Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
36 minuten in de wacht gestaan zonder enige mededeling hoe lang het nog gaat duren a 90 cpm.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Vriendelijk & terzake.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Ik heb maandag 14 december kerstboom gekocht bij de webshop van de Telegraaf. In de bevestiging smail zie ik dat de kerstboom uiterlijk 19 december wordt verstuurd. Ik had gehoopt dat voor een kerstboom andere verzendtijden zouden zijn. Ik heb daarop direct een mail gestuurd om de bestelling te annuleren. " Wordt binnen 5 dagen gereageerd." Daarom vandaag vanaf 11.00 uur gebeld om de bestelling te annuleren. Klantenservice is wegens drukte niet bereikbaar. Ik kan wel via "meteen contact" bellen voor 0.90 cent per minuut! Zelfs als je doorverbonden wordt betaal je dat tarief. NOEMEN JULLIE DAT KLANTENSERVICE????Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Ik vrees dat mijn medeling dat ik de kerstboom wil annuleren te laat binnenkomt en dat ik die kerstboom te laat ontvang. Is dat het geval. Dan ontvang ik graag mijn betaald bedrag retour. Bestelnummer TW 551219.
Nooit contant kunnen krijgen over een item die miste in mijn bestellingLees alle beoordeling van Mediamarkt Klantenservice (25)
waarom zijn de 10 verschillen van de krant gehaaldLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
hier bij zeg ik de krant op
Geen reacties op mijn mails en telefonisch niet bereikbaar. Heel slechtLees alle beoordeling van HEMA Klantenservice (8)
Jullie geven een contactformulier pagona die niet meerbestaat en beloven het contract op te zeggen van tv en internet maar is niet gebeurd.Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Ik wil een reis boeken maar ik heb een paar vragen over de reis. Maar ik kan ze totaal niet te pakken te krijgen. En op e-mail s krijg ik alleen een standaard pc mail terugLees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Bekijk mijn dossier maar even vanaf vrijdagavond 11 december t/m. 14dec in de avond. Waardeloos bedrijf, Heel veel spijt met jullie ketelcomfort. Ik laat het er niet bij zitten. Zijn geen woorden voor. Ik laat ook een stuk in de courant schrijven, hoe jullie met al jullie kut beloftes met mensen omgaan. 7042538 dat is een nummer want dat ben je bij jullieLees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
No beoordeling, Maar net Rutte gezien ,op tv.zonder de informatie te vertellen over een niewe variatie van Corona ondekt in oost england waar het virus steek heel snel omhoog. Maar dat informatie had Rutte niet door gegeven. Het bron is van de BBC news waar ik was van geschrokken.. Het news bericht says ,dat waarschijnlijk in andere landen over gegaanLees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
geen contact bij belang rijke storing..Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)
Een zeer slechte beoordeling en overweeg mijn abonnement op te zeggen.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Onmogelijk om telefonisch contakt te krijgen om mijn ongenoegen kenbaar te maken, wat ik reeds eerder heb gedaan zonder enige telefonische reactie van uw kant!!
Het is volstrekt onmogelijk om in contact te komen met AH. Messenger na een week nog geen antwoord. Chat, reactietijd enkele seconden zei men. Na een half uur nog niets. WhatsApp hetzelfde verhaal. Kortom waardeloosLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Vandaag geen krant ben boos ook niet tussen 12 en 2 .gebeld nu gaat het niet meer wordt er gezegd ik zei bezorg hem maar met de taxi. En dan ook nog 10 min gebeld a 90cent per min .Dank dvhn ..Maar wil wel de krant nog vandaagLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
De klantenservice geeft slechts standaard antwoorden en verschuilt zich achter hun geautomatiseerde systeem. Zelfs als de fout ontstaan is door hun eigen proces (linkje om voor een door feestdagen vervallen levering een alternatief te kiezen).Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Jullie zijn na vele pogingen niet bereikbaar.Lees alle beoordeling van RDW Klantenservice (17)
Ben op zoek naar het te. nummer van de klantenservice wegens een product klacht. met wie kan ik bellen. De klacht is redelijk ernstig. ( glas gevonden in een product. )Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Niet bereikbaar, zowel niet telefonisch, als via de chat, bleeeeehLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Ziggo Mediabox Next los kopenLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Wil je graag een (extra) Ziggo Mediabox Next kopen? In dit artikel lees je de mogelijkheden.
