Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Philip Gnodde op 13-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Hoe kan ik met jullie telefonisch in contact komen. Ik toets het reserveringsnummer + pincode in maar dan lukt het nog steeds niet omdat het bandje aangeeft deze reservering niet te kunnen vinden.
Graag contact.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door van Velthuijsen op 12-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Mijn vraag is dat ik een foutje gemaakt heb en wel een verkeerde datum voor mijn nummerbehoud opgegeven ik heb opgegeven 15 januari 2020 maar dit moet zijn 15 december 2019 telefonisch zijn jullie ook totaal niet te bereiken ik heb ruim 20 minuten aan de telefoon gehangen dus ik ben lichtelijk pist off
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Sander Vreugde op 9-11-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Neem in godsnaam de telefoon op beste vodafone klantenservice!
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Gemeente Rotterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door Michel op 4-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Rotterdam Klantenservice is: 1.9)

Ajax! Feyenoord zuigt! Whoehahahahahaha
Lees alle beoordeling van Gemeente Rotterdam Klantenservice (15)

Beoordeling voor: Etos Klantenservice

  • Beoordeeld door Boris op 4-11-2019
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Etos Klantenservice is: 1.8)

Was dus bij Etos omdat ik diarree had. Lastig communiceren uiteraard met de medewerkster. Ze deed er alles aan om mij op mn gemak te laten voelen. Zeer correct. Bedankt Wendy van de Etos in Amsterdam Centrum! O ja ik heb nog steeds diarree, haha
Lees alle beoordeling van Etos Klantenservice (21)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door R hensen op 3-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Niet te doen
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeroen op 2-11-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Wat een drama. Contact gezocht via WhatsApp & via de chat; volgens AH zelf de meest effectieve en snelste manier. Via beide kanalen geen ENKELE reactie. HOE DAN????!!!!!
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door R. Hartgers op 30-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Het is echt ongehoord... Niet te telefonisch te bereiken, want niemand neemt op. 100x hetzelfde bandje horen en dan weer vrolijk wachten! Word er niet goed van!!! Via FaceBook, Twitter en al die zooi krijg je alleen maar hun telefoon nummer. Is toch echt niet te geloven. Slechter kan de service niet zijn!!!! 0/10!!!
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door h.th.van poeteren op 29-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.8)

Buiten gewoon onzorgvuldig wwt betreft het geven van fundamentel informatie. Nl. men heeft mij niet gezegd dat ik een bankrekening en een geboorteaktie moest laten zien in Ferankrijk bij de door U ogegeven organisatieCPMA te Millau. Deze kan mijn dossier niet openen omdat mij ngeboorte akte ontbreek.t.
mijn geboorte aktie met spoed aangevraagd maar d.d. 29/10 nog niet binnen. Het zilveren Kruis beeindigd mijn verzekering d.d. 1-/11. dus een bijzonder groot probleem voor mij dankzij U onzorgvuldige informatie. Gebeld men zei,o dat is kort dat wisten we niet dat betekend dat U mensen zomaar verwijst en niet op de hoogte bent, lijkt zo.
Wat denkt u aan mijn riskante probleem te doen? U begrijpt dat dit gelijk een flinke klacht is. die ik bij niet zorgvuldig antwoordt op het net zetren. Henk van Poeteren.
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door L Feldman praktijk op 28-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Slecht. Kan geen mailadres vinden om gestolen telefoon te melden. 0651800747 Un sim blokkeer en new sim sturen.
Telnr in Zuis Afiika 0027604847448. Bevestig sub ontvangst. Greet, L Veldman
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter op 28-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

