KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)

Rapportcijfer KPN Zakelijk (ZZP) klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (10)

Bellen met KPN Zakelijk (ZZP)

Waarom bellen met KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)?

  • Je bent een zakelijke KPN klant.
  • Voor vragen over je KPN Zakelijke abonnement.
  • Voor het melden van een gestolen of verloren smartphone.
  • Voor vragen over een factuur of betaling.
  • Voor technische vragen.
  • Voor het aanvragen van een sim kaart.

Openingstijden telefonische klantenservice KPN Zakelijk (ZZP)

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KPN Zakelijk (ZZP): 0800 0403

  • Belkosten: Gratis
  • Het zakelijke KPN klantenservice telefoonnummer voor zzp'ers.

Heb jij onlangs contact gehad met KPN Zakelijk (ZZP)? Laat ons je ervaringen met KPN Zakelijk (ZZP) weten!
Beoordeel KPN Zakelijk (ZZP).

Controleer op storingen bij KPN Zakelijk (ZZP).

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN Zakelijk (ZZP).

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Vast Internet.
  • Vast TV.
  • Mobiel internet.
  • Vast internet.
  • Algehele storing.
  • TV.
  • Vaste telefoon.
  • E-mail.
  • Bellen.
Controleer of er een storing is bij KPN Zakelijk (ZZP)

Wil je op een andere manier contact opnemen met KPN Zakelijk (ZZP)?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN Zakelijk (ZZP)? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met KPN Zakelijk (ZZP).

Chat online met een verkoop- of servicemedewerker van KPN en regel meteen al je zaken. De chat dienst is dagelijks tussen 08:00 en 18:00 geopend.

Start een chat met KPN Zakelijk (ZZP)

Neem contact op met KPN Zakelijk (ZZP) via Twitter.

Heb je een vraag aan KPN Zakelijk? Dat kan via Twitter. KPN heeft een Twitter account voor haar zakelijke klanten. Van 08:00 tot 20:00 uur zitten de medewerkers van het KPN Webcare team voor je klaar.

Klik hier voor contact met KPN Zakelijk (ZZP) via Twitter.

Stel je vraag op de KPN Zakelijk (ZZP) community.

Op het KPN Zakelijk forum kun je vragen stellen aan andere KPN Zakelijk gebruikers maar ook vragen beantwoorden van andere gebruikers.

Bezoek de website van de KPN Zakelijk (ZZP) community

Veelgestelde vragen KPN Zakelijk (ZZP).

Raadpleeg de meestgestelde vragen van KPN Zakelijk (ZZP). Je kunt daar onder andere de volgende vragen over de volgende onderwerpen vinden:

  • Storingen
  • Facturen & betalen
  • Wijzigen gegevens
  • Doorschakelen
  • Mobiel
  • Internet
  • Vast Bellen
  • Televisie


Ook kan je op dezelfde pagina een vraag in de zoekbalk typen en op de blauwe button 'Zoek' klikken.

Ga naar de veelgestelde vragen van KPN Zakelijk (ZZP)

Vind een KPN XL Winkel of Business Partner

Vind een KPN winkel bij jou in de buurt. Typ je postcode en de dichtstbijzijnde KPN winkels worden op een kaart getoond.

Vind een KPN winkel bij jou in de buurt

Facebook

Volg KPN op Facebook. Lees over de laatste nieuwtjes. Ook kan je vragen stellen aan de klantservice. KPN antwoord tijdens hun openingstijden binnen een uur.

https://www.facebook.com/kpn

KPN ZM VR 2016

KPN Hoofdkantoor (adres)

Wilhelminakade 123 Rotterdam 3072 AP Nederland
Rapportcijfer KPN Zakelijk (ZZP) Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Beoordeel KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)

Welk cijfer geef jij aan KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)

  • Beoordeeld door Vos op 12-11-2023
  • Rapportcijfer: 3

Storings dienst ver wijst naar maandag
daarna zeggn ze dat de klantenservice uit de lucht is
hoe moet ik nu mijn internet probleem opklossen
  • Beoordeeld door Bano Beheer B.V. op 7-09-2023
  • Rapportcijfer: 2

5x gebeld voor een klein zakelijk abonnement,
Pakket niet goed geleverd, monteur komt niet. Oké kan gebeuren, opnieuw gebeld. U wordt binnen 2 uur teruggebeld. Helaas word ik niet teruggebeld. Zelf gebeld. Mevrouw u bent niet aangemeld, maar… ik heb een bevestiging van u gehad en een klantnummer. Oké u wordt teruggebeld. Helaas…. Ik zit nog te wachten.
  • Beoordeeld door Sacha op 18-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Contact met KPN om ons abonnement te verlengen-updaten. Worden door accountmanager terug gebeld en krijgen van hem een nieuwe aanbieding. Dit blijkt voor ons niet te werken en wij vragen om een nieuwe offerte. Deze krijgen we niet. Na 3 x bellen krijgen we te horen dat hij van KPN Een is en dit niet kan doen voor ons, Hij heeft het doorgegeven aan KPN Zakelijk. Dit is door hem nu 2x doorgegeven en wij horen helemaal niets. Inmiddels zijn de prijzen verhoogd en zitten wij nog steeds met ons oude contract.
Het nieuwe contract had al lang geregeld kunnen zijn en hadden wij geen last gehad van de prijsverhoging.
Nu rest mij maar 1 ding te doen, alles maar zelf regelen. De service van KPN is wederom weer stuitend!
  • Beoordeeld door Henk op 3-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Nieuwe menu/opties werken echt verschrikkelijk klantonvriendelijk…
  • Beoordeeld door Kevin op 28-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kut klantenservice wacht al 30 min en
Zo elke keer
  • Beoordeeld door Michel op 10-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Een onbereikbare klantenservice,zins Telfort over is gegaan naar kpn is het waardeloos
  • Beoordeeld door AA El Maraghy op 21-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb meerder keren keren met jullie contact te nemen maar het lukt niet
  • Beoordeeld door Nathalie Brokken op 22-05-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik zoek contact met jullie, ben nu al 30 min bezig, tel nr is niet bereikbaar, handig voor een een bedrijf als dat van jullie!
Ik zeg mijn zakelijke abonnement bij jullie op, per 1 juni aanstaande, wil dat jullie hierover contact met mij opnemen.
Bij voorkeur via mail.

Nathalie Brokken, logopediste
  • Beoordeeld door Oeloe op 26-03-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ruk 40 minuten in de wacht!
  • Beoordeeld door Ayhan guldal op 26-12-2018
  • Rapportcijfer: 1

Slecht bereik ik wil iemand spreken die mij met spoed kan helpen ik heb slecht bereik ik kan met niemand in contackt komen ik heb ziggo afgezecht door jullie beloftes ik vind dit wel slecht van kpn jullie komen jullie beloftes niet na
Bel KPN Zakelijk (ZZP)
0800 0403