Bellen met DHL Express

Waarom bellen met DHL Express Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over tarieven en/of transittijden.
  • Je hebt een vraag over een koerier- of een express-zending.
  • Je hebt een vraag over een douane zending. Je hebt een vraag over zendingen van of naar een specifiek land.
Bel DHL Express 088 - 0552 000 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 09:00 - 14:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer DHL Express: 088 - 0552 000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met DHL Express via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van DHL Express via een contactformulier. Je krijgt binnen 1 werkdag een reactie van DHL Express.

Ga naar het contactformulier op de website van DHL Express Ga naar het contactformulier op de website van DHL Express

Chat online met DHL Express.

Van maandag tot en met vrijdag kun je tussen 08:00 en 18:00 chatten met DHL Express.

Start een chat met DHL Express

Neem contact op met DHL Express via Facebook.

Neem op werkdagen (maandag t/m vrijdag) contact op met de klantenservice van DHL Express via Facebook. Reactietijden zijn onbekend.

Neem contact op met DHL Express via Twitter.

Neem op werkdagen contact op met DHL Express via Twitter. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met DHL Express via Twitter.

WTCR2018 Tombola: Voorspel de uitslag van Tom en maak kans op 2 VIP kaarten

Rapportcijfer DHL Express Klantenservice: 1
1

Rapportcijfer is gebaseerd op 4 stem(men).

Beoordeel DHL Express Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan DHL Express Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor DHL Express Klantenservice

  • Beoordeeld door b van de logt op 3-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

wij wonen in een appartementen gebouw en de bezorger belt buiten op het parkeerplaats
om te zeggen ik ben er kom maar . ik kon niet naar beneden en mijn vrouw was niet thuis
waarom word er niet aan de deur afgegeven
  • Beoordeeld door Vinod op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je kan nergens op de site een e-mailadres vinden om apart een klacht te sturen. Alleen via hun site via contactformulier. Heb net een chatsessie gestart, maar opeens verbindingsproblemen op hun site, kan niet responden. Zeer kwalijk!
  • Beoordeeld door Alperen op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos altijd hetzelfde gezeik status staat er bezorgd maar niks ontvangen
  • Beoordeeld door Marcia op 30-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Medewerker hangt gewoon de telefoon op!!!! Onbeschoft! Je kunt iemand niet van 09.00-18.00 uur gevangene van zijn huis maken voor een pakket. Een richttijd tussen bv. 14.00-16.00 uur of na 15.00 uur of iets dergelijks moet toch niet te veel gevraagd zijn? Medewerker geeft zelf aan ' dan zou ik het sorteercentrum moeten bellen, maar dat kan ik niet voor iedereen doen'. Vervolgens verzoek ik hem dat alsnog te doen omdat ik hier met kinderen zit en er toch een paar boodschappen gedaan moeten worden, en gooit hij de hoorn erop omdat 'hij dat niet gezegd heeft'. Sneu figuur! En behoorlijk Asociaal en begriploos!
Bel DHL Express
088 - 0552 000
(Gebruikelijke belkosten)