De afdeling klantenservice kan ik moeilijk beoordelen. Het CBR als instituut lijkt een artefact uit een vorige-eeuws totalitair regime dat boven alles verheven en vooral ondoorgrondelijk is.
Mogelijk over enige tijd te bezoeken met mijn museumjaarkaart.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Vos op 24-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Ik ben al meer dan een week bezig om mijn gelijk te halen. Wat een waardeloos gedrag hier bij die klantenservice zeg. Ze helpen me niet. Ik heb vorig jaar een mobiele telefoon gekocht bij Bol.com. De telefoon had al langere tijd een kras maar was later ook defect. Hij startte niet meer op, punt. Nu krijg ik geen garantie meer, omdat er een kras op zit. Men wil mij niks vergoeden. Ik krijg drie opties: of afstand doen van het toestel, of laten opsturen kost me 20 euro (nog steeds defecte telefoon) of laten repareren wat meer da 300 euro kost. Hoezo is dat bizar. Ik vind dit oplichting, Dit kopen bij bol.com raad ik echt iedereen af, By the way, de klantenservice is gewoon kut. Nu ga ik een klacht indienen bij het programma Kassa en/of eventueel bij de geschillencommissie.
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Ov Chipkaart Klantenservice

  • Beoordeeld door Amal op 23-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ov Chipkaart Klantenservice is: 1.2)

Ik probeer jullie al 2 weken te bereiken om het feit dat mijn ov chipkaart bijna verloopt binnen 2 dagen. Ik zou graag contact met jullie willen hebben maar het lukt niet. Ik heb DUO l gebeld en de RET en die kunnen niks voor mij betekenen.
Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Bradley op 22-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Duurt blijkbaar 6 maanden om de gezondsheidsverklaring goed te keuren. Ik heb het 1 maand geleden meteen aangevraagd nadat ik had besloten om aanhanger te halen ivm de zaak. Dus het examen gepland met rijschool op 31 oktober. Ik kan nu dus niet me examen doen doordat het nog niet is goed gekeurd. Terwijl ik alles nee heb ingevuld...
Doe hier wat aan. Dit kan echt niet. Ik kan nu niet optijd me rijbewijs halen voor de zaak. Super bedankt cbr! Ga zo door!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door karin de vries op 22-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

contant niet mogelijk ivm drukte?
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Kurris,J.J.F.M. op 22-10-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Als er 3 keer per dag een fraude telefoontje binnenkomt, hoe kan dat? Wat kan ik eraan doen?
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door mo op 21-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

tel klantenservice niet bereikbaar, 20 min belkosten
vervolgens na vele zoektochten een contact formulier gevonden; niet te verzenden want mijn tel nummer zou niet geldig zijn! ja het lukt niet om te activeren dus inderdaad geen geldig nummer/ een ander nummer wordt niet geaccepteerd
.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerardus Johannes De Leeuw op 19-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Is gewoon KUT, je kan je vraag alleen schriftelijk indienen per mail is niet mogelijk en die standaard vragen en antwoorden komen maar al te vaak niet overeen, ik zou die kutlijst eens samen gaan stellen met een paar consumenten, misschien dat het dan beter werkt maar de bereikbaarheid is buiten gewoon armoedig te noemen.
Ik kocht vandaag voor € 20,00 beltegoed en dan denk je 20+40, ja nou mooi niet, ik weet niet welke stoffige klootkoppen hier weer aan zitten maar het werkt zoals gewoonlijk weer eens niet. Wordt echt tijd dat we iets anders gaan opzoeken.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Nuon Klantenservice

  • Beoordeeld door Bolderman op 19-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nuon Klantenservice is: 4.9)

Klacht indienen via formulier klachten op website lukt niet. Formulier verspringt steeds naar info over klachten.
Lees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)

Beoordeling voor: RDW Klantenservice

  • Beoordeeld door HH op 17-10-2019
  • Rapportcijfer: 6 (Het gemiddelde rapportcijfer voor RDW Klantenservice is: 1.3)

