Bellen met Otto

Waarom bellen met Otto Klantenservice?

  • Voor vragen over een geplaatste bestelling op Otto.nl.
  • Voor vragen over een betaling.
  • Voor vragen over een product op de website van Otto.
  • Voor vragen over de werking van de website van Otto.

Openingstijden telefonische klantenservice Otto

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 8.00 - 21.00
  • Dinsdag 8.00 - 21.00
  • Woensdag 8.00 - 21.00
  • Donderdag 8.00 - 21.00
  • Vrijdag 8.00 - 21.00
  • Zaterdag 9.00 - 17.00
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Otto? Laat ons je ervaringen met Otto weten!
Beoordeel Otto.

KvK gegevens Otto

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 18022051
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018356443
  • Statutaire naam: Otto BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Otto?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Otto? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Otto via e-mail.

Heeft je vraag geen haast? Waarom stuur je geen e-mail naar de Otto klantenservice van Otto. Veel bedrijven hebben geen e-mail support meer maar Otto wel!

Stuur je e-mail naar klantenservice@ottobv.nl

Neem contact op met Otto via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Otto? Facebook Messenger is een programma voor Facebook gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur kan je snel een reactie van Otto verwachten.

Klik hier voor contact met Otto via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Otto via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Otto.

Je kan op de website van Otto vragen en antwoorden per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:

  • Bestellen
  • Bezorgen & afhalen
  • Retourneren & ruilen
  • Betalen & geldzaken
  • Mijn OTTO-account beheren
  • Garantie & reparatie
  • Acties & actievoorwaarden
  • Extra services
  • Privacy
  • Assortiment


Voor een online antwoord kan je op de website van Otto per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:

  •     Hoe plaats ik een bestelling?
  •     Wat is de bezorgstatus van mijn artikel(en)?
  •     Wanneer wordt mijn betaling of retour verwerkt op mijn account?
  •     Hoe kan ik mijn (adres)gegevens wijzigen?
  •     Wat is mijn saldo bij OTTO?
Ga naar de veelgestelde vragen van Otto Ga naar de veelgestelde vragen van Otto

Otto klachtenformulier

Met behulp van een eenvoudig formulier kun je online je klacht indienen bij Otto. Vul je persoonlijke gegevens en eventueel je klant- en artikelnummer in op de website. Omschrijf je klacht duidelijk en klik op "Verstuur", zo simpel is het. Je kunt een reactie binnen 48 uur verwachten van Otto.

Die een klacht in bij Otto

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Otto.

Wil je op de hoogte gehouden worden door Otto van de laatste exclusieve deals en nieuwe producten? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief van Otto!

Meld je aan voor de Otto nieuwsbrief. Meld je aan voor de Otto nieuwsbrief.

Neem contact op met Otto via Facebook.

Via Facebook kun je contact opnemen met Otto en je vraag stellen of informatie opvragen. Je kunt de klantenservice van Otto iedere dag van 08.00 en 19.00 bereiken. Verder word je op de Facebook pagina van Otto op de hoogte gehouden van nieuwtjes en nieuwe artikelen van Otto.

Klik hier voor contact met Otto via Facebook.

Ausbildung und duales Studium OTTO Jobs

Rapportcijfer Otto Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel Otto Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Otto Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Otto Klantenservice

  • Beoordeeld door Mohamad op 10-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mijn geld, waarom hebe jullie me mijn geld niet gestuurd?
  • Beoordeeld door Gul op 1-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht niet goed geholpen. persoon aan de tel is zeer onvriendelijk en Heeft altijd een reden om het probleem weer bij de consument neer te leggen. niet behulpzaam.
  • Beoordeeld door Ciska op 24-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil geen rotzooi van jullie ontvangen helemaal niks meer!!!!!!
  • Beoordeeld door Marian Elshout op 27-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vanmiddag 20 min in de wacht , daar is gewoon niemand , en vanavond 17 min in de wacht gestaan , daar is dus echtniemand aanwezig bij de klanten service , 10 min in de wacht is al superlang laat staan 20 en dat 2 x op n dag
  • Beoordeeld door Rub op 18-03-2020
  • Rapportcijfer: 3

Slecht. Medewerkers kunnen alleen zeer algemene vragen beantwoorden. Je kan ook nooit worden doorverbonden met bijv. Financiële afdeling als het gaat over een betaling en/ of terugbetaling. Wehkamp doet dat veel beter. En ik wacht al 2 jaar tot ze eindelijk de beëindiging van mijn krediet bij BKR doorgeven!!
Vreselijk bedrijf. Raadt het iedereen af
Bel Otto
088 - 465 1555
(Lokaal tarief)