We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Easyjet? Laat ons je ervaringen met Easyjet weten!
Beoordeel Easyjet.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Easyjet? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Gebruik het online contactformulier van Easyjet als je vraag geen haast heeft, het kan namelijk 7 dagen duren voordat je een antwoord krijgt van de Easyjet klantenservice. Om het contactformulier te vinden, klik je op onderstaande link en scroll je naar beneden.
Ga naar het contactformulier op de website van EasyjetDe klantenservice van EasyJet staat dagelijks voor je klaar van 08:00 tot 20:00 uur. Tijdens de online chat kunnen de medewerkers je helpen met je boeking, je voorzien van allerlei informatie, je helpen met problemen en zelfs beveiligde betalingen verwerken. Klik op de oranje button 'Laten we chatten' en ga van start.
Start een chat met EasyjetVind antwoord op een vraag over één van de volgende rubrieken bij Easyjet:
Staat jouw antwoord er niet bij? Gebruik dan de zoekmachine.
Als je vlucht bij aankomst meer dan 3 uur was vertraagd of binnen 14 dagen voor vertrek werd geannuleerd, dan kom je mogelijk in aanmerking voor schadevergoeding.
Schadevergoeding aanvragen.Heb je extra kosten moeten maken omdat je vlucht is geannuleerd of vertraagd? Dan kun je deze gemaakte kosten terug claimen bij Easyjet.
Dien een claim in bij EasyjeteasyJet is actief op Facebook. Je kan reisverslagen lezen van ervaringsdeskundigen. Het is ook mogelijk om alle actuele aanbiedingen op een rij te zien en om meteen online te boeken. Lees berichten en recensies of bekijk video's en foto's.
Klik hier voor contact met Easyjet via Facebook.Met een account bij EasyJet kan je heel eenvoudig je boekingen online beheren. Meld je aan door je achternaam en je boekingsreferentie in te voeren.
Klik hier om een account aan te maken bij easyJet.Heeft u een vraag of opmerking voor EasyJet of wilt u op de hoogte blijven van het laatste reisnieuws? Dan kunt u hen volgen op Twitter, @easyJet. Het webcare-team zit hier dagelijks klaar om al uw vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met Easyjet via Twitter.Palmbomen, witte stranden, prachtige bergen, en de mooiste hotels … Je ziet ze allemaal voorbij komen op de Instagram feed van EasyJet. Verder kun je hier ook regelmatig kans maken op leuke prijzen! Volg hen op Instagram om niks te missen, @easyjet.
Klik hier voor contact met Easyjet via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 34 beoordelingen.
Na een veel te lange wachttijd wel enorm goed geholpen door de Engelstalige afdeling
Veel te lange wachttijd aan de telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor vlucht wijzigen één persoon moet je bellen, ontzettend lange wachttijd aan de telefoon.
Zeer slecht bereikbare klantenservice. Verbinding wordt ondanks juiste keuze abrupt verbroken. Heb je doorgaan mag je met irritante muziek in de wacht voor lange tijd
Je krijgt niemand aan de lijn, de verbinding wordt verbroken zodra je iemand wil spreken buiten de voorgeprogrammeerde nummers om.
Niemand die Nederland spreekt
contact gehad, Engels sprekend meisje aan de telefoon gehad . ze was zeer snel deed geen moeite en gaf mij hetzelfde nummer van amsterdam waarmee ik ook haar belde. geen optie dus
niet te bereiken, dag geld !!!!
1 dag na aankomst in Dubrovnik krijg ik een mail dat onze terugvlucht van 14/4 geannuleerd wordt. Wij proberen op allerlei manieren contact op te nemen met de maatschappij. Krijgen foutmeldingen op mails, booking beheren, contactformulieren, …. . Maw. zoek het zelf maar uit om terug thuis te geraken. Van klantenservice gesproken. We zijn met een groep van 10 dus begin maar met zelf te zoeken. Uiteindelijk hebben we een vlucht maar een dag vroeger dan gepland. Het ging niet anders want dan zaten we ook in de problemen met onze huurauto die donderdagmorgen op de luchthaven moest ingeleverd worden. Thuisgekomen lukt ook niets. Ik kan gewoon via booking beheren geen restitutie aanvragen.
