Kwantum Klantenservice

Rapportcijfer Kwantum klantenservice: 1.1 » Lees beoordelingen (12)

Bellen met Kwantum

Waarom bellen met Kwantum Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Kwantum.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt bij Kwantum.

Openingstijden telefonische klantenservice Kwantum

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:30
  • Dinsdag 08:30 - 17:30
  • Woensdag 08:30 - 17:30
  • Donderdag 08:30 - 17:30
  • Vrijdag 08:30 - 17:30
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Kwantum: 0900 2355926

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Kwantum? Laat ons je ervaringen met Kwantum weten!
Beoordeel Kwantum.

KvK gegevens Kwantum

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 18027979
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020344104
  • Statutaire naam: Kwantum Nederland BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Kwantum?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Kwantum? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Kwantum via e-mail.

Wanneer ontvang ik bericht over het tijdsblok dat de medewerker langs komt? Wat doe ik als ik de afspraak onverhoopt wil wijzigen? Ik bestelling plaats een bestelling, hoe kan ik mijn voucher inwisselen? Op welk moment in het bestelproces kan ik kiezen voor gordijn accessoires? Dit zijn voorbeelden van vragen die je aan de klantenservice van Kwantum kan stellen. Je kan hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: klantenservice@kwantum.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Kwantum

Neem contact op met Kwantum via een contactformulier.

Neem contact op me Kwantum via hun contactformulier. Het is heel eenvoudig. Vul je gegevens in en klik op de oranje button 'Verstuur'. Een medewerker van Kwantum neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Ga naar het contactformulier op de website van Kwantum

Neem schriftelijk contact op met Kwantum.

Schrijf je liever een brief naar de klantenservice van Kwantum? Hieronder tref je de postgegevens:

  • Kwantum Nederland BV
  • Postbus 90160
  • 5000 LK Tilburg

Veelgestelde vragen Kwantum.

Je kan op de website van Kwantum welbekende vragen per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:

  •     Veelgestelde vragen over winkelen bij Kwantum
  •     Bereikbaarheid
  •     Bezorgen
  •     Ruilen en retourneren
  •     Klachten


Je kan ook veelgestelde vragen en antwoorden aan Kwantum Lezen. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Wat betekent het tijdsblok?
  • Kan ik een meer specifiek tijdstip krijgen?
  • Wanneer ontvang ik bericht over het tijdsblok dat de medewerker langs komt?
  • Ik heb een tijdsblok doorgekregen maar de medewerker is niet binnen dit tijdsblok geweest. Wat kan ik nu doen?
  • Neemt de medewerker ook het afval mee, wat bij het uitvoeren van de dienst is ontstaan?
  • Kan ik ongebruikte materialen retour brengen?
  • Wat moet ik zelf voorbereiden voor het uitvoeren van de dienst?
  • Waarom / waarvoor moet ik mijn handtekening zetten op de smartphone / tablet van de medewerker?
  • Wat doe ik als ik de afspraak onverhoopt wil wijzigen?
  • De opdracht is niet naar mijn verwachting uitgevoerd, wat doe ik nu?
  • Waarom betaal ik orderkosten?
  • Waarom verandert de prijs van mijn gordijn?
  • Ik wil graag een bestelling plaatsen, kan ik mijn voucher inwisselen?
  • Waarom moet ik naar de winkel als er iets mis is met de bestelling, het betreft een online bestelling?
Ga naar de veelgestelde vragen van Kwantum

Neem contact op met Kwantum via Facebook.

Volg Kwantum op Facebook. Voor de nieuwste woontrends, de laatste acties, woonideeën en inspiratie. Richt je huis het mooiste in voor de laagste prijs. Ook kan je via Facebook de klantenservice van Kwantum bereiken. Zij zijn open van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.

Klik hier voor contact met Kwantum via Facebook.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Kwantum.

Wil je altijd op hoogte worden gehouden van de beste aanbiedingen, scherpste acties en de nieuwste collectie? Schrijf je in voor de Kwantum nieuwsbrief. Vul alle gegevens in en klik op de oranje button 'Opslaan'. Ontdek alle aanbiedingen van Kwantum.

Meld je aan voor de Kwantum nieuwsbrief.

Winkelzoeker

Wil jij een Kwantum winkel bezoeken? Dat kan heel gemakkelijk met de winkelzoeker. Toets de gewenste postcode of plaats in.

Klik hier om een Kwantum winkel in de buurt te vinden.

Account aanmaken

Kies voor MijnKwantum. Met je persoonlijke pagina kan je makkelijk je bestellingen volgen en beheren. Gebruik dit formulier om een account aan te maken. Het is wijst zich vanzelf, je hoeft alleen gegevens in te vullen en op de grijze button 'Verstuur' te klikken.

Klik hier om een account aan te maken bij Kwantum.

(Duo) rolgordijnen inmeten - In de dag

Kwantum Nederland BV (adres)

Belle van Zuylenstraat 10 Tilburg 5032 MA Nederland
Rapportcijfer Kwantum Klantenservice: 1.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 12 beoordelingen.

