Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door G. Zwart op 28-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Sinds vorige week meerder malen de krant TE laat (na 07.00 uur) ontvangen.
Ik heb daar 2 keer een online klacht over gedaan en op vrijdagochtend (weer te laat) en daar de bezorger op aangesproken. Ik moest niet zo moeilijk doen.
Gevolg hier van is dat de zaterdag krant (ook weer iets na 8 uur) niet meer in de bus bij de deur maar in de brievenbus bij het trottoir.
Hier kan ik nergens melding van maken bij jullie, niet telefonisch en niet online.
Maandagochtend de bezorger aangesproken (ook weer te laat en NIET in de bus aan de deur). Weer een grote mond.
Ook vanochtend (dinsdag 28 juli dus) weer te laat en niet in de deur.
Ik kan jullie NIET telefonisch spreken (ja een menuutje volgen met de zelfde opties als online. Ik vind dit allemaal verschrikkelijk slecht, vandaar dat ik een 1 als beroordeling geef.
Beter zou een negatief nummer zijn, maar die kans bieden jullie me OOK al niet.
GRaag een reactie!!!!!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Smeets op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Dramatisch, eerder werd je altijd netjes te woord gestaan. Tegenwoordig uren wachten en wordt gewoonweg geen gehoor gegeven !
We hebben nog altijd een voucher staan welke we voor een nieuwe boeking willen gebruiken. Maar zijn bang dat, indien we nu weer moeten gaan annuleren (op de site staat anulleren gratis), dat we weer naar ons geld kunnen fluiten.
De kosten van de vlucht van de vorige boeking hebben we ookm nog steed niet terug, kortom ZEER telleurstellend. Ik vraag me af of deze organisatie niet failliet is/gaat !
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door niels boer op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Eerst gekozen voor voucher , maar totaal geen reaktie , daarom wil ik nu mijn geld terug , ik heb ze lang genoeg de tijd gegeven.

KLM stuurt mij door naar vliegwinkel ze kunnen niks voor mij doen , omdat ik bij vliegwinkel geboekt heb. Nu meerdere emails gestuurd totaal geen reactie .
Vlucht was in Mei
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door Suzanne op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BudgetAir Klantenservice is: 1.1)

Zeer slecht. Telefonisch al maanden niet bereikbaar, op mail wordt niet gereageerd en de informatie die verstrekt wordt, klopt niet. Wacht al maanden op mijn geld van geannuleerde tickets. (Emirates geeft aan dat er nog niet eens een refund is aangevraagd). Heel heel slecht. Nooit meer budgetair!
Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door D.L. van Daele op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

