Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Simpel klantenservice

  • Beoordeeld door Couscous op 12-04-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Simpel klantenservice is: 3)

Niet echt tevreden met helpdesk. Na lang wachten geen duidelijk antwoord op mijn vragen, jammer want over prijs, g4 etc... ben ik wel tevreden
Lees alle beoordeling van Simpel klantenservice (6)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Jim op 4-04-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Vanmiddag 37 minuten in de wacht gestaan, contact maar verbroken, moest verder met werk. Nu net weer bijna 40 minuten gewacht. Twee mobiele telefoons gelijktijdig aan het bellen en wachten maar....
Alleen het bandje : “nog een ogenblik geduld alstublieft, u wordt zo spoedig mogelijk te woord gestaan” . CBR kan dankzij haar monopolie alles en iedereen schofferen zonder enige controle of terechtwijzing.
Slechts één woord schiet mij te binnen: schandalig!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Heins op 2-04-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Komen niet op de site van Mijn Oxxio om de gebruikersnaam te wijzigen. Daarnaast komt er een mail op het nieuwe mailadres om de meterstanden door te geven. Wil je die met het referentienummer doorgeven komt de mededeling:"meterstanden zijn al bekent". Hoe is dat mogelijk????
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Jean Jansen op 27-03-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Door mijn eigen stommigheid ben ik in de moeilijkheden gekomen. Mijn mobiele telefoon is in verkeerde handen gekomen.
De kpn man was heel vriendelijk en begripvol (ondanks mijn stommiteit)
Hij heeft mijn telefoon geblokkeerd en me gerustgesteld, dat er nog niets met het toetel gebeurd was.
Graag wil ik hem hiervoor nogmaals heel hartelijk bedanken.
Jean
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door stefan Linterman op 27-03-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Ik krijg een melding dat het telefoonnummer niet in gebruik is.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)

  • Beoordeeld door Oeloe op 26-03-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) is: 1.3)

Ruk 40 minuten in de wacht!
Lees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door H.Groet op 26-03-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

3, wegen stage en slecht werkende site, Contact met Uw medewerkers was oke.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Eddy op 20-03-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Gisteren 19-03 een brieft ontvangen van rdw dat mijn rijbewijs verloopt op 25-03!
wat zijn jullie een fijn mensen en gaan jullie optijd mensen op hoogte houden?
zeker doen jullie dat om op die manier meer geld binnen te krijgen dan eenig optie is: De speodprocedure omdat duurder is.

belagelijk.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door R.S. Alders op 5-03-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Wij kunnen op geen enkele manier in contact komen met Eneco klantenservice. Telefonisch worden wordt je via het keuzemenu niet verder geleid naar een medewerker ook via Contacteneco.nl krijg je postmasters delivery fail Onze gegevens zijn blijkbaar niet bekend bij Eneco.
wij hebben ons 1 maart opgegeven als nieuwe klant met een nieuw adres, binnen 14 dagen kunnen wij annuleren en dat gaan wij dan ook maar doen met een aangetekende brief, dat komt tenminste wel aan. Zeer onvriendelijke manier van een woud van zoeken en zeker niet klantgericht.
Jammer Eneco, gemiste kans.
R.S. Alders te Oldenzaal
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door karin hemerik op 26-02-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Het probleem zal inmiddels bij jullie overduidelijk zijn.Het wordt de hoogste tijd,dat er iets aan gedaan wordt!!Niemand krijgt contact,mails worden gewoon niet beantwoord of niet gelezen!Ook als je kerngezond bent op in september 75 jarige leeftijd,heb je gewoon geen schijn van kans op een reactie!
I.v.m deze enorme puinhoop leek het me verstandig om te informeren,of ik dan nu alvast "het formulier"in kon vullen!Helaas wordt er op mijn vraag gewoon niet gereageerd!!!
Misschien wordt het tijd dat de overheid zijn licht hierover laat schijnen en maatregelen neemt!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door jan op 18-02-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Zijn niet bereikbaar. !! mailen kan alleen via de site. Hiervan komt geen ontvangst bevestiging en er komt geen reactie op.Na 15 x bellen heb ik nog niemand kunnen bereiken omdat soms na 90 minuten, de verbinding wordt verbroken.En dit alles terwijl er in het CBR werk ook nog veel fout gaat
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Veltman op 13-02-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Ik heb al tig keer geprobeerd om jullie te bereiken maar de verbinding wordt gewoon verbroken....slechte zaak .
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door W op 11-02-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Omdat het te druk is word er gezegd: het is nu te druk, de verbinding word verbroken!...
Wat een waardeloze service!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Kasper van der Mark op 11-02-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Toch ongelooflijk dat zo"n CBR niet bereikbaar is ! Schande
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 5-02-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Na een zestal pogingen op verschillende tijdstippen lukt het me niet om contact op te nemen met het CBR.
Na twee en een halve minuut vinden zij het zeker ook te lang duren en verbreken ze de verbinding.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door B v Engelenhoven op 4-02-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

