Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door der Kinderen op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Na diverse e-mails nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag een bevestiging te krijgen voor onze omboeking naar Normandië met boekingsnummer 2761787142.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Oostwoud op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Ik probeer al 2 weken cheapticket te bereiken via telefoon.. Is er een ander mogelijkheid
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)

Beoordeling voor: De VakantieDiscounter Klantenservice

  • Beoordeeld door Huub op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De VakantieDiscounter Klantenservice is: 1.2)

Onbereikbaar en komen beloften niet na
Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Welkom Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door G op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Welkom Energie Klantenservice is: 1)

The biggest problem is that it's impossible to contact with somebody if you need any kind of help. They care only for the money.
I feel very sorry for the welkom energie..
Lees alle beoordeling van Welkom Energie Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Sunil op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

slecht/ niet bereikbaar telefonisch. Ook krijg ik geen reactie op mijn mail.
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)

Beoordeling voor: Karwei Klantenservice

  • Beoordeeld door J.K. op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Karwei Klantenservice is: 1.8)

-11 juni arnold trimmesjes besteld en betaald bij Karwei Etten-Leur.
-Zou een mail krijgen van betaling en een mail voor datum afhalen.
-Helaas.
-Zaterdag 13 juni contact gehad met klantenservice betalings afschrift opgestuurd, dit zou doorgezet worden naar de financiële afdeling.
-Nu 5 weken later van de dames aan de telefoon zou er een naar PostNL bellen wat niet nodig is, ik zou de bestelling ophalen in de winkel. De ander zou terug bellen, is maar de vraag.
-Volgens haar was het betalings-bewijs wel doorgezet maar nog niet beantwoord.
-Wat een organisatie, lijkt wel het stenentijdperk.
-En covid-19 is geen excuus.
-Nog een tip: als de medewerksters iemand te woord staan zorg dan dat ze niet tijdens het gesprek hun lunch nuttigen!
Lees alle beoordeling van Karwei Klantenservice (10)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Verhamme op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

We kunnen geen contact krijgen met Volkskrant!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door Jose op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BudgetAir Klantenservice is: 1.1)

Telefonisch niet bereikbaar en op email klacht komt alleen standaard bericht. Wacht al 4 maanden op mijn geld voor gecancelde vlucht.
Jarenlang bij budgetair geboekt. NOOIT MEER.
Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door RS op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Telefoonnummer buiten gebruik. Dat is service!!
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Diel Feijen op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Zwaar onvoldoende! Al vele malen ontvang ik de krant rond half negen/negen uur. Bij melding krijg ik te lezen dat de bezorging wegens omstandigheden later is. Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren. Als ik dan om negen uur de krant bezorgd krijg is die dermate beschadigd dat lezen één grote ergernis is. Puzzels zijn niet of nauwelijks te maken vanwege de frommels. Dit is ook al vaker voor gekomen en al vaker gemeld.
Heb ik vervolgens het 08-nummer gebeld (90 ct per minuut). Toets ik nummer 5 in en krijg ik doodleuk te horen dat mijn keuze niet duidelijk is. Ik denk momenteel hatd na over een andere krant, jammer na meer dan zo’n 30 jaar. Ik hoop serieus genomen te worden.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Karel op 19-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Vlucht geanulleerd dat kon volgens vliegwinkel en de maatschappij tegen 100 % refund. Je hoort niets van ze onbereikbaar en sturen je een standaard mail om je af te schepen. Aan de reackties op de site zijn we niet de enigste die dit overkomt met deze oplichtersbende. Wordt tijd om televesie programma Radar in te schakelen en die erachteraan te sturen.
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: Hollandsnieuwe Klantenservice

  • Beoordeeld door Immie op 19-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hollandsnieuwe Klantenservice is: 1.8)

Echt onbegrijpelijk dat jullie in het weekend absoluut niet bereikbaar zijn! Mijn telefoon is gehackt en ik kan helemaal niets. Er zou toch een nummer moeten zijn voor noodsituaties.
Lees alle beoordeling van Hollandsnieuwe Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Laurentius Kerren op 19-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Heb al 3 keer geprobeerd naar Expedia bellen voor Informatie te krijgen omtrent mijn pakket reis op 1 augustus, ook telkens 1uur aan de lijn gezeten, je krijgt geen contact met ze.
Doen ze dat nu Expres of zitten er gewoon te weinig mensen die het niet aankunnen?
je voelt gewoon voor de gek gehouden door Expedia!
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: LycaMobile klantenservice

  • Beoordeeld door Muayyad op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor LycaMobile klantenservice is: 2.1)

Worst ever. If the employee tells me a system error happened .then he says I have to pay more to fix the system error .and he refuses to let me talk to a supervisor and hangs up the line .the worst ever
Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)

Beoordeling voor: Beter Bed Klantenservice

  • Beoordeeld door Jo op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Beter Bed Klantenservice is: 1.3)

Na gisteren nog slechter druk
Lees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Patrick Rutten op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Het is zeer moeilijk om een contact mail te versturen, het formulier blijft vragen om de reCHAPTA, Dit is een waardeloos systeem wat niet echt klantvriendelijk is, maar misschien is dit de bedoeling?

