Connexxion Klantenservice

Rapportcijfer Connexxion klantenservice: 1 Lees beoordelingen (1)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Connexxion .)

Bellen met Connexxion

Waarom bellen met Connexxion Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Connexxion.
  • Je bent iets vergeten of kwijtgeraakt in een Connexxion voertuig.
  • Je hebt een vraag over de dienstregeling.
  • Je hebt een vraag over OV kaarten of abonnementen.
  • Er is te veel afgeschreven van je OV-Chip kaart.
Bel Connexxion 0900 - 266 63 99 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 08:00 - 19:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Connexxion : 0900 - 266 63 99

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met Connexxion via Twitter.

Iedere dag tussen 06.00 en 22.30 uur kun je terecht op Twitter met je vragen aan Connexxion, @Connexxion. Eventuele storingen, uitgevallen ritten en vertragingen worden hier ook vaak vermeld.

Klik hier voor contact met Connexxion  via Twitter. Klik hier voor contact met Connexxion via Twitter.

Neem contact op met Connexxion via Facebook.

Op Facebook kun je tussen 06:00 en 22:30 terecht met je vragen. Je kunt ook contact opnemen met Connexxion via Facebook Messenger.

Klik hier voor contact met Connexxion via Facebook.

Buschauffeur worden

Rapportcijfer Connexxion Klantenservice: 1
1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 stem(men).

Beoordeel Connexxion Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Connexxion Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Connexxion Klantenservice

  • Beoordeeld door luc depoorter op 19-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer een e ticket te betalen met mastercard. Ik krijg : "Helaas uw betaling is niet goedgekeurd". Ik neem contact met mastercard. Kaart en saldo volledig in orde. Maar Mastercard checkt ook als er een betalingsaanvraag binnen gekomen is. Dit is niet gebeurd. Hoe kan de computer van connexion mij dit zeggen als die niet eens VERBINDING gemaakt heeft met Mastercard ( Atos ). Ik heb screenshots gemaakt. Indien nodig kun je die krijgen.
Bel Connexxion
0900 - 266 63 99
(Gebruikelijke belkosten)