Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: GVB Klantenservice

  • Beoordeeld door Daddy Cool op 7-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GVB Klantenservice is: 3.3)

Kinderkaartjes kopen wordt onmogelijk gemaakt door het GVB. Kon je ze eerst al niet meer kopen in de bus of in de automaten in de metro, nu kun je ook geen kinderkaartje meer kopen in de tram. Zo wordt reizen met het ov met je kind in Amsterdam onbetaalbaar voor minima. Oplichters zijn het.
Lees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Louise op 5-07-2019
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ik ben in Amsterdam naar de Ziggo winkel gegaan voor een alles in 1 abbo. Kreeg meteen modem en een tv kaart mee. 1 dag later was alles aangesloten, TOP! Vervolgens wordt er aan het einde van de maand een bedrag van 89 euro van mn rekening afgeschreven, waarvan 29 euro aansluitkosten. Tijdens het gesprek dat ik had met de Ziggo medewerker is mij dit niet verteld, erg slordig!
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: LycaMobile klantenservice

  • Beoordeeld door Martijn Bijes op 2-07-2019
  • Rapportcijfer: 6 (Het gemiddelde rapportcijfer voor LycaMobile klantenservice is: 2.1)

Voor 10 euro per maand onbeperkt bellen binnen nl en sms plus 5gb data. Internet is 4g zeggen ze maar vindt het niet erg snel, wel acceptabel. Ontvangst is soms niet 100 procent. Ben tevreden
Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door J Veldman op 1-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Hele slechte klantenservice. Na 10 minuten wachten, opgehangen. Geen gehoor, alleen slechte muziek-keuze.
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Fredje op 30-06-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Ik kan niet bellen naar 0900 nummers, jammer van amroabn dat ze geen andere nummer hebben
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Hollandsnieuwe Klantenservice

  • Beoordeeld door Sander op 30-06-2019
  • Rapportcijfer: 6 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hollandsnieuwe Klantenservice is: 1.8)

Iets te lang moeten wachten voor mijn smaak (10 minuten) maar wel uitstekend en doeltreffend geholpen!
Lees alle beoordeling van Hollandsnieuwe Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Anja op 22-06-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

geen enkele reactie
onbereikbaar
Via messenger krijg je alleen een computer die geen vragen beantwoordt maar alleen nieuwe accommodaties showt om te verkopen
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door A.M. Erckens -Wemmer op 19-06-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Na 30 minuten aan de telefoon gehangen en dat was niet de eerste keer. Mij rijbewijs loopt 1 juli af en ik ben van half febr, bezig , wat moet ik nou nog meer doen.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Gemeente Amsterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door Koenen-Oel uitvaartverzorging op 17-06-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amsterdam Klantenservice is: 1.6)

Dat het niet mogelijk is om via de mail aangifte te doen van overlijden, nu moeten wij speciaal vanuit Den Dungen naar Amsterdam komen om aangifte te doen. elders in Nederland gaat het wel.
Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)

Beoordeling voor: Wehkamp Klantenservice

  • Beoordeeld door A.M. Leusden op 11-06-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Wehkamp Klantenservice is: 2.3)

Ik kan de klanten service op 11-6--2019 om 16.05 uur niet eens bereiken. Slechte service!
Lees alle beoordeling van Wehkamp Klantenservice (3)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Ellen Brakel op 11-06-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

