Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Na diverse e-mails nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag een bevestiging te krijgen voor onze omboeking naar Normandië met boekingsnummer 2761787142.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ik probeer al 2 weken cheapticket te bereiken via telefoon.. Is er een ander mogelijkheidLees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
Onbereikbaar en komen beloften niet naLees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)
The biggest problem is that it's impossible to contact with somebody if you need any kind of help. They care only for the money.Lees alle beoordeling van Welkom Energie Klantenservice (2)
I feel very sorry for the welkom energie..
slecht/ niet bereikbaar telefonisch. Ook krijg ik geen reactie op mijn mail.Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
-11 juni arnold trimmesjes besteld en betaald bij Karwei Etten-Leur.Lees alle beoordeling van Karwei Klantenservice (10)
-Zou een mail krijgen van betaling en een mail voor datum afhalen.
-Helaas.
-Zaterdag 13 juni contact gehad met klantenservice betalings afschrift opgestuurd, dit zou doorgezet worden naar de financiële afdeling.
-Nu 5 weken later van de dames aan de telefoon zou er een naar PostNL bellen wat niet nodig is, ik zou de bestelling ophalen in de winkel. De ander zou terug bellen, is maar de vraag.
-Volgens haar was het betalings-bewijs wel doorgezet maar nog niet beantwoord.
-Wat een organisatie, lijkt wel het stenentijdperk.
-En covid-19 is geen excuus.
-Nog een tip: als de medewerksters iemand te woord staan zorg dan dat ze niet tijdens het gesprek hun lunch nuttigen!
We kunnen geen contact krijgen met Volkskrant!Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Telefonisch niet bereikbaar en op email klacht komt alleen standaard bericht. Wacht al 4 maanden op mijn geld voor gecancelde vlucht.Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)
Jarenlang bij budgetair geboekt. NOOIT MEER.
Telefoonnummer buiten gebruik. Dat is service!!Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Zwaar onvoldoende! Al vele malen ontvang ik de krant rond half negen/negen uur. Bij melding krijg ik te lezen dat de bezorging wegens omstandigheden later is. Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren. Als ik dan om negen uur de krant bezorgd krijg is die dermate beschadigd dat lezen één grote ergernis is. Puzzels zijn niet of nauwelijks te maken vanwege de frommels. Dit is ook al vaker voor gekomen en al vaker gemeld.Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Heb ik vervolgens het 08-nummer gebeld (90 ct per minuut). Toets ik nummer 5 in en krijg ik doodleuk te horen dat mijn keuze niet duidelijk is. Ik denk momenteel hatd na over een andere krant, jammer na meer dan zo’n 30 jaar. Ik hoop serieus genomen te worden.
Vlucht geanulleerd dat kon volgens vliegwinkel en de maatschappij tegen 100 % refund. Je hoort niets van ze onbereikbaar en sturen je een standaard mail om je af te schepen. Aan de reackties op de site zijn we niet de enigste die dit overkomt met deze oplichtersbende. Wordt tijd om televesie programma Radar in te schakelen en die erachteraan te sturen.Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Echt onbegrijpelijk dat jullie in het weekend absoluut niet bereikbaar zijn! Mijn telefoon is gehackt en ik kan helemaal niets. Er zou toch een nummer moeten zijn voor noodsituaties.Lees alle beoordeling van Hollandsnieuwe Klantenservice (18)
Heb al 3 keer geprobeerd naar Expedia bellen voor Informatie te krijgen omtrent mijn pakket reis op 1 augustus, ook telkens 1uur aan de lijn gezeten, je krijgt geen contact met ze.Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Doen ze dat nu Expres of zitten er gewoon te weinig mensen die het niet aankunnen?
je voelt gewoon voor de gek gehouden door Expedia!
