Mediamarkt Klantenservice

Rapportcijfer Mediamarkt klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (25)

Bellen met Mediamarkt

Waarom bellen met Mediamarkt Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een product.
  • Je hebt een vraag over de actuele prijs van een product.
  • Je hebt een vraag over een online bestelling en/of levering.

Openingstijden telefonische klantenservice Mediamarkt

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 23:00
  • Dinsdag 08:00 - 23:00
  • Woensdag 08:00 - 23:00
  • Donderdag 08:00 - 23:00
  • Vrijdag 08:00 - 23:00
  • Zaterdag 09:00 - 20:00
  • Zondag 09:00 - 20:00

  • Telefoonnummer Mediamarkt: 088-4640464

  • Belkosten: Lokaal tarief

Heb jij onlangs contact gehad met Mediamarkt? Laat ons je ervaringen met Mediamarkt weten!
Beoordeel Mediamarkt.

KvK gegevens Mediamarkt

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30096621
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016827988
  • Statutaire naam: MediaMarkt Nederland 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Mediamarkt?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Mediamarkt? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Mediamarkt via Facebook Messenger.

Via Facebookbook Messenger kun je binnen een uur een antwoord verwachten van de Mediamarkt klantenservice. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: 08:00 tot 23:00.
  • Zaterdag & zondag: 09:00 tot 20:00
Klik hier voor contact met Mediamarkt via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Mediamarkt.

Bekijk de veelgestelde vragen op de site van Mediamarkt, per onderwerp:

  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?
  • Mijn bestelling is al onderweg, kan ik het nog annuleren?
  • Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Hoe annuleer ik mijn bestelling die ik zou ophalen in de winkel?
  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
  • Hoe werkt een omruiling?
  • Hoe retourneer ik een product?
  • Retouren & ruilen
  • Mag ik mijn product retourneren?
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Hoe retourneer ik een product?
  • Hoe werkt retouren & ruilen
  • Mag ik mijn product retourneren?
  • Hoe kan ik een witgoedartikel of TV retourneren?
  • Kan ik een bestelling annuleren?


Je kan je vraag ook stellen aan MAE de virtuele assistent van Mediamarkt.

Ga naar de veelgestelde vragen van Mediamarkt

Neem contact op met Mediamarkt via Twitter.

Via Twitter kun je binnen een uur een antwoord verwachten van de Mediamarkt klantenservice. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: 08:00 tot 23:00.
  • Zaterdag & zondag: 09:00 tot 20:00
Klik hier voor contact met Mediamarkt via Twitter.

Neem contact op met Mediamarkt via Facebook.

Volg Mediamarkt op Facebook voor tips, product-nieuwtjes en informatie. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en lees de laatste informatie over consumentenelektronica in Nederland op @mediamarktnl · Detailhandelbedrijf. Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 23:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 - 20:00 uur krijg je zo snel mogelijk een reactie op je vraag.

Klik hier voor contact met Mediamarkt via Facebook.

Youtube kanaal van Mediamarkt.

Op het YouTubekanaal van Mediamarkt kan je leuke video’s vinden over de nieuwste elektronica artikelen. Om van deze video’s op de hoogte te blijven kan je jezelf abonneren op hun YouTube kanaal. Het Mediamarkt YouTube kanaal vind je op onderstaande link.

Ga naar het Youtube kanaal van Mediamarkt.

Neem contact op met Mediamarkt via Instagram.

Op de Instagram van Mediamarkt vind je leuke foto’s van allerlei lopende acties en aanbiedingen. Laat je verrassen en volg hen op Instagram @mediamarktnl.

Klik hier voor contact met Mediamarkt via Instagram.

Neem contact op met Mediamarkt via LinkedIn.

Mediamarkt is ook op LinkedIn te vinden! Naast praktische informatie over bijvoorbeeld de openingstijden of de adressen van verschillende vestigingen, kan je hier ook openstaande vacatures vinden. De LinkedIn pagina van Mediamarkt kun je vinden via onderstaande link.

Klik hier voor contact met Mediamarkt via LinkedIn.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Mediamarkt.

Wil je op de hoogte gehouden worden over elektronicaproducten, acties en de laatste nieuwtjes van Mediamarkt? Meld je aan voor hun nieuwsbrief. Scroll naar beneden, laat je naam en e-mailadres achter en klik op de zwarte button ‘Verzenden’. Je kan kiezen voor een dagelijkse of voor een wekelijkse update.

