Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Onbereikbaar via telefoon. Een half uur geprobeerd om in contact te komen. Na een half uur werd de verbinding door Evides verbroken.Lees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)
Rommelige facturen waar steeds een ander te betalen bedrag op staat.
Volstrekt onwettige afsluiting van Evides omdat ik ze vertelde dat hun factuur niet klopt. En nog steeds niet.
Mailadressen zijn altijd no reply. Dus onmogelijk om in contact te komen..
telefonische contact ver beneden pijlLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Novasol is alleen via chat bereikbaar. Ze reageren erg traag. Vaak wordt de conversatie afgebroken waardoor het geschrevene verloren gaat en het 'gesprek' weer van voren af aan moet worden opgestart. Telefonisch hoor je alleen een tekst, maar niemand neemt op.Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)
Onze klacht is dat bij Novasol prijzen per dag variëren en je dus tot ontdekking kunt komen dat je veel te veel hebt betaald. Je kunt beter boeken bij Novasol.de of novasol.no omdat die lagere prijzen hanteren.
De klantenafhandeling is bar en boos. Geen Novasol meer voor ons.
Absolute katastrofe! Wasmaschine word geleverd maar niet aangesloten. De wasmaschine is besteld inkl. aansluiten.Lees alle beoordeling van Mediamarkt Klantenservice (25)
De klantenservice is ontzettend slecht te bereiken, Men wacht langer dan 10 minuten!
weer onbereikbaarLees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
De mail komt niet aan op het adres wat op de website staat. Je krijgt een niet bestaande email reply. Via WhatsApp krijg ik geen duidelijk antwoord. Telefonisch kom ik er niet doorheen.Lees alle beoordeling van Sunparks Klantenservice (16)
kan niet iemand live aan de telefoon krijgen dan alleen een bandje !! dit is niet normaal , ik wil de krant tijdens onze vakantie op een ander adres bezorgt krijgen !!Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Ronduit slechte communicatie met personeel aan de telefoon die mogen eerst eens goed en duidelijk nederlands leren spreken. zijn niet te verstaan en bgrijpen vrijwel niets waar je voor beld.Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
dit is gewoon de slechtste, en klant-onvriendelijke, moeilijk leesbare website ooitLees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
En ook telef. kontakt werd zo afstandelijk behandeld, wat een kutwijf is dat,
die gaat jullie nog heel veel klanten kosten hoor. . Ik overweeg danook de krant
op te zeggen.
Ik heb 2 stukjes geschreven over mijn vrouw, die aan aan ALS is overleden.
Momenteel speelt bij serieus request het thema over ALS....
Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie interesse hebben om het te plaatsen..
Ik zie uit naar uw reactie waarvoor bijvoorbaat hartelijk dank
Altijd zeer tevreden geweest over Ziggo, echter nu een drama. Kan 1 apparaat kiezen voor safe online. Downloaden gaat prima, installatie voltooid, echter op een of andere manier wordt het apparaat niet geregistreerd. Ik bel met klantenservice, alvorens wordt gevraagd om postcode, huisnummer en naam voordat je iemand aan de telefoon krijgt. Een dame neemt op en het eerste wat ze vraagt, mag ik uw postcode huisnummer en naam ter verificatie. Waarom moest ik dat dan eerst invullen vraag ik me af. Afijn, ik leg het probleem uit en krijg wat standaard vragen en mijn vragen worden steeds herhaald en krijg steeds te horen, ik ga even kijken, ja hoor even kijken. vervolgens na een kwartier niet veel opgeschoten te zijn verbreekt ineens de verbinding. Hmmm... apart. Wanneer dit per ongeluk zou zijn geweest kan men mij toch terugbellen daar mijn nummer bekend is. We bellen opnieuw en krijg een andere medewerkster aan de lijn. Het hele verhaal opnieuw. Tot twee keer toe wordt ik in de wacht gehangen daar ze andere collegas voor hulp moet vragen. Na 40 minuten komen we er niet uit en de dame maakt een belafspraak waar ze zich aan gehouden heeft. Fout van mijn kant is dat mijn telefoon nog op stil stond. Ik probeer het opnieuw en nu via chat. Zelfde, eerst wordt (door de bot) gevraagd om je gegevens en wat vraagt de medewerker als eerst, al je gegevens. Leg het probleem uit en men gaat even kijken. Komt er niet uit en stelt voor mij door te verbinden met een andere collega die mogelijk meer ervan af zou weten. Na een twee a drietal minuten komt het bericht: gesprek beëindigd. En heb je de keuze het gesprek te downloaden of definitief te verwijderen. heropenen is niet mogelijk. Ik sluit de pagina en open op een nieuw tabblad, zelfde verhaal. Dan maar helemaal uitloggen en opnieuw een chat voeren, Nergens meer de chatfunctie te bekennen. Hoe kunnen we het nog moeilijker maken lijkt het motto van Ziggo wel. Helaas. Zo ook altijd het jaar abo op kunnen zeggen en opnieuw af kunnen sluiten tegen toen geldende aanbieding en zo bleef ik dus ook een tevreden klant. Nu kan dat niet meer, aanbiedingen zijn alleen voor nieuwe klanten. Je word pas gezien als nieuwe klant wanneer je 6 maanden geen abo had lopen bij Ziggo. Een prijsverschil van 222 euro op het 1e jaar. Jullie zijn me voorlopig kwijtLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Geen e-mail?? De postduiven zijn op, ik ga wel ergens anders kopen.Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Verkeerde facturen van ZiggoLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
5 keer in de winkel geweest. Telefoonnummer is buiten werking. E-mail contact met Ziggo niet mogelijk.