Wat is een Ziggo Mediabox Next?
De Ziggo Mediabox Next is de meest recente mediabox van Ziggo. Je krijgt ‘m gratis indien je een Max of Giga abonnement afsluit bij Ziggo. Met de Mediabox Next kun je genieten van televisie op 4K kwaliteit. Je kunt met de box gemakkelijk meerdere programma’s tegelijk opnemen en later terugkijken. Ook uitzending gemist is geen probleem.
Verder heeft de mediabox de mogelijkheid om allerlei apps te installeren. Denk hierbij aan apps als Netflix en Videoland, maar ook bijvoorbeeld Buienradar en de nieuws app van NU.nl.
De Mediabox Next heeft enkele interessante features, zoals het besturen van de box met spraak (voice-control) en de mogelijkheid om met meerdere apparaten tegelijk TV te kijken.
Een losse Mediabox Next kopen
De situatie is voor iedereen anders, waarom wil je een Mediabox Next kopen?
– Ik wil een tweede mediabox next voor een tweede tv.
Dit is mogelijk! Je kunt bij Ziggo een 2e Mediabox krijgen. Dit kost je € 4,31 per maand zolang als je abonnement loopt. Je kunt de Mediabox installeren net zoals de eerste. Dit brengt leuke mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld die film op de bank pauzeren en dan vanuit bed het laatste uurtje afkijken op de tv in de slaapkamer. De Mediaboxen Next werken naadloos met elkaar. Meer informatie & Bestellen.
Helaas zo.nep als wat is niet voor particulieren waar Ziggo groot door is geworden en laten deze trouwe klanten vallen en storten zich op de zakelijke markt
Belachelijk
Slecht geholpen, de Volkskrant is telefonisch zeer moeilijk te bereiken.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Bezorging krant is beroerd
De krant wordt al maanden te laat bezorgd, regelmatig klacht over gedaan. Maar hier wordt echt niks aan gedaan!Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Slechte Service.
Ziggo stapt over op zakelijke klanten en de particuliere klanten kunnen de boom inLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Vanaf 29 september al bezig met het bereiken van mijn email box. Telfort een onderdeel van KPN heeft concept.nl overgenomen. Vanaf die tijd al problemen.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Verschillende malen gebeld en gemaild geen resultaat tot nu toe. Er wordt aan gewerkt zegt men. Daarom een onvoldoende ondanks het feit dat ik klant ben bij KPN. Maar misschien gaat dat veranderen. Ligt aan deze case.
Probeer contact op te nemen uit het buitenland. Lukt voor geen meter. 0900 nummers kan je niet bellen van uit het buitenlandLees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
Geen bevestiging na opzeggen abonnement. Alleen maar bereikbaar via bellen met ca 30 min wachttijd. Buitengewoon klantonvriendelijk. Dit noem ik geen klantenSERVICE !!!Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
belachelijke wachttijden, heb 2 keer ruim een half uur in de wacht gestaan. maar nog geen reactie gehadLees alle beoordeling van Xs4all Klantenservice (11)
Absurd, eerst een gesprek met een dame die mij verbindt met een computer. Na het menu "vraagt" de computer stem "wat is uw vraag". Na mij antwoord dat ik mijn abonnement wil verlengen zegt de stem: "dan ga ik nu de verbinding verbreken"Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)
waarzijn jullie toch mee bezig?????.wil van oude phone naar neiuwe phone en lukt voor geen meter. Wordt niet eens meer om inlognaam en paswoord gevraagd!!!! niet zo gek met 1,5 als papportcijfer!!!! jullie verdienen vette 0....nu kan ik mijn digid niet meer op, gvd...Lees alle beoordeling van DigiD klantenservice (26)
ZEER SLECHT INZAKE INFORMATIE EN SITE OPGAVE DEPONEREN JAARSTUKKENLees alle beoordeling van Kamer van Koophandel Klantenservice (20)
Betaalde diensten niet leveren en dan doodleuk de klantenservice onbereikbaar, op welke manier dan ook; digitaal geeft melding "server overbelast" en telefonisch wordt de verbinding gewoon verbroken omdat het te druk is. Schandalig! Een grote bron van frustratie en dat al jarenlang. Zo ga je niet met je klanten om.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)