Het EC261 schadeformulier is ook ingevuld maar ook daar tot op heden nog een antwoord. We gaan zeker ook het formulier indienen betreft de bijkomende onkosten die we hebben moeten maken. Wij zijn zeer ontevreden klanten. Dit is geen manier van werken.
1
Oplichters
Niet telefonisch bereikbaar. Vlucht geannuleerd en dit hebben ze me niet laten weten. Heb het zelf ontdekt in de app wanneer ik mijn gegevens nog eens ging controleren. Voor hetzelfde geld stond ik binnen 46 op mijn vlucht te wachten en deze zou nooit komen :( ik ben zeer boos en teleurgesteld!!!!
Zeer slechte hulp door grond personeel
De klantenservice is ECHT SLECHT!!!!! Echt niet te bereiken!!!!
Ik zou op 12-12-21 vliegen met jullie vlucht. Your booking K2QSTKB.
Ik heb er alles aangedaan om te kunnen vliegen .
Mijn truck stond bij nec birmingham waar ik motoren moest laden die nacht na de show die daar is geweest.
Maar de incheck mevrouw vond dat ik niet de juiste papieren had.
En ik weet zeker dat het goed was .
Ze wilde niet meewerken en of luisteren naar mij .
(Geen servicebalie van Easyjet op schiphol achter douane)
Ik ben met dezelfde papieren gevlogen om 21.00 na birmingham met andere maatschappij voor €466,-
Zo ook mijn vlucht van birmingham na Amsterdam een week eerder heb op diverse plekken geïnformeerd zowel op de veerboot naar engeland toe als op airport birmingham.
Wat ik moest doen om te reizen als vrachtwagen chauffeur.
Ook daar liet Easyjet mij niet aan boord !!!
Ben toen met trein naar london gegaan en zo verder na Stansted met andere maatschappij naar NL gevlogen zonder problemen.
Dus vind dit rare gang van zaken.
Vind het zeer kwalijk dat ik nu veel extra kosten heb moeten maken.
Dat enorm drukt op mijn omzet prijs van transport wat ik moest uitvoeren.
--
De klantenservice is ECHT SLECHT!!!!! Echt niet te bereiken!!!!!
Bij iedere poging tot telefonisch contact word na 50 min blijven hangen de verbinding automatisch verbroken.
En als je een mail stuurt krijg je een geautomatiseerd antwoord en niet een persoonlijk antwoord op jou vraag.
Als je dus een vraag hebt en je in paniek bent hoe je met je probleem rondom gewijzigde vluchten moet omgaan word je niet geholpen.'
Ik heb nu dus kosten gemaakt voor een niet gemaakte vlucht.
Ik ben echt niet over de organisatie te spreken.
ECHT EEN DRAMA DIE EASY JET> !!!!
na 86 x een bandje en 5-0000 mogelijkheden krijg ik nog steeds niemand (ook niet na inloggen in de app of gewoon via internet NIEMAND die me iets kan vetellen over mijn boeking bij EAsyjet. What the F==CK is dan EASY
Heb wel lang moeten wachten zeker een half uur. Maar ben perfect geholpen door de klantenservice. Heb er geen slechte ervaring mee.
3 nummers geprobeerd, 2 deden het niet, bij de ander half uur in de wacht totdat we het opgaven. Volgende keer andere maatschappij
Klantenservice niet te bereiken. Lang in de wacht en het 0906 kan ik hélemaal niet bereiken. Omboeken lukt wel maar het betaalde bedrag woedt niet in mindering gebracht waardoor ik weer het volledige bedrag zou moeten betalen????
Heel slecht te verstaan. Sorry.
De klantenservice is ECHT SLECHT!!!!! Echt niet te bereiken!!!!!
Bij iedere poging tot telefonisch contact word na 50 min blijven hangen de verbinding automatisch verbroken.
En als je een mail stuurt krijg je een geautomatiseerd antwoord en niet een persoonlijk antwoord op jou vraag.
Als je dus een vraag hebt en je in paniek bent hoe je met je probleem rondom gewijzigde vluchten moet omgaan word je niet geholpen.'
Ik heb nu dus kosten gemaakt voor een niet gemaakte vlucht.
Ik ben echt niet over de organisatie te spreken.