Ik ontvang factuur voor compleet pakket terwijl ik alleen TV abonnement heb.
Contact is met Ziggo niet mogelijk. Je blijft, zelfs na correctie in de winkel foute facturen ontvangen. Ik ga nu alles terugboeken: dan moeten ze wel terugkomen met deurwaarder en heb ik het geprinte contract liggen. Kan Ziggo haar administratie op orde brengen.
je word er gek van ze maken fouten en daar mag je zelf voor opdraaien, wat een slechte service verschrikkelijk. ik heb vanmiddag 5 verschillende personen bij Ziggo aan de lijn gehad uren over gedaan en nog zijn hun fouten niet recht gezet! en wederom kan ik geen tv kijken enz. verschrikkelijk! wat een slechte organisatieLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Geen reactie op klacht gehad.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Als je geen messenger of instagram of twitter hebt en ook niet wil hebben is het onmogelijk om met booking.com in contact te komen - een reserveringsnummer kreeg ik niet maar een referentie - daarmee kom je niet door het bij de telefoon voor geschakelde systeem door...Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Een ramp dit.
hallo ik weet niet hoe ik jullie moet schrijven , maar vandaag de tweede keer dat feuilleton De Pioniersdochter het zelfde er in staatLees alle beoordeling van Friesch Dagblad Klantenservice (3)
gister ook vandaag weer herhaling. je ziet er naar uit en dan hetzelfde . hoe kan dat nou
elke keer als ik aan de beurt ben word ik eruit gegooid. en krijg dus niemand aan de lijn Waardeloos !!!Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Pretty bad. Very hard to get a complaint across.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Na 4x een half uur in de wacht te hebben gestaan eindelijk een juffrouw aan de telefoon die mij NIET kan helpenLees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)
Wij overwinteren al jaren in Spanje en konden Netflix zien op laptop of chromecast. Met de nieuwe regels is dit niet meer mogelijk. Na 4 weken wordt je eruit gegooid. Ik kijk alleen en deel geen abonnement of account.
Waardeloos bedrijf: onmogelijkheden ontwikkelen en oplossingen onmogelijk maken.
Alleen maar doorverbonden worden, lange wachttijden, niet geholpen worden en na anderhalve maand nog steeds geen uitzicht op een werkende glasvezelverbinding!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Ben al 2 dagen bezig om een produkt om te ruilen, maar kom in een loop terecht waar ik steeds word afgebroken, heel vreemd, want ben dit niet gewend van Ziggo.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Mijn tv komt uit de reparatie en zou met DHL terug komen naar mij. Niks meer gehoord.Lees alle beoordeling van BCC Klantenservice (15)
De 2de telefoongesprek was van ...sorry, DHL doet het niet het wordt GLSmaar vanaf begin Oktober gewacht geen email gehad .
3de poging niet bereikbaar.
Mijn tv staat daar al vanaf 26 September en waar is het product gebleven.
Ik wil een afspraak maken en als ik op de knop klik dan kom ik op een pagina niet gevonden foutmelding terecht.... Tevens is het zeer moeilijk uit te vissen waar duo kantoren zitten...Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)
Eerst 32 min laten wachten en daarna mij als aanstaande klant er uit gooien is voor ij de druppel gebruik te maken van het recht direct de aanstaande overeenkomst te beeindigen.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
wat een irritatie dat er geen contact mogelijk via bellen of mail !!!! ik heb gecheckt bij de accommodatie dat ik heb geboekt, echter zonder bevestiging te hebben gekregen ( of kwijt)... nu heb ik wel een reserveringsnummer ( via de accommodatie) maar geen pincode.... geen idee hoe ik nu verder moet. Meer dan frustrerend !!! echt waarde loos !! en ook knap waardeloos dat veel klachten hieronder over hetzelfde gaan.. waar ogenschijnlijk niet mee wordt gedaan.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Niemand te bereiken een fantastisch AI robot die je nul verder helpt!Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)
Ik ben twee maanden geleden van een zakelijke klant overgegaan naar een particuliere klant op het zelfde adres. Naamswijziging was blijkbaar niet voldoende. ik werd behandeld als een nieuwe klant, Geen probleem; echter na twee maanden zijn nog steeds mijn gegevens niet aangepast.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Ik wou informatie over een vast contract; als je al klant bent krijg je een persoonlijk advies; maar hoe dan als je niets kunt zien.
En die computer robot snapt er de ballen niet van; die vond dat ik maar moest verhuizen, gewoon menselijk contact is blijkbaar niet mogelijk..
En als ik het onderstaande allemaal lees, dan is dit al meer dan een jaar zo. Ik denk dat jullie binnenkort een klant kwijt zijn
Totaal onbereikbaar. Tel nr niet in gebruik, email nergens te vinden.Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)
Onbereikbaar, zelfs als je een factuur wilt betalen. ZERO klantenservice!!!Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)
Belastingtelefoon niet te bereiken.(wachttijden steeds een half uur of meer)Lees alle beoordeling van Belastingdienst Klantenservice (19)
Dus maar even op deze manier.
Beschikking zorgtoeslag 2024 ontvangen waarin de belastingdienst een inschatting maakt van mijn inkomen over 2024.
Maandelijks krijg ik een bedrag uitbetaald.
Kijk ik echter naar de inschatting van het inkomen die de belastingdienst maakt, en naar de tabel van de belastingdienst dan komt dit boven het maximale bedrag uit waarop je recht zou hebben op zorgtoeslag
In mijn geval zou dat dus 0 (nul) zijn..
Misschien is de grens voor de zorgtoeslag toch verhoogt in 2024 ? Of gebruikt de belastingdienst een verkeerde tabel? Foutje ????????
Vertel het mij!