Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Wiegeraad op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Al 30 jaar een abonnement op de Volkskrant , veel jaren ging de bezorging goed, maar de laatste paar maanden niet. Krant vaak te laat ( niet voor 7:00 uur bezorgt) terwijl ik vroeg de krant wil lezen ivm met werk en ook aantal keren niet bezorgt. Je kunt dit doorgeven en krijgt dan als alternatief dat je de krant digitaal kunt lezen. Dit wil ik juist niet.
Geen bereikbaarheid van een klantenservice, die mij te woord kan staan en zorgt dat het bezorgprobleem wordt aangepakt. Daarom een 3.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door W Kevelam op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Geen e-mail adres om mijn onderstaande klacht door te geven.
Deze klacht had zoals geschreven zo door willen geven.

Zoals telefonisch al vermeld zijn we zeer ontsteld over de gang van zaken.
Onze bestelling (tv) zou binnen 24 uur geleverd worden, dat is nu precies een week geleden, nu al 7 dagen dus.
Nu krijg ik van u een telefoontje + berichtje van (post nl.) dat de levering morgen 5-12-2020 gedaan zal worden.
Precies zo’n zelfde berichtje kregen voor bezorging afgelopen donderdag.
Daarom hadden we omdat we zelf niet aanwezig waren geregeld dat hier iemand aanwezig was, deze persoon heeft hier tot 10.30 uur gewacht.
Helaas kwam er geen bestelling en dit ook nog zonder een telefoontje dat het die dag niet ging lukken.
Belachelijk, zeer storend, onfatsoenlijk, zeer klantonvriendelijk enz., schijnbaar kan dat allemaal maar zo tegenwoordig.
Uiteraard hebben we begrip voor extra drukte, niet voor het niet nakomen van afspraken enz..

Zodra de TV/bestelling geleverd is, we weten dan precies hoe lang het geduurd heeft en hoeveel toezeggingen er gedaan zijn en niet nