Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door H.M.Berends op 18-06-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Weet u hoe vervelend 't is om nu geen krant te ontvangen ...!!! Ik wil héél graag vandaag nog de krant in de bus...een dag later de rekening betalen slaat nergens op..
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Tha op 17-06-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Op donderdag 11juni 20. (Mijn verjaardag)
Bezorgen bleek me op afstand te zien uit huis komen en mij heeft gevolgd tot waar ik was. Apart.

Toen ie naar mij toe kwam buiten, ik was bij de bushalte met mijn baby.
Bezorgen was heel onbeschoft en respectloos, bezorger verteld dat ie me geroepen had een paar keer buiten. (Bij mij op straat worden er werkzaamheden uitgevoerd, geen wonder dat je niks hoort dan de werkzaamheden.)

Hee boos kwam bezorgen tegen me schreeuwen en wilde het pakket naar me gooien, onacceptabel gedrag, ook nog met mijn kind er bij, en andere mensen zag het ook. Ik wilde het pakket nog aannemen als bezorgen het netjes afgehandeld had, zoals het hoort. Maar door zijn gedrag kon ik op die manier het pakket niet aannemen. Voelde me zelfs onveilig.

Hoop dat hier er wat mee
Gedaan wordt dat dit gedrag niet kan.
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door Kolta op 17-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BudgetAir Klantenservice is: 1.1)

We hebben geboekt op 1 juli t/m 25 juli 2020 4 tickets naar Cario en ik een e-mail naar jullie op gestuurd en ik heb tot nu toe niks gekregen van jullie
Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door M mekes op 17-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

kan geen contact krijgen en heb geboekt en betaald maar krijg geen bevestiging 11159-192SR
En kost steeds 1 euro per minuut en ben nog niets verder
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door M.van Noort op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

40 minuten in de wacht kan ik ook voor de telefoon rekening een voucher krijgen.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Jesse op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Een half uur gewacht en nog steeds geen contact!!!
Wil mijn vlucht van 8 juli 2020 overzetten naar 19 juni 2021 maar internet boeking loopt tot mei 2021
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Peters op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Ongelooflijk, wat een slecht bedrijf: Afgelopen 6 maanden 5x een pakket voor de deur gezet (een keer zelfs bij de buren) Een pakket was zelfs kletsnat van de regen. De laatste keer is een pakket niet afgeleverd. Bij navraag kreeg ik te horen dat er, door de bezorger, een kaartje in de bus was gedaan. NIET DUS. Pakket verdwenen en DHL wijst alle verantwoordelijkheid af. Als je contact opneemt dan krijg je te horen dat de bezorger hierop aangesproken wordt. Maar dit wordt niet gedaan want de pakketten worden nog steeds voor de deur gezet. (door iedereen mee te nemen) Bij mijn neef is een zending, waarvoor getekend moest worden, door de bezorger zelf afgetekend en bij de buren afgeleverd. Roep hier iedereen op om contact op te nemen met het programma Radar om dit waardeloos bedrijf eens ter verantwoording te roepen.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door Ayse develi op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BudgetAir Klantenservice is: 1.1)

Klantenservice niet bereikbaar, totaal niet behulpzaam.
Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Corendon Airlines Klantenservice

  • Beoordeeld door Ineke Vangerven op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Corendon Airlines Klantenservice is: 1.3)

Ik ben al weken bezig om een bericht bij jullie te krijgen ik heb alles afgezocht voor een e-mailadres. De telefoon wachttijden zijn niet normaal.
Ik heb een reisvoucher ontvangen nr xxxxxxxxx waar ik geen gebruik van kan maken. Mijn man en ik zijn beiden ziek geweest en kunnen helaas niet meer op vakantie gezien onze leeftijden 82 en 76 horen wij ook bij de groep kwetsbaren.
Graag willen wij ons geld terug. Wij hopen dat u op dit bericht reageert.
L.J.M. van Gerven.
Lees alle beoordeling van Corendon Airlines Klantenservice (8)

