Bellen met D-Reizen

Waarom bellen met D-Reizen Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over vertrek- of aankomsttijden.
  • Je hebt een vraag over een reisproduct dat wordt aangeboden bij D-Reizen.
  • Je wilt je reis kunt annuleren of wijzigen.
  • Je wilt een klacht indienen bij D-Reizen.

Openingstijden telefonische klantenservice D-Reizen

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 23:00
  • Dinsdag 08:00 - 23:00
  • Woensdag 08:00 - 23:00
  • Donderdag 08:00 - 23:00
  • Vrijdag 08:00 - 23:00
  • Zaterdag 08:00 - 23:00
  • Zondag 10:00 - 23:00

  • Telefoonnummer D-Reizen: 088 - 555 4999

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Heb jij onlangs contact gehad met D-Reizen? Laat ons je ervaringen met D-Reizen weten!
Beoordeel D-Reizen.

Wil je op een andere manier contact opnemen met D-Reizen?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met D-Reizen? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met D-Reizen via WhatsApp.

Heb je een vraag? Stel deze via WhatsApp aan D-Reizen. Voor WhatsApp gelden dezelfde openingstijden als de telefonische klantenservice. Stuur je WhatsApp bericht aan 06 510 70 919

Klik hier voor contact met D-Reizen via WhatsApp.

Neem contact op met D-Reizen via e-mail.

Stuur je email naar info@d-reizen.nl.

Maak een afspraak met een medewerker van D-Reizen.

Je kunt via de website van D-Reizen een afspraak maken met een D-Reizen reisbureau bij jou in de buurt. Zo kun je bijvoorbeeld een offerte bespreken of ter plaatse een reis boeken.

Maak een afspraak met D-Reizen.

Neem contact op met D-Reizen via Twitter.

Op D-reizen’s Twitteraccount is onder andere de webcare te vinden. Wanneer u een vraag voor de klantenservice heeft kunt u hier terecht. Verder deelt D-reizen hier regelmatig het laatste reisnieuws en kortingsacties. Om niks te missen kunt u hen hier volgen: @Dreizen.

Klik hier voor contact met D-Reizen via Twitter.

Neem contact op met D-Reizen via Instagram.

Door de Instagram-pagina van D-reizen raak je helemaal geïnspireerd voor jouw volgende vakantie. De mooiste reisfoto’s komen hier langs. Daarnaast kan je ook zelf je reisfoto’s insturen en kans maken op een leuke prijs! Volg D-reizen hier om op de hoogte te blijven: @dreizenvakanties.

Klik hier voor contact met D-Reizen via Instagram.

Neem contact op met D-Reizen via Facebook.

D-reizen deelt op Facebook regelmatig leuke winacties! Daarnaast wordt op de Facebookpagina ook praktische informatie gedeeld zoals de laatste reisadviezen. Wil je hiervan op de hoogte blijven? Geef de Facebookpagina van D-reizen dan een like!

Klik hier voor contact met D-Reizen via Facebook.

D-reizen - It's a brand new D

Hoofdkantoor D-Reizen (adres)

Planeetbaan 4 Hoofddorp, Noord Holland 2132 HZ Nederland
Rapportcijfer D-Reizen Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 16 beoordelingen.

Beoordeel D-Reizen Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan D-Reizen Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor D-Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Barbara op 10-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Uur wachttijd a 0,80 cent. Slechte service en klantonvriendelijk!
  • Beoordeeld door Jan Blokzijl op 29-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

donderdag avond van 20:20 tot 21:30 in de wacht gestaan...wachtrij begon bij 15 wachtenden en toen ik ophing was ik nummer 9...belachelijk...ze doen er niets aan om klanten beter te woord te staan.....sta nu weer in de wacht zaterdag 12:30 begonnen..het is nu 12:51 en ben 3 plaatsen opgeschoven...schandalig !
  • Beoordeeld door S. Groenewold op 18-07-2023
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben al sinds maart dit jaar in discussie omtrent een geboekte reis naar Tenerife. Kwamen er voordat de vakantie begon niet uit, afgesproken om na ommekomst van de vakantie erop terug te komen. Heb daarna diverse mails gestuurd, waarop steeds een bevestiging komt is toegevoegd aan het dossier. Maar tot een eind oplossing komen we niet nu al gedurende twee maanden niks , ook geen reactie oid. Als dit de oplossing is bij D reizen dan nooit meer.
  • Beoordeeld door Michel op 29-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken als je ze nodig hebt. Nummer zegt vrolijk: we zijn gesloten.
  • Beoordeeld door Th.J.Mol op 14-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

