Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Niet echt tevreden met helpdesk. Na lang wachten geen duidelijk antwoord op mijn vragen, jammer want over prijs, g4 etc... ben ik wel tevredenLees alle beoordeling van Simpel klantenservice (6)
Vanmiddag 37 minuten in de wacht gestaan, contact maar verbroken, moest verder met werk. Nu net weer bijna 40 minuten gewacht. Twee mobiele telefoons gelijktijdig aan het bellen en wachten maar....Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Alleen het bandje : “nog een ogenblik geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk te woord gestaan” . CBR kan dankzij haar monopolie alles en iedereen schofferen zonder enige controle of terechtwijzing.
Slechts één woord schiet mij te binnen: schandalig!
Komen niet op de site van Mijn Oxxio om de gebruikersnaam te wijzigen. Daarnaast komt er een mail op het nieuwe mailadres om de meterstanden door te geven. Wil je die met het referentienummer doorgeven komt de mededeling:"meterstanden zijn al bekent". Hoe is dat mogelijk????Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Door mijn eigen stommigheid ben ik in de moeilijkheden gekomen. Mijn mobiele telefoon is in verkeerde handen gekomen.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
De kpn man was heel vriendelijk en begripvol (ondanks mijn stommiteit)
Hij heeft mijn telefoon geblokkeerd en me gerustgesteld, dat er nog niets met het toetel gebeurd was.
Graag wil ik hem hiervoor nogmaals heel hartelijk bedanken.
Jean
Ik krijg een melding dat het telefoonnummer niet in gebruik is.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Ruk 40 minuten in de wacht!Lees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)
3, wegen stage en slecht werkende site, Contact met Uw medewerkers was oke.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Gisteren 19-03 een brieft ontvangen van rdw dat mijn rijbewijs verloopt op 25-03!Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
wat zijn jullie een fijn mensen en gaan jullie optijd mensen op hoogte houden?
zeker doen jullie dat om op die manier meer geld binnen te krijgen dan eenig optie is: De speodprocedure omdat duurder is.
belagelijk.
Wij kunnen op geen enkele manier in contact komen met Eneco klantenservice. Telefonisch worden wordt je via het keuzemenu niet verder geleid naar een medewerker ook via Contacteneco.nl krijg je postmasters delivery fail Onze gegevens zijn blijkbaar niet bekend bij Eneco.Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
wij hebben ons 1 maart opgegeven als nieuwe klant met een nieuw adres, binnen 14 dagen kunnen wij annuleren en dat gaan wij dan ook maar doen met een aangetekende brief, dat komt tenminste wel aan. Zeer onvriendelijke manier van een woud van zoeken en zeker niet klantgericht.
Jammer Eneco, gemiste kans.
R.S. Alders te Oldenzaal
Het probleem zal inmiddels bij jullie overduidelijk zijn.Het wordt de hoogste tijd,dat er iets aan gedaan wordt!!Niemand krijgt contact,mails worden gewoon niet beantwoord of niet gelezen!Ook als je kerngezond bent op in september 75 jarige leeftijd,heb je gewoon geen schijn van kans op een reactie!Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
I.v.m deze enorme puinhoop leek het me verstandig om te informeren,of ik dan nu alvast "het formulier"in kon vullen!Helaas wordt er op mijn vraag gewoon niet gereageerd!!!
Misschien wordt het tijd dat de overheid zijn licht hierover laat schijnen en maatregelen neemt!
Zijn niet bereikbaar. !! mailen kan alleen via de site. Hiervan komt geen ontvangst bevestiging en er komt geen reactie op.Na 15 x bellen heb ik nog niemand kunnen bereiken omdat soms na 90 minuten, de verbinding wordt verbroken.En dit alles terwijl er in het CBR werk ook nog veel fout gaatLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Ik heb al tig keer geprobeerd om jullie te bereiken maar de verbinding wordt gewoon verbroken....slechte zaak .Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Omdat het te druk is word er gezegd: het is nu te druk, de verbinding word verbroken!...Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Wat een waardeloze service!
Toch ongelooflijk dat zo"n CBR niet bereikbaar is ! SchandeLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Na een zestal pogingen op verschillende tijdstippen lukt het me niet om contact op te nemen met het CBR.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Na twee en een halve minuut vinden zij het zeker ook te lang duren en verbreken ze de verbinding.
het is onmogelijk om contact te krijgen en via mail wordt ook nietLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Nooit telefonisch te bereikbaar!!! En vraag mij af wat ze daar zitten te doen van onze belastingcenten (zeg maar euro"s). Schande dat dit zomaar kan in een land dat de bureaucratie hoog in het vaandel heeft staan. Controle is er niet op deze diensten. .Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
kut cbr laat expres te telefoon gaanLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Probeer al de hele week te bellen soms half uur en zelfs een uur in de wacht en krijg niemand te sprekenLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Ik wacht meer dan VIER MAANDEN op mijn rijbewijs. Elke dag bel ik en wacht ik meer dan een HALF UUR zonder ooit contact te krijgen.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Ik heb ruim 60 minuten aan de lijn gezeten om een medewerker te spreken, niks! Online kan ik via DigiD ook geen gezondheidsverklaring online invullen omdat bij het inloggen een sms code naar een oud telefoonnummer word gestuurd terwijl ik op mijn DigiD mijn huidige nummer heb ingevuld en opgeslagen! Dus.... dan maar via de fysieke manier, op de fiets de formulieren halen. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat dit geintje er door is en ik weer kan rijden!!Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
kan ze gewoon niet bereiken probeer nu al zeker 4 maal een half uur op verschillende dagen maar nee hoor , niksLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Top geholpen door de buschauffeurs van lijn 18. Mijn dochter had haar koffer vergeten in de bus. Ik ben naar een chauffeur gegaan van het gvb. Hij heeft al zijn collega's gevraagd om te kijken of de koffer in hun bus lag. Binnen een uur had ik de koffer van mijn dochter terug!Lees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)
Door omstandigheden kwam ik te laat op mijn rij examen. Zodra ik wist dat ik te laat zou komen heb ik het cbr gebeld (wel lang moeten wachten). De examinator heeft 35 minuten op me gewacht en deed niet moeilijk. Ben uiteindelijk geslaagd. In tegenstelling tot alle andere berichten ben ik superblij met het CBR!!!!!Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Onbereikbare organisatie. Heb mijn gezondheidsverklaring op tijd ingestuurd. Nu is het niet ontvangen. Via telefoon en e mail onbereikbaar.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Zo ontzettend slecht bereikbaar, ik heb meer dan 2 uur gewacht en toen maar opgegeven. Hoe is dit mogelijk?Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Ik was mijn telefoon verloren en dus ook mijn simkaart met telefoonnummer dat ik al jaren had en ik wou graag dit nummer behouden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben me meteen geholpen. Ik kon een nieuwe simkaart halen in een winkel en ze meteen mijn oude nummer overgezet op de nieuwe sim kaart. TOP!Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)
Naast lang wachten word je ook slecht geholpen. Had vraag over betaling maar ze zeggen dat ik contact moet opnemen met inkassoLees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
Telefonisch niet bereikbaar 90 min in de wacht Dan verbinding verbroken. Probeer al 2 Dagen Om een vraag te stellenLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
De meest slechte organisatie die er isLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Door deze reactie van mij zal ook wel mijn rijbewijs ongeldig verklaart worden
nou jullie doen maar bha raak toch alles kwijt Door jullie
Ik word gestraft voor iets van 12 jaar geleden en ik drink geen druppel meer en toch raak ik mijn rijbewijs kwijt Door deze kut organisatie bha bha bha