We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Het zakelijke KPN klantenservice telefoonnummer voor zzp'ers.
Heb jij onlangs contact gehad met KPN Zakelijk (ZZP)? Laat ons je ervaringen met KPN Zakelijk (ZZP) weten!
Beoordeel KPN Zakelijk (ZZP).
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN Zakelijk (ZZP).
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN Zakelijk (ZZP)? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat online met een verkoop- of servicemedewerker van KPN en regel meteen al je zaken. De chat dienst is dagelijks tussen 08:00 en 18:00 geopend.
Start een chat met KPN Zakelijk (ZZP)Heb je een vraag aan KPN Zakelijk? Dat kan via Twitter. KPN heeft een Twitter account voor haar zakelijke klanten. Van 08:00 tot 20:00 uur zitten de medewerkers van het KPN Webcare team voor je klaar.
Klik hier voor contact met KPN Zakelijk (ZZP) via Twitter.Op het KPN Zakelijk forum kun je vragen stellen aan andere KPN Zakelijk gebruikers maar ook vragen beantwoorden van andere gebruikers.
Bezoek de website van de KPN Zakelijk (ZZP) communityRaadpleeg de meestgestelde vragen van KPN Zakelijk (ZZP). Je kunt daar onder andere de volgende vragen over de volgende onderwerpen vinden:
Ook kan je op dezelfde pagina een vraag in de zoekbalk typen en op de blauwe button 'Zoek' klikken.
Vind een KPN winkel bij jou in de buurt. Typ je postcode en de dichtstbijzijnde KPN winkels worden op een kaart getoond.
Vind een KPN winkel bij jou in de buurtVolg KPN op Facebook. Lees over de laatste nieuwtjes. Ook kan je vragen stellen aan de klantservice. KPN antwoord tijdens hun openingstijden binnen een uur.
https://www.facebook.com/kpnRapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.
Storings dienst ver wijst naar maandag
daarna zeggn ze dat de klantenservice uit de lucht is
hoe moet ik nu mijn internet probleem opklossen
5x gebeld voor een klein zakelijk abonnement,
Pakket niet goed geleverd, monteur komt niet. Oké kan gebeuren, opnieuw gebeld. U wordt binnen 2 uur teruggebeld. Helaas word ik niet teruggebeld. Zelf gebeld. Mevrouw u bent niet aangemeld, maar… ik heb een bevestiging van u gehad en een klantnummer. Oké u wordt teruggebeld. Helaas…. Ik zit nog te wachten.
Contact met KPN om ons abonnement te verlengen-updaten. Worden door accountmanager terug gebeld en krijgen van hem een nieuwe aanbieding. Dit blijkt voor ons niet te werken en wij vragen om een nieuwe offerte. Deze krijgen we niet. Na 3 x bellen krijgen we te horen dat hij van KPN Een is en dit niet kan doen voor ons, Hij heeft het doorgegeven aan KPN Zakelijk. Dit is door hem nu 2x doorgegeven en wij horen helemaal niets. Inmiddels zijn de prijzen verhoogd en zitten wij nog steeds met ons oude contract.
Het nieuwe contract had al lang geregeld kunnen zijn en hadden wij geen last gehad van de prijsverhoging.
Nu rest mij maar 1 ding te doen, alles maar zelf regelen. De service van KPN is wederom weer stuitend!
Nieuwe menu/opties werken echt verschrikkelijk klantonvriendelijk…
Kut klantenservice wacht al 30 min en
Zo elke keer
Een onbereikbare klantenservice,zins Telfort over is gegaan naar kpn is het waardeloos
Ik heb meerder keren keren met jullie contact te nemen maar het lukt niet
Ik zoek contact met jullie, ben nu al 30 min bezig, tel nr is niet bereikbaar, handig voor een een bedrijf als dat van jullie!
Ik zeg mijn zakelijke abonnement bij jullie op, per 1 juni aanstaande, wil dat jullie hierover contact met mij opnemen.
Bij voorkeur via mail.
Nathalie Brokken, logopediste
Ruk 40 minuten in de wacht!
Slecht bereik ik wil iemand spreken die mij met spoed kan helpen ik heb slecht bereik ik kan met niemand in contackt komen ik heb ziggo afgezecht door jullie beloftes ik vind dit wel slecht van kpn jullie komen jullie beloftes niet na
Beoordeel KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)