Ik probeerde contact te zoeken vanuit het buitenland, echter bellen naar een 0900 nummer is dan niet mogelijk.
Vr. Groet,
HH
Lees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Iterhoeve op 17-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Slecht slecht slecht.
Nooit te bereiken !!!
Elke dag een aantal keren geprobeerd te bellen.
Werkelijk respectloos omgaan met het publiek.
Ongelooflijk !!!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Aja Witzel op 15-10-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Een 10 voor het gebrek aan medeleven, empathie. Ook voor de zin: dit zijn de regels.
Ook voor het aanhoren van je verhaal zonder een vraag te stellen. Ook voor het antwoord op de vraag: hoe moet dat nou. nl: dat weet ik niet.
Beste mensen achter die telefoon, hou op met doedelen en neuspeuteren, tikken met je pen en zuchten. En geef me een antwoord. Hoe kom ik 2 x in de week naar de lichttherapie vanwege psoriasis , Openbaar vervoer doet er ruim een uur over en dan moet je nog terug.
En hoe kom ik 2 in de week bij de looptherapie vanwege PAV. Zoek maar even op wat dat is. En dan het sociale gedeelte. Schrijnend. Ik kan mijn kleindochter niet meer op zondag halen omdat haar moeder werkt en en en en. Shame on you..
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Nuon Klantenservice

  • Beoordeeld door GPijl de Haan op 14-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nuon Klantenservice is: 4.9)

Een dikke nul
Lees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door van Ruth op 11-10-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Chatten blijkt niet mogelijk sociale media heb ik er om veiligheidsredenen uit gegooid. Aan e-mail doet ABNAMRO niet meer dus blijft er geen mogelijkheid over om een vraag te stellen. Echt schandalig.
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door harrie korf op 10-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Kunnen niets.
Zijn moeilijk bereikbaar.
Nemen je niet altijd serieus.
Kennen geen email.

Het CBR is verworden tot een organisatie die niet meer van deze tijd is.
Star, beperkt en niet erg open.
bv geen email.
bv geen bijlage mee kunnen zenden.
Bv geen klachtentelefoon.

mvg

H.H. Korf
0624539592
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door wiermans op 10-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

minder dan een een, Ik heb alles op tijd bij C B R aangeleverd eerst was de wachttijd 8 weken toen 19 weken daarna 23 weken. hoe kan dit?
Als ik in de Efteling in de wachtrij sta en de wacht tijd is op een bepaal moment 50 minuten en er komen nog 1000 mensen na mij dan blijft mijn wachttijd 50 minuten. bij het C B R is dit blijkbaar omgekeerd.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door margot stoutenbeek op 8-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

lijkt nergens naar, ik krijg antwoord per sms op een vraag die ik niet heb gesteld, ik heb helemaal nog geen vraag gesteld en heb al antwoord per sms
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Jon van den Helder op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Ik probeer de hele dag al CBR te bellen tot nu toe 7 keer. Nadat je een een aantal keer hoort dat je zo spoedig mogelijk te woord wordt gestaan en dat ik nog een momentje geduld moet hebben, wordt de verbinding na verbroken na de melding dat "" ze mij op dit moment niet te woord kunnen staan!!!"
Ook irritant is dat je niet bij de gegevens van MyCBR kan komen zonder mobiele telefoon.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Chris op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Ik heb sinds mijn nummer portering geen internet meer in het buitenland.
Diverse malen gebeld. Na 30 minuten wachten eindelijk contact. Zeggen dat mijn telefoon niet goed is ingesteld. Instelling doorgelopen met klantenservice. Moest telefoon opnieuw opstarten dus geen verbinding meer...Nog steeds geen internet in het buitenland. Instelling laten controleren in "Telefoon winkel" staan goed.Nog steeds geen internet in het buitenland. Vandaag 30 minuten in de wacht...... Ik ben er klaar mee. Ga opzoek naar een andere porvider.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Vidya op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Totaal niet bereikbaar. Alle nummers zijn geblokkeerd, en als je denkt eindelijk klantenservice aan de lijn te hebben, hoor je de hele tijd een bandje afgaan. Online chatten is ook niet mogelijk. Waardeloos!
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)