beheerder en er dus van zijn zijde geen reactie komt zal ik du nooit of te nimmer geholpen worden. 3 weken wachttijd is blijkbaar geen reden om een extra stapje te doen om de klant te helpen.
DUS HET KAN WEL DEGELIJK ANDERS.
Bij T mobile had ik mijn internet account, en onze 2 mobiele acounts in 1 account verzameld. Erg makkelijk. Dat kan niet meer omdat de naam van mijn vrouw niet hetzelfde is als mijn naam maar met een toevoeging van de meisjesnaam.{ logisch] Wel zelfde adres, zelfde bankrekening nr voor de betaling. Dit moet echt anders. Bij T Mobile kon het ook!!!!!
Maak contact voor nieuwe klant te worden! Sta nu 7 minuten in de wachtrij ! Vergeet het maar.
Wat een waardeloze beweging. Het is zelfs niet mogelijke om een antwoord te krijgen op een simpele vraag.
Beoordeel Odido Klantenservice