Beoordeling voor: Gemeente Amersfoort klantenservice

  • Beoordeeld door a op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amersfoort klantenservice is: 3.6)

stuur de telefoniste dringend naar een opleiding communiceren
Lees alle beoordeling van Gemeente Amersfoort klantenservice (5)

Beoordeling voor: Blokker Klantenservice

  • Beoordeeld door Rg Wijkstra op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Blokker Klantenservice is: 1.2)

Heb bij levering open lege doos ontvangen. Heb al 6 mails gestuurd maar krijg geen reaktie. Bellen wil ik eigenlijk niet 0,90 cent per minuut!
Lees alle beoordeling van Blokker Klantenservice (6)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Wendy Thuvis op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Mijn nieuwe reservering klopt niet en ik ben volop bezig geweest met bellen maar er gebeurd niks. Gisteren ben ik gebeld door een medewerken en zij zou later op de dag terugbellen met wat er fout is gegaan en dat het hersteld zou gaan worden maar krijg geen reactie meer. Ook het 010 nummer meerdere keren gebeld (een uur lang) maar niemand is bereikbaar. Ik wil graag mijn vakantie betalen maar moet wachten op antwoord dat ik niet krijg. Dadelijk wordt mijn boeking geannuleerd door jullie en wij willen graag op vakantie!!!
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Marino Pindulic op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Wegens zeer onvriendelijke, zelfs vijandige gedrag van AH personeel in Lelystad, filiaal Kamp, heb ik geprobeerd contact met klantenservice van AH op te nemen. Het blijkt dat het niet zo makkelijk is om in contact met iemand van AH te komen, wie wat meer informatie zou kunnen verstrekken, hoe het mogelijk is om een klacht in te dienen. Ben zeer teleurgesteld met winkelbeleving van AH in Lelystad, maar ook vanwege het feit dat het zo moeilijk is om iemand, die je evt. zou kunnen helpen, te benaderen te krijgen.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door nicole Slijkhuis van Loo op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Kan ze niet bereiken op geen enkele manier..zo slecht..baal er enorm van.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Sunparks Klantenservice

  • Beoordeeld door Alice de Reuver op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Sunparks Klantenservice is: 1)

Wat een slechte service. Heb vandaag al 2 x in de wacht gestaan voor een telefoongesprek. 1 x een uur en 1 x 3 kwartier! En nog steeds niemand gesproken.
Vrijdag 2 huisjes geboekt met de vraag of het zwembad geopend was. Het antwoord was dat het zwembad inderdaad open was. Er zat een fout in de boekingsbevestiging en heb vanmorgen iemand gesproken. Nogmaals gevraagd of het zwembad geopend was en ja hoor, het is geopend en ik werd doorverbonden naar de Kempense Meren om een tijdsblok te reserveren. De telefonist van het park vertelde mij dat het zwembad helemaal nog niet geopend is. Nu probeer ik de boekingscentrale te bereiken maar er wordt niet opgenomen. Echt een hele slechte service!
Lees alle beoordeling van Sunparks Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door e.van voorst op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

goed contact is er alleen in de meterkast.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Plat op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Had eigenlijk een 0 moeten zijn wil graag iemand persoonlijl spreken maar dat schijnt niet te kunnen????????
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Nady Vaerendonck op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

spijtig dat 1 het laagste cijfer is anders zou ik een 0 geven.
Jullie zijn op geen enkele manier te bereiken en tijdens het wachten wanneer ik bel naar het nr 070 244 900 wordt ik wel 0,30 cent/minuut aangerekend. Dit is schandalig.
We hebben herboekt naar volgende jaar wegens de maatregelen omtrent Corona kon onze reis niet doorgaan in april 2020 en die hebben we toen verzet naar 2021. We willen nu graag met jullie contact omdat we een groter huisje nodig hebben voor 10 personen en niet voor 6 ENKEL ZIJN JULLIE NIET TE BEREIKEN; Dit is een schande tegenover jullie klanten.
Nady Vaerendonck
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door E.A.L. ten Sande op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Geachte medewerker,

