Wehkamp Klantenservice

Rapportcijfer Wehkamp klantenservice: 2.3 » Lees beoordelingen (3)

Bellen met Wehkamp

Waarom bellen met Wehkamp Klantenservice?

  • Voor vragen over een geplaatste bestelling op Wehkamp.nl.
  • Voor vragen over een betaling.
  • Voor vragen over een product op de website van Wehkamp.nl.
  • Voor vragen over de werking van de website van Wehkamp.

Openingstijden telefonische klantenservice Wehkamp

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 23:59
  • Dinsdag 08:00 - 23:59
  • Woensdag 08:00 - 23:59
  • Donderdag 08:00 - 23:59
  • Vrijdag 08:00 - 23:59
  • Zaterdag 08:00 - 23:59
  • Zondag 08:00 - 23:59

Heb jij onlangs contact gehad met Wehkamp? Laat ons je ervaringen met Wehkamp weten!
Beoordeel Wehkamp.

Controleer op storingen bij Wehkamp.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Wehkamp.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Inloggen.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Wehkamp

Wil je op een andere manier contact opnemen met Wehkamp?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Wehkamp? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Wehkamp via een contactformulier.

Via een online formulier kun je over verschillende zaken een e-mail sturen. Wil je liever gewoon via Gmail of Outlook een e-mail sturen? Dat kan ook! Gebruik dan het volgende e-mailadres: klantenservice@wehkamp.nl

Ga naar het contactformulier op de website van Wehkamp

Neem contact op met Wehkamp via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Wehkamp? Van maandag t/m zondag van  08:00 - 24:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Wehkamp via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Wehkamp.

Je kan op de website van Wehkamp vragen per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:

  • bestellen
  • bezorgen
  • retourneren
  • betalen
  • reparatie & garantie
  • cadeaukaarten & kortingscodes
  • acties & prijsvragen
  • gegevens & voorwaarden



Je kan ook veelgestelde vragen en antwoorden aan Wehkamp bekijken. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Hoe werkt gratis retourneren?
  • Wat zijn jullie retour voorwaarden?
  • Hoe verander ik mijn bezorgafspraak?


(TIP!) Voor een algemene vraag aan Wehkamp, zie je op hun website een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en
vervolgens op enter te drukken.

Ga naar de veelgestelde vragen van Wehkamp

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Wehkamp.

Wil je op de hoogte blijven van alle deals en nieuwtjes rondom Wehkamp? Schrijf je dan in voor de Wehkamp nieuwsbrief.

Meld je aan voor de Wehkamp nieuwsbrief.

Neem contact op met Wehkamp via Twitter.

Gebruik het Twitter kanaal van Wehkamp om vragen te stellen of informatie te krijgen. Je kunt de klantenservice van Wehkamp iedere dag tussen 08.00 – 23.00 uur bereiken op Twitter.

Klik hier voor contact met Wehkamp via Twitter.

Neem contact op met Wehkamp via Facebook.

Ook via Facebook kun je contact opnemen met Wehkamp. Tussen 08:00 en 00:00 uur zitten de medewerkers van Wehkamp voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Je moet wel rekening houden met een gemiddelde reactie tijd van twee uur. Heb je een urgente vraag dan kun je dus beter bellen!

Klik hier voor contact met Wehkamp via Facebook.

De Fashion Days zijn gestart!

Hoofdkantoor Wehkamp (adres)

Meeuwenlaan 2 Zwolle 8011 BZ Nederland
Rapportcijfer Wehkamp Klantenservice: 2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel Wehkamp Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Wehkamp Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Wehkamp Klantenservice

  • Beoordeeld door NR op 10-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch Niet te bereiken
  • Beoordeeld door lidia Vanholder op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 5

Ik kan jullie niet bereiken via e-mail, zonder in te loggen. En dat is nu juist het probleem. IK probeer een nieuw account aan te maken van uit België, maar mijn postcode 9600 wordt niet aanvaard.
  • Beoordeeld door A.M. Leusden op 11-06-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan de klanten service op 11-6--2019 om 16.05 uur niet eens bereiken. Slechte service!
Bel Wehkamp
038 - 845 45 45