Worst ever. If the employee tells me a system error happened .then he says I have to pay more to fix the system error .and he refuses to let me talk to a supervisor and hangs up the line .the worst everLees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)
Na gisteren nog slechter drukLees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)
Het is zeer moeilijk om een contact mail te versturen, het formulier blijft vragen om de reCHAPTA, Dit is een waardeloos systeem wat niet echt klantvriendelijk is, maar misschien is dit de bedoeling?Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Met vriendelijke groet,
Patrick Rutten
hopeloos om contact te krijgen, met name een simpel medium als email lukt totaal niet, laat staan je betaalde geld terugkrijgen. WAARDELOOS !!!!!! EN NIET EENS EEN 1 WAARDLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Niet te bereiken klopt niks vanLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
De zaterdagkrant niet ontvangen , erg vervelend , contact gezocht met DG om dit te melden , moet je eerst een keuze menu door , vervolgens krijg je te horen dat je de krant digitaal kan ontvangen en dat de onkosten vergoed worden , dit is me eerder verteld echter nog nooit iets ontvangen of geld terug gekregen .Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Jammer ik wil alleen een krant en zeker op de zaterdag !
Mvg Fam Wensink
Proef abonnement ging over naar een jaar abonnement wat niet de bedoeling was . Helaas waren we te laat met het melden eraf. Nu zit ik er aan vastLees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Let op mensen , als je even een verkeerd vinkje over het hoofd heb gezien zit je er aan vast . Neem nu nooit meer een proefabonnement .
Wilde een bevestiging krijgen dat ik een abonnement was aangegaan , wacht er nog steeds op . Ook op de bevestiging dat het abonnement automatisch stopt na het jaar
Ze lulle maar wat daarLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Zeer slecht bereikbaar, altijd in gesprek, geen duidelijke informatie, wordt geen antwoord gegeven via mail,Lees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)
2 dagen geleden een nieuwe tenaamstellingscode aangevraagd, via de mail na 1 dag een bericht met niet kloppende codes, opnieuw opgestuurd tot nu to niks gehoord
OnbereikbaarLees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Al anderhalve week aan het proberen mijn vlucht te annuleren. Dit kan niet via de website en app, alleen omboeken, maar ik weet niet of ik volgend jaar op vakantie ga en waarheen.onmogelijk telefonisch contact te krijgen en mail wordt niet beantwoordLees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
Ik ben een zeer tevreden client en koop ook regelmatig.Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)
Ik heb een tip om de betalingen voor de klant veel makkelijker te maken en voor jullie om het openstaande saldo sneller te incasseren.
Mailen kan niet, tenminste ik zie nergens een email adres en als ik ergens de pest aan heb dan zijn het bedrijven waar je wel kan bestellen maar slecht contact mee kan krijgen, dus dat is jammer..
Van het kastje naar de muur, engels talige medewerkers die niet te verstaan zijn en nederlands sprekende medewerker kan je alleen maar spreken via referentienr en pin en deze doet het bij mij niet. Wacht op mijn geld wat ik retour hoor te krijgen (blijkt al te zijn terug gestort door transavia op 26 juni). Voorlopig geen gled en vele minuten armer aan bellen met transavia en booking.com. Armzalig wat je allemaal moet doen als klant om je geld(buiten je eigen schuld) terug te krijgen.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Easyjet is gewoon niet te bereiken! Geen chatfunctie en bij bellen wordt je er keer op keer uitgegooid na 50 minuten in de wacht te hebben gestaan.Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
Onacceptabel!
Het contact via het contactformulier en een reactie vanuit: n0-reply@telegraaf.nl. ( een onbereikbare afzender in de zin van "val ons niet langer lastig") Iets wat ik gister uitgelegd heb is of niet bekend bij weer een andere medewerker dan wel wordt er geen aandacht aan besteed. Er wordt in ieder geval geen enkele rekening mee gehouden.Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Ik heb als 81 jarige reeds diverse keren uitgelegd er geen enkele behoefte aan te hebben om uw krant digitaal te gaan lezen. Als gevolg hiervan zijn mijn kosten de koop van een los exemplaar bij de boekhandel dus 2 maal de abonnementsprijs (€ 3,10 i.pl.v. ca €. 1,45) U bent van mening dat 50% vergoeding wel op zijn plaats is Valentina, Lisa en god wie nog vinden dit heel normaal. Ik niet. Als ik iemand schade berokken dan zal iedere rechter mij veroordelen tot het betalen van 100% van de schade. Schijnbaar leeft men bij de Telegraaf in een andere wereld.
Wil aangifte doen van gestolen handelaarskentekens maar krijg sowieso niet eens contakt. Waardeloze instelling die RDWLees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)
SlechtLees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)