We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Connexxion ? Laat ons je ervaringen met Connexxion weten!
Beoordeel Connexxion .
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Connexxion .
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Connexxion ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Iedere dag tussen 06.00 en 22.30 uur kun je terecht op Twitter met je vragen aan Connexxion, @Connexxion. Eventuele storingen, uitgevallen ritten en vertragingen worden hier ook vaak vermeld.
Klik hier voor contact met Connexxion via Twitter.Op Facebook kun je tussen 06:00 en 22:30 terecht met je vragen. Je kunt ook contact opnemen met Connexxion via Facebook Messenger.
Klik hier voor contact met Connexxion via Facebook.Je kan op de website van Connexxion vragen en antwoorden per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:
Voor een online antwoord kan je op de website van Connexxion per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:
Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.
Sorry to tell that I am not satisfied about your services for many reasons:
1- no answer email
2- no answer at fb or Twitter
3- tried call the number that you put it heir and not working, even I went to ov- chipkaantr and they call but not working.
4- I did subscription for 20 % discount but it's not active and I did subscription for free I paid 312.80 euro then two days I am traveling and unfortunately I see that I am going by money added to ns account, for two days I am tried to get point regarding by conexxion but not got. I spent around 500 euro for traveling and for subscription.
Best regards conexxion
Waardeloos. Wacht al drie weken op antwoord. Onterecht saldo afgeschreven op mijn OV chipkaart. Geen enkele reactie. Ook niet naar herhaaldelijke email. Connexxion harkt op deze manier duizenden euro's bij elkaar. Pure diefstal. Wat een slecht bedrijf
Ik probeer een e ticket te betalen met mastercard. Ik krijg : "Helaas uw betaling is niet goedgekeurd". Ik neem contact met mastercard. Kaart en saldo volledig in orde. Maar Mastercard checkt ook als er een betalingsaanvraag binnen gekomen is. Dit is niet gebeurd. Hoe kan de computer van connexion mij dit zeggen als die niet eens VERBINDING gemaakt heeft met Mastercard ( Atos ). Ik heb screenshots gemaakt. Indien nodig kun je die krijgen.
Beoordeel Connexxion Klantenservice