Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door y op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Vliegtuigmaatschappij wilt geld teruggeven maar Vliegwinkel reageert niet op onze mails. Hierdoor kunnen wij het geld niet terugkrijgen..
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: Otto Klantenservice

  • Beoordeeld door Ciska op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Otto Klantenservice is: 1.4)

Ik wil geen rotzooi van jullie ontvangen helemaal niks meer!!!!!!
Lees alle beoordeling van Otto Klantenservice (5)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door G. Grefte op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Vanaf 20 februari in afwachting van pakket dat nog steeds binnen 3 dagen moet worden bezorgd.

Zelfs de robot begrijpt er niets van...
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Peters op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Waar ik ook info vraag via whatsapp opbel of via facebook, overal een dichte deur. dat is al dagen zo maar ze vragen we wel heb je een boekingscode. Wel ik heb nog niet geboekt maar WIL DAT WEL, dus ik heb ook geen code. Ga ik naar het kantoor in Paramaribo dan moet ik op ruim 3 meter van een medewerker zitten, die achter een scherm zit met een mondkapje, ik heb er dus niks van begrepen en ik ga ook niet schreeuwen ik ben dus weer weggelopen. Kan verdorie iemand mij helpen ik wil een ticket boeken of is dat niet genoeg soms?
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Aart van Driel op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Geen contact mogelijk met Transavia. Geannuleerde vlucht verplaats naar andere datum. Daarna een mailtje gekregen met gewijzigde vluchttijden, maar inmiddels zijn deze vluchten uit de boekingsmodule verdwenen. Contact met Transavia niet mogelijk. Wat een klant onvriendelijke opstelling.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Corendon Airlines Klantenservice

  • Beoordeeld door nick op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Corendon Airlines Klantenservice is: 1.3)

Gebeld met het Nederlandse nummer (na half uur opgehangen), het Duitse nummer (continue in gesprek), een e-mail gestuurd ca een week geleden, de whatsapp service gebruikt 2 dagen terug maar nooit een antwoord (zelfs niet eens een ontvangstbevestiging).
Lees alle beoordeling van Corendon Airlines Klantenservice (8)

Beoordeling voor: RDW Klantenservice

  • Beoordeeld door smolenaars J. op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor RDW Klantenservice is: 1.3)

Onmogelijk contact te krijgen
Lees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Bob Karis op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Boekingen 5 dec. 2019
Boeking geannuleer geld wordt niet teruggestort
Nieuwe boeking te laat geannuleerd, kosten logies weg, ontbijtkosten nog niet teruggestort.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door A Timmermans op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Ik probeer jullie al dagen te bereiken op elke manier maar geen resultaat.
Mijn vraag staat niet op jullie site, dus moet ik het service center bellen!!!!!!
doe er wat aan!!
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: HelloFresh Klantenservice

  • Beoordeeld door Loeffen op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HelloFresh Klantenservice is: 1)

Box wordt niet geleverd. Zelfs zonder tegenbericht waarom de box niet geleverd wordt. Neem je telefonisch contact op wordt de verbinding gewoon verbroken. Daarna wil ik mijn abonnement opzeggen is de hele app verdwenen. Hello fresh is een bedrijf waar je niet op kan bouwen.
Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Daniëlle op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Slecht niet bereikbaar geen idee wat er met mijn tickets gebeurd op e-mail wordt ook niet gereageerd
Nooit meer vliegwinkel
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Jaap van der Kooij op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Er wordt niet gedaan wat men beweert.
Volgens track en trace zou men op donderdag een pakje bezorgen. De hele dag thuis geweest, maar geen bezorgdienst. 's Avonds lag er wel een kaartje in dat men aan de deur was geweest. Men moet dan wel bellen lijkt me. De volgende dag zouden zij weer komen. Weer de hele dag thuis geweest. U raadt het al: een kaartje van de bezorger dat wij niet thuis waren. Blijkbaar weer niet gebeld en het kaartje gewoon in de bus gedaan. Daarna aangegeven dat het bij een Pickup punt werd gebracht. Daar ben ik zaterdag, maandag en vandaag geweest met als resultaat: geen pakketje.
Op track en trace staat nu dat het retour wordt gezonden. Dat is dus zeker niet na 7 dagen.
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Dagblad de Limburger Klantenservice

  • Beoordeeld door Jasper Souren op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad de Limburger Klantenservice is: 2.7)

Prima hulp van de klantenservice. Adres wijziging zeer vlot aangepast.
Lees alle beoordeling van Dagblad de Limburger Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Will den Uyl op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Ik probeer al maanden de ongewenste voicemail uit te schakelen. Vele keren om verzocht bij medewerkers. Ze beloven dat de voicemail uitgeschakeld wordt maar Doen het niet! Smssen Uit lukt niet. Afluisteren lukt niet. Waardeloos.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door P. op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Ik heb en afwijzing ontvangen op mijn aanvraag voor een voucher van een "No reply"email, met de mededeling dat tickets gebruikt zijn. Echter u heeft alle vluchten geannuleerd.
Dit doet kwade opzet vermoeden en een actief ontmoedigingsbeleid.
Hoe kan ik uw helpdesk bereiken? Zo stelt u de loyaliteit van de Nederlandse burger zeer op proef
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Visser op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Wij willen 2 vluchten wijzigen, maar via de site lukt dat niet. Contact met KLM is per telefoon, e-mail, Whatsapp en Messenger niet te doen. Krijgt een standaard antwoord waar op de site te kijken (allang geprobeerd), ook bij doorgeven van het boekingsnummer en volledige naam word je niet geholpen. Je hoort gewoon niks van ze. Ja, een algemeen berichtje "Het is momenteel erg druk... als je nog steeds hulp nodig hebt...". KLM is op deze manier een waardeloze airliner die staatssteun nìet verdient; als het zo moet, dan maar gewoon failliet laten gaan.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: De VakantieDiscounter Klantenservice

