Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door marc op 13-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

beste,
lager dan een 1 staat niet in de lijst maar voor de bereikbaarheid zou een negatief cijfer zeker van toepassing zijn. heb een vraag over een te hoog bedrag op een acceotgiro maar krijg via telefoon geen antwoord.
bedrag wordt dus NIET betaald.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Alie Dijkstra op 12-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Via de app geprobeerd contact te krijgen. Helaas pas na een kleine twee uur een reactie terug. Daarop heb ik weer gereageerd. Helaas krijg ik nu geen enkele reactie meer. Ik ben nu aan het bellen met de klantenservice, sta al tijden in de wacht...
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton van der Rest op 12-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Telefonische wachttijd 20 min . en dan nog geen kontakt.
Geen email mogelijk
JonTongens ! Zo werkt het niet !
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Mark op 12-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Als nieuwe klant aangemeld, maar mijn adres is verkeerd geregistreerd - ondanks als eens telefonsich gewijzigd. Graag wil ik dit rectificeren, maar dit is niet mogelijk zonder facebok of twitter. Ik wil niets te maken hebben met het onethische Facebook. Heel vemoeiend die zogenaamde hippe bedrijven die contact zo goed als onmogelijk maken.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door jeroen op 11-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Al weken probeer ik als potentiële verhuurder booking.com te bereiken: zonder resultaat, 070 nummer blijkt dagelijks alleen voor boekingen gebruikt te kunnen worden. Op mijn mails wordt niet gereageerd. Super slechte klantenservice.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door van Velsen op 9-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Kan niets telefonisch regelen
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Anna-Simone op 8-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Ik geef jullie een dikke 1, graag wil ik met jullie telefonisch. In contact komen om een rekening te betalen, maar tot heden lukt het niet! Met chatten geeft ze verkeerde informatie door dat de rekening is voldaan maar als eerlijk persoon meld ik, rekening g staat open!! Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken, halve dag geprobeerd om een rekening te kunnen betalen maar niet gelukt. Ik heb twee huizen in bezit en kan niet in mijn account de openstaande facturen zien, zeer onoverzichtelijk!!! Dus, zeg maar wat ik moet doen om mijn eigen rekening te betalen???
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Pieternel op 6-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Klantenservice is slecht bereikbaar. Mijn contact werd verbroken en Na vijf minuten geprobeerd te hebben heb ik het opgegeven.
Je wordt ook niet teruggebeld.
Ondeskundig antwoord, er wordt totaal niet meegedacht.
Ik word al weken aan het lijntje gehouden.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jorisq op 6-12-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

De toon van de medewerker stond mij niet aan. Star en weinig behulpzaam.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 5-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Geen digitaal contact mogelijk zonder Twitter of Facebook-account. Waarom kan niet gewoon contact worden gelegd via e-mail?
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Adri Ruisch op 5-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Wat een drama!!!! Vattenfall per email niet bereikbaar. Over de telefonische bereikbaarheid nog maar niet te spreken. In welke eeuw leeft dat bedrijf? Ik wil niet communiceren via welke sociale media dan ook.
Probeer dus een mail te sturen over het veranderen van mijn termijnbedrag. Dat wil ik niet en geef ze daarvoor ook geen toestemming. Zij ze helemaal van de ratten besnuffeld.
Ik kan het zelf wijzigen maar dan moet ik weer in actie komen. Daar heb ik geen zin in,.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Maurice op 4-12-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Wat een drama, geen mailadres, je moet tegen een computer praten als je gaat bellen en vervolgens heeeeeeel lang wachten. nee, ik heb geen facebook of twitter en dat wil ik ook niet. Dan kom je bij de klantenservice !!!.
"Ja, de actie loopt nog maar er zijn geen lampen meer". Er is geen service om deze alsnog via de blokker te leveren o.i.d. Wat een kennismaking met deze energieleverancier, dit kost energie.....
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Videoland Klantenservice

  • Beoordeeld door Pwrry op 29-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Videoland Klantenservice is: 1.2)

BULLSHIT service kansloos
Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Sandd Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke Krul op 29-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Sandd Klantenservice is: 1)

