Karwei Klantenservice

Rapportcijfer Karwei klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (10)

Bellen met Karwei

Waarom bellen met Karwei Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Karwei.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt bij Karwei.

Openingstijden telefonische klantenservice Karwei

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Karwei: 088 010 8620

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Karwei? Laat ons je ervaringen met Karwei weten!
Beoordeel Karwei.

KvK gegevens Karwei

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34102844
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017591767
  • Statutaire naam: Intergamma Bouwmarkten Exploitatie B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Karwei?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Karwei? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Karwei via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Karwei via een contactformulier. Binnen 5 werkdagen krijg je een reactie van Karwei.

Ga naar het contactformulier op de website van Karwei

Neem contact op met Karwei via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Karwei via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Karwei kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Karwei via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Karwei.

Lees op de website van Karwei, wat de meestgestelde vragen aan hen zijn. Kies per categorie:

  • Algemeen
  • Bestellen & betalen
  • Bezorgen
  • Retour & terugbetalen
  • Klantenvoordeel & cadeaubonnen
  • Voorwaarden & privacy


Voorbeelden van vragen aan Karwei zijn:

  • Wat is de levertijd?
  • Wat zijn de bezorgkosten?
  • Status bestelling
  • Hoe wordt er bezorgd?
  • Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?
  • Kan ik mijn artikelen retourneren in de bouwmarkt?
  • Wat is de huidige retourtermijn?
  • Hoe retourneer ik mijn Click&Collect aankoop?
  • Hoe (snel) word ik terugbetaald?

 

Voor een algemene vraag aan Karwei, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Karwei

Neem contact op met Karwei via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Karwei via Facebook. Je kunt binnen 2 uur een reactie van Karwei verwachten.

Openingstijden klantenservice Karwei op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 20:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag: van 12:00 tot 17:00 uur.
Klik hier voor contact met Karwei via Facebook.

KARWEI | Aluminium jaloezie ophangen

Karwei (Intergamma) (adres)

Storkstraat 2 Leusden 3833 LB Nederland
Rapportcijfer Karwei Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Beoordeel Karwei Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Karwei Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Karwei Klantenservice

  • Beoordeeld door Mim op 4-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Schandalige service. Niet gordijnen bestellen bij Karwei!
Half oktober besteld en zouden half december op z’n laatst klaar zijn. Nu is de verwachting misschien half MAART!! Reden van bestelling van dikke gordijnen was de hoge gasprijzen en het ziet er nu naar uit dat ik de hele winter zonder gordijnen zit. Reden: gebrek aan stof. Als ze geen voorraad aan gordijnen hebben dan moeten ze de bestelling niet aannemen. Je kunt niet iets verkopen dat je niet hebt. Ik ga naar de Consumentenbond
  • Beoordeeld door Jordi op 28-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze telefonische klantenservice!! Komen afspraken niet na, werken langs elkaar heen en klachten over de service worden niet in behandeling genomen!!
  • Beoordeeld door Martine van der Heijden op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slechte afhandeling van klacht over gordijnen 4 Maart 2022 gekocht in filiaal Best en door hun fout 2 cm te kort gemaakt!
Retour gebracht, en tot op vandaag 2 Juni 2022, nog niet terug ontvangen!
Tig mails en getelefoneerd, en vandaag telefoon gehad dat het vanwege drukte nog wel eens 3 of 4 weken kan duren!!
Super super slechte service en nooit geen gordijnen meer via Karwei ????
  • Beoordeeld door Gerda op 4-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Goederen niet op afgesproken en vastgelegde datum geleverd. Geen telefoon of mail om mij op de hoogte te stellen. Gebeld: voor 1700 uur. Bleek nummer niet in gebruik. Vandaag wel gelukt. Blijkt dat de leverancier geen voorraad meer heeft en MOGELIJK eind volgende week kan leveren! Dan is dus ook mijn vakantie voorbij waarin ik deze tuinspullen wilde gaan leggen. Dit is zeker een klacht waard. Wel goederen laten betalen, de klant de gewenste datum laten aangeven, orderstatus al dagen op In Behandeling maar geen telefoontje of mail dat de zending met minstens anderhalve week wordt vertraagd. Ik ga mede gezien de onderstaande reacties ook even op de lijn bij De Consumentenbond. Lijkt me een structureel probleem. En laat Karwei nu niet weer met Corona als excuus aankomen!!
  • Beoordeeld door Dick S op 25-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Rapport cijfer 1 is al te hoog voor bestellingen en klanten service.
Waardeloze zaak voor online bestellingen, leggen rotzooi voor je klaar, kom het maar halen. Klanten service onbereikbaar.
Koop alleen in deze winkelketen als je het zelf ziet. De reclame folders kun je beter niet in kijken het ligt er toch niet.
Vrgr DickS datum 20210525
  • Beoordeeld door R de rover op 4-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na dik 3 wkn wachten op mijn tuin hout., zou ik eindelijk op 4mei mijn goederen geleverd krijgen, niets dus, wel e mails met, we zijn u niet vergeten, u bestelling wordt klaar gemaakt, binnen 4 dagen levering enz. Op de dag zelf niets meer van iemand vernomen, ondanks diverse e mails, per telefoon na 20 minuten maar opgehangen. Wat een slechte organisatie is dit, laatste bestelling voor mij. Wel 750 euro betaald.. Bestel nr 614031420570
  • Beoordeeld door Yvonne Peters op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Woensdag 23-02-2021 de klantenservice via telefoonnummer 088-0108620 onbereikbaar na 40 minuten maar opgehangen.
  • Beoordeeld door G.ten Hulscher op 3-12-2020
  • Rapportcijfer: 9

L.S.
Hedenmorgen waren wij in uw vestiging in Soest met een vraag over onze aankoop. Uw medewerker Geert-Jan heeft ons erg goed geholpen en het probleem opgelost.
Een compliment waard. Laat hem dat weten!
Met groeten
G. ten Hulscher
  • Beoordeeld door J.K. op 20-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

-11 juni arnold trimmesjes besteld en betaald bij Karwei Etten-Leur.
-Zou een mail krijgen van betaling en een mail voor datum afhalen.
-Helaas.
-Zaterdag 13 juni contact gehad met klantenservice betalings afschrift opgestuurd, dit zou doorgezet worden naar de financiële afdeling.
-Nu 5 weken later van de dames aan de telefoon zou er een naar PostNL bellen wat niet nodig is, ik zou de bestelling ophalen in de winkel. De ander zou terug bellen, is maar de vraag.
-Volgens haar was het betalings-bewijs wel doorgezet maar nog niet beantwoord.
-Wat een organisatie, lijkt wel het stenentijdperk.
-En covid-19 is geen excuus.
-Nog een tip: als de medewerksters iemand te woord staan zorg dan dat ze niet tijdens het gesprek hun lunch nuttigen!
  • Beoordeeld door Frans Lurling op 14-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos,ik heb een hogedrukreiniger gekocht en ook betaalt,maar verders geen bevestiging gehad op mijn email
Bel Karwei
088 010 8620