We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Mediamarkt? Laat ons je ervaringen met Mediamarkt weten!
Beoordeel Mediamarkt.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Mediamarkt? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Via Facebookbook Messenger kun je binnen een uur een antwoord verwachten van de Mediamarkt klantenservice. Openingstijden zijn:
Bekijk de veelgestelde vragen op de site van Mediamarkt, per onderwerp:
Je kan je vraag ook stellen aan MAE de virtuele assistent van Mediamarkt.
Via Twitter kun je binnen een uur een antwoord verwachten van de Mediamarkt klantenservice. Openingstijden zijn:
Volg Mediamarkt op Facebook voor tips, product-nieuwtjes en informatie. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en lees de laatste informatie over consumentenelektronica in Nederland op @mediamarktnl · Detailhandelbedrijf. Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 23:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 - 20:00 uur krijg je zo snel mogelijk een reactie op je vraag.
Klik hier voor contact met Mediamarkt via Facebook.Op het YouTubekanaal van Mediamarkt kan je leuke video’s vinden over de nieuwste elektronica artikelen. Om van deze video’s op de hoogte te blijven kan je jezelf abonneren op hun YouTube kanaal. Het Mediamarkt YouTube kanaal vind je op onderstaande link.
Ga naar het Youtube kanaal van Mediamarkt.Op de Instagram van Mediamarkt vind je leuke foto’s van allerlei lopende acties en aanbiedingen. Laat je verrassen en volg hen op Instagram @mediamarktnl.
Klik hier voor contact met Mediamarkt via Instagram.Mediamarkt is ook op LinkedIn te vinden! Naast praktische informatie over bijvoorbeeld de openingstijden of de adressen van verschillende vestigingen, kan je hier ook openstaande vacatures vinden. De LinkedIn pagina van Mediamarkt kun je vinden via onderstaande link.
Klik hier voor contact met Mediamarkt via LinkedIn.Wil je op de hoogte gehouden worden over elektronicaproducten, acties en de laatste nieuwtjes van Mediamarkt? Meld je aan voor hun nieuwsbrief. Scroll naar beneden, laat je naam en e-mailadres achter en klik op de zwarte button ‘Verzenden’. Je kan kiezen voor een dagelijkse of voor een wekelijkse update.
Meld je aan voor de Mediamarkt nieuwsbrief.Rapportcijfer is gebaseerd op 25 beoordelingen.
Absolute katastrofe! Wasmaschine word geleverd maar niet aangesloten. De wasmaschine is besteld inkl. aansluiten.
De klantenservice is ontzettend slecht te bereiken, Men wacht langer dan 10 minuten!
Op 16 november 2023 heb ik een wasmachine besteld Ondanks de toezegging voor levering op de zondag daaropvolgend, heeft de daadwerkelijke levering nooit plaatsgevonden. Na driemaal tevergeefs te hebben gewacht op de beloofde levering, heb ik de order geannuleerd.
Bij mijn bezoek aan de Mediamarkt vestiging is mij verzekerd dat er een onderzoek gestart zou worden om de situatie te verhelderen. Echter, tot op heden heb ik geen enkele informatie ontvangen over de voortgang van dit onderzoek. Het gebrek aan communicatie en de niet nagekomen levering hebben mij genoodzaakt om de aankoop te annuleren.
Conform mijn rechten als consument, de mediamarkt hierbij officieel in gebreke gesteld en aanspraak maken op de terugbetaling van het volledige aankoopbedrag. Vriendelijk verzocht dit bedrag binnen 7 dagen] terug te storten. Tot op heden NIETS gehoord. Waardeloos.
Ik heb een klacht over Mediamarkt watermanweg ik kwam een nw laptop kopen bon nr42728260, ik kwam bij de kassa en wilde ook met mijn Rotterdam pas betalen dat werd geweigerd, er werd tegen mij gezegd dat dat alleen kon op het Binnenweg plein , toen ik zei dat ook de waterman weg op de site stond, werd er gewoon gezegd dat nog blij moest zijn omdat ik dat bedrag toch voor niks kreeg van de gemeente Rotterdam, dit neem ik de medewerker zeer kwalijk, voor dit gezegde, hij heeft hier totaal niets mee te maken vindt ik, in ben 75 jaar en dan zo behandeld te worden vindt ik schandalig, ik eis dan ook een reactie v Mediamarkt als dit niet gebeurd neem ik kontakt met de media .
