Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
In april beloofd Transavia een voucher te zenden. In juli taal nog teken gehoord. Klantenservice: het cijfer 1 is nog teveel gegeven. Dit terwijl de moedermaatschappij KLM € 3.400.000.000, zegge 3.4 miljard euro van ons belastinggeld heeft gekregen!!!. Opdoeken die hap. Toekomstige reizigers: jullie zijn gewaarschuwd!Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Niet te bereiken - restitutie beloofd maar nog steeds niet ontvangen - geen behoorlijke klanten service mogelijkheid. Krijg wel de reclame mails maar niet als het er toe doetLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
zeer slecht niet goed geholpen. persoon aan de tel is zeer onvriendelijk en Heeft altijd een reden om het probleem weer bij de consument neer te leggen. niet behulpzaam.Lees alle beoordeling van Otto Klantenservice (5)
Heel slechtLees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
We zitten met smart op ons geld te wachten van onze annulering.
Maar nog steeds niks
Dan probeer je te bellen
Helaas geen doorkomen aan.zon slechte zaak dit
Nooit te bereiken als een reis geanulleerd word. App is zeer onduidelijkLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
SleasyjetLees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
dit heb ik nog nooit meegemaakt, ordernummer xxx retourneer xxxLees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
ik kreeg geen mails meer binnen van coolblue, van alle anderen wel op 29-6 gebeld en inderdaad coolblue had een storing
mijn bovenstaande retour ook geen mails ontvangen, op dinsdag bel ik wachttijd 15 min
om vervolgens te horen ik ga dit even voor u uitzoeken. wachttijd 45 min vervolgens werd de lijn verbroken, er werd niet terug gebeld, dit fatsoen was niet aanwezig, graag uw antwoord hierop
Zojuist contact gehad met een medewerker klantenservice. Heel ondeskundig. Vanaf januari 2020 verhuisd naar Breda. Jaren een abonnement op de PZC gehad. Omdat we gingen verhuizen naar Breda gevraagd of het PZC abonnement omgezet kon worden in een DE STEM abonnement. Dit was mogelijk, jammer dat het niet kan van DE STEM naar PZC wel een nieuw abonnement. Oké ons abonnement eindigd nu per 5 augustus 2020.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Bijzonder slechte service. Allemaal expres zo in elkaar gezet om zo weinig mogelijk te moeten terugbetalen. SchandeLees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Ze wijzigen schofterig je geboekte vluchtenLees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)
Vervolgens zijn ze compleet (!) onbereikbaar: geen callcenter tijdens in Juli vanwege Covid-19 en email contact duurt 2.5 week voordat ik eerste reactie heb ontvangen
WAARDELOOSLees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Slecht, probeer al 2 dagen iemand aan de lijn te krijgen. Ben geen abonnee maar krijg wel de krant. Verwittig uw bezorger s.v.p.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Levering niet compleet en Klantenservice niet te bereikenLees alle beoordeling van Leen Bakker Klantenservice (14)
Over mijn vlucht van 11 juli a.s. hoor ik maar niks, krijg ook geen antwoord via whatsapp. Over mijn vlucht van 23 augustus heb ik NU al een mail met 2 keuzes, of ik ga akkoord met de gewijzigde tijd ( een kwartier eerder ???) Of ik boek de vlucht om ( voor 31 maart en naar dezelfde bestemming ). Dat is erg slim van transavia want als ik nu akkoord ga met de gewijzigde tijd kan ik dus niks meer. Normaal kan ik tot 72 uur tevoren omboeken en kan dus rustig afwachten wat er gebeurd de komende tijd in het buitenland. Dit ga ik dus ook doen, geen reactie op de vroege mail, maar ik wacht het rustig af ! Slimme zet Transavia, want ik kan jullie ook op geen enkele manier bereiken hierover, niet via whatssapp en niet via de telefoon !Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Ten 1e kun je niet mailen naar de klantenservice. Fout vind ik dat. Ik ben al tientallen jaren klant bij AH. Meest tot redelijke tevredenheid. Jullie prijzen zijn onlangs behoorlijk omhoog gegaan in tegenstelling tot andere winkelketens. Daarnaast heeft AH in het openbaar partij getrokken voor BLM. Natuurlijk snap ik dat ook AH tegen discriminatie en uitsluiting is; net zoals ik dat ben. Doe het echter niet op deze manier. AH geeft naar mijn mening hiermee een stel vooringenomen, blanke/witte mensen hatende en jankende meelopers gelijk. Dit is gewoon niet de juiste manier, Albert Heijn. Eén partij in deze heibel krijgt hier het woord. De rest van Nederland wordt als discriminerend weggezet. Ook door AH, naar mijn gevoel. Jullie waren er als de kippen bij om maar duidelijk te maken dat je je advertentieruimte even niet in zou zetten bij een bepaald t.v.-programma, waarin (oei!: doodzonde!) een foute grap werd gemaakt. Ja, daar gaan we naar een nieuwe tijd waarin niets meer kan. De overgrote meerderheid discrimineert niet of probeert dat al niet te doen. Ook mensen van kleur komen steeds meer naar voren om dat te beamen. Tuurlijk moeten we blijven werken aan wat beter kan. Maar dat is niet alleen maar de beschuldigende vinger uitsteken. Dus AH adieu.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
de krant van zaterdag 27/6 werd na melding via internet dat deze niet was bezorgd alsnog NIET bezorgt. Ik wil nu nalevering van deze editie.Lees alle beoordeling van Het Parool Klantenservice (16)
Uw service heb ik ervaren als beneden elk niveau!!
