Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Evides Klantenservice

  • Beoordeeld door M van Haren op 29-12-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Evides Klantenservice is: 2.2)

Onbereikbaar via telefoon. Een half uur geprobeerd om in contact te komen. Na een half uur werd de verbinding door Evides verbroken.
Rommelige facturen waar steeds een ander te betalen bedrag op staat.
Volstrekt onwettige afsluiting van Evides omdat ik ze vertelde dat hun factuur niet klopt. En nog steeds niet.
Mailadressen zijn altijd no reply. Dus onmogelijk om in contact te komen..
Lees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door M.G. Borst op 28-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

telefonische contact ver beneden pijl
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Paul op 28-12-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice is: 2.4)

Novasol is alleen via chat bereikbaar. Ze reageren erg traag. Vaak wordt de conversatie afgebroken waardoor het geschrevene verloren gaat en het 'gesprek' weer van voren af aan moet worden opgestart. Telefonisch hoor je alleen een tekst, maar niemand neemt op.
Onze klacht is dat bij Novasol prijzen per dag variëren en je dus tot ontdekking kunt komen dat je veel te veel hebt betaald. Je kunt beter boeken bij Novasol.de of novasol.no omdat die lagere prijzen hanteren.
De klantenafhandeling is bar en boos. Geen Novasol meer voor ons.
Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Mediamarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door Anton op 28-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Mediamarkt Klantenservice is: 1.3)

Absolute katastrofe! Wasmaschine word geleverd maar niet aangesloten. De wasmaschine is besteld inkl. aansluiten.
De klantenservice is ontzettend slecht te bereiken, Men wacht langer dan 10 minuten!
Lees alle beoordeling van Mediamarkt Klantenservice (25)

Beoordeling voor: Essent Klantenservice

  • Beoordeeld door Louis Tjoeng op 25-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Essent Klantenservice is: 1.5)

weer onbereikbaar
Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)

Beoordeling voor: Sunparks Klantenservice

  • Beoordeeld door Angélique op 23-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Sunparks Klantenservice is: 1)

De mail komt niet aan op het adres wat op de website staat. Je krijgt een niet bestaande email reply. Via WhatsApp krijg ik geen duidelijk antwoord. Telefonisch kom ik er niet doorheen.
Lees alle beoordeling van Sunparks Klantenservice (16)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door T.A. van Ernst op 22-12-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

kan niet iemand live aan de telefoon krijgen dan alleen een bandje !! dit is niet normaal , ik wil de krant tijdens onze vakantie op een ander adres bezorgt krijgen !!
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door k de boer op 21-12-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Ronduit slechte communicatie met personeel aan de telefoon die mogen eerst eens goed en duidelijk nederlands leren spreken. zijn niet te verstaan en bgrijpen vrijwel niets waar je voor beld.
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Paul Kijne op 20-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