Er word tgewoon niet opgenomen. Ik snap dat het druk is, maar gewoon een half uur naar een bandje laten lusiteren a 15 cent per minuut suggereert dat er aandelen zijn bij KPN. Geen enkele update over hoeveel wachtenden voor je, of wanneer terug te bellen. Is geen klantenservice maar gewoon onbeschoft. Geld is binnen, zoek het maar uit.
My flight to Italy was cancelled, of course the flight back to NL NOT. Cannot reach anyone or cancel it by app
Vlucht wordt zonder opgaaf van redenen verplaats. Keuze uit 3 opties waarover je telefonisch informatie kan krijgen. Diverse malen in de wacht gestaan ( tot wel 60 minuten) maar geen contact. Over ruim een week moeten we vliegen. Gek wordt je van die maatschappij.
Ik probeer te annuleren wegens een geval van ernstige ziekte. Onmogelijk!!!! Moet via de klantenservice die absoluut niet bereikbaar is. Uren /dagen aan de telefoon en je wordt er gewoon weer uitgegooid.
Waardeloze en schandalige behandeling.
Nooit meer easy jet.
Krijgen we eergisteren een mail van Easyjet dat onze vluchttijden eind augustus naar Manchester veranderen. Voor ons zeer onacceptabele tijden maar we mogen de vlucht gratis annuleren en krijgen dan een voucher welke dan binnen 1 jaar besteed moet worden. Heb ik geen moeite mee maar we moeten dan wel even bellen. Heb begrip voor de drukte maar probeer nu al 2 dagen te bellen. Word zelfs na 50 minuten eruit gegooid! Als dit zo doorgaat ben ik meer kwijt aan belkosten als dat ik gewoon zou annuleren. Schandalig dit!!!
Het is dat het niet mogelijk is minder als een 1 te geven, anders had ik dat zeker gedaan. Wat een baggerbedrijf! Totaal onbereikbare klantenservice, terwijl er in alle wijsheid is besloten digitale vouchers uit te geven, die vervolgens alleen telefonisch gebruikt kunnen worden. Ik ben ondertussen rond de 50 euro verder aan belkosten, en heb nog niemand te pakken gekregen.
Al anderhalve week aan het proberen mijn vlucht te annuleren. Dit kan niet via de website en app, alleen omboeken, maar ik weet niet of ik volgend jaar op vakantie ga en waarheen.onmogelijk telefonisch contact te krijgen en mail wordt niet beantwoord
Easyjet is gewoon niet te bereiken! Geen chatfunctie en bij bellen wordt je er keer op keer uitgegooid na 50 minuten in de wacht te hebben gestaan.
Onacceptabel!
Enorm slechte service,
Geen chat meer beschikbaar en ook via de telefoon niet te bereiken (heb/ben meermalen 50 min aan het lijntje gehangen/gehouden):
Je kunt nog een mail sturen zodat jezelf in ieder geval nog het idee hebt dat ze hierop gaan reageren maar om je uit de droom te helpen: dit doen ze niet.
Laten we voorop stellen dat je niet enorm veel van een budget maatschappij mag verwachten maar dit is toch wel enorm dramatisch.
Vreselijk bedrijf
Sleasyjet
Een half uur gewacht en nog steeds geen contact!!!
Wil mijn vlucht van 8 juli 2020 overzetten naar 19 juni 2021 maar internet boeking loopt tot mei 2021
Het is onmogelijk om contact op te nemen met de klantenservice van Easyjet. 19.03.2020 is er een restitutie verwerkt, kan tot 7 dagen duren. Inmiddels is het 20.04.2020 en ik heb nog niets ontvangen. De telefoonnummers waar naar verwezen wordt, zijn beide geblokkeerd, de chatfunctie werkt niet en via het contactformulier duurt het 28 dagen voordat je een antwoord krijgt.
Ik wil Rome vlucht annuleren maar kan dit nergens op internet vinden!! Er wordt geen mail gestuurd om ww te vinden. Slecht!!
Telefoon: wacht meer dan 15 min ......
Als ik klantenservice bel hoor ik alleen maar eindeloos het keuzebandje, maar wordt niet verbonden.Mateloos irritant
Beoordeel Easyjet Klantenservice