Beoordeel Kwantum Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Kwantum Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Kwantum Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Wareman op 12-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Totaal onbereikbaar! Voor dik 2000 euro gordijnen gekocht met inmeet garantie en ophangservice, gaat er toch iets mis. Moet er een gordijn op nieuw besteld worden hetgeen door de monteur is geregeld, maar na dik twee maanden nog geen reactie ontvangen. Ook totaal onbereikbare klanten service. Dus......over twee weken gaan we de ARAG inschakelen en de kosten verhalen op KWANTUM.Dus nog twee weken krijgen jullie van mij de tijd om met een oplossing te komen anders is het jammer maar helaas voor KWANTUM.
  • Beoordeeld door van Eck op 20-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Hele slechte klantenservice, totaal niet bereikbaar. Na uren aan de lijn te hangen nog niet geholpen. Je word in de wacht gezet en dat is het dan. Inmiddels 3 mails verstuurd met alle info over de klacht die valt onder de garantie. Nog steeds geen bericht over een oplossing. Ook in de winkel word je niet verder geholpen, die verwijzen je weer naar de klantenservice. Extra voor de ophangservice van Kwantum betaald omdat je dan garantie hebt. Zeer teleurgesteld, en schijnbaar ik niet alleen!! Wij gaan hier zeker mee verder zolang er geen oplossing komt. Dit is hele slechte reclame voor Kwantum.!!!!!!!
  • Beoordeeld door karin op 7-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

ik kan er niet doorheen komen probeer contact te krijgen met een medewerler
gemiddelde wachttijd 30 minuten plus

ook geen reactie op mai
  • Beoordeeld door JV op 3-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service
Ik word niet teruggebeld over status van levering
Na 1,5 uur aan de telefoon gewoon weggeklikt
Mail word ook niet beantwoord

Erg slechte zaak KWANTUM!!!!,

Ik ben benieuwd of ik mijn vloerbedekking ooit geleverd krijg
  • Beoordeeld door Karin Kok op 6-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service, niet klantvriendelijk en geen reactie op mail. Bellen doe ik niet meer kom je niet doorheen. Ben al ruim 7 maanden bezig met mijn klacht
  • Beoordeeld door Gmvdsluis op 25-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Meer dan twintig min. In de wacht en dan wordt de verbinding verbroken. Op de site ander nr . Gebeld wordt direct door verbonden beweert men, maar niet heus. Nu nog stap verder gekomen wat gaat kwantum hier mee doen ?
  • Beoordeeld door Nicole op 11-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nu 3 maanden bezig om een afspraak te maken
De nodige uren voor niets wachten en ook tot na 17:0o
Slechte service
Nog steeds geen afspraak
  • Beoordeeld door Ad Leijtens op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is niet bereikbaar.
Het bandje dat zegt dat iedereen bezet is gaat gewoon na 17.00 door terwijl er dan zeker niemand meer is.
Ook andere pogingen geven geen reactie.
  • Beoordeeld door Stijn op 1-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Online bestellen, levering duurt langer dan de toezegging en je moet zelf steeds achteraan bellen. Na 1 uur wachten nemen ze nog niet op.
  • Beoordeeld door Mariola.verhoeven op 1-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ze laten je gerust 1 uur in de wacht en vervolgens om 17.00 uur krijg je te horen dat ze dicht zijn. Kwantum komt zijn afspraken niet na. Online bestellen duurt langer dan 25 dagen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar
  • Beoordeeld door Rörik, E.H. op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Kussens besteld. Voldeden niet aan de verwachting. Retour gestuurd.
Na een keer of drie, vier bellen nog steeds aankoopbedrag niet terug.
Laatste keer Barcode doorgespeeld, aan de hand van verzendbewijs geconstateerd dat het retour gestuurde pakket in het magazijn van Kwantum in Diessen was aangekomen (bijna een maand geleden), alle NAW-gegevens nogmaals en de aankoopnummers doorgespeeld.
Maar wederom afwachten.
  • Beoordeeld door Saskia op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een laminaatvloer laten leggen door kwantum, daarbij is een plank verkeerd gelegd. Nadat ik heb gebeld wordt een verzoek ingediend bij de planning. Een datum pas 2 weken later, toen ik de vloer bestelde hoefde ik nog niet zo lang te wachten voor ze kwamen leggen! Nou kwamen ze bij de herstelafspraak niet opdagen en er is dan ook niemand die je belt. Pas na de 3e keer bellen wist iemand me te vertellen dat de afspraak niet door ging omdat het materiaal niet klaar lag in depot. Daar gaat je vrije dag en vervolgens wordt er doodleuk weer een nieuwe afspraak ingepland, ook weer 2 weken later. Ik vind het belachelijk dat ik een maand moet wachten voor mijn vloer hersteld wordt!
Bel Kwantum
0900 2355926