De medewerkers aan de telefoon doen hun uiterste best, daarvoor chappeau echter ik ben al 9 maanden bezig om mijn rijbewijs weer te mogen activeren na een periode van ziek zijn en ik heb nog steeds geen bericht. De eerste aanvraag inclusief verklaring van mijn neuroloog heeft 4,5 maanden bij het CBR op een stapel gelegen. Het automatische proces is hier echter niet op aangepast want er blijven brieven komen dat mijn papieren nog niet zijn ontvangen en dat ik het opnieuw moet doen. Alle respect voor het feit dat de beroepschauffeurs eerst voorgaan maar daarmee is het probleem niet opgelost. Er moeten meer handjes bij! Het is toch van de zotte dat ik straks bijna een jaar bezig ben om mijn rijbewijs weer te krijgen en dan eerst voor 2 jaar. Zodra ik bericht heb kan ik alvast weer gaan aanvragen voor de volgende ronde. Ik snap dat de beroepschauffeurs hun stem hebben laten horen, terecht maar moeten wij nu eerst met z'n allen gaan schreeuwen om gehoord te worden? Blijkbaar groeit het percentage mensen die tijdelijk niet mogen rijden. Pak het probleem aan bij de kern! Ik baal hier in ieder geval verschrikkelijk van. Het ontneemt mi mijn vrijheid! Een goud goed!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Triodos Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Sebas op 5-06-2019
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Triodos Bank Klantenservice is: 3.3)

Fijne bank met fijne ideeën...
Lees alle beoordeling van Triodos Bank Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Gemeente Amsterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door bas vos op 4-06-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amsterdam Klantenservice is: 1.6)

beste,

Ik wil de gemeente een fucking email sturen, rot op met die voorgefabriceerde onzin. ik wil dus n email adres!

hoogachtend
bas vos
Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door H.Akkerman op 4-06-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

bereikbaarheid is knudde
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: BCC Klantenservice

  • Beoordeeld door Frank Maas op 4-06-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BCC Klantenservice is: 1.8)

Het is gewoon onmogelijk om de klantenservice te berieken.. Niet via Whatsapp en niet via telefoon. Schandalig.
Lees alle beoordeling van BCC Klantenservice (15)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Michelle op 30-05-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

24 uur bereikbaar! klasse
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: DigiD klantenservice

  • Beoordeeld door J. te Lintelo op 22-05-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DigiD klantenservice is: 1.7)

Probeer al de hele dag contact te krijgen via de telefoon, elke keer hetzelfde bericht dat het te druk is met lange wachttijden. Dit vanaf heden morgen 8.00 uur t/m n 19.15 u
Lees alle beoordeling van DigiD klantenservice (26)

Beoordeling voor: KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)

  • Beoordeeld door Nathalie Brokken op 22-05-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) is: 1.3)

Ik zoek contact met jullie, ben nu al 30 min bezig, tel nr is niet bereikbaar, handig voor een een bedrijf als dat van jullie!
Ik zeg mijn zakelijke abonnement bij jullie op, per 1 juni aanstaande, wil dat jullie hierover contact met mij opnemen.
Bij voorkeur via mail.

Nathalie Brokken, logopediste
Lees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans Niesen op 15-05-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Heb op 21 maart een medische keuring ondergaan voor een nieuw rijbewijs i.v.m. 75 jaar.
Daags erna opgestuurd met alle gegevens die gevraagd werden.
Tot op heden , 14 mei NIETS meer gehoord.
Heb mijn rijbewijs nodig i.v.m. werkzaamheden.
Ben na 19 augustus dan in overtreding dankzij jullie.
Waar blijft het ??
JPSC Niesen
Botermarkt 151
5404 NV Uden
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Eva Kroon op 15-05-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Zou,als iemand via speciale code boekte 15 % van mijn vorige boeking terug krijgen.De kennis 10%.
Is nooit teruggestort,bellen met klantenservice kost 90 cent per minuut en je staat eindeloos in de wacht....
Voor me ligt een kortingsbon van 40 euro op volgende boeking,maar ik bel lekker hotel zelf voor reservering,dat is wel zo voordelig.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Dik v weeghel op 14-05-2019
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

De tyd vind ik te lang dat men hoort of je weer mag autoryden als je een gezondheidverklaring heb ingestuurt ik begrijp een maand of 3 kan nog maar 6 maanden is erg lang als je weer wilt autoryden
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice

  • Beoordeeld door Paula van de Staaij Strutz op 13-05-2019
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice is: 3.8)

Fijn om via de chat contact te hebben ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vragen
Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door Willem van Kempen op 9-05-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Zeer moeilijk bereikbaar, geen communicatie met bedrijf.
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Timo op 6-05-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Ik heb geen zin om lang te wachten voor dat ik iemand aan de lijn krijg. Ik heb nu 3x het contactformulier ingevuld met mijn vraag een nog steeds geen antwoord, kan beter dus!!!!
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door mmj konings op 6-05-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Beste medewerker, Sorry dat ik het zo moet bevestigen. Om telefonisch in contact te komen zijn de wachttijden niet te overzien en zelfs helemaal geen contact. Ik ben helaas genoodzaakt om mijn Rechtsbijstand in te schakelen. Een woord het is schandalig voor woorden.
Graag verlang ik een telefonisch bericht van U op zeer kort termijn. Mjn mobiel luidt als volgt. xxx xxx xxx (Telefoonnummer is verwijderd door redactie meteencontact.nl)

met vriendelijke dank voor Uw medewerking,

mmj Konings
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: DUO Klantenservice

  • Beoordeeld door Dirk Verkennis op 2-05-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DUO Klantenservice is: 2.1)

Nadat ik op internet een aantal ervaringen over DUO had gelezen was ik bang dat dit een lang gesprek zou worden. Ik had een vraag over het studentenreisproduct en het stopzetten hiervan en had me hier al aardig in verdiept voordat ik de telefoon erbij pakte. De wachttijden vielen enorm mee (circa 2 minuten om 11:25) en de persoon die ik aan de telefoon had was erg professioneel en behulpzaam. Het gesprek duurde in totaal slechts 7 minuutjes en ik heb alle nodige informatie nu duidelijk op een rijtje.
Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)

Beoordeling voor: HTM Klantenservice

  • Beoordeeld door Dennis op 1-05-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HTM Klantenservice is: 1.1)

Medewerkers kunnen alleen maar hun strikte regeltjes volgen en elk zeer redelijk verzoek wat enigzins afwijkt is onmogelijk. En dat wordt op arrogante wijze aan je verteld. Want er is toch geen alternatief qua OV in Den Haag
Lees alle beoordeling van HTM Klantenservice (7)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Annie Disseldorp op 25-04-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Ik wacht al 5 maanden op mijn rijbewijs , het kost me mijn bedrijf,
Omdat ik nog steeds niet mag rijden . 40 jaar werk ik in mijn eigen bedrijf met veel plezier.

Nu slopen jullie mijn bedrijf , door nog steeds mijn rijbewijs niet te sturen.
Daar wordt ik gek van en mijn cursisten lopen weg naar andere,
Als dit zo door gaat sta ik voor mijn gevolgen niet in. .
Als jullie gelijk alle formulieren sturen , kan alles veel sneller gaan.
Duizenden mensen met een rijbewijs dragen een bril.
Papieren van de keuring arts waren goed, ( jammer dat je gezond ben) nu nog maar wat anders sturen , naar de oogarts.
Deze kwam met hetzelfde , alles prima, maar cbr heb geen tijd. Ben bijna van plan me wat aan te doen , dan is dit wel jullie geweten, als die er is.
Het heb me nu al meer dan 45000 euro gekost, maar erger zo gaat mijn bedrijf er aan.
vr.groet
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Nuon Klantenservice

  • Beoordeeld door Thea peuijn op 16-04-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nuon Klantenservice is: 4.9)

Goed advies gekregen heel duidelijke uitleg
Lees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Gorgon Emilie op 15-04-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Nog nooit zo'n slechte klantendienst gekend.
Verschrikkelijk gewoon, alsof er niemand werkt. Na meer dan een uur naar een deuntje te luisteren, krijg je nog niemand aan de lijn.
Ik zou het niemand aanraden, je voelt je opgelicht.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)