Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Wat een slechte zaak ,het vacantie adres door gegeven aan de krant waar wij al jaren een abonnement op hebben en geen enkele krant nog gekregen slechte zaakLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Abonnemet op zeggen en een andere krant kopen!!!!!
Waardeloos de chat bot, en de klantenservice via alleen bereikbaar via 0906 nrLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Zijn niet bereikbaarLees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
slecht bereikLees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
Slechte service !!!!
In één woord hele slechte servive !!!!Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
heel slecht bereik lang laten wachten,jullie laten de bel kosten flink oplopen,,,hele slechte serviceLees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
BEDANKT !!!☹
Jammer zo'n slechte service !!!!
Ik ben al zes dagen bezig contact te krijgen omdat mijn account niet werkt.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
It is impossible to get through on the phone and there is no option to reply to emails for issues that have been raised. The app as well as the website has no clear chat facility to get direct help. Essentially, Expedia makes it almost impossible to follow up on claiming for cancelled flights - they simply hope exasperated customers will give up and that they will keep our money. Post COVID-19, IT SIMPLY IS NOT ADVISABLE TO BOOK FLIGHTS WITH EXPEDIA. Many airlines are refusing to re-book or refund bookings made with Expedia. Poor or virtually non-existent customer service.Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Wat een jan boel is het bij jullie niets te vinden het lijkt er op dat jullie geen contact willen ik weet niet wat het is maar sluit die krant maar of doek hem maar opLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Wi voor 140.00 bestellen via bezorging krijg je nog niet eens gratis bezorgd.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Krijg ze helemaal niet aan de lijn ,alleen een muziekje en een computerstem.Verschillende tijden geprobeerd maar na 15/20 min nog niemand gesproken!!!!Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Mijn vlucht is omgeboekt door Transavia; dit dien ik te bevestigen via een door Transavia gestuurde mail. Deze mail heb ik nooit ontvangen en als ik eindelijk het telefoonnummer van de klantenservice ergens anders heb kunnen ontdekken, blijkt dat er een wachttijd van 60 minuten is! Ik vind dit heel erg slecht. Ik weet nu niet of onze reis doorgaat en vraag me af of en wanneer ik hierachter kom met deze klanten ‘service’!Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Die Mevrouw heeft me top geholpen.Lees alle beoordeling van UWV Klantenservice (5)
Transavia stuurt mij door naar Vliegwinkel en vliegwinkel stuurt mij door naar Transavia die weer aangeeft dat voucher / geld via vliegwinkel gaat. Laatste Contact was van Maart , de vlucht was van 20 maart daarna totaal geen contact meer mogelijk.Geen geld en geen voucher gehad .VLIEGWINKEL REAGEREN GRAAG !!!Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
slecht bereikbaarLees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
schandalig dat er al sinds woensdag niemand reageert op diverse mails/facebookberichten met hierin ook aangegeven dat het om een SPOED zaak gaat...Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Vanmorgen om een "Keter opbergbox Hollywood", uit de folder, proberen te kopen. De winkel in Putten had het artikel niet. Zou waarschijnlijk woensdag komen. Op de site was de box nog wel in Nijkerk en Zeewolde. Er heen gegaan, de box was er, alleen de code zou anders zijn. Kon niet voor die prijs.Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)
Ik kan het verhaal nog wel langer maken maar daar heb ik geen zin in.
De hele afhandeling, ook doe van de klantenservice in Amsterdam, in van een zeer laag niveau.
Onmogelijk om in contact te komen met jullie en als ik eindelijk contact heb in de WhatsApp , beloven jullie dat ik de voucher krijg in de mail maar nog steeds niet ontvangen! Ben al vanaf half maart bezig ! Jullie hebben de vlucht geannuleerd en we zouden een voucher krijgen !Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Waar blijft die dan ! Ik blijf Whatappen, mijn mailadres geven sms’en niks helpt ! Bellen .. moet ik een uur wachten!
Daarom een 1
ik werd na 20 minuten wachten geholpen,telefonisch en werd ik in de wacht gezet ,en plots geen verbinding meer ,,erg slecht ,sorryLees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (26)
Contactformulier wordt niet beantwoord en telefoon wordt na 10 minuten nog niet opgenomen.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Mailen is niet mogelijk. Ik heb een vraag wanneer nu mijn abonnement afloopt doordat de krant nogal eens niet bezorgd is, is de datum opgeschort.
HalloLees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
In december 2019 zaten in Zandvoort voor de eerste keer in het verbouwde VIP huisje 179 iedere dag stond heel de douche ruimte blank dus iedere dag allles droog maken.Melding van gedaan kon niet worden opgelost.
Nu zitten we weer in dat zelfde huisje de boel staat nog steeds blank weer melding gemaakt s,avonds stond ineens de tech dienst bij ons.O mevrouw hier kan ik niks aan doen het is bekend dat het een bouw fout is .
Toch laten jullie ons een VIP huisje huren en kunnen wij iedere dag de boel droog dwijlen hoezoVIP Wij komen 5 keer per jaar naar Park Zandvoort Center Parcs in huisje 179 maar dit was de laatste keer
bestelling op 30 juni gedaan en ga het pakket op 76 juli ontvangen, 1 week levering! Dit is niet meer van deze tijd!!Lees alle beoordeling van Etos Klantenservice (21)
Probeer iemand te spreken, kom niet door het keuze menu heen.Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Belachelijk, wil alleen maar iemand spreken.
Voor de zoveelste keer is de krant op zaterdag niet bezorgd. Wordt dan voor de zoveelste keer doorverwezen naar VK online, Afgezien dat ik hierin geen zin heb, ben ik vaak niet in de gelegenheid om de krant online te lezen. Op zaterdag koop hem ik hem dan toch vanwege o.m. de puzzels. Ik wil hiervoor langzamerhand schadevergoeding. Jullie moeten je bovendien schamen dat je je klanten vraagt € 0,90 per minuut te betalen om telefonisch contact met jullie te hebben, vandaar deze email.. Ik ben nu 50 jaar abonné, maar het serviceniveau is ronduit beschamend. Trouw aan de krant laat jullie totaal koud. Ik overweeg nu serieus het abonnement op te zeggen..Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
H Nihuis
Al vanaf 16 mei geen contact te krijgen iedere mail wordt beantwoordt met automatisch antwoordt nog geen voucher ontvangen en geen contact mogelijk waardeloos kan zo niet eens een nieuwe vakantie boekenLees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Waarom is het zo moeilijk om een vraag die niet via computer gaat te stellen?Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Absurd dat KLM wel bereikbaar is, maar ons niet kunnen terugbetalen doordat vliegwinkel.nl er tussen zit. En dat vliegwinkel.nl gewoon helemaal niet bereikbaar is. Je krijgt alleen standaardmailtjea dat ze het zo druk hebben... pfff, nooit meer via vliegwinkel.nl.Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Ik zag op een vergelijkingssite dat de gasprijs per kuub bij Vattenfall de hoogste van het land is. Ik wilde daarover bellen, maar kreeg pas na eindeloos wachten een medewerker aan de telefoon. Ze had de grootste moeite het antwoord (78ct) te vinden. Op jullie facturen wordt het niet vermeld. Ik begrijp nu waarom!Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Kan niet opzeggenLees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)
Zouden 28 mei op vakantie gaan helaas geannuleerd maar om dan je geld terug te krijgen dat is een punt. Eind juni werd er gezegd is alles geregeld, mooi niet.Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Hang nu al bij a 2 uur aan de lijn maar krijg ze niet te pakken !!!!! Niet normaal dit hoor Transavia !!!!