dit is gewoon de slechtste, en klant-onvriendelijke, moeilijk leesbare website ooit
En ook telef. kontakt werd zo afstandelijk behandeld, wat een kutwijf is dat,
die gaat jullie nog heel veel klanten kosten hoor. . Ik overweeg danook de krant
op te zeggen.
Ik heb 2 stukjes geschreven over mijn vrouw, die aan aan ALS is overleden.
Momenteel speelt bij serieus request het thema over ALS....
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie interesse hebben om het te plaatsen..
Ik zie uit naar uw reactie waarvoor bijvoorbaat hartelijk dank
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Ardji op 19-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Altijd zeer tevreden geweest over Ziggo, echter nu een drama. Kan 1 apparaat kiezen voor safe online. Downloaden gaat prima, installatie voltooid, echter op een of andere manier wordt het apparaat niet geregistreerd. Ik bel met klantenservice, alvorens wordt gevraagd om postcode, huisnummer en naam voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Een dame neemt op en het eerste wat ze vraagt, mag ik uw postcode huisnummer en naam ter verificatie. Waarom moest ik dat dan eerst invullen vraag ik me af. Afijn, ik leg het probleem uit en krijg wat standaard vragen en mijn vragen worden steeds herhaald en krijg steeds te horen, ik ga even kijken, ja hoor even kijken. vervolgens na een kwartier niet veel opgeschoten te zijn verbreekt ineens de verbinding. Hmmm... apart. Wanneer dit per ongeluk zou zijn geweest kan men mij toch terugbellen daar mijn nummer bekend is. We bellen opnieuw en krijg een andere medewerkster aan de lijn. Het hele verhaal opnieuw. Tot twee keer toe wordt ik in de wacht gehangen daar ze andere collegas voor hulp moet vragen. Na 40 minuten komen we er niet uit en de dame maakt een belafspraak waar ze zich aan gehouden heeft. Fout van mijn kant is dat mijn telefoon nog op stil stond. Ik probeer het opnieuw en nu via chat. Zelfde, eerst wordt (door de bot) gevraagd om je gegevens en wat vraagt de medewerker als eerst, al je gegevens. Leg het probleem uit en men gaat even kijken. Komt er niet uit en stelt voor mij door te verbinden met een andere collega die mogelijk meer ervan af zou weten. Na een twee a drietal minuten komt het bericht: gesprek beëindigd. En heb je de keuze het gesprek te downloaden of definitief te verwijderen. heropenen is niet mogelijk. Ik sluit de pagina en open op een nieuw tabblad, zelfde verhaal. Dan maar helemaal uitloggen en opnieuw een chat voeren, Nergens meer de chatfunctie te bekennen. Hoe kunnen we het nog moeilijker maken lijkt het motto van Ziggo wel. Helaas. Zo ook altijd het jaar abo op kunnen zeggen en opnieuw af kunnen sluiten tegen toen geldende aanbieding en zo bleef ik dus ook een tevreden klant. Nu kan dat niet meer, aanbiedingen zijn alleen voor nieuwe klanten. Je word pas gezien als nieuwe klant wanneer je 6 maanden geen abo had lopen bij Ziggo. Een prijsverschil van 222 euro op het 1e jaar. Jullie zijn me voorlopig kwijt
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door frits op 19-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

Geen e-mail?? De postduiven zijn op, ik ga wel ergens anders kopen.
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door De Bruin op 19-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Verkeerde facturen van Ziggo
5 keer in de winkel geweest. Telefoonnummer is buiten werking. E-mail contact met Ziggo niet mogelijk.
Ik ontvang factuur voor compleet pakket terwijl ik alleen TV abonnement heb.

Contact is met Ziggo niet mogelijk. Je blijft, zelfs na correctie in de winkel foute facturen ontvangen. Ik ga nu alles terugboeken: dan moeten ze wel terugkomen met deurwaarder en heb ik het geprinte contract liggen. Kan Ziggo haar administratie op orde brengen.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door m op 18-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

je word er gek van ze maken fouten en daar mag je zelf voor opdraaien, wat een slechte service verschrikkelijk. ik heb vanmiddag 5 verschillende personen bij Ziggo aan de lijn gehad uren over gedaan en nog zijn hun fouten niet recht gezet! en wederom kan ik geen tv kijken enz. verschrikkelijk! wat een slechte organisatie
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Tromp op 16-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Geen reactie op klacht gehad.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Dietmar Jaschusch op 14-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Als je geen messenger of instagram of twitter hebt en ook niet wil hebben is het onmogelijk om met booking.com in contact te komen - een reserveringsnummer kreeg ik niet maar een referentie - daarmee kom je niet door het bij de telefoon voor geschakelde systeem door...
Een ramp dit.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Friesch Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door atty steenstra op 13-12-2023
  • Rapportcijfer: 7 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Friesch Dagblad Klantenservice is: 3)

hallo ik weet niet hoe ik jullie moet schrijven , maar vandaag de tweede keer dat feuilleton De Pioniersdochter het zelfde er in staat
gister ook vandaag weer herhaling. je ziet er naar uit en dan hetzelfde . hoe kan dat nou
Lees alle beoordeling van Friesch Dagblad Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door ja musters op 13-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

elke keer als ik aan de beurt ben word ik eruit gegooid. en krijg dus niemand aan de lijn Waardeloos !!!
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door AB op 12-12-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Pretty bad. Very hard to get a complaint across.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door Harry Smittenberg op 12-12-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

