Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
U bent telefonisch niet te bereiken. De afspraak met de specialist dr. Van der Vlugt (Rotterdam) is op 15 oktober a.s. Er is mij verzocht u te bellen en de benodigde papieren voor deze datum naar hem op te sturen. Er werd negatief gereageerd door deze instelling dat ik de formulieren al had en deze gedownload kan overhandigen..Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Tevens heb ik een neutrale arts in Rotterdam benaderd om de huisartsenkeuring te verrichten en niet door de Loomans Rapportages.
Graag met spoed uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Roely Smelt
o6 100 944 10
Wat een waardeloze service, Nemen gewoon niet op, chatservice en contactformulier werken niet!Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Als ik niet echt kan bellen zou het wel handig zijn dat er een werkend alternatief is. Geen reactie via contactformulier en e-mail, waardeloos!Lees alle beoordeling van NieuweStroom Klantenservice (10)
Ik was benieuwd of mijn klacht via e-mail binnen was gekomen, ik ben een trouwe tevreden klant. Zojuist getracht te bellen kreeg te horen dat het tel nr nog niet in gebruik is. Ik wacht het af mijn tel nr is 0620834584Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Op 5 april begonnen met aanvraag verlenging.(75 jaar) op eigen initiatief. Keuringsrapport arts opgestuurd. Op 14 mei bericht gekregen dat jullie niets hadden ontvangen. ( 5 weken na verzending). Kopie opgestuurd. In juni bericht dat het nog zeker 12 weken duurde voor verwerking. Op 26-8 geen geldig rijbewijs meer. Wel tijd voor antwoord op mails (3 maal). Op 4 september bericht dat advies was toegestuurd. Ik steeds kijken in brievenbus, weer mail gestuurd en telefonisch gehoord dat het digitaal was toegezonden. Zeer verwarrend allemaal. Op 18 september kon ik eindelijk het rijbewijs afhalen.. Heeft allemaal veel zorg en zenuwen gekost en mijn geplande vakantie misgelopen doordat ik niet kon rijden.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Email is de gewoonste zaak en iedereen doet het maar AH is NIET bereikbaar via Email!Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Daarom een dikke 1 voor zeer slechte service.
Wij willen graag weten van welk precies specifiek deel van het rund de magere braadlappen zijn maar dat kan dus niet beantwoord worden per mail.
Wij zij echt heel erg teleurgesteld dat zo een eenvoudige vraag niet per mail gesteld kan worden. Graag willen wij daarom ook weten waarom dit niet per mail kan en als wij dat de prettigste manier van vragen vinden.
Wij worden door AH geen keuze gelaten en gedwongen het op de manier te doen die AH dicteert zoals met sociale media of telefoon. Dat willen wij niet, wij willen zelf kunnen kiezen.
Wij zijn echt heel, heel erg boos op AH. Echt waardeloze service!
Yvo en Samira
Onmogelijk iemand aan de telefoon te krijgen, ik heb vijf nummers geprobeerd maar kan nergens door het menu heenkomen omdat ik zogenaamd geen klant bent. Dit beschrijft de afgelopen 10 jaar die ik bij vodafone heb doorgebracht. naaierijLees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Gewoon niet bereikbaar. Ik wil graag mijn nummer behouden, dus waarschijnlijk moet ik van provider weer wisselen om het te doen.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
20 minuten gewachten en niemand geeft antwoord werken jullie uberhaupt of zitten jullie daar lekker koffie aan het drinkenLees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Schandalig, uren lang luisteren naar een bandje van de klantenservice, word nooit beantwoord.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
slechte service wacht ern uur aan de telefoon met klantenservice en word alsnog niet geholpenLees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Waardeloze communicatie of beter;geen. Hun app verwijderd. We reizen veel. Al jaren. Hun hotel info etc is de beste. Maar sluit je je af voor je fijne klanten; ervaar ik dat als arrogantie. Wij groeten Booking.com!!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
WaardeloosLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Kunt ze nooit bereiken zowel telefonisch als via messenger enz
Nul reactie
Een Office 365-pakket (€65) werd aangekocht door een leerlinge die wij coachen op 19 september 2019 (bestelnr 2551765580). Het downloaden mislukt telkens. Je krijgt een melding: 'Oeps, er is iets misgegaan. Probeer het een andere keer opnieuw'. Het wil maar niet lukken. Bij de klantenservice krijgen we al 4 dagen op rij het antwoord: 'We verbinden u door met de digitale afdeling' om dan, na een lange wachttijd, te horen dat er niemand is.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Ook de live chat levert niets op. Hoe zal dit worden opgelost?
