Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door R. Smelt op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

U bent telefonisch niet te bereiken. De afspraak met de specialist dr. Van der Vlugt (Rotterdam) is op 15 oktober a.s. Er is mij verzocht u te bellen en de benodigde papieren voor deze datum naar hem op te sturen. Er werd negatief gereageerd door deze instelling dat ik de formulieren al had en deze gedownload kan overhandigen..
Tevens heb ik een neutrale arts in Rotterdam benaderd om de huisartsenkeuring te verrichten en niet door de Loomans Rapportages.

Graag met spoed uw reactie.
Met vriendelijke groet,

Roely Smelt
o6 100 944 10
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Beckers op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Wat een waardeloze service, Nemen gewoon niet op, chatservice en contactformulier werken niet!
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: NieuweStroom Klantenservice

  • Beoordeeld door Harry Nak op 3-10-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NieuweStroom Klantenservice is: 2.3)

Als ik niet echt kan bellen zou het wel handig zijn dat er een werkend alternatief is. Geen reactie via contactformulier en e-mail, waardeloos!
Lees alle beoordeling van NieuweStroom Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Linda Fischer op 3-10-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Ik was benieuwd of mijn klacht via e-mail binnen was gekomen, ik ben een trouwe tevreden klant. Zojuist getracht te bellen kreeg te horen dat het tel nr nog niet in gebruik is. Ik wacht het af mijn tel nr is 0620834584
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door M.Lichtendahl op 2-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Op 5 april begonnen met aanvraag verlenging.(75 jaar) op eigen initiatief. Keuringsrapport arts opgestuurd. Op 14 mei bericht gekregen dat jullie niets hadden ontvangen. ( 5 weken na verzending). Kopie opgestuurd. In juni bericht dat het nog zeker 12 weken duurde voor verwerking. Op 26-8 geen geldig rijbewijs meer. Wel tijd voor antwoord op mails (3 maal). Op 4 september bericht dat advies was toegestuurd. Ik steeds kijken in brievenbus, weer mail gestuurd en telefonisch gehoord dat het digitaal was toegezonden. Zeer verwarrend allemaal. Op 18 september kon ik eindelijk het rijbewijs afhalen.. Heeft allemaal veel zorg en zenuwen gekost en mijn geplande vakantie misgelopen doordat ik niet kon rijden.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Yvo Bergsvoort op 1-10-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Email is de gewoonste zaak en iedereen doet het maar AH is NIET bereikbaar via Email!
Daarom een dikke 1 voor zeer slechte service.

Wij willen graag weten van welk precies specifiek deel van het rund de magere braadlappen zijn maar dat kan dus niet beantwoord worden per mail.

Wij zij echt heel erg teleurgesteld dat zo een eenvoudige vraag niet per mail gesteld kan worden. Graag willen wij daarom ook weten waarom dit niet per mail kan en als wij dat de prettigste manier van vragen vinden.

Wij worden door AH geen keuze gelaten en gedwongen het op de manier te doen die AH dicteert zoals met sociale media of telefoon. Dat willen wij niet, wij willen zelf kunnen kiezen.

Wij zijn echt heel, heel erg boos op AH. Echt waardeloze service!

Yvo en Samira
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Karlijn op 1-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Onmogelijk iemand aan de telefoon te krijgen, ik heb vijf nummers geprobeerd maar kan nergens door het menu heenkomen omdat ik zogenaamd geen klant bent. Dit beschrijft de afgelopen 10 jaar die ik bij vodafone heb doorgebracht. naaierij
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Anna op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Gewoon niet bereikbaar. Ik wil graag mijn nummer behouden, dus waarschijnlijk moet ik van provider weer wisselen om het te doen.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Levent op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

20 minuten gewachten en niemand geeft antwoord werken jullie uberhaupt of zitten jullie daar lekker koffie aan het drinken
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door patrick op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Schandalig, uren lang luisteren naar een bandje van de klantenservice, word nooit beantwoord.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door carina merselina op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

slechte service wacht ern uur aan de telefoon met klantenservice en word alsnog niet geholpen
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Van breemen op 27-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Waardeloze communicatie of beter;geen. Hun app verwijderd. We reizen veel. Al jaren. Hun hotel info etc is de beste. Maar sluit je je af voor je fijne klanten; ervaar ik dat als arrogantie. Wij groeten Booking.com!!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Heertum op 25-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Waardeloos
Kunt ze nooit bereiken zowel telefonisch als via messenger enz
Nul reactie
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Guido Caerts op 25-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Een Office 365-pakket (€65) werd aangekocht door een leerlinge die wij coachen op 19 september 2019 (bestelnr 2551765580). Het downloaden mislukt telkens. Je krijgt een melding: 'Oeps, er is iets misgegaan. Probeer het een andere keer opnieuw'. Het wil maar niet lukken. Bij de klantenservice krijgen we al 4 dagen op rij het antwoord: 'We verbinden u door met de digitale afdeling' om dan, na een lange wachttijd, te horen dat er niemand is.
Ook de live chat levert niets op. Hoe zal dit worden opgelost?
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Resie op 23-09-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Abonnement werkt niet. Onbeperkt bellen en het beltegoed staat op 0,00.
Klantenservice neemt nooit op.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door T. Riemersma op 23-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

onbereikbaar
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Jiayu op 20-09-2019
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

