Wanneer ontvang ik bericht over het tijdsblok dat de medewerker langs komt? Wat doe ik als ik de afspraak onverhoopt wil wijzigen? Ik bestelling plaats een bestelling, hoe kan ik mijn voucher inwisselen? Op welk moment in het bestelproces kan ik kiezen voor gordijn accessoires? Dit zijn voorbeelden van vragen die je aan de klantenservice van Kwantum kan stellen. Je kan hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: klantenservice@kwantum.nl.
Schrijf je liever een brief naar de klantenservice van Kwantum? Hieronder tref je de postgegevens:
Kwantum Nederland BV
Postbus 90160
5000 LK Tilburg
Neem contact op met Kwantum via Facebook.
Volg Kwantum op Facebook. Voor de nieuwste woontrends, de laatste acties, woonideeën en inspiratie. Richt je huis het mooiste in voor de laagste prijs. Ook kan je via Facebook de klantenservice van Kwantum bereiken. Zij zijn open van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.
Neem contact op met Kwantum via een contactformulier.
Neem contact op me Kwantum via hun contactformulier. Het is heel eenvoudig. Vul je gegevens in en klik op de oranje button 'Verstuur'. Een medewerker van Kwantum neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Wil je altijd op hoogte worden gehouden van de beste aanbiedingen, scherpste acties en de nieuwste collectie? Schrijf je in voor de Kwantum nieuwsbrief. Vul alle gegevens in en klik op de oranje button 'Opslaan'. Ontdek alle aanbiedingen van Kwantum.
Kies voor MijnKwantum. Met je persoonlijke pagina kan je makkelijk je bestellingen volgen en beheren. Gebruik dit formulier om een account aan te maken. Het is wijst zich vanzelf, je hoeft alleen gegevens in te vullen en op de grijze button 'Verstuur' te klikken.
Kussens besteld. Voldeden niet aan de verwachting. Retour gestuurd.
Na een keer of drie, vier bellen nog steeds aankoopbedrag niet terug.
Laatste keer Barcode doorgespeeld, aan de hand van verzendbewijs geconstateerd dat het retour gestuurde pakket in het magazijn van Kwantum in Diessen was aangekomen (bijna een maand geleden), alle NAW-gegevens nogmaals en de aankoopnummers doorgespeeld.
Maar wederom afwachten.
Beoordeeld door Saskia op 4-06-2020
Rapportcijfer: 1
Ik heb een laminaatvloer laten leggen door kwantum, daarbij is een plank verkeerd gelegd. Nadat ik heb gebeld wordt een verzoek ingediend bij de planning. Een datum pas 2 weken later, toen ik de vloer bestelde hoefde ik nog niet zo lang te wachten voor ze kwamen leggen! Nou kwamen ze bij de herstelafspraak niet opdagen en er is dan ook niemand die je belt. Pas na de 3e keer bellen wist iemand me te vertellen dat de afspraak niet door ging omdat het materiaal niet klaar lag in depot. Daar gaat je vrije dag en vervolgens wordt er doodleuk weer een nieuwe afspraak ingepland, ook weer 2 weken later. Ik vind het belachelijk dat ik een maand moet wachten voor mijn vloer hersteld wordt!
Beoordeel Kwantum Klantenservice