Met vriendelijke groet,
Patrick Rutten
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Holla op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

hopeloos om contact te krijgen, met name een simpel medium als email lukt totaal niet, laat staan je betaalde geld terugkrijgen. WAARDELOOS !!!!!! EN NIET EENS EEN 1 WAARD
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hugo Snaaijer op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Niet te bereiken klopt niks van
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door M.Ebbers op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

De zaterdagkrant niet ontvangen , erg vervelend , contact gezocht met DG om dit te melden , moet je eerst een keuze menu door , vervolgens krijg je te horen dat je de krant digitaal kan ontvangen en dat de onkosten vergoed worden , dit is me eerder verteld echter nog nooit iets ontvangen of geld terug gekregen .
Jammer ik wil alleen een krant en zeker op de zaterdag !
Mvg Fam Wensink
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Deusing op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Proef abonnement ging over naar een jaar abonnement wat niet de bedoeling was . Helaas waren we te laat met het melden eraf. Nu zit ik er aan vast
Let op mensen , als je even een verkeerd vinkje over het hoofd heb gezien zit je er aan vast . Neem nu nooit meer een proefabonnement .
Wilde een bevestiging krijgen dat ik een abonnement was aangegaan , wacht er nog steeds op . Ook op de bevestiging dat het abonnement automatisch stopt na het jaar
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door f martens op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Ze lulle maar wat daar
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: RDW Klantenservice

  • Beoordeeld door Eduard op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor RDW Klantenservice is: 1.3)

Zeer slecht bereikbaar, altijd in gesprek, geen duidelijke informatie, wordt geen antwoord gegeven via mail,
2 dagen geleden een nieuwe tenaamstellingscode aangevraagd, via de mail na 1 dag een bericht met niet kloppende codes, opnieuw opgestuurd tot nu to niks gehoord
Lees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Onbereikbaar
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Jacqueline mesman op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Al anderhalve week aan het proberen mijn vlucht te annuleren. Dit kan niet via de website en app, alleen omboeken, maar ik weet niet of ik volgend jaar op vakantie ga en waarheen.onmogelijk telefonisch contact te krijgen en mail wordt niet beantwoord
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door D. de Longte op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

Ik ben een zeer tevreden client en koop ook regelmatig.
Ik heb een tip om de betalingen voor de klant veel makkelijker te maken en voor jullie om het openstaande saldo sneller te incasseren.
Mailen kan niet, tenminste ik zie nergens een email adres en als ik ergens de pest aan heb dan zijn het bedrijven waar je wel kan bestellen maar slecht contact mee kan krijgen, dus dat is jammer..
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door lee prest op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Van het kastje naar de muur, engels talige medewerkers die niet te verstaan zijn en nederlands sprekende medewerker kan je alleen maar spreken via referentienr en pin en deze doet het bij mij niet. Wacht op mijn geld wat ik retour hoor te krijgen (blijkt al te zijn terug gestort door transavia op 26 juni). Voorlopig geen gled en vele minuten armer aan bellen met transavia en booking.com. Armzalig wat je allemaal moet doen als klant om je geld(buiten je eigen schuld) terug te krijgen.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Easyjet is gewoon niet te bereiken! Geen chatfunctie en bij bellen wordt je er keer op keer uitgegooid na 50 minuten in de wacht te hebben gestaan.
Onacceptabel!
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Bartz op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Het contact via het contactformulier en een reactie vanuit: n0-reply@telegraaf.nl. ( een onbereikbare afzender in de zin van "val ons niet langer lastig") Iets wat ik gister uitgelegd heb is of niet bekend bij weer een andere medewerker dan wel wordt er geen aandacht aan besteed. Er wordt in ieder geval geen enkele rekening mee gehouden.
Ik heb als 81 jarige reeds diverse keren uitgelegd er geen enkele behoefte aan te hebben om uw krant digitaal te gaan lezen. Als gevolg hiervan zijn mijn kosten de koop van een los exemplaar bij de boekhandel dus 2 maal de abonnementsprijs (€ 3,10 i.pl.v. ca €. 1,45) U bent van mening dat 50% vergoeding wel op zijn plaats is Valentina, Lisa en god wie nog vinden dit heel normaal. Ik niet. Als ik iemand schade berokken dan zal iedere rechter mij veroordelen tot het betalen van 100% van de schade. Schijnbaar leeft men bij de Telegraaf in een andere wereld.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: RDW Klantenservice

  • Beoordeeld door mmj de jong op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor RDW Klantenservice is: 1.3)

Wil aangifte doen van gestolen handelaarskentekens maar krijg sowieso niet eens contakt. Waardeloze instelling die RDW
Lees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Beter Bed Klantenservice

  • Beoordeeld door Jo op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Beter Bed Klantenservice is: 1.3)

Slecht
Lees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)