  • Beoordeeld door Evelien op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De VakantieDiscounter Klantenservice is: 1.2)

Er is geen contact mogelijk! Vanaf vandaag is de klantenservice zelfs gesloten. Hoe bizar! Heb vorige week twee keer per dag een uur langi n de wacht gehangen en geen contact mogelijk.
Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Elewaut. Frank op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

We bellen reeds een uur lang, zonder enig antwoord, steeds stomme muziekjes. We gaan met plezier dit overhevelen aan het consumentenprogramma "de inspecteur" op de grote radiozender radio 2 in Belvië. Iedereen moet werken.. En jullie ook
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: DHL Express Klantenservice

  • Beoordeeld door Alperen op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Express Klantenservice is: 1)

Waardeloos altijd hetzelfde gezeik status staat er bezorgd maar niks ontvangen
Lees alle beoordeling van DHL Express Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Leen Bakker Klantenservice

  • Beoordeeld door Heuts op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leen Bakker Klantenservice is: 1.6)

Na een bestelling geplaatst te hebben op 4 april 2020 nog geen meubels ontvangen en totaal geen terugkoppeling vanuit Leen Bakker. Gaan wij onze bestellen van over de €1000 nog ontvangen?
Lees alle beoordeling van Leen Bakker Klantenservice (14)

Beoordeling voor: D-Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door van de Graaf op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor D-Reizen Klantenservice is: 1.7)

Zeer slecht om een beloofde voucher te krijgen, zelfs nu met rechtsbijstand. Een pakketreis naar Gran Canaria op 20 maart 2020 geannuleerd op 14 maart 2020.
Ergens zweeft er nog €740,-- in eerste instantie als annulering. Herroepen bij d-reizen in Maassluis door recht te hebben op de gehele reissom. Contacten vanuit mij, vanuit d-reizen Maassluis niets.
We wachten het hoofdkantoor en Maassluis af de komende dagen.
Informatie ontbreekt aan de kant van d- reizen met betrekking tot zuur gespaard geld. Vertrouwen in de aardige dames op het reisbureau is gedaald. Jammer...had altijd giiede ervaringen, nu voel ik me opgelicht.
Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Mirjam Piris Lindsen op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Lees de krant graag maar mis belangrijke informatie op artikel van vandaag over Hugo de Jonge, dat zijn broer Marien de Jonge viroloog betrokken is bij coronawet!!
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Ov Chipkaart Klantenservice

  • Beoordeeld door M. V.. op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ov Chipkaart Klantenservice is: 1.2)

Contactformulier wordt niet geladen, twitter alleen mogelijk met account, geen mogelijkheid tot email
Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevis op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

Iedereen afraden na zoveel gesprekken en chatten bellen nog steeds mij geld niet terug schandaligGelijk abonoment op gezegd Tegoed 111.72 Euro van mij AOW
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: Connexxion Klantenservice

  • Beoordeeld door luc depoorter op 19-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Connexxion Klantenservice is: 1)

Ik probeer een e ticket te betalen met mastercard. Ik krijg : "Helaas uw betaling is niet goedgekeurd". Ik neem contact met mastercard. Kaart en saldo volledig in orde. Maar Mastercard checkt ook als er een betalingsaanvraag binnen gekomen is. Dit is niet gebeurd. Hoe kan de computer van connexion mij dit zeggen als die niet eens VERBINDING gemaakt heeft met Mastercard ( Atos ). Ik heb screenshots gemaakt. Indien nodig kun je die krijgen.
Lees alle beoordeling van Connexxion Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door yvonne robeerts op 19-06-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

Ik heb geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice maar na 15 minuten was ik nog niet aan de beurt .Ik heb de verbinding verbroken omdat het niet meer voor aan te horen was die harde muziek wat jullie laten horen .als of ik in een discotheek zat. Echt afschuwelijk. Ik heb toen het telefoonnummer gebeld dat extra betaald moest worden en dan krijg ik wel meteen iemand aan de lijn .Vreemd
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Leen Bakker Klantenservice

  • Beoordeeld door Poppie op 19-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leen Bakker Klantenservice is: 1.6)

Wat een drama.....3 dagen bezig on contact te krijgen...heb ik iemand te pakken word de hoorn erop gegooid..

Daaaag leen!! Ook in de winkel in Leeuwarden weinig medewerking ....vervelend blabla....en ineens....kan er toch ineens wel iets........typisch hoor......maar i i g geen leen meer
Lees alle beoordeling van Leen Bakker Klantenservice (14)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Netty corel op 18-06-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Heel slecht geholpen. Mijn pakket zou zijn afgeleverd (niet dus) nen dan moeg je met de verkoper contact opnemen. Maar helaas de verkoper is onberrikbaar. DHL doet niets. Moet toch niet zo moeilijk zijn om hit te zoekenwelke bezorger bij mjj moest komen en wat hij meg het pakket heeft gedaan.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door hopeloze reiziger op 18-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

KLM wijzigt en annuleert naar hartelust. Daar kom je achter bij inchecken. Ze zijn vervolgens niet bereikbaar, reageren ook niet via whatsapp. Waardeloos.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Intertoys Klantenservice

  • Beoordeeld door Martijn op 18-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Intertoys Klantenservice is: 1)

Heel slecht werken niet mee worden boos op ons de klant en dan vinden ze het raar als je naar een hoger iemand vraagt
Lees alle beoordeling van Intertoys Klantenservice (1)