Meld je aan voor de Mediamarkt nieuwsbrief.

Samsung Galaxy Z Fold4 | Voor als je een laptop bij je smartphone wilt!

Hoofdkantoor Mediamarkt Nederland (adres)

Wilhelminakade 161 Rotterdam 3072 AP Nederland
Rapportcijfer Mediamarkt Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 25 beoordelingen.

Beoordeel Mediamarkt Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Mediamarkt Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Mediamarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door Anton op 28-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Absolute katastrofe! Wasmaschine word geleverd maar niet aangesloten. De wasmaschine is besteld inkl. aansluiten.
De klantenservice is ontzettend slecht te bereiken, Men wacht langer dan 10 minuten!
  • Beoordeeld door Jan van der Wijk op 30-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Op 16 november 2023 heb ik een wasmachine besteld Ondanks de toezegging voor levering op de zondag daaropvolgend, heeft de daadwerkelijke levering nooit plaatsgevonden. Na driemaal tevergeefs te hebben gewacht op de beloofde levering, heb ik de order geannuleerd.

Bij mijn bezoek aan de Mediamarkt vestiging is mij verzekerd dat er een onderzoek gestart zou worden om de situatie te verhelderen. Echter, tot op heden heb ik geen enkele informatie ontvangen over de voortgang van dit onderzoek. Het gebrek aan communicatie en de niet nagekomen levering hebben mij genoodzaakt om de aankoop te annuleren.

Conform mijn rechten als consument, de mediamarkt hierbij officieel in gebreke gesteld en aanspraak maken op de terugbetaling van het volledige aankoopbedrag. Vriendelijk verzocht dit bedrag binnen 7 dagen] terug te storten. Tot op heden NIETS gehoord. Waardeloos.
  • Beoordeeld door FABRIE op 7-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een klacht over Mediamarkt watermanweg ik kwam een nw laptop kopen bon nr42728260, ik kwam bij de kassa en wilde ook met mijn Rotterdam pas betalen dat werd geweigerd, er werd tegen mij gezegd dat dat alleen kon op het Binnenweg plein , toen ik zei dat ook de waterman weg op de site stond, werd er gewoon gezegd dat nog blij moest zijn omdat ik dat bedrag toch voor niks kreeg van de gemeente Rotterdam, dit neem ik de medewerker zeer kwalijk, voor dit gezegde, hij heeft hier totaal niets mee te maken vindt ik, in ben 75 jaar en dan zo behandeld te worden vindt ik schandalig, ik eis dan ook een reactie v Mediamarkt als dit niet gebeurd neem ik kontakt met de media .
  • Beoordeeld door George Maas op 27-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Via Mediamarkt een Iphone gekocht die niet is afgeleverd. Daarna 5 telefoongesprekken gevoerd met Klantenservice en 5 emails gestuurd naar de afdeling fraude. Na 2 weken nog niks van Mediamarkt gehoord
  • Beoordeeld door Jôan Bos op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zit al meer dan 45 minuten in de wacht tbv klanten service
  • Beoordeeld door Jeroen van Empel op 16-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb via de webshop een laptop gekocht en wilde graag gebruik maken van mijn herroepingsrecht. Ik heb op de mediamarkt website gekeken en gezien dat ik het product in de winkel terug kan brengen, maar daar accepteren zij het product niet, omdat de doos beschadigd is. Zij hanteren het winkel retourrecht, maar het is een webshop aankoop en daar gelden andere regels van thuiswinkel.org
Het gaat om Mediamarkt Hoorn
  • Beoordeeld door silvia de Haas op 27-01-2023
  • Rapportcijfer: 3

De klanten service van Media Markt is niets zeggend.
Wij zijn ondertussen al een maand bezig over een laptop. Je krijgt als enig antwoord dat we het onderzoek moeten afwachten.
We hebben een mail gehad van logistiek dat de vervoerder denkt dat hij het pakket heeft afgeleverd op het juiste adres. Er is zelf voor getekend.
Alleen waren wij niet thuis en kunnen dat ook bewijzen. maar daar wordt niet naar gevraagd. Elke keer als we media markt bellen (al 12x gedaan)
krijgen we als antwoord dat we moeten wachten.
Verder wordt er niets uitgelegd wat de procedure is. Wanneer we evt. een andere laptop krijgen. of het geld terug. of over nu verder.
Als je vraag om door verbonden te worden naar een leidinggevende dan is die er niet. niemand helpt je verder. Wat volgens mij toch het doel is van klantenservice. vandaag weer gebeld. en weer moeten we wachten......
  • Beoordeeld door Natasja Heijnen op 18-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer ontevreden, al een paar keer product niet geleverd. Geld in de winkel terug gehaald. Blijkt het weer van onze rekening afgeschreven te zijn door Media Markt en inderdaad staan wij van HUH hoe kan dit nu. De bank neemt het gelukkig van ons over. Kortom WAARDELOOS dit allemaal.
  • Beoordeeld door j. doedens op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice van de Media Markt is slecht te bereiken of je moet belachelijk veel per minuut betalen om iemand aan de lijn te krijgen.
Slechte dienstverlening c.q. service.
  • Beoordeeld door Ka op 26-06-2021
  • Rapportcijfer: 4

