Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Wat omslachtig allemaal. Als je iemand fysiek wilt spreken, krijg je elke keer zo'n virtuele klantenservice dame wat ik niet wil.Lees alle beoordeling van TNT Express (FedEx) Klantenservice (3)
Bij T mobile had ik mijn internet account, en onze 2 mobiele acounts in 1 account verzameld. Erg makkelijk. Dat kan niet meer omdat de naam van mijn vrouw niet hetzelfde is als mijn naam maar met een toevoeging van de meisjesnaam.{ logisch] Wel zelfde adres, zelfde bankrekening nr voor de betaling. Dit moet echt anders. Bij T Mobile kon het ook!!!!!Lees alle beoordeling van Odido Klantenservice (11)
Komen hun afspraak keer op keer niet na.Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)
Heel slecht
Probeer al enige dagen standen door te geven, maar het lukt niet. Onlogscherm blijft verspringen.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Contact krijgen is volledig onmogelijk!Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Het gesprek was helemaal niets, groet robert gerritsjansLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Op 8 januari jl mijn digitale abonnement op Alkmaarsche krant opgezegd op hun website. Ivm prijsverhoging van 34%! Geen bevestiging, WhatsApp berichten gestuurd, geen reactie. Wel aanmaning omdat ik de incasso terug heb geboekt. Bellen lukt ook niet, zeer slechte klantenservice!Lees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)
There is an e-mail option among the contact options on the Lyca mobile website, when you click on it, the phone number appears. You don't even ask your question via email. If you do not know how to speak Dutch, your problem remains unresolved.Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)
Het is een kut bedrijf heb spijt dat ik bij hun in zee is gegaan, een afrader voor iedereen.Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)
slechtLees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)
niemand persoonlijk te bereiken alleen de chatrobot! die je geen streep verder helpt alleen maar terug stuurt waar je dus niet uitkomt!
mijn mail krijg ik niet mijn mobiele telefoon ingesteld ondanks alle info op de KPN site. Op het eind van bij controle instellingen staat er: Geen wachtwoord opgegeven voor KPNMailLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Waar en wat voor ww ik moet invoeren kom ik niet achter.
GrM
Ik bel altijd 020-6499123, en wordt altijd erg prettig geholpen, en meteen iemand aan het koord!Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Maak contact voor nieuwe klant te worden! Sta nu 7 minuten in de wachtrij ! Vergeet het maar.Lees alle beoordeling van Odido Klantenservice (11)
klantenservice neemt NIET OP - onbereikbaar al gedurende enkele uren, waardeloosLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
a. klantenservice niet bereikbaarLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
b. bankpasrabo scanner meldt 'onjuiste kleurcode' -QR -CODE
c. kan dus niet bij onze rekening
Wat een mateloos vervelender bank. Ik zoek snel een fatsoenlijke bank. Ik wil de pinpas deblokkeren, zoek een nummer, is die vervallen.; vervolgens een 0900 nummer: kost 110 ct per minuut. Ik ben hier zeer bood over. de servic eis totaal weg: WAT EEN ROTBANK!!Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Ik wilde alleen mijn BEWONDERING uitspreken voor dat kleine groepje mensen, bestaande uit vredelievende mensen uit allerlei kringen, dat volgens TROUW in Amsterdam bijeen was in de openlucht en pleitte voor VREDE in o.a. Gaza en Israë. Maar heb me de 'pietpleuris' gezocht, om dit aan TROUW te kunnen melden...Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)
Nauwelijks contact met jullie te krijgen.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Ook via de robot die de normale vraag niet kan beantwoorden! Heel storend!.
Ik ben nu al uren bezig om jullie te pakken te krijgen. Gisteren 15 minuten gewacht, ik zu steeds door verbonden worden. Maar helaas, het was 17.00 ur en de lijn werd eruit gegooid. Leuk, 15 minuten x 70 ct om te wachten. Gevraagd of ik teruggebeld kan worden. Gebeurt ook niet.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Nummer is niet in gebruik, schandalig dat je bedrijven tegenwoordig niet meer normaal kunt bereiken!Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
eerst het pakket word aan de verkeerde flat afgeleverd 2 de nummers om glste bellen kloppen niet en als je opbeld word de verbinding verbrokenLees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Tot 3x opgehangen door klantenservice . Een bode rijd schade aan het bedrijfsgebouw en PostNl klantenservice gooit gewoon telefoon op de haak als je om een oplossing vraagt.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Helaas zeer slecht. Als ik nul sterren zou kunnen geven had ik het gedaan. In november dekbed besteld en betaald en niets meer gehoord. Vervolgens de bestelling dan maar geannuleerd. Dat is bevestigd en terugbetaling zou binnen 10 dagen gebeuren. We zijn inmiddels de eerste helft van januari voorbij en ik hoor niets meer. Geen terugbetaling, geen bericht, niets meer! Telefonisch onbereikbaar. Mensen, koop er niets want je krijgt niets en je bent je geld kwijt. Leen Bakker schaam je diep!!Lees alle beoordeling van Leen Bakker Klantenservice (14)
Deze bank is slecht en wil macht uitoefenen op particulieren cliënten.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Aangezien ik weg wil maar geen medewerking krijgt.
Nooit geen Rabobank meer
ik bel op word haak erop gegooidLees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
waardeloze afhandeling van het zoek maken van mijn pakket van ruim 300,- verzekerd opgestuurd. schijntje van vergoeding tov de waarde! En dan bel je het nummer wat hierop de website staat en blijkt dat niet meer in gebruik.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
- ik verstuur het pakket verzekerd op en handtekening is vereist bij ontvangst.
-breng het na een DHL service punt, Minli in Landgraaf,
-zegt die vriendelijk dame daar "kunt u zelf inscannen en op de kar leggen"
-dat gedaan....bewijs van versturen enz heb ik
-Nu is het al ruim 3 weken zoek, na onderzoek door DHL....u krijg een schijntje vergoed van de waarde (prijs per kg) omdat ik het zelf heb ingescand en geen medewerker.....maakt niet uit of ik betaald en bewijs heb ervan en of zij het dus zoek maken.... ik ben het zelf schuld en fluit maar na je centen...wat een ......K....bedrijf
Zeer slechtLees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)
Ze annuleren je zonder geldige reden.dat ik niet betaald zou hebben. Ik kan ze het bewijs sturen .maar doen er niks mee.en t .geld ben je ook kwijt
Ik krijg mijn abonnement niet opgezegd.Lees alle beoordeling van NLZIET Klantenservice (13)
Geen klantenservice dat je iemand kunt bellen. Wat een kut bedrijf
Zeer slechte service. Het is mij niet gelukt een klacht in te dienen. Uiteindelijk wordt mij geadviseerd om te bellen, maar als ik de ervaringen van anderen lees moet ik hier echt van afzien..Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Dit is de laatste keer dat ik met KLM heb gevlogen, ik ben zo’n slechte behandeling niet gewend, en het is niet normaal dat er geen enkel contact kan worden gemaakt
Er is nu 2 x achter elkaar op zaterdag de krant niet bezorgd op mijn adres, terwijl op de doordeweekse dagen wel goed wordt bezorgd, aangezien we met het ad geen normaal contact kunnen krijgen vindt ik dit een zeer slechte zaak.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Bij de eerst volgende zaterdag weer geen krant beëindigd ik het abbonnement.