Tel wordt niet op genomen
Lees alle beoordeling van Sandd Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door jes op 28-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Vreselijke tijden, geen mailcontact. Superonhandig.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door SIMON op 28-11-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Tel contact was waardeloos, advies ; gooi maar wegwztU ontvangen heeft !!!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door j.palsenbarg op 28-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Het is niet mogelijk te e-mailen en telefoneren is behalve duur ook bijna
onmogelijk
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Torik Ayoubi op 28-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Onvoorstelbaar waardeloos dat het zo moeilijk is om een eenvoudig email te vinden waar iemand contact kan opnemen met uw bank. Jullie lijken een criminele organisatie die het mensen zo moeielijk mogelijk wil maken om contact met jullie op te nemen tenzij je al een een klant bent. Ik heb een klact en informatie nodig en direct op jullie website de nodige info heebn moeten vinden om contact met ING te kunnen opnemen zonder in te te loggen.
Torik Ayoubi
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door F. Prinsze op 27-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Per ongeluk hotel geboekt Dortmund ipv Antwerpen komende kerst. Had toen snel boeking in Dortmund geannuleerd maar kreeg bericht dat ik toch de kosten van Eur. 205,- moet betalen. Probeer de hele dag Booking.com via bovenstaand telefoonnummer te bereiken maar de boekingscode wordt niet gevonden. Logisch want het is geannuleerd, maar waarom dan geen andere manier om met Bookings.com in contact te komen? Facebook is geen optie! Ik wil gewoon een levend mens spreken. Hoe is dit mogelijk anno 2019. Wordt ik zo opgelicht door een stomme fout? Dan maar naar Radar...:-(
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Ans op 25-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Geen mailadres te vinden van Vattenfall , daarom op deze manier: Waardeloze aktie Vattenfall Vijfdaagse. Led-lampen niet te krijgen, voor bloembollen eerst 18 km moeten rijden, en tijdschriften en film alleen te bekijken via i-pad o.i.d , we hebben meegedaan voor mijn moeder die al ik weet niet hoe lang klant is en geen i-pad heeft. Zij heeft dus niets aan al die vouchers.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door a.b.de.vries op 24-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Waarom een email adres opvragen, jullie zijn zelf ook niet via email bereikbaar. Dra is de reden van mijn slechte beoordeling.
Dit verbaast me dus !!!!!
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door Wim op 24-11-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

Superservice! No nonsense klachtafhandeling. Deze webwinkel komt z’n beloftes 100% na! Petje af!
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter op 23-11-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Boeking hebben kunnen cancellen terwijl ik er geen recht op had. Goed geregeld expedia!
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door van meeteren op 21-11-2019
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

5
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans op 20-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

NIET via mail te bereiken, waardeloos.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans de Groot op 20-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Ik wil Vattenfall mailen of een bericht achter laten omdat ik het echt super simpel van ze vind dat ze zeggen led lampen weg te geven en je na 4 weken proberen en steed ste horen krijgt van geirriteerde blokker medewerkers dat alles op is en er donderdag weer nieuwe komt. We nu te horen krijgen dat alles op is er er geen nieuwe meer komen.

Ik kom niet verder dan een telefoon nummer of conact via commerciele partijen als twitter en facebook die ik niet gebruik.

Ik ga echt geen dummy accounts aanmaken om die lui te mailen. Wat een arrogante service.

Dat ze dan geen email hebben is tot daar aan toe. Maar dat ik dan ook geen formuliertje kan invullen op de site slaat echt nergens op.

En dan heb ik het nog niet eens over de lamp die ik nu niet krijg.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door John krijnen op 18-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Slecht, zonder boekingsnummer en pincode kom je niet in contact met de klantenservice. Niet echt service lijkt mij
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Serge poppes op 14-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Chatbot op messenger is ronduit een klote implementatie. Amsteuristisch
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door weterings op 14-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

ALLES ZIT TEGEN! Kan geen contact krijgen! heb n artikel teruggestuurd en jullie beweren van niet!!!!
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Petra op 13-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

0 zeer klantonvriendelijk
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)