Abonnement werkt niet. Onbeperkt bellen en het beltegoed staat op 0,00.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Klantenservice neemt nooit op.
onbereikbaarLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
I have phoned to you 10 times, but no one answers.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Onbereikbaar.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ben wel een kwartier bezig vandaag. Gisteren al tijd gewacht. maar geen contact. of ik nu de 1 2 3 of 4 intoets het helpt geen zier.Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
Ik heb nu tel. contact. mijn vraag gesteld en zij gaat informeren bij collega ik wacht...Na een minuut of wat is zij terug en stuurt mij een e-mail meteen. Even gewacht voor ontvangst.. maar niets ontvangen. Zo niet dan EVEN terugbellen.
Het meisje was vriendelijk. Maar even terugbellen.......
Lage beoordeling vanwege slechte bereikbaarheid. Iedere keer na wachten aan de telefoon krijg je als antwoord probeer het op een later tijdstip nog eens. Ik bev sowieso niet te spreken over het CBR. Sinds 25 augustus jl is mijn rijbewijs verlopen ondanks het feit dat ik de gezondheids verklaring ruimschoots op tijd heb aangevraagd..Gevolg ik heb mijn vakantie moeten annuleren, kan mijn bijbaantje niet uitoefenen hoewel wij dat geld hard nodig hebben. Inkomstenderving gemiddeld 350 euro per maand. We zijn aan huis gekluisterd en ik vraag me af of ik straks opnieuw examen moet doen.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
vanochtend heb ik een telefoongesprek (belafspraak)gehad met een van uw medewerkers over de kwestie van mijn jaarnota. Ik heb daar al meeredere contacten over gehad, maar zonder enig resultaat. De medewerker vroeg opnieuw naar meterstanden, die ik al heb doorgegeven. Na een heftig heen en weer praten en elkaar niet begrijpen heeft zij de lijn verbroken. Daarover en over het niet gehoor vinden voor mijn probleem stuur ik deze klacht.Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Ik vind dat ik niet geholpen wordt met mijn probleem en heb hulp gevraagd bij de Vereniging Eigen Huis, via welke ik deelneem aan collectieve energie inkoop. Ik ben zeer ontevreden over de (niet) afhandeling van mijn probleem door OXXIO.
In mei alles opgestuurd nog niks op7 oktober verloopt het rijbewijs. Dus kunnen we alleen thuis zitten. En bellen naar het CBR bedroevend je krijgt ze niet te pakken. Ze zullen wel denken, het is ons probleem toch niet!!!!!.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Graag wil ik Booking.com een groot compliment maken.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Onlangs per abuis een hotel geboekt in het buitenland terwijl dit Nederland moest zijn ; kwamen er op de dag zelf pas achter in de auto.
Snel een ander hotel geboekt, en wat schetst onze verbazing: bedrag van de “ foute “ boeking wordt teruggestort ! Super service ????????????????
Als ik bel wordt na het ingeven van het bevestigingsnummer deze elke keer opnieuw gevraagd, Ik kom niet verder. Krijg niemand aan de lijn.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Volgende week geen rijbewijs meer. Ik ben boos. Kan ik de vervoerkosten bij u declareren? Plus schadevergoeding voor het ongemak? Ben vandaag erg onaardig geweest tegen de telefoniste terwijl zij er eigenlijk ook niets aan kan doen. Sorry. Alles ingeleverd keuringen gedaan wel betaald maar leveren? Help!!!Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Waardeloos!!!!! Ik probeer al 2 dagen klantenservice the bereiken. Verschillende Keren meer dan een half uur aan de telefoon. Alleen dat stomme bandje blijft ratelen. Voor mij hoef ik geen Lebara meer. Belachelijk!!!!Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
7Lees alle beoordeling van Arriva Klantenservice (3)
Ik bel al 2 dagen uren naar jullie maar krijg jullie niet te pakken.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Bel mij aub 0645115698
Onmogelijk vragen te stellen; de belangrijkste vragen staan niet in het lijstje, dus kunnen niet gesteld worden. Zo kan ik het ook.....Van mij minder dan eennul, omdat je gewoon in de zijk wordt genomen....Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Beter is het om een cijfer onder de 1 te gevenLees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
3 mails verstuurd geen reactie, onfatsoenlijk geholpen via telefoon
Hotel geboekt en geen gebruik van kunnen maken
Zie mails viacase id: 7426044847929
Helaas moet ik nu voor het bedrag van 160,- een advocaat inschakelen?