I.v.m een gecancelde retour vlucht waarbij wij een alternatief aangeboden kregen wat niet in ons voordeel uitpakte hebben wij zelf een alternatief aangeboden waarbij wij 2 dagen moeten inleveren ( is voor ons geen probleem)
Kunnen wel 3 dage langer in het hotel Grand Park Lara maar dat kost ons € 200 p/p extra buiten het feit dat dit niet voor ons mogelijk is
Het hoofd kantoor van D -Reizen verwijst ons naar de winkel waar wij deze reis hebben geboekt
Deze winkel is door onderbezetting niet in staat dit probleem na 4 dagen van telefonisch contact te regelen
Het hoofdkantoor verschuild zich met de mededeling dat zij wel de boeking kunnen inzien maar niets kunnen doen i.v.m. de geboekte reis via de winkel
Dit is geen zaken doen om klanten in het ongewisse laten wanneer de zaken geregeld kunnen worden
Over 4 weken is het zover waar wij lange tijd naar hebben uitgekeken en rekenen er op dat de zaken een goed verloop zullen krijgen
  • Beoordeeld door Ilse op 27-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Krijg na half uur wachten niet eens antwoord op de vraag....
  • Beoordeeld door Tina koens op 7-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik bel landelijk nummer
Op beide keuzes 1 en 2 wordt verbinding verbroken en gezegd dat ik reisbureau van boeking moet bellen of dichtstbijzijnde….
Maar die vestigingen zijn gesloten en bij bellen is er een in gesprek toon te horen met andere woorden..
Ik mag wel online boeken maar geen vragen stellen en niemand van d reizen lastig vallen….
Lekker betrouwbaar, niet dus…
Had ook niet anders verwacht gezien eerdere ervaringen.
  • Beoordeeld door Stefan op 15-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice bellen met belachelijk veel klanten voor je, heeft geen enkele zin om te wachten. Net weer geprobeerd 17.35 uur, moet volgens site tot 23.00 uur open zijn. Bandje zegt doodleuk dat ze gesloten zijn ?! Mail hoef je ook geen antwoord te verwachten. Waardeloze organisatie, we reizen vaak maar dit nooit zo meegemaakt. Zullen we ook nooit meer meemaken, dit was eens maar nooit meer bij D-reizen.
  • Beoordeeld door Hanneke Zohlandt op 18-05-2022
  • Rapportcijfer: 9

Allereerst Klantenservice; Basia, vestiging Breda, Chapeau!
Basia je hebt mij zó goed geprobeerd te helpen, zó vriendelijk en geduldig en uiteindelijk kan ik uitkijken naar een fijne vakantie.
Jij bent het visitekaartje van D-reizen.

D-reizen zelf werkt veel te veel sales gericht met een zeer slechte bereikbaarheid. Gewoon beledigend om mensen in de wacht te zetten op een lijn waar zij eigenlijk nooit te woord gestaan worden, bah!
Ik begrijp het systeem wel, kostenbesparend en naar een van de winkels moeten levert misschien meer omzet op. Want alle verrichtingen en assistentie kosten vanaf 29,95 euro (Bingo!)
Met al dit klantonvriendelijk sturen en manipuleren gaat ook deze nieuwe D-reizen het niet redden. Waar is mijn gezellige buurt
D-reizenwinkel?
Vooral héél jammer voor zo'n toppertje als Basia.
Doe het eens anders dan kom ik ook weer terug, groet, Hanneke Z.
  • Beoordeeld door hartman op 13-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nadat het heel gemakkelijk is om een reis via d reizen te maken, en die vervolgens direct te betalen, krijg je een email waarin met aangeeft dat de reis nog niet goed doorgelopen is naar de reisorganisatie. We hebben nog geen bevestiging van hen ontvangen of uw reis definitief geboekt zal worden. Uw aanvraag is direct doorgestuurd naar uw reisorganisator om deze zo spoedig mogelijk bevestigd te krijgen.

Dit is het laatste wat we vernomen hebben, d reizen is verder totaal niet bereikbaar. Dit gaat op oplichting lijken
  • Beoordeeld door Molenaar op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact kunnen krijgen doordat je een uur moet wachten aan de lijn, mail geven ze ook geen antwoord
  • Beoordeeld door margreet op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik heb nu 105 wachtenden voor me dit kan echt niet wacht al 3 uur
  • Beoordeeld door H.J.G. te Stroete op 7-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Reis van mijn vrouw is vorig jaar gecancelled wegens corona, Navraag leerde dat de airline (Singapore) de reissom al in oktober 2020 terugbetaalde aan D-reizen. herhaaldelijk gevraagd om de reissom dan weer terug te storten. Argumentatie: wij doen dit niet via de afzondelrijke reisbureaus maar via een centrale verwerking.. Het zou in februari worden teruggestort. Daarna wilde men pas in april overmaken. Heb aangegeven dat ik uitstel niet wil wegens risico op onverhoopt faillissement. En voila nadat men het 6 maanden het geld al van de airline terug had is nu het faillissement ingetreden. Ik vind dit een onrechtmatige daad. Belachelijk
  • Beoordeeld door EW Lubberts op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

D-reizen betaald de consument niet terug (inmiddels is het 16 december 2020, terwijl zij op 8 september 2020 het geld al van de luchtvaartmaatschappij Transavia retour heeft ontvangen. Inmiddels ben geinformeerd dat D-reizen voornemens is ergens in februari 2020 het geld dat zij onrechtmatig in haar bezit heeft terug te betalen.
In eerste instantie werkt administratieve drukte aangevoerd als (non) argument, inmiddels is de onderbouwing 'instructie van het hoofdkantoor'.
  • Beoordeeld door Andres op 1-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ik hoorde niets moest er zelf flink achter aan , nu ben ik werkloos geworden heb het geld hard nodig , maar ook nu is niemand thuis , ben er jaren klant , was altijd goed , maar nu er zoiets gebeurt zijn ze niet thuis , te triest voor woorden.
  • Beoordeeld door van de Graaf op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht om een beloofde voucher te krijgen, zelfs nu met rechtsbijstand. Een pakketreis naar Gran Canaria op 20 maart 2020 geannuleerd op 14 maart 2020.
Ergens zweeft er nog €740,-- in eerste instantie als annulering. Herroepen bij d-reizen in Maassluis door recht te hebben op de gehele reissom. Contacten vanuit mij, vanuit d-reizen Maassluis niets.
We wachten het hoofdkantoor en Maassluis af de komende dagen.
Informatie ontbreekt aan de kant van d- reizen met betrekking tot zuur gespaard geld. Vertrouwen in de aardige dames op het reisbureau is gedaald. Jammer...had altijd giiede ervaringen, nu voel ik me opgelicht.
Bel D-Reizen
088 - 555 4999