Slechte afhandeling klacht transporteur die koelkast moest afleveren.

Heb koelkast besteld die zou worden afgeleverd tijdvak via mediamarkt kunnen aanpassen dat ging goed.
De transporteur gaf s ochtends via sms bevestiging van afgesproken tijd. Maar kwam niet opdagen kreeg alleen mailtje dat t niet doorging en moest nieuwe afspraak maken. Gebeld met mediamarkt en beklag gedaan nieuwe afspraak ingepland en aangegeven dat als het weer niet doorgaat ik de koop ongedaan maak. Werd onverschillig op gereageerd en uiteindelijk zelfs verbinding verbroken!
  • Beoordeeld door Kelvin op 19-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Pure oplichters. Er ontbrak een Sonos speaker bij de levering. Ik wilde mijn order daardoor annuleren en dat staan ze niet toe. Ben nu al 1,5 week bezig en krijg het ene lulverhaal na het andere:

- De klantenservice zei dat ik naar de MediaMarkt Cruquius kon gaan voor het retourneren van mijn product
- Na een half uur in de winkel te mogen wachten krijg ik 4 a4tjes toegerijkt waar een incorrect bedrag op stond.
- De winkel wilde niet het volledige bedrag teruggeven, omdat ik niet alle producten bij me had
- Hoe kan ik alle producten retourneren als niet alles is geleveverd?
- Heb 21 keer gebeld met de klantenservice tot ik te horen kreeg dat het een ingehuurd callcenter is en dat ik geen supervisor kan spreken

- Daarna ben ik gaan emailen en krijg ik de volgende antwoorden:
- Ze hebben mijn onderdeel besteld bij de fabriekant -> welk onderdeel en waarom?
- Er is 720 euro terugbetaald: niet waar en tevens een incorrect bedrag
- Dan is er een storing bij de financiele afdeling
- Dan krijg ik weer te horen dat ik 2 tot 3 weken moet wachten
- Daarna krijg ik een email dat ik 2/3 weken moet wachten tot de speaker is geleverd zodat ik alles kan terugbrengen nadat ik de ontbrekende speaker heb
- In de laatste email kreeg ik weer te horen dat de kwestie bij de financiele afdeling ligt en dat de niet geleverde speaker wordt terugbetaald
  • Beoordeeld door Faical op 19-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bende oplichters!
  • Beoordeeld door bauwens op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben het beu dat ik het altijd in het frans krijg in vlaanderen is het nederlands blikbaar help er niks bij jullie 2 maal e mail gestuurd of kunnen jullie dat niet lezen gelieve eens een goede bril te kopen en een brief in Oostende afgeheven maar niks help
Gelieve mijn e mail anders te verwijderen anders zal ik het bij mijn proverder laten blokker
  • Beoordeeld door E. Van Brakel op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice via Facebook bericht gestuurd.
Geen reactie.
Na veel zoeken telefoonnummer gevonden. Na 10 minuten in de wacht, werd de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld. Na 16minuten in de wacht, eindelijk contact. Halverwege gesprek, verbinding verbroken.
Zo krijg je wel boze klanten.
  • Beoordeeld door Yvonne Hoek op 2-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

mijn bestelling was niet compleet.
Na bijna 3 uur wachten nog steeds geen reactie op mijn klacht via messenger. Ook via Twitter geen reactie.
Geen email adres en geen telefoonnummer op de site voor klachten (wel tips en algemene vragen, maar hier kun je niets mee als je bestelling niet compleet wordt geleverd of bij bijv. schade oid).
Na flink speuren eindelijk een telefoonnummer gevonden en gebeld. nu wordt het opgepakt.

