Connexxion Klantenservice

Rapportcijfer Connexxion klantenservice: 1 » Lees beoordelingen (1)

Bellen met Connexxion

Waarom bellen met Connexxion Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Connexxion.
  • Je bent iets vergeten of kwijtgeraakt in een Connexxion voertuig.
  • Je hebt een vraag over de dienstregeling.
  • Je hebt een vraag over OV kaarten of abonnementen.
  • Er is te veel afgeschreven van je OV-Chip kaart.

Openingstijden telefonische klantenservice Connexxion

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 08:00 - 19:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Connexxion : 0900 - 266 63 99

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Connexxion ? Laat ons je ervaringen met Connexxion weten!
Beoordeel Connexxion .

Controleer op storingen bij Connexxion .

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Connexxion .

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • OV.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Connexxion

KvK gegevens Connexxion

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34001568
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017582741
  • Statutaire naam: Connexxion Openbaar Vervoer N.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Connexxion ?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Connexxion ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Connexxion via Twitter.

Iedere dag tussen 06.00 en 22.30 uur kun je terecht op Twitter met je vragen aan Connexxion, @Connexxion. Eventuele storingen, uitgevallen ritten en vertragingen worden hier ook vaak vermeld.

Klik hier voor contact met Connexxion  via Twitter. Klik hier voor contact met Connexxion via Twitter.

Veelgestelde vragen Connexxion .

Je kan op de website van Connexxion vragen en antwoorden per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:

  • Reizen
  • Vervoerbewijzen
  • Webshop (abonnementen en kortingskaarten)
  • Toegankelijkheid


Voor een online antwoord kan je op de website van Connexxion per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:

  • Hoe kan ik actuele reisinformatie vinden of een reis inplannen op de site?
  • Kan ik nog met de bus mee als ik geen pinpas of OV-chipkaart heb?
  • Mag ik mijn fiets of huisdier meenemen in de bus?
  • Kan ik 1e klas reizen met de trein?
  • Ik probeer een product op mijn OV-chipkaart te zetten maar dat lukt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik wil mijn abonnement stopzetten. Kan dat?
  • Ik wil een OV-verklaring. Hoe vraag ik die aan?
  • Hoe kan ik mijn maand- of jaarabonnement verlengen?
  • Kan ik nog met contact geld betalen in de bus?
  • Mijn OV-chipkaart is kapot of kwijt. Wat kan ik doen?
  • Mijn OV-chipkaart is verlopen. Wat gebeurt er met het abonnement op mijn kaart.
  • Kan ik reizen met mijn rolstoel?
  • Zijn er op de website speciale voorzieningen voor reizigers met een visuele handicap?
Ga naar de veelgestelde vragen van Connexxion Ga naar de veelgestelde vragen van Connexxion

Hoe houd je 1,5 meter afstand in het OV?

Rapportcijfer Connexxion Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.

Beoordeel Connexxion Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Connexxion Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Connexxion Klantenservice

  • Beoordeeld door luc depoorter op 19-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer een e ticket te betalen met mastercard. Ik krijg : "Helaas uw betaling is niet goedgekeurd". Ik neem contact met mastercard. Kaart en saldo volledig in orde. Maar Mastercard checkt ook als er een betalingsaanvraag binnen gekomen is. Dit is niet gebeurd. Hoe kan de computer van connexion mij dit zeggen als die niet eens VERBINDING gemaakt heeft met Mastercard ( Atos ). Ik heb screenshots gemaakt. Indien nodig kun je die krijgen.
Bel Connexxion
0900 - 266 63 99
(Gebruikelijke belkosten)