Na 4x een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk een juffrouw aan de telefoon die mij NIET kan helpen
Wij overwinteren al jaren in Spanje en konden Netflix zien op laptop of chromecast. Met de nieuwe regels is dit niet meer mogelijk. Na 4 weken wordt je eruit gegooid. Ik kijk alleen en deel geen abonnement of account.
Waardeloos bedrijf: onmogelijkheden ontwikkelen en oplossingen onmogelijk maken.
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Tim Frenken op 12-12-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Alleen maar doorverbonden worden, lange wachttijden, niet geholpen worden en na anderhalve maand nog steeds geen uitzicht op een werkende glasvezelverbinding!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Dolf op 11-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ben al 2 dagen bezig om een produkt om te ruilen, maar kom in een loop terecht waar ik steeds word afgebroken, heel vreemd, want ben dit niet gewend van Ziggo.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: BCC Klantenservice

  • Beoordeeld door Susan de Vries op 10-12-2023
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BCC Klantenservice is: 1.8)

Mijn tv komt uit de reparatie en zou met DHL terug komen naar mij. Niks meer gehoord.
De 2de telefoongesprek was van ...sorry, DHL doet het niet het wordt GLSmaar vanaf begin Oktober gewacht geen email gehad .
3de poging niet bereikbaar.
Mijn tv staat daar al vanaf 26 September en waar is het product gebleven.
Lees alle beoordeling van BCC Klantenservice (15)

Beoordeling voor: DUO Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanne op 8-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DUO Klantenservice is: 2.1)

Ik wil een afspraak maken en als ik op de knop klik dan kom ik op een pagina niet gevonden foutmelding terecht.... Tevens is het zeer moeilijk uit te vissen waar duo kantoren zitten...
Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door ganzinga op 8-12-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

Eerst 32 min laten wachten en daarna mij als aanstaande klant er uit gooien is voor ij de druppel gebruik te maken van het recht direct de aanstaande overeenkomst te beeindigen.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door hanni op 8-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

wat een irritatie dat er geen contact mogelijk via bellen of mail !!!! ik heb gecheckt bij de accommodatie dat ik heb geboekt, echter zonder bevestiging te hebben gekregen ( of kwijt)... nu heb ik wel een reserveringsnummer ( via de accommodatie) maar geen pincode.... geen idee hoe ik nu verder moet. Meer dan frustrerend !!! echt waarde loos !! en ook knap waardeloos dat veel klachten hieronder over hetzelfde gaan.. waar ogenschijnlijk niet mee wordt gedaan.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Niemand te bereiken een fantastisch AI robot die je nul verder helpt!
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Ad Mijs op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Ik ben twee maanden geleden van een zakelijke klant overgegaan naar een particuliere klant op het zelfde adres. Naamswijziging was blijkbaar niet voldoende. ik werd behandeld als een nieuwe klant, Geen probleem; echter na twee maanden zijn nog steeds mijn gegevens niet aangepast.
Ik wou informatie over een vast contract; als je al klant bent krijg je een persoonlijk advies; maar hoe dan als je niets kunt zien.
En die computer robot snapt er de ballen niet van; die vond dat ik maar moest verhuizen, gewoon menselijk contact is blijkbaar niet mogelijk..
En als ik het onderstaande allemaal lees, dan is dit al meer dan een jaar zo. Ik denk dat jullie binnenkort een klant kwijt zijn
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Budget Alles in 1 Klantenservice

  • Beoordeeld door Karel Vermeer op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Alles in 1 Klantenservice is: 2.4)

Totaal onbereikbaar. Tel nr niet in gebruik, email nergens te vinden.
Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Raf Baeyens op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Onbereikbaar, zelfs als je een factuur wilt betalen. ZERO klantenservice!!!
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Belastingdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door S.J.Oijen op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belastingdienst Klantenservice is: 3.4)

Belastingtelefoon niet te bereiken.(wachttijden steeds een half uur of meer)
Dus maar even op deze manier.
Beschikking zorgtoeslag 2024 ontvangen waarin de belastingdienst een inschatting maakt van mijn inkomen over 2024.
Maandelijks krijg ik een bedrag uitbetaald.
Kijk ik echter naar de inschatting van het inkomen die de belastingdienst maakt, en naar de tabel van de belastingdienst dan komt dit boven het maximale bedrag uit waarop je recht zou hebben op zorgtoeslag
In mijn geval zou dat dus 0 (nul) zijn..
Misschien is de grens voor de zorgtoeslag toch verhoogt in 2024 ? Of gebruikt de belastingdienst een verkeerde tabel? Foutje ????????
Vertel het mij!
Lees alle beoordeling van Belastingdienst Klantenservice (19)