Service kan lang duren, dat begrijp ik, maar dit is echt niet acceptabel.
Mediamarkt moet hier echt iets aan doen !
  • Beoordeeld door bram op 19-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb en product besteld + betaald op 16 november 2020 na enige dagen zou het product in de winkel liggen maar toen ik 20 minuten voor sluitingstijd bij de winkel aankwam kon ik er niet meer in.

Bij thuiskomst bestelling proberen te annuleren maar dat ging niet, 3 weken geleden werd ik plots gebeld door de mediamarkt of ik mijn bestelling nog wou hebben hierop ontkennend geantwoord en men zou mijn geld terugstorten maar u raad het al....
En met helpdesk contact leggen is ook niet te doen, ik ben al drie keer van Mae naar een medewerker naar Mae gegaan en nu is de helpdesk dicht.

Ik ga daar echt nooit meer wat bestellen.
  • Beoordeeld door Bob op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kwartier mogen wachten om vervolgens te woord te worden gestaan door een onnozel iemand.
Ik vraag waarom de levering van mijn bestelling niet conform de belofte op de website is uitgeleverd.
"Uw bestelling is vertraagd, u kunt hem volgen als u de track and tracé krijgt".

Dit is de laatste keer dat ik iets bestel bij MediaMarkt!
  • Beoordeeld door Corina konst op 7-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Moest super lang wachten, daarna iemand aan de lijn die heel zacht praatte, moest alles maar dan ook alles spellen, kreeg verschillende dingen te horen om vervolgens de email te moeten sturen waarvan ik mailadres kan vinden.......3 kwartier van frustratie
  • Beoordeeld door Hans op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gewoonweg onbereikbaar!
  • Beoordeeld door Nick op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Product besteld maar nooit ontvangen. Het product komt niet in mijn besteloverzicht te staan (na een week) en via geen van de kanalen krijg je iemand te pakken. Ik ga mijn geld terug laten storten als het vandaag niet is geregeld. Laatste keer dat ik daar iets bestel.
  • Beoordeeld door Rob Voskes op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

Naar aanleiding, dat ik een verkeerd product had besteld , heb ik direct geprobeerd het te annuleren.
Maar die robots met hun stanaard vragen werken niet .
En daarna nog 3 kwartier op een medewerker gewacht , die niet kwam .
Heb via webshop en via Facebook messenger geprobeerd, maar helaas .
Veel tijd in gestoken , zonder enig resultaat.
  • Beoordeeld door john op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

krijg geen contact met jullie over mijn levering die nog steeds niet geleverd is
  • Beoordeeld door Ronald Cune op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Schandalige lange wachttijd. Hang al meer dan een uur !! in de wacht zonder enige terugkoppeling. Ook via chat niet te bereiken !!

Bestelnummer : 83345119
Besteldatum : 23.12.2020 18:20
Door jullie geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld retour ??


Art.nr. Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1591941 (Voor 23:30 besteld, morgen in huis) * HARMAN KARDON Citation ONE zwart 1 179,
  • Beoordeeld door Marc op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nooit contant kunnen krijgen over een item die miste in mijn bestelling
  • Beoordeeld door Peter op 13-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service. Daar o.a. een Polk soundbar gekocht. Vanaf dag 1 probleem met muziek streamen. Uiteindelijk Polk maar gebeld. Uitgelegd wat het probleem is. De verschillende opties getest zonder resultaat. Kreeg advies om hem om te ruilen bij de mediamarkt Leidschendam. Daar kreeg ik te horen nee we sturen hem op ter reparatie. Omdat bij Polk gezegd was omruilen ben ik daar niet mee akkoord gegaan. Volgende dag opnieuw gebeld met Polk. Kreeg ik te horen dat omruilen niet gezegd had moeten worden. Het omruilen bij de meeste dealers wel gedaan wordt. Tevens zou soundbar vol krassen zitten (zit geen krasje op). Dit laatste was gezegd door medewerkster van MediaMarkt Leidschendam. Bij de service afdeling van MediaMarkt maar gevraagd naar leidinggevende. Die was er niet vandaag (13 oktober 2020).Die was er natuurlijk wel. Maar ik moest afgescheept worden. Jammer het is een leuke zaak totdat je een probleem hebt. Wat een eikels om zo je eigen ruiten in te gooien. Oja bij Polk kreeg ik ook nog te horen. Service van sommige MediaMarkt vestigingen zijn beetje teleurstellend. Nou dat klopt wel.
Bel Mediamarkt
088-4640464