hierbij wil ik, mede namens mijn vrouw, nogmaals uw collega Liesbeth Scholten en haar collega's van de fraude helpdesk bedanken voor hun alertheid, waardoor vorige week een poging van een cybercrimineel om € 2700,- van onze rekening te halen is mislukt.
Grote klasse !
Hartelijke groet,
Eric ten Sande
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door C.Hendriks op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Heel slechte service . Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn vakantie die geannuleerd werd ( 4-8 mei ). Als ik bel uren in de wacht op mails wordt helemaal niet gereageerd en via Social media zeggen ze dat je moet bellen , zij kunnen niet helpen . Wat doen ze daar dan ?
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Bongers op 14-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

geen enkele reactie op onze mail
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Rick op 14-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

ik heb precies dezelfde klachten als jullie. niet bereikbaat na 2 uur in de wacht staan en via dat klachtenformulier een standaard reactie terug die totaal geen antwoord geven op mijn vragen. en op Facebook wordt ook niet meer gereageerd. mijn vakantie staat gepland over 30 dagen maar krijg ze op geen enkele manier te spreken. dit kan toch niet?
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door Bart op 13-06-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

Ik was waarachtig van plan een Netflix abonnement te nemen. Maar zie er nu toch van af.
Netflix boycot de sketsch show ‘Little Britain’. Gelukkig heb ik die serie al jaren op dvd, maar toch. Wat een hypocriete beslissing.
Wordt netflix een politbureau dat gaat bepalen wat we wel en niet mogen zien, wat wel en niet deugt. Waar eindigt dit?
Met een boekverbranding? Waar doet me dat toch aan denken, het was in 1934, waar ook al weer!?
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Wilhelmus van Duren op 13-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Na annulatie ivm. corona alleen met de accommodatie contact te maken (advies Booking.com.) .Het verschuiven van de reserverings datum werd snel bevestigd.
Echter niet door Booking opgevolgd of bevestigd.
Nu we door omstandigheden opnieuw willen annuleren via mail naar accommodatie
wordt er dus niet gereageerd.
Hulp vinden via Booking is er niet bij !!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door S.Ronkes Agerbeek op 12-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Geen contact kunnen krijgen !
Factuur voor restitutie ontvangen zou binnen 7-12 dagen terug geboekt worden.
tot op heden geen reactie.
Messenger werkt totaal niet!!!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door G. Duivenvoorde op 12-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Vlucht al twee maal geannuleerd zonder opgaaf van reden.
Zowel telefonisch als via WhatsApp niet te pakken te krijgen.
Wanhopig!!!!!!!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans van den Berg op 12-06-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Krant vandaag niet ontvangen mijn buren ook niet (verdistraat 181 en 183 in Bunschoten) krijg een bericht dat de betaaldatum een dag wordt opgeschoven.
Daar heb ik niets aan ik verwacht een nalevering van de krant. ik vind dit een slechte zaak als je ziet wat de krant kost! Service 0,0
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: De VakantieDiscounter Klantenservice

  • Beoordeeld door R op 12-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De VakantieDiscounter Klantenservice is: 1.2)

Onbereikbaar !
Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door i. timmermans op 11-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Center parcs is totaal niet bereikbaar telefonisch. Meerdere uren in de wacht gestaan ivm. vraag reservering. Dit kan toch niet. Zo willen jullie zelf toch ook niet behandeld worden.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Truus op 11-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Geen telefonisch contact mogelijk. Verschillende malen geprobeerd. Krijg alleen een afschuwelijk irritant geluidsbandje, waardoor ik het na 45 minuten opgeef. Ook bij klacht indienen geen normale reactie, alleen standaard mail betreft Covid-19.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)