Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans de Bos op 16-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

het is niet te doen om restitutie aan te vragen voor een gannuleerde vlucht; overal lopen we vast op de aangegeven site waar het zou moeten kunnen. Ik zou het normaal vinden om automatisch mijn geld terug te krijgen voor een geannuleerde vlucht.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door ron op 16-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

dag beste klm, jullie bereikbaarheid is een lachertje, die is er niet, niet via de telefoon, whatsapp, facebook, ik wil graag weten of ik mijn dochter via vlucht KL (o)592 op 2 augustus vanuit johannesburg naar amsterdam kan laten vliegen, zodat ze op tijd is voor de bruiloft van haar zus op 28 augustus.
Graag op een of andere manier snel contact voordat de vlucht vol zit.
groeten ron een bezorgde vader
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door Ria op 16-07-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

Vriendelijk en goed geholpen met veel geduld
Ben heel tevreden.
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door M op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door M op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door john op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

lange wachttijden
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door G.A. Kranenburg op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Nooit meer Expedia
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door G.A. Kranenburg op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Na een uur in de wacht te hebben gestaan om telefonisch contact te krijgen, heb ik het opgegeven. Ook een emailadres is onvindbaar. Jammer dat Expedia zo onklantvriendelijk is, het is ook onmogelijk om online een verzoek om restitutie van een reis in te dienen.

Nooit meer een reis via Expdia voor mij.
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Beens Francis op 14-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Het vinden van contactgegevens is zo georganiseerd dat men de indruk krijgt dat men geen klantencontact wenst. Een email adres zou eveneens welkom zijn!
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Arie op 14-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Hopeloze service,
Betaling voor ticket is al 11 dagen bij KLM maar nog steeds geen ticket noch bevestiging dat ticket gaat komen. Keer op keer contact maar wordt door vertragingstactiek aan het lijntje gehouden.
Daarom maar bestelling geannuleerd maar KLM blijk onbereikbaar voor commentaar.
Nergens is een e-mail adres te vinden voor indienen van een klacht, schande!!
Service is eigenlijk -2
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door M van Gastel op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Zeer slecht ze snappen niet wat ik bedoel .krijg weer een foute mail. De klantenservice slecht te bereiken lang wachten
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Louise op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

er is geen contact te krijgen met booking.com.com ik heb al 16 maanden een kado kaart maar weet niet hoe deze werk,ben steeds verplicht op te betalen.Maar me kaart is bijna verlopen.geef nooit iemand zo een kaart,aub
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Lisa op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Vanaf 12 maart j.l. niets meer van zich laten horen, terwijl mijn vlucht naar Indonesie al geannuleerd was. Zijn zogenaamd niet bereikbaar, maar wel om te boeken voor een volgende reis. Boevenbende is het...!!!!!
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Pascal op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

vandaag is officieel onze vertrekdatum,maar nog geen enkele response gehad van vliegwinkel.nl. zelfs de belofte dat ze binnen 72u contact opnemen komen ze niet na.
Waardeloze organisatie!!!!
Zijn nog minder als 1 punt waard
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Bos op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Waanzinnig. Vlucht van begin juni voor 5 personen naar Palma de Mallorca geannuleerd. Tot twee keer toe 90 minuten in de wacht gezeten aan de telefoon. Toegezegde vouchers hadden in juni binnen moeten zijn. Niets gekregen. Ook niet in junkmail. Wil nu graag erg snel contact over restitutie van het betaalde bedrag!
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter Maijers op 12-07-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Al vier weken op vrijdag geen krant ontvangen.
Twee keer daarvan een melding geplaatst.

Na eerste melding een antwoord: ik mocht gratis de digitale versie lezen. Dank je de koekoek!
Heb al die digitale, maar heb veel moeite ivm handicap die te gebruiken.
Waarom wordt mijn bezorger niet eens benaderd??
Afgelopen vrijdag alweer geen krant.

En nog iets: waarom krijg ik zo moeilijk bij het tikken van dit bericht een irritante mededeling telkens over mijn tekst mn GSM heen te zien van "Bel BN DE STEM..." ?
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door T.G.Jansen op 11-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Ik wil de krant COMPLEET ontvangen, dus INCLUSIEF de dubbele
zomerbijlage, opschuiven van de factuurdatum heb ik NIETS aan!
Wel NABEZORGEN, zoals vroeger!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Marieke Vredenberg op 11-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

onbereikbare klantenservice, menu loopt vast als telefoonnummer niet wordt herkend, hotel geboekt, wel afgeschreven van bankrekening (melding van niet) maar niet bekend bij hotel. Contactformulier is niet te downloaden, alleen optie klantenservice bellen
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Barend op 10-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Eerst was de track en trace code onbekend en kon ik mijn pakket niet volgen...
Daarna wel te volgen na gebeld te hebben en zou vandaag 10-7-2020 afgeleverd worden..
Nu weer 1 a 2 dagen vertraging....
Een bedrijf met een bak ellende aan boord....lees de reviews maar eens bij trustpilot...om te janken gewoon.
Weet de directie wel wat er gaande is op de werkvloer of zitten die allen maar hun geld te tellen....
Mijn mening ?....kies voor een andere pakketdienst.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door G. Verschueren op 10-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

een 1 voor het slechtbereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt..
We hangen voor de 2de keer al 24 minuten aan de telefoon.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Anitha op 10-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Heel slecht, je krijgt geen contact. Je wordt direct doorverwezen naar de website, als je een vakantei wil doorgeven. Op de website heb ik het doorgegeven, maar daar krijg je geen bevestiging. Een 1 is nog te hoog.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Nanne op 9-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Enorm slechte service,
Geen chat meer beschikbaar en ook via de telefoon niet te bereiken (heb/ben meermalen 50 min aan het lijntje gehangen/gehouden):
Je kunt nog een mail sturen zodat jezelf in ieder geval nog het idee hebt dat ze hierop gaan reageren maar om je uit de droom te helpen: dit doen ze niet.

Laten we voorop stellen dat je niet enorm veel van een budget maatschappij mag verwachten maar dit is toch wel enorm dramatisch.

Vreselijk bedrijf
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Boeijen op 9-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Half uur aan de telefoon gezeten nog niemand te bereiken
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Willem Scholten op 9-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Ik probeer al een week de klantenservice te bereiken maar men kan mij niet te woord staan. Druk druk druk... zegt het bandje.
Slechte zaak.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door andel op 9-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

wat ik ook probeer ik krijg geen contact met Transavia over mijn schadeclaim.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door pim ranzijn op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Service ? geen service, meer de boot afhouden door lange telefonische wachttijden, flutantwoord na 45 min. wachten en computerantwoord bij whatsapp. Nog steeds geen voucher of geld terug !
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice

  • Beoordeeld door Rita op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice is: 3.8)

ik vind het waardeloos dat de klantenservice niet via email te bereiken is. 2 medewerkers gesproken: de eerste zou het oplossen maar heeft niks gedaan, de tweede zou terugbellen maar belt niet meer.
Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Aad latour op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Diverse malen geen of verkeerde krant ontvangen.
Contact met BndeStem verloopt moeizaam. Opzeggen abonnement gaat niet telefonisch, ik word binnen Tien dagen teruggebeld
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanine op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Heel slecht., slecht bereikbaar en je kan ook geen klachten indienen voordat je op vakantie geweest. Ik heb nu een klacht
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door cor op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

TOTAAL NIET TE BEREIKEN AL DAGEN AAN HET PROBEREN SCHANDALIG
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)