Via Mediamarkt een Iphone gekocht die niet is afgeleverd. Daarna 5 telefoongesprekken gevoerd met Klantenservice en 5 emails gestuurd naar de afdeling fraude. Na 2 weken nog niks van Mediamarkt gehoord
Zit al meer dan 45 minuten in de wacht tbv klanten service
Ik heb via de webshop een laptop gekocht en wilde graag gebruik maken van mijn herroepingsrecht. Ik heb op de mediamarkt website gekeken en gezien dat ik het product in de winkel terug kan brengen, maar daar accepteren zij het product niet, omdat de doos beschadigd is. Zij hanteren het winkel retourrecht, maar het is een webshop aankoop en daar gelden andere regels van thuiswinkel.org
Het gaat om Mediamarkt Hoorn
De klanten service van Media Markt is niets zeggend.
Wij zijn ondertussen al een maand bezig over een laptop. Je krijgt als enig antwoord dat we het onderzoek moeten afwachten.
We hebben een mail gehad van logistiek dat de vervoerder denkt dat hij het pakket heeft afgeleverd op het juiste adres. Er is zelf voor getekend.
Alleen waren wij niet thuis en kunnen dat ook bewijzen. maar daar wordt niet naar gevraagd. Elke keer als we media markt bellen (al 12x gedaan)
krijgen we als antwoord dat we moeten wachten.
Verder wordt er niets uitgelegd wat de procedure is. Wanneer we evt. een andere laptop krijgen. of het geld terug. of over nu verder.
Als je vraag om door verbonden te worden naar een leidinggevende dan is die er niet. niemand helpt je verder. Wat volgens mij toch het doel is van klantenservice. vandaag weer gebeld. en weer moeten we wachten......
Zeer ontevreden, al een paar keer product niet geleverd. Geld in de winkel terug gehaald. Blijkt het weer van onze rekening afgeschreven te zijn door Media Markt en inderdaad staan wij van HUH hoe kan dit nu. De bank neemt het gelukkig van ons over. Kortom WAARDELOOS dit allemaal.
Klantenservice van de Media Markt is slecht te bereiken of je moet belachelijk veel per minuut betalen om iemand aan de lijn te krijgen.
Slechte dienstverlening c.q. service.
Slechte afhandeling klacht transporteur die koelkast moest afleveren.
Heb koelkast besteld die zou worden afgeleverd tijdvak via mediamarkt kunnen aanpassen dat ging goed.
De transporteur gaf s ochtends via sms bevestiging van afgesproken tijd. Maar kwam niet opdagen kreeg alleen mailtje dat t niet doorging en moest nieuwe afspraak maken. Gebeld met mediamarkt en beklag gedaan nieuwe afspraak ingepland en aangegeven dat als het weer niet doorgaat ik de koop ongedaan maak. Werd onverschillig op gereageerd en uiteindelijk zelfs verbinding verbroken!
Pure oplichters. Er ontbrak een Sonos speaker bij de levering. Ik wilde mijn order daardoor annuleren en dat staan ze niet toe. Ben nu al 1,5 week bezig en krijg het ene lulverhaal na het andere:
- De klantenservice zei dat ik naar de MediaMarkt Cruquius kon gaan voor het retourneren van mijn product
- Na een half uur in de winkel te mogen wachten krijg ik 4 a4tjes toegerijkt waar een incorrect bedrag op stond.
- De winkel wilde niet het volledige bedrag teruggeven, omdat ik niet alle producten bij me had
- Hoe kan ik alle producten retourneren als niet alles is geleveverd?
- Heb 21 keer gebeld met de klantenservice tot ik te horen kreeg dat het een ingehuurd callcenter is en dat ik geen supervisor kan spreken
- Daarna ben ik gaan emailen en krijg ik de volgende antwoorden:
- Ze hebben mijn onderdeel besteld bij de fabriekant -> welk onderdeel en waarom?
- Er is 720 euro terugbetaald: niet waar en tevens een incorrect bedrag
- Dan is er een storing bij de financiele afdeling
- Dan krijg ik weer te horen dat ik 2 tot 3 weken moet wachten
- Daarna krijg ik een email dat ik 2/3 weken moet wachten tot de speaker is geleverd zodat ik alles kan terugbrengen nadat ik de ontbrekende speaker heb
- In de laatste email kreeg ik weer te horen dat de kwestie bij de financiele afdeling ligt en dat de niet geleverde speaker wordt terugbetaald
Bende oplichters!
Ik ben het beu dat ik het altijd in het frans krijg in vlaanderen is het nederlands blikbaar help er niks bij jullie 2 maal e mail gestuurd of kunnen jullie dat niet lezen gelieve eens een goede bril te kopen en een brief in Oostende afgeheven maar niks help
Gelieve mijn e mail anders te verwijderen anders zal ik het bij mijn proverder laten blokker
Klantenservice via Facebook bericht gestuurd.
Geen reactie.
Na veel zoeken telefoonnummer gevonden. Na 10 minuten in de wacht, werd de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld. Na 16minuten in de wacht, eindelijk contact. Halverwege gesprek, verbinding verbroken.
