We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Otto? Laat ons je ervaringen met Otto weten!
Beoordeel Otto.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Otto? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heeft je vraag geen haast? Waarom stuur je geen e-mail naar de Otto klantenservice van Otto. Veel bedrijven hebben geen e-mail support meer maar Otto wel!
Stuur je e-mail naar klantenservice@ottobv.nl
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Otto? Facebook Messenger is een programma voor Facebook gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur kan je snel een reactie van Otto verwachten.
Klik hier voor contact met Otto via Facebook Messenger.Je kan op de website van Otto vragen en antwoorden per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:
Voor een online antwoord kan je op de website van Otto per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:
Met behulp van een eenvoudig formulier kun je online je klacht indienen bij Otto. Vul je persoonlijke gegevens en eventueel je klant- en artikelnummer in op de website. Omschrijf je klacht duidelijk en klik op "Verstuur", zo simpel is het. Je kunt een reactie binnen 48 uur verwachten van Otto.
Die een klacht in bij OttoWil je op de hoogte gehouden worden door Otto van de laatste exclusieve deals en nieuwe producten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief van Otto!
Meld je aan voor de Otto nieuwsbrief.Via Facebook kun je contact opnemen met Otto en je vraag stellen of informatie opvragen. Je kunt de klantenservice van Otto iedere dag van 08.00 en 19.00 bereiken. Verder word je op de Facebook pagina van Otto op de hoogte gehouden van nieuwtjes en nieuwe artikelen van Otto.
Klik hier voor contact met Otto via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.
Ik wil mijn geld, waarom hebe jullie me mijn geld niet gestuurd?
zeer slecht niet goed geholpen. persoon aan de tel is zeer onvriendelijk en Heeft altijd een reden om het probleem weer bij de consument neer te leggen. niet behulpzaam.
Ik wil geen rotzooi van jullie ontvangen helemaal niks meer!!!!!!
Vanmiddag 20 min in de wacht , daar is gewoon niemand , en vanavond 17 min in de wacht gestaan , daar is dus echtniemand aanwezig bij de klanten service , 10 min in de wacht is al superlang laat staan 20 en dat 2 x op n dag
Slecht. Medewerkers kunnen alleen zeer algemene vragen beantwoorden. Je kan ook nooit worden doorverbonden met bijv. Financiële afdeling als het gaat over een betaling en/ of terugbetaling. Wehkamp doet dat veel beter. En ik wacht al 2 jaar tot ze eindelijk de beëindiging van mijn krediet bij BKR doorgeven!!
Vreselijk bedrijf. Raadt het iedereen af
Beoordeel Otto Klantenservice