Dramatisch robot chat kontaktLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Slechter dan slecht. Geen communicatie mogelijk. Hebben het geld van de airline ontvangen en moeten dit overmaken naar mij, Dat is bevestigd in een email van 29 april 2020. Inmiddels 28 juni niets gezien gehoord of gekregen. Pure diefstal en oplichterij.Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Wacht al 4 weken op een reactie , nog steeds niets gehoord.Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)
Belachelijk......
We dienen onze vlucht om te boeken. We hebben EMD vouchers ontvangen maar kunnen deze niet invoeren. Wat denk je dan? KLM bellen, lijkt me logisch toch. Bij de telefonische wordt je eruit gegooid na de melding de wachttijd is langer dan 30 minuten. Geprobeerd midden in de nacht, zelfde liedje. What's app? Geen reactie. Messenger,. geen reactie...Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Zal de paus maar bellen, maak ik waarschijnlijk meer kans iemand aan de lijn te krijgen.
Normaal contact is onmogelijk krijg steeds geautomatiseerde antwoorden waar ik niks aan heb.Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
Mijn Eneco app werkt niet maar Eneco wijst naar Stedin Visa versa.
Niemand die het serieus neemt ik overweeg sterk om bij Eneco weg te gaan.
Hoera krant net gekregen.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Bedankt,!
Krant vandaag 27 juni zaterdag niet gebracht.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Het is redelijk dat ik wat ik niet ontvang niet in rekening wordt gebracht.
Maar het blijft ik het geen krant.
Op dit moment last van mijn ogen niet te lezen via internet wat op ouderen leeftijd altijd lastig is.
Nu hele weekend geen krant vroeger werd de krant altijd nog na gebracht.
Dus jammer aan deze service heb ik niet veel ik heb geen krant helaas.
Ik heb gisteren 2 mails gehad van vluchtinfo met de mededeling dat mijn vlucht naar Bonaire die ik in januari had geboekt is gecanceld. Ik heb dus een voucher aangevraagd waarvoor ik een ID heb ontvangen. Ik kreeg pas veel later te horen dat mijn vlucht was omgeboekt en er toch werd gevlogen op die dag. Mijn boekingscode is intussen niet meer geldig om in te loggen en ik kan op geen enkele manier de klantenservice bereiken> Heb vandaag op mijn verjaardag langer dan 40 min in de wachtstand gehangen om te kijken of iem me zou kunnen helpen deze situatie weer recht te trekken. Helaas is KLM's klantenservice onbemand/onbezield en kunnen bots menselijke taken bij lange na niet overnemenLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Stip is een waardeloos bedrijf die fouten maakt en nu inmiddels tot 4x toe iets toezegt terug te betalen aan mij, en het nog steeds niet heeft geregeld.Lees alle beoordeling van Stip Reizen Klantenservice (3)
Door een fout van hun organisatie zit ik nu al meer dan 5 maanden op mijn geld te wachten.
Een normaal bedrijf komt iets na wat ze belooft.
Maar 4x iets beloven en het dan niet nakomen maakt mij werkelijk waar zeer boos.
vanmorgen 8 uur geen enkel koffiecupje in het schapLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Op mijn vraag erna kreeg ik als antwoord dat het om half 4 werd aangevuld.
Bij de kassa nog eens gevraagd en daar hoorde ik dat het er gewoon niet was.
Klantenservice gebeld: antwoord van een juffrouw die het duidelijk geen pest interesseerde : "komt door de Corona." Voor de Corona kreeg ik als antwoord "ja de computer"
wat een waanzin. ik grijp heel vaak de gewoonste dingen mis bij AH. ga ik vervolgens naar de Jan Linders omdat ik toch mijn boodschappen in huis wil hebben zijn die "gewone"dingen er wel.
voor mij heeft AH afgedaan
Bedrijven houden helemaal niet van contact en al helemaal niet van e-mail en ik weiger mij over te geven aan WhatsApp, Facebook, Instagram, Twitter of Chatten. De klantenservice krijgt een cijfer 1 vanwege het niet kunnen mailen. Verder krijgt Albert Heijn (AH) van mij een 1 vanwege het verkopen voor € 3,99 van oneetbare aardbeien, gisteren gekocht bij AH op de Karpeldreef in Amsterdam. Aardbeien met slagroom gegeten, het enige dat smaakvol was, was de slagroom. Komkommer met slagroom had waarschijnlijk hetzelfde gesmaakt. Ik weet niet of AH doet aan kwaliteitsbewaking, maar áls ze daarvoor al iemand in dienst heeft, was deze persoon wellicht bevangen door de warmte.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
ben meer dan 3 uur bezig geweest om contact te zoeken en krijg dan te horen dat men gesloten is terwijl er op de site wordt aangegeven dat men van 8,00 tot 22.00 open is????Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Helaas gaat de cijferbalk niet naar de min want dan zou jullie daar hoog in scoren
Na maanden mailen en verschillende malen doorgeven via mail van alle gegevens, is het geld van de reservatie nog steeds niet terug betaald.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Telefonisch contact is onmogelijk. Telefoonnummers op de website zijn niet toegekend.
Wij balen omdat we weer geen krant hebben ontvangen. Het bandje dat we horen als we dit melden vertelt ons dat de krant in mindering op ons abonnement wordt gebracht. Zal best. Wij willen een papieren krant, we pakken ieder een stuk en zitten heerlijk in het zonnetje onze krant te lezen. Dat ritueel wordt wederom verstoord. Buiten hebben we geen digitaal bereik en een tablet delen lukt niet. Als ik de klantenservice wil bellen kost dat 90 ct per minuut. Veel te duur. Ik wil bij niet ontvangen van een krant de optie een bon te downloaden waarmee ik de krant kan halen bij een Primera oid.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)