Zo krijg je wel boze klanten.
mijn bestelling was niet compleet.
Na bijna 3 uur wachten nog steeds geen reactie op mijn klacht via messenger. Ook via Twitter geen reactie.
Geen email adres en geen telefoonnummer op de site voor klachten (wel tips en algemene vragen, maar hier kun je niets mee als je bestelling niet compleet wordt geleverd of bij bijv. schade oid).
Na flink speuren eindelijk een telefoonnummer gevonden en gebeld. nu wordt het opgepakt.
Service kan lang duren, dat begrijp ik, maar dit is echt niet acceptabel.
Mediamarkt moet hier echt iets aan doen !
ik heb en product besteld + betaald op 16 november 2020 na enige dagen zou het product in de winkel liggen maar toen ik 20 minuten voor sluitingstijd bij de winkel aankwam kon ik er niet meer in.
Bij thuiskomst bestelling proberen te annuleren maar dat ging niet, 3 weken geleden werd ik plots gebeld door de mediamarkt of ik mijn bestelling nog wou hebben hierop ontkennend geantwoord en men zou mijn geld terugstorten maar u raad het al....
En met helpdesk contact leggen is ook niet te doen, ik ben al drie keer van Mae naar een medewerker naar Mae gegaan en nu is de helpdesk dicht.
Ik ga daar echt nooit meer wat bestellen.
Kwartier mogen wachten om vervolgens te woord te worden gestaan door een onnozel iemand.
Ik vraag waarom de levering van mijn bestelling niet conform de belofte op de website is uitgeleverd.
"Uw bestelling is vertraagd, u kunt hem volgen als u de track and tracé krijgt".
Dit is de laatste keer dat ik iets bestel bij MediaMarkt!
Moest super lang wachten, daarna iemand aan de lijn die heel zacht praatte, moest alles maar dan ook alles spellen, kreeg verschillende dingen te horen om vervolgens de email te moeten sturen waarvan ik mailadres kan vinden.......3 kwartier van frustratie
Gewoonweg onbereikbaar!
Product besteld maar nooit ontvangen. Het product komt niet in mijn besteloverzicht te staan (na een week) en via geen van de kanalen krijg je iemand te pakken. Ik ga mijn geld terug laten storten als het vandaag niet is geregeld. Laatste keer dat ik daar iets bestel.
Naar aanleiding, dat ik een verkeerd product had besteld , heb ik direct geprobeerd het te annuleren.
Maar die robots met hun stanaard vragen werken niet .
En daarna nog 3 kwartier op een medewerker gewacht , die niet kwam .
Heb via webshop en via Facebook messenger geprobeerd, maar helaas .
Veel tijd in gestoken , zonder enig resultaat.
krijg geen contact met jullie over mijn levering die nog steeds niet geleverd is
Schandalige lange wachttijd. Hang al meer dan een uur !! in de wacht zonder enige terugkoppeling. Ook via chat niet te bereiken !!
Bestelnummer : 83345119
Besteldatum : 23.12.2020 18:20
Door jullie geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld retour ??
Art.nr. Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1591941 (Voor 23:30 besteld, morgen in huis) * HARMAN KARDON Citation ONE zwart 1 179,
Nooit contant kunnen krijgen over een item die miste in mijn bestelling
Waardeloze service. Daar o.a. een Polk soundbar gekocht. Vanaf dag 1 probleem met muziek streamen. Uiteindelijk Polk maar gebeld. Uitgelegd wat het probleem is. De verschillende opties getest zonder resultaat. Kreeg advies om hem om te ruilen bij de mediamarkt Leidschendam. Daar kreeg ik te horen nee we sturen hem op ter reparatie. Omdat bij Polk gezegd was omruilen ben ik daar niet mee akkoord gegaan. Volgende dag opnieuw gebeld met Polk. Kreeg ik te horen dat omruilen niet gezegd had moeten worden. Het omruilen bij de meeste dealers wel gedaan wordt. Tevens zou soundbar vol krassen zitten (zit geen krasje op). Dit laatste was gezegd door medewerkster van MediaMarkt Leidschendam. Bij de service afdeling van MediaMarkt maar gevraagd naar leidinggevende. Die was er niet vandaag (13 oktober 2020).Die was er natuurlijk wel. Maar ik moest afgescheept worden. Jammer het is een leuke zaak totdat je een probleem hebt. Wat een eikels om zo je eigen ruiten in te gooien. Oja bij Polk kreeg ik ook nog te horen. Service van sommige MediaMarkt vestigingen zijn beetje teleurstellend. Nou dat klopt wel.
Beoordeel Mediamarkt Klantenservice