Bellen met Easyjet

Waarom bellen met Easyjet Klantenservice?

  • Je wilt een ticket kopen bij Easyjet of een vlucht wijzigen.
  • Je hebt een vraag over vertrek- of aankomsttijden.
  • Je hebt een klacht over Easyjet.
  • Je wilt de status weten van een eerder ingediende klacht.
  • Je hebt een vraag over het gebruik van de Easyjet website.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 18:00
  • Dinsdag 09:00 - 18:00
  • Woensdag 09:00 - 18:00
  • Donderdag 09:00 - 18:00
  • Vrijdag 09:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Easyjet: 020 7946405

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Easyjet? Laat ons je ervaringen met Easyjet weten!
Beoordeel Easyjet.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Easyjet?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Easyjet? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Easyjet via een contactformulier.

Gebruik het online contactformulier van Easyjet als je vraag geen haast heeft, het kan namelijk 7 dagen duren voordat je een antwoord krijgt van de Easyjet klantenservice.

Ga naar het contactformulier op de website van Easyjet Ga naar het contactformulier op de website van Easyjet

Chat online met Easyjet.

De klantenservice van EasyJet staat dagelijks voor je klaar van 08:00 tot 20:00 uur. Tijdens de online chat kunnen de medewerkers je helpen met je boeking, je voorzien van allerlei informatie, je helpen met problemen en zelfs beveiligde betalingen verwerken. Klik op de oranje button 'Laten we chatten' en ga van start.

Start een chat met Easyjet Start een chat met Easyjet

EC 261-schadevergoeding aanvragen bij Easyjet.

Als je vlucht bij aankomst meer dan 3 uur was vertraagd of binnen 14 dagen voor vertrek werd geannuleerd, dan kom je mogelijk in aanmerking voor schadevergoeding.

Schadevergoeding aanvragen. Schadevergoeding aanvragen.

Een claim bij Easyjet indienen (Onkostenvergoedingsformulier).

Heb je extra kosten moeten maken omdat je vlucht is geannuleerd of vertraagd? Dan kun je deze gemaakte kosten terug claimen bij Easyjet.

Dien een claim in bij Easyjet Dien een claim in bij Easyjet

Neem contact op met Easyjet via Facebook.

easyJet is actief op Facebook. Je kan reisverslagen lezen van ervaringsdeskundigen. Het is ook mogelijk om alle actuele aanbiedingen op een rij te zien en om meteen online te boeken. Lees berichten en recensies of bekijk video's en foto's.

Klik hier voor contact met Easyjet via Facebook.

Account aanmaken

Met een account bij EasyJet kan je heel eenvoudig je boekingen online beheren. Meld je aan door je achternaam en je boekingsreferentie in te voeren.

Klik hier om een account aan te maken bij easyJet. Klik hier om een account aan te maken bij easyJet.

Neem contact op met Easyjet via Twitter.

Heeft u een vraag of opmerking voor EasyJet of wilt u op de hoogte blijven van het laatste reisnieuws? Dan kunt u hen volgen op Twitter, @easyJet. Het webcare-team zit hier dagelijks klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Easyjet via Twitter. Klik hier voor contact met Easyjet via Twitter.

Neem contact op met Easyjet via Instagram.

Palmbomen, witte stranden, prachtige bergen, en de mooiste hotels … Je ziet ze allemaal voorbij komen op de Instagram feed van EasyJet. Verder kun je hier ook regelmatig kans maken op leuke prijzen! Volg hen op Instagram om niks te missen, @easyjet.

Klik hier voor contact met Easyjet via Instagram. Klik hier voor contact met Easyjet via Instagram.

easyJet boarding explained

Rapportcijfer Easyjet Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 18 beoordelingen.

Beoordeel Easyjet Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Easyjet Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Storm op 16-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

3 nummers geprobeerd, 2 deden het niet, bij de ander half uur in de wacht totdat we het opgaven. Volgende keer andere maatschappij
  • Beoordeeld door Ankie Galic-Altena op 29-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice niet te bereiken. Lang in de wacht en het 0906 kan ik hélemaal niet bereiken. Omboeken lukt wel maar het betaalde bedrag woedt niet in mindering gebracht waardoor ik weer het volledige bedrag zou moeten betalen????
  • Beoordeeld door Blom op 28-01-2021
  • Rapportcijfer: 5