I have phoned to you 10 times, but no one answers.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Quirien op 20-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Onbereikbaar.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door Aleid Wiechmann op 19-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Ben wel een kwartier bezig vandaag. Gisteren al tijd gewacht. maar geen contact. of ik nu de 1 2 3 of 4 intoets het helpt geen zier.
Ik heb nu tel. contact. mijn vraag gesteld en zij gaat informeren bij collega ik wacht...Na een minuut of wat is zij terug en stuurt mij een e-mail meteen. Even gewacht voor ontvangst.. maar niets ontvangen. Zo niet dan EVEN terugbellen.
Het meisje was vriendelijk. Maar even terugbellen.......
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Rien Couvee op 18-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Lage beoordeling vanwege slechte bereikbaarheid. Iedere keer na wachten aan de telefoon krijg je als antwoord probeer het op een later tijdstip nog eens. Ik bev sowieso niet te spreken over het CBR. Sinds 25 augustus jl is mijn rijbewijs verlopen ondanks het feit dat ik de gezondheids verklaring ruimschoots op tijd heb aangevraagd..Gevolg ik heb mijn vakantie moeten annuleren, kan mijn bijbaantje niet uitoefenen hoewel wij dat geld hard nodig hebben. Inkomstenderving gemiddeld 350 euro per maand. We zijn aan huis gekluisterd en ik vraag me af of ik straks opnieuw examen moet doen.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door a.e.m. schreuder op 16-09-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

vanochtend heb ik een telefoongesprek (belafspraak)gehad met een van uw medewerkers over de kwestie van mijn jaarnota. Ik heb daar al meeredere contacten over gehad, maar zonder enig resultaat. De medewerker vroeg opnieuw naar meterstanden, die ik al heb doorgegeven. Na een heftig heen en weer praten en elkaar niet begrijpen heeft zij de lijn verbroken. Daarover en over het niet gehoor vinden voor mijn probleem stuur ik deze klacht.
Ik vind dat ik niet geholpen wordt met mijn probleem en heb hulp gevraagd bij de Vereniging Eigen Huis, via welke ik deelneem aan collectieve energie inkoop. Ik ben zeer ontevreden over de (niet) afhandeling van mijn probleem door OXXIO.
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door h.Mostert op 16-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

In mei alles opgestuurd nog niks op7 oktober verloopt het rijbewijs. Dus kunnen we alleen thuis zitten. En bellen naar het CBR bedroevend je krijgt ze niet te pakken. Ze zullen wel denken, het is ons probleem toch niet!!!!!.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Helma van den Akker op 15-09-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Graag wil ik Booking.com een groot compliment maken.
Onlangs per abuis een hotel geboekt in het buitenland terwijl dit Nederland moest zijn ; kwamen er op de dag zelf pas achter in de auto.
Snel een ander hotel geboekt, en wat schetst onze verbazing: bedrag van de “ foute “ boeking wordt teruggestort ! Super service ????????????????
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Lin op 15-09-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Als ik bel wordt na het ingeven van het bevestigingsnummer deze elke keer opnieuw gevraagd, Ik kom niet verder. Krijg niemand aan de lijn.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Clement op 13-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Volgende week geen rijbewijs meer. Ik ben boos. Kan ik de vervoerkosten bij u declareren? Plus schadevergoeding voor het ongemak? Ben vandaag erg onaardig geweest tegen de telefoniste terwijl zij er eigenlijk ook niets aan kan doen. Sorry. Alles ingeleverd keuringen gedaan wel betaald maar leveren? Help!!!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Hart op 9-09-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Waardeloos!!!!! Ik probeer al 2 dagen klantenservice the bereiken. Verschillende Keren meer dan een half uur aan de telefoon. Alleen dat stomme bandje blijft ratelen. Voor mij hoef ik geen Lebara meer. Belachelijk!!!!
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Arriva Klantenservice

  • Beoordeeld door Izan op 4-09-2019
  • Rapportcijfer: 7 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Arriva Klantenservice is: 3)

7
Lees alle beoordeling van Arriva Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Erkan op 30-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Ik bel al 2 dagen uren naar jullie maar krijg jullie niet te pakken.
Bel mij aub 0645115698
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door H vd Acker op 28-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Onmogelijk vragen te stellen; de belangrijkste vragen staan niet in het lijstje, dus kunnen niet gesteld worden. Zo kan ik het ook.....Van mij minder dan eennul, omdat je gewoon in de zijk wordt genomen....
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door H.Roks op 28-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Beter is het om een cijfer onder de 1 te geven
3 mails verstuurd geen reactie, onfatsoenlijk geholpen via telefoon
Hotel geboekt en geen gebruik van kunnen maken
Zie mails viacase id: 7426044847929
Helaas moet ik nu voor het bedrag van 160,- een advocaat inschakelen?
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)