Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
het is niet te doen om restitutie aan te vragen voor een gannuleerde vlucht; overal lopen we vast op de aangegeven site waar het zou moeten kunnen. Ik zou het normaal vinden om automatisch mijn geld terug te krijgen voor een geannuleerde vlucht.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
dag beste klm, jullie bereikbaarheid is een lachertje, die is er niet, niet via de telefoon, whatsapp, facebook, ik wil graag weten of ik mijn dochter via vlucht KL (o)592 op 2 augustus vanuit johannesburg naar amsterdam kan laten vliegen, zodat ze op tijd is voor de bruiloft van haar zus op 28 augustus.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Graag op een of andere manier snel contact voordat de vlucht vol zit.
groeten ron een bezorgde vader
Vriendelijk en goed geholpen met veel geduldLees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)
Ben heel tevreden.
Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
lange wachttijdenLees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Nooit meer ExpediaLees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Na een uur in de wacht te hebben gestaan om telefonisch contact te krijgen, heb ik het opgegeven. Ook een emailadres is onvindbaar. Jammer dat Expedia zo onklantvriendelijk is, het is ook onmogelijk om online een verzoek om restitutie van een reis in te dienen.Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Nooit meer een reis via Expdia voor mij.
Het vinden van contactgegevens is zo georganiseerd dat men de indruk krijgt dat men geen klantencontact wenst. Een email adres zou eveneens welkom zijn!Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Hopeloze service,Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Betaling voor ticket is al 11 dagen bij KLM maar nog steeds geen ticket noch bevestiging dat ticket gaat komen. Keer op keer contact maar wordt door vertragingstactiek aan het lijntje gehouden.
Daarom maar bestelling geannuleerd maar KLM blijk onbereikbaar voor commentaar.
Nergens is een e-mail adres te vinden voor indienen van een klacht, schande!!
Service is eigenlijk -2
Zeer slecht ze snappen niet wat ik bedoel .krijg weer een foute mail. De klantenservice slecht te bereiken lang wachtenLees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
er is geen contact te krijgen met booking.com.com ik heb al 16 maanden een kado kaart maar weet niet hoe deze werk,ben steeds verplicht op te betalen.Maar me kaart is bijna verlopen.geef nooit iemand zo een kaart,aubLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Vanaf 12 maart j.l. niets meer van zich laten horen, terwijl mijn vlucht naar Indonesie al geannuleerd was. Zijn zogenaamd niet bereikbaar, maar wel om te boeken voor een volgende reis. Boevenbende is het...!!!!!Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
vandaag is officieel onze vertrekdatum,maar nog geen enkele response gehad van vliegwinkel.nl. zelfs de belofte dat ze binnen 72u contact opnemen komen ze niet na.Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Waardeloze organisatie!!!!
Zijn nog minder als 1 punt waard
Waanzinnig. Vlucht van begin juni voor 5 personen naar Palma de Mallorca geannuleerd. Tot twee keer toe 90 minuten in de wacht gezeten aan de telefoon. Toegezegde vouchers hadden in juni binnen moeten zijn. Niets gekregen. Ook niet in junkmail. Wil nu graag erg snel contact over restitutie van het betaalde bedrag!Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Al vier weken op vrijdag geen krant ontvangen.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Twee keer daarvan een melding geplaatst.
Na eerste melding een antwoord: ik mocht gratis de digitale versie lezen. Dank je de koekoek!
Heb al die digitale, maar heb veel moeite ivm handicap die te gebruiken.
Waarom wordt mijn bezorger niet eens benaderd??
Afgelopen vrijdag alweer geen krant.
En nog iets: waarom krijg ik zo moeilijk bij het tikken van dit bericht een irritante mededeling telkens over mijn tekst mn GSM heen te zien van "Bel BN DE STEM..." ?
Ik wil de krant COMPLEET ontvangen, dus INCLUSIEF de dubbeleLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
zomerbijlage, opschuiven van de factuurdatum heb ik NIETS aan!
Wel NABEZORGEN, zoals vroeger!
onbereikbare klantenservice, menu loopt vast als telefoonnummer niet wordt herkend, hotel geboekt, wel afgeschreven van bankrekening (melding van niet) maar niet bekend bij hotel. Contactformulier is niet te downloaden, alleen optie klantenservice bellenLees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Eerst was de track en trace code onbekend en kon ik mijn pakket niet volgen...Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Daarna wel te volgen na gebeld te hebben en zou vandaag 10-7-2020 afgeleverd worden..
Nu weer 1 a 2 dagen vertraging....
Een bedrijf met een bak ellende aan boord....lees de reviews maar eens bij trustpilot...om te janken gewoon.
Weet de directie wel wat er gaande is op de werkvloer of zitten die allen maar hun geld te tellen....
Mijn mening ?....kies voor een andere pakketdienst.
een 1 voor het slechtbereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt..Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
We hangen voor de 2de keer al 24 minuten aan de telefoon.
Heel slecht, je krijgt geen contact. Je wordt direct doorverwezen naar de website, als je een vakantei wil doorgeven. Op de website heb ik het doorgegeven, maar daar krijg je geen bevestiging. Een 1 is nog te hoog.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Enorm slechte service,Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
Geen chat meer beschikbaar en ook via de telefoon niet te bereiken (heb/ben meermalen 50 min aan het lijntje gehangen/gehouden):
Je kunt nog een mail sturen zodat jezelf in ieder geval nog het idee hebt dat ze hierop gaan reageren maar om je uit de droom te helpen: dit doen ze niet.
Laten we voorop stellen dat je niet enorm veel van een budget maatschappij mag verwachten maar dit is toch wel enorm dramatisch.
Vreselijk bedrijf
Half uur aan de telefoon gezeten nog niemand te bereikenLees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Ik probeer al een week de klantenservice te bereiken maar men kan mij niet te woord staan. Druk druk druk... zegt het bandje.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Slechte zaak.
wat ik ook probeer ik krijg geen contact met Transavia over mijn schadeclaim.Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Service ? geen service, meer de boot afhouden door lange telefonische wachttijden, flutantwoord na 45 min. wachten en computerantwoord bij whatsapp. Nog steeds geen voucher of geld terug !Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
ik vind het waardeloos dat de klantenservice niet via email te bereiken is. 2 medewerkers gesproken: de eerste zou het oplossen maar heeft niks gedaan, de tweede zou terugbellen maar belt niet meer.Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
Diverse malen geen of verkeerde krant ontvangen.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Contact met BndeStem verloopt moeizaam. Opzeggen abonnement gaat niet telefonisch, ik word binnen Tien dagen teruggebeld
Heel slecht., slecht bereikbaar en je kan ook geen klachten indienen voordat je op vakantie geweest. Ik heb nu een klachtLees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
TOTAAL NIET TE BEREIKEN AL DAGEN AAN HET PROBEREN SCHANDALIGLees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)