het is onmogelijk om contact te krijgen en via mail wordt ook niet
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Stevendaal op 31-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Nooit telefonisch te bereikbaar!!! En vraag mij af wat ze daar zitten te doen van onze belastingcenten (zeg maar euro"s). Schande dat dit zomaar kan in een land dat de bureaucratie hoog in het vaandel heeft staan. Controle is er niet op deze diensten. .
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door arthurkoet op 29-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

kut cbr laat expres te telefoon gaan
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Ryan op 25-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Probeer al de hele week te bellen soms half uur en zelfs een uur in de wacht en krijg niemand te spreken
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Adriana Korteweg op 24-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Ik wacht meer dan VIER MAANDEN op mijn rijbewijs. Elke dag bel ik en wacht ik meer dan een HALF UUR zonder ooit contact te krijgen.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Zwerfdwerg op 23-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Ik heb ruim 60 minuten aan de lijn gezeten om een medewerker te spreken, niks! Online kan ik via DigiD ook geen gezondheidsverklaring online invullen omdat bij het inloggen een sms code naar een oud telefoonnummer word gestuurd terwijl ik op mijn DigiD mijn huidige nummer heb ingevuld en opgeslagen! Dus.... dan maar via de fysieke manier, op de fiets de formulieren halen. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat dit geintje er door is en ik weer kan rijden!!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door m op 14-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

kan ze gewoon niet bereiken probeer nu al zeker 4 maal een half uur op verschillende dagen maar nee hoor , niks
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: GVB Klantenservice

  • Beoordeeld door Sam op 12-01-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GVB Klantenservice is: 3.3)

Top geholpen door de buschauffeurs van lijn 18. Mijn dochter had haar koffer vergeten in de bus. Ik ben naar een chauffeur gegaan van het gvb. Hij heeft al zijn collega's gevraagd om te kijken of de koffer in hun bus lag. Binnen een uur had ik de koffer van mijn dochter terug!
Lees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Natasha op 12-01-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Door omstandigheden kwam ik te laat op mijn rij examen. Zodra ik wist dat ik te laat zou komen heb ik het cbr gebeld (wel lang moeten wachten). De examinator heeft 35 minuten op me gewacht en deed niet moeilijk. Ben uiteindelijk geslaagd. In tegenstelling tot alle andere berichten ben ik superblij met het CBR!!!!!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Wim jagtenberg op 10-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Onbereikbare organisatie. Heb mijn gezondheidsverklaring op tijd ingestuurd. Nu is het niet ontvangen. Via telefoon en e mail onbereikbaar.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Van Eijk op 9-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Zo ontzettend slecht bereikbaar, ik heb meer dan 2 uur gewacht en toen maar opgegeven. Hoe is dit mogelijk?
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: LycaMobile klantenservice

  • Beoordeeld door Joran op 8-01-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor LycaMobile klantenservice is: 2.1)

Ik was mijn telefoon verloren en dus ook mijn simkaart met telefoonnummer dat ik al jaren had en ik wou graag dit nummer behouden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben me meteen geholpen. Ik kon een nieuwe simkaart halen in een winkel en ze meteen mijn oude nummer overgezet op de nieuwe sim kaart. TOP!
Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door Var1992 op 8-01-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Naast lang wachten word je ook slecht geholpen. Had vraag over betaling maar ze zeggen dat ik contact moet opnemen met inkasso
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door W de haan op 8-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Telefonisch niet bereikbaar 90 min in de wacht Dan verbinding verbroken. Probeer al 2 Dagen Om een vraag te stellen
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Wouter op 2-01-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

De meest slechte organisatie die er is
Door deze reactie van mij zal ook wel mijn rijbewijs ongeldig verklaart worden
nou jullie doen maar bha raak toch alles kwijt Door jullie
Ik word gestraft voor iets van 12 jaar geleden en ik drink geen druppel meer en toch raak ik mijn rijbewijs kwijt Door deze kut organisatie bha bha bha
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)