Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Wim Deckers op 2-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

In april beloofd Transavia een voucher te zenden. In juli taal nog teken gehoord. Klantenservice: het cijfer 1 is nog teveel gegeven. Dit terwijl de moedermaatschappij KLM € 3.400.000.000, zegge 3.4 miljard euro van ons belastinggeld heeft gekregen!!!. Opdoeken die hap. Toekomstige reizigers: jullie zijn gewaarschuwd!
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door van Teeffelen op 2-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Niet te bereiken - restitutie beloofd maar nog steeds niet ontvangen - geen behoorlijke klanten service mogelijkheid. Krijg wel de reclame mails maar niet als het er toe doet
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Otto Klantenservice

  • Beoordeeld door Gul op 1-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Otto Klantenservice is: 1.4)

zeer slecht niet goed geholpen. persoon aan de tel is zeer onvriendelijk en Heeft altijd een reden om het probleem weer bij de consument neer te leggen. niet behulpzaam.
Lees alle beoordeling van Otto Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Hendriks op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Heel slecht
We zitten met smart op ons geld te wachten van onze annulering.
Maar nog steeds niks
Dan probeer je te bellen
Helaas geen doorkomen aan.zon slechte zaak dit
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Cindy Bunschoten op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Nooit te bereiken als een reis geanulleerd word. App is zeer onduidelijk
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door René op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Sleasyjet
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door schildwacht op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

dit heb ik nog nooit meegemaakt, ordernummer xxx retourneer xxx
ik kreeg geen mails meer binnen van coolblue, van alle anderen wel op 29-6 gebeld en inderdaad coolblue had een storing
mijn bovenstaande retour ook geen mails ontvangen, op dinsdag bel ik wachttijd 15 min
om vervolgens te horen ik ga dit even voor u uitzoeken. wachttijd 45 min vervolgens werd de lijn verbroken, er werd niet terug gebeld, dit fatsoen was niet aanwezig, graag uw antwoord hierop
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Leo Huser op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Zojuist contact gehad met een medewerker klantenservice. Heel ondeskundig. Vanaf januari 2020 verhuisd naar Breda. Jaren een abonnement op de PZC gehad. Omdat we gingen verhuizen naar Breda gevraagd of het PZC abonnement omgezet kon worden in een DE STEM abonnement. Dit was mogelijk, jammer dat het niet kan van DE STEM naar PZC wel een nieuw abonnement. Oké ons abonnement eindigd nu per 5 augustus 2020.
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Kool op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Bijzonder slechte service. Allemaal expres zo in elkaar gezet om zo weinig mogelijk te moeten terugbetalen. Schande
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door Reinoud op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BudgetAir Klantenservice is: 1.1)

Ze wijzigen schofterig je geboekte vluchten
Vervolgens zijn ze compleet (!) onbereikbaar: geen callcenter tijdens in Juli vanwege Covid-19 en email contact duurt 2.5 week voordat ik eerste reactie heb ontvangen
Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door isa op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

WAARDELOOS
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Frederiks op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Slecht, probeer al 2 dagen iemand aan de lijn te krijgen. Ben geen abonnee maar krijg wel de krant. Verwittig uw bezorger s.v.p.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Leen Bakker Klantenservice

  • Beoordeeld door Kranenburg op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leen Bakker Klantenservice is: 1.6)