Heel slecht te verstaan. Sorry.
  • Beoordeeld door Jocette op 4-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is ECHT SLECHT!!!!! Echt niet te bereiken!!!!!
Bij iedere poging tot telefonisch contact word na 50 min blijven hangen de verbinding automatisch verbroken.
En als je een mail stuurt krijg je een geautomatiseerd antwoord en niet een persoonlijk antwoord op jou vraag.
Als je dus een vraag hebt en je in paniek bent hoe je met je probleem rondom gewijzigde vluchten moet omgaan word je niet geholpen.'
Ik heb nu dus kosten gemaakt voor een niet gemaakte vlucht.
Ik ben echt niet over de organisatie te spreken.
  • Beoordeeld door M op 10-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Er word tgewoon niet opgenomen. Ik snap dat het druk is, maar gewoon een half uur naar een bandje laten lusiteren a 15 cent per minuut suggereert dat er aandelen zijn bij KPN. Geen enkele update over hoeveel wachtenden voor je, of wanneer terug te bellen. Is geen klantenservice maar gewoon onbeschoft. Geld is binnen, zoek het maar uit.
  • Beoordeeld door Max Stek op 25-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

My flight to Italy was cancelled, of course the flight back to NL NOT. Cannot reach anyone or cancel it by app
  • Beoordeeld door M. Berkenpas op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vlucht wordt zonder opgaaf van redenen verplaats. Keuze uit 3 opties waarover je telefonisch informatie kan krijgen. Diverse malen in de wacht gestaan ( tot wel 60 minuten) maar geen contact. Over ruim een week moeten we vliegen. Gek wordt je van die maatschappij.
  • Beoordeeld door Mirjam Zwart op 23-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer te annuleren wegens een geval van ernstige ziekte. Onmogelijk!!!! Moet via de klantenservice die absoluut niet bereikbaar is. Uren /dagen aan de telefoon en je wordt er gewoon weer uitgegooid.
Waardeloze en schandalige behandeling.

Nooit meer easy jet.
  • Beoordeeld door Jose Goverde op 22-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Krijgen we eergisteren een mail van Easyjet dat onze vluchttijden eind augustus naar Manchester veranderen. Voor ons zeer onacceptabele tijden maar we mogen de vlucht gratis annuleren en krijgen dan een voucher welke dan binnen 1 jaar besteed moet worden. Heb ik geen moeite mee maar we moeten dan wel even bellen. Heb begrip voor de drukte maar probeer nu al 2 dagen te bellen. Word zelfs na 50 minuten eruit gegooid! Als dit zo doorgaat ben ik meer kwijt aan belkosten als dat ik gewoon zou annuleren. Schandalig dit!!!
  • Beoordeeld door Karin op 21-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is dat het niet mogelijk is minder als een 1 te geven, anders had ik dat zeker gedaan. Wat een baggerbedrijf! Totaal onbereikbare klantenservice, terwijl er in alle wijsheid is besloten digitale vouchers uit te geven, die vervolgens alleen telefonisch gebruikt kunnen worden. Ik ben ondertussen rond de 50 euro verder aan belkosten, en heb nog niemand te pakken gekregen.
  • Beoordeeld door Jacqueline mesman op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al anderhalve week aan het proberen mijn vlucht te annuleren. Dit kan niet via de website en app, alleen omboeken, maar ik weet niet of ik volgend jaar op vakantie ga en waarheen.onmogelijk telefonisch contact te krijgen en mail wordt niet beantwoord
  • Beoordeeld door Hans op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Easyjet is gewoon niet te bereiken! Geen chatfunctie en bij bellen wordt je er keer op keer uitgegooid na 50 minuten in de wacht te hebben gestaan.
Onacceptabel!
  • Beoordeeld door Nanne op 9-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Enorm slechte service,
Geen chat meer beschikbaar en ook via de telefoon niet te bereiken (heb/ben meermalen 50 min aan het lijntje gehangen/gehouden):
Je kunt nog een mail sturen zodat jezelf in ieder geval nog het idee hebt dat ze hierop gaan reageren maar om je uit de droom te helpen: dit doen ze niet.

Laten we voorop stellen dat je niet enorm veel van een budget maatschappij mag verwachten maar dit is toch wel enorm dramatisch.

Vreselijk bedrijf
  • Beoordeeld door René op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Sleasyjet
  • Beoordeeld door Jesse op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 2

Een half uur gewacht en nog steeds geen contact!!!
Wil mijn vlucht van 8 juli 2020 overzetten naar 19 juni 2021 maar internet boeking loopt tot mei 2021
  • Beoordeeld door Dennis op 20-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is onmogelijk om contact op te nemen met de klantenservice van Easyjet. 19.03.2020 is er een restitutie verwerkt, kan tot 7 dagen duren. Inmiddels is het 20.04.2020 en ik heb nog niets ontvangen. De telefoonnummers waar naar verwezen wordt, zijn beide geblokkeerd, de chatfunctie werkt niet en via het contactformulier duurt het 28 dagen voordat je een antwoord krijgt.
  • Beoordeeld door Gkkok op 10-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil Rome vlucht annuleren maar kan dit nergens op internet vinden!! Er wordt geen mail gestuurd om ww te vinden. Slecht!!
Telefoon: wacht meer dan 15 min ......
  • Beoordeeld door Clemens Poels op 27-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Als ik klantenservice bel hoor ik alleen maar eindeloos het keuzebandje, maar wordt niet verbonden.Mateloos irritant
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)