waardeloze customer service.
Na 4 minuten in de wacht. te hebben gestaan wordt de verbinding verbroken.
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Laurentius Kerren op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Is toch jammer KLM was een prachtig bedrijf, dat zich helemaal door die Air France heeft laten inpalmen. Niks meer te zeggen wel de winsten die ze nog maakte naar die Franse Aasgieren moesten overmaken. Nu krijgen ze 3 miljard van onze staat, dat zijn wij de burgers die dat moeten betalen, grote schande dat onze regering niet heeft uitgehouden dat er geen ontslagen mogen vallen. Dit is al fout een, fout twee, dat de belasting betalende burger die KLM op de been houd nu moet bedelen om hun eigen geld terug te krijgen omdat ze niet kunnen reizen vanwege Covid-19. Geef ons het geld terug waar we ook recht op hebben, en niet maanden moeten wachten hierop.
Of is het geld al op de rekening van die Aasgieren in Frankrijk gestort?
Hierbij doe ik dan ook een dringend verzoek "KLM" LAAT ONS HIER IN NEDERLAND niet in de kou staan, stort het geld direct teug naar onze rekening dat is ons recht.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk Wiggemansen op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Ik heb een vraag over de slimme meter en krijg een een telefoon
nummer 088-5426444 van een medewerkster van BAM dat ik dit nummer moet bellen . Dit klopt niet. Kom niet bij Liander uit.
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door H.C.A. Low op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Betreurenswaardig!!! Vandaag wederom geen krant ontvangen en daarover geklaagd. Gevolg: alleen (automatisch) bericht dat de betaling 1 dag wordt opgeschort. IK LEES GEEN KRANT DIGITAAL EN BETAAL DAAROM EEN VOLLEDIG ABONNEMENT. Ooit kreeg ik, na meerdere bezorgklachten, vouchers om de krant bij een verkooppunt op te halen. Dit kon tot voor kort ook tijdens vakanties. ALLES INMIDDELS AFGESCHAFT!!!! Over abonnement gesproken, er werden de afgelopen 3 jaar veelvuldig verschillende bedragen afgeschreven, variërend van € 86,10 tot € 97,40. Ik vind dat klachten kosteloos dienen te kunnen worden ingediend. Dat kan bij de Volkskrant alleen op deze manier, lijkt mij. Geen wonder dat de omzet catastrofaal terugloopt
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door R. Luinge op 25-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Gesproken met Monique. Zeer bot en klantonvriendelijk.
Geen reclame voor Expedia. Totaal geen oplossingsmogelijkheden heeft ze en ze kapt je gewoon af. Brrrr. waardeloos.
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Max Stek op 25-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

My flight to Italy was cancelled, of course the flight back to NL NOT. Cannot reach anyone or cancel it by app
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Marc op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Werd super goed geholpen , enigste minpuntje is dat er op de gezochte site een vensterste is geopend met de melding van , Belmeteen contact , met een 0906 nummer om direct door te verbinden , dit nummer kost wel 90cpm ,
Misschien is het mogelijk om het werkelijke nummer 0880139970 direct te vermelden ?
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: LycaMobile klantenservice

  • Beoordeeld door Sandra op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor LycaMobile klantenservice is: 2.1)

Beste mensen,

Ik probeer op allerlei manieren contact met Lycamobile op te nemen en kan echter GEEN verbinden krijgen noch geen reactie op e-mail/facebook bericht dat ik al 2 dagen gestuurd heb.

Vriendelijke groet,

Sandra Menez
Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Imalda Dragt op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Het lijkt wel onmogelijk om met de KLM in contact te komen. Mail, WA, bellen allemaal tevergeefs.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door rudselvrutaal op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

snel heel erg ontevreden had dit niet vertewacht
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: DHL Express Klantenservice

  • Beoordeeld door Vinod op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Express Klantenservice is: 1)

Je kan nergens op de site een e-mailadres vinden om apart een klacht te sturen. Alleen via hun site via contactformulier. Heb net een chatsessie gestart, maar opeens verbindingsproblemen op hun site, kan niet responden. Zeer kwalijk!
Lees alle beoordeling van DHL Express Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door w. van putten op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Ik kreeg een mail waarschijnlijk van Eneco om terug te komen als klant. Ik vertrouw het email adres van die mail niet en wil daar graag zelf een mail over sturen ter controle. Nergens op de site vind je de mogelijkheid een email te sturen. Als je niet bereikbaar bent, word je natuurlijk geen klant.
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Karin op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Verschrikkelijke organisatie. Ik ben heel ontevreden.
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter Hamelijnck op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Ik krijg constant van die vervelende berichten op bovenstaan emailadres van ene Tom Peters dat ik een prijs heb gewonnen.
Stop daar aub eens mee, geen interesse
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Mdb op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

zeer slecht, na telefonisch allerlei persoonlijke gegevens door te geven, kun je met "ja" aangeven of je WhatsApp wilt, dat wilde ik niet, wordt de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en uiteindelijk maar voor "ja" gekozen, krijg ik nog steeds geen whatsapp. Hoe dan wel contact met Vattenfall. (Ik moet nog klant worden by the way)!!!!
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Lotte op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Ben aan het chatten, zit te wachten om te worden doorverbonden...weg verbinding!!!
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Berkenpas op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Vlucht wordt zonder opgaaf van redenen verplaats. Keuze uit 3 opties waarover je telefonisch informatie kan krijgen. Diverse malen in de wacht gestaan ( tot wel 60 minuten) maar geen contact. Over ruim een week moeten we vliegen. Gek wordt je van die maatschappij.
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Mirjam Zwart op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Ik probeer te annuleren wegens een geval van ernstige ziekte. Onmogelijk!!!! Moet via de klantenservice die absoluut niet bereikbaar is. Uren /dagen aan de telefoon en je wordt er gewoon weer uitgegooid.
Waardeloze en schandalige behandeling.

Nooit meer easy jet.
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Iddo Andeweg op 22-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Ik heb eind Mei een "slimme"meter gekregen. Maar de meter is niet uit te lezen !
Na diverse telefoontjes en berichten, is er nog steeds geen actie op ondernomen.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Jose Goverde op 22-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Krijgen we eergisteren een mail van Easyjet dat onze vluchttijden eind augustus naar Manchester veranderen. Voor ons zeer onacceptabele tijden maar we mogen de vlucht gratis annuleren en krijgen dan een voucher welke dan binnen 1 jaar besteed moet worden. Heb ik geen moeite mee maar we moeten dan wel even bellen. Heb begrip voor de drukte maar probeer nu al 2 dagen te bellen. Word zelfs na 50 minuten eruit gegooid! Als dit zo doorgaat ben ik meer kwijt aan belkosten als dat ik gewoon zou annuleren. Schandalig dit!!!
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Voortman op 22-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Topunt van geduld!!!
Bellen met CBR, ik ben al twee dagen aan het bellen om ze te pakken te krijgen. Het nummer is niet bereikbaar en ik wordt er na 30 sec. gewoon uit gegooid met: "Het nummer dat u heeft gebeld is nu niet bereikbaar, probeer het later nog een keer".
Maar niet alleen slecht telefonisch bereikbaar ook hun administratie klopt niet. We krijgen een herinneringsbrief dat niet alle gegevens zijn verstrekt. Maar we zien toch duidelijk in "Mijn CBR" dat de gegevens een maand eerder bij hun is ingeboekt, HOE DAN???
Zijn ze allemaal sabbatical daar of zo.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met het contact opnemen bij deze "ambtenaren".
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Videoland Klantenservice

  • Beoordeeld door Heijt op 22-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Videoland Klantenservice is: 1.2)

Kan alleen op tablet kijken.
plotseling niet meer op smart tv .Geen koppelcode
Zeer slecht bereikbaar.
Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door ligthart op 22-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

het zou Vattenfall sieren als er een mailadres werd vermeld op de site. je kan nu alleen een duur 0900 nummer bellen!!
er zijn ook [nog] steeds mensen die GEEN facebook en/of Twitter hebben

slechte zaak voor zo'n groot bedrijf.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Karin op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Het is dat het niet mogelijk is minder als een 1 te geven, anders had ik dat zeker gedaan. Wat een baggerbedrijf! Totaal onbereikbare klantenservice, terwijl er in alle wijsheid is besloten digitale vouchers uit te geven, die vervolgens alleen telefonisch gebruikt kunnen worden. Ik ben ondertussen rond de 50 euro verder aan belkosten, en heb nog niemand te pakken gekregen.
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door John op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Onbereikbare klantenservice voor vragen als je boekingsnummer en pincode is verwijderd door de organisatie.
Hierna contact opgenomen met het hotel waar ik zou verblijven daar was de boeking geannuleerd en het bedrag terug gestort helaas heb ik niets ontvangen en word ik door hun terugverwezen naar Booking.com.
Die dus onbereikbaar zijn.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door John op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Onbereikbare klantenservice voor vragen als je boekingsnummer en pincode is verwijderd door de organisatie
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)