Levering niet compleet en Klantenservice niet te bereiken
Lees alle beoordeling van Leen Bakker Klantenservice (14)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Diana Horsten op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Over mijn vlucht van 11 juli a.s. hoor ik maar niks, krijg ook geen antwoord via whatsapp. Over mijn vlucht van 23 augustus heb ik NU al een mail met 2 keuzes, of ik ga akkoord met de gewijzigde tijd ( een kwartier eerder ???) Of ik boek de vlucht om ( voor 31 maart en naar dezelfde bestemming ). Dat is erg slim van transavia want als ik nu akkoord ga met de gewijzigde tijd kan ik dus niks meer. Normaal kan ik tot 72 uur tevoren omboeken en kan dus rustig afwachten wat er gebeurd de komende tijd in het buitenland. Dit ga ik dus ook doen, geen reactie op de vroege mail, maar ik wacht het rustig af ! Slimme zet Transavia, want ik kan jullie ook op geen enkele manier bereiken hierover, niet via whatssapp en niet via de telefoon !
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door W. Hayje op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Ten 1e kun je niet mailen naar de klantenservice. Fout vind ik dat. Ik ben al tientallen jaren klant bij AH. Meest tot redelijke tevredenheid. Jullie prijzen zijn onlangs behoorlijk omhoog gegaan in tegenstelling tot andere winkelketens. Daarnaast heeft AH in het openbaar partij getrokken voor BLM. Natuurlijk snap ik dat ook AH tegen discriminatie en uitsluiting is; net zoals ik dat ben. Doe het echter niet op deze manier. AH geeft naar mijn mening hiermee een stel vooringenomen, blanke/witte mensen hatende en jankende meelopers gelijk. Dit is gewoon niet de juiste manier, Albert Heijn. Eén partij in deze heibel krijgt hier het woord. De rest van Nederland wordt als discriminerend weggezet. Ook door AH, naar mijn gevoel. Jullie waren er als de kippen bij om maar duidelijk te maken dat je je advertentieruimte even niet in zou zetten bij een bepaald t.v.-programma, waarin (oei!: doodzonde!) een foute grap werd gemaakt. Ja, daar gaan we naar een nieuwe tijd waarin niets meer kan. De overgrote meerderheid discrimineert niet of probeert dat al niet te doen. Ook mensen van kleur komen steeds meer naar voren om dat te beamen. Tuurlijk moeten we blijven werken aan wat beter kan. Maar dat is niet alleen maar de beschuldigende vinger uitsteken. Dus AH adieu.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Het Parool Klantenservice

  • Beoordeeld door C.Slegt op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Het Parool Klantenservice is: 1.6)

de krant van zaterdag 27/6 werd na melding via internet dat deze niet was bezorgd alsnog NIET bezorgt. Ik wil nu nalevering van deze editie.
Uw service heb ik ervaren als beneden elk niveau!!
Lees alle beoordeling van Het Parool Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Bob op 28-06-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Dramatisch robot chat kontakt
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door peter van der knaap op 28-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Slechter dan slecht. Geen communicatie mogelijk. Hebben het geld van de airline ontvangen en moeten dit overmaken naar mij, Dat is bevestigd in een email van 29 april 2020. Inmiddels 28 juni niets gezien gehoord of gekregen. Pure diefstal en oplichterij.
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: De VakantieDiscounter Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 27-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De VakantieDiscounter Klantenservice is: 1.2)

Wacht al 4 weken op een reactie , nog steeds niets gehoord.
Belachelijk......
Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk Berghs op 27-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

We dienen onze vlucht om te boeken. We hebben EMD vouchers ontvangen maar kunnen deze niet invoeren. Wat denk je dan? KLM bellen, lijkt me logisch toch. Bij de telefonische wordt je eruit gegooid na de melding de wachttijd is langer dan 30 minuten. Geprobeerd midden in de nacht, zelfde liedje. What's app? Geen reactie. Messenger,. geen reactie...
Zal de paus maar bellen, maak ik waarschijnlijk meer kans iemand aan de lijn te krijgen.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door B. Vermeulen op 27-06-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Normaal contact is onmogelijk krijg steeds geautomatiseerde antwoorden waar ik niks aan heb.
Mijn Eneco app werkt niet maar Eneco wijst naar Stedin Visa versa.
Niemand die het serieus neemt ik overweeg sterk om bij Eneco weg te gaan.
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door S?M.vanReenen op 27-06-2020
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Hoera krant net gekregen.
Bedankt,!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door S.m van Reenen op 27-06-2020
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Krant vandaag 27 juni zaterdag niet gebracht.
Het is redelijk dat ik wat ik niet ontvang niet in rekening wordt gebracht.
Maar het blijft ik het geen krant.
Op dit moment last van mijn ogen niet te lezen via internet wat op ouderen leeftijd altijd lastig is.
Nu hele weekend geen krant vroeger werd de krant altijd nog na gebracht.
Dus jammer aan deze service heb ik niet veel ik heb geen krant helaas.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Maria op 26-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Ik heb gisteren 2 mails gehad van vluchtinfo met de mededeling dat mijn vlucht naar Bonaire die ik in januari had geboekt is gecanceld. Ik heb dus een voucher aangevraagd waarvoor ik een ID heb ontvangen. Ik kreeg pas veel later te horen dat mijn vlucht was omgeboekt en er toch werd gevlogen op die dag. Mijn boekingscode is intussen niet meer geldig om in te loggen en ik kan op geen enkele manier de klantenservice bereiken> Heb vandaag op mijn verjaardag langer dan 40 min in de wachtstand gehangen om te kijken of iem me zou kunnen helpen deze situatie weer recht te trekken. Helaas is KLM's klantenservice onbemand/onbezield en kunnen bots menselijke taken bij lange na niet overnemen
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Stip Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door John Kaptein op 26-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Stip Reizen Klantenservice is: 1)

Stip is een waardeloos bedrijf die fouten maakt en nu inmiddels tot 4x toe iets toezegt terug te betalen aan mij, en het nog steeds niet heeft geregeld.
Door een fout van hun organisatie zit ik nu al meer dan 5 maanden op mijn geld te wachten.
Een normaal bedrijf komt iets na wat ze belooft.
Maar 4x iets beloven en het dan niet nakomen maakt mij werkelijk waar zeer boos.
Lees alle beoordeling van Stip Reizen Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr.T Jacobs op 26-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

vanmorgen 8 uur geen enkel koffiecupje in het schap
Op mijn vraag erna kreeg ik als antwoord dat het om half 4 werd aangevuld.
Bij de kassa nog eens gevraagd en daar hoorde ik dat het er gewoon niet was.
Klantenservice gebeld: antwoord van een juffrouw die het duidelijk geen pest interesseerde : "komt door de Corona." Voor de Corona kreeg ik als antwoord "ja de computer"
wat een waanzin. ik grijp heel vaak de gewoonste dingen mis bij AH. ga ik vervolgens naar de Jan Linders omdat ik toch mijn boodschappen in huis wil hebben zijn die "gewone"dingen er wel.
voor mij heeft AH afgedaan
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door A.R. Swart ♂ op 26-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Bedrijven houden helemaal niet van contact en al helemaal niet van e-mail en ik weiger mij over te geven aan WhatsApp, Facebook, Instagram, Twitter of Chatten. De klantenservice krijgt een cijfer 1 vanwege het niet kunnen mailen. Verder krijgt Albert Heijn (AH) van mij een 1 vanwege het verkopen voor € 3,99 van oneetbare aardbeien, gisteren gekocht bij AH op de Karpeldreef in Amsterdam. Aardbeien met slagroom gegeten, het enige dat smaakvol was, was de slagroom. Komkommer met slagroom had waarschijnlijk hetzelfde gesmaakt. Ik weet niet of AH doet aan kwaliteitsbewaking, maar áls ze daarvoor al iemand in dienst heeft, was deze persoon wellicht bevangen door de warmte.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Ben Bothof op 25-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

ben meer dan 3 uur bezig geweest om contact te zoeken en krijg dan te horen dat men gesloten is terwijl er op de site wordt aangegeven dat men van 8,00 tot 22.00 open is????
Helaas gaat de cijferbalk niet naar de min want dan zou jullie daar hoog in scoren
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Francis Loos op 25-06-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Na maanden mailen en verschillende malen doorgeven via mail van alle gegevens, is het geld van de reservatie nog steeds niet terug betaald.
Telefonisch contact is onmogelijk. Telefoonnummers op de website zijn niet toegekend.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Marja Vroom op 25-06-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Wij balen omdat we weer geen krant hebben ontvangen. Het bandje dat we horen als we dit melden vertelt ons dat de krant in mindering op ons abonnement wordt gebracht. Zal best. Wij willen een papieren krant, we pakken ieder een stuk en zitten heerlijk in het zonnetje onze krant te lezen. Dat ritueel wordt wederom verstoord. Buiten hebben we geen digitaal bereik en een tablet delen lukt niet. Als ik de klantenservice wil bellen kost dat 90 ct per minuut. Veel te duur. Ik wil bij niet ontvangen van een krant de optie een bon te downloaden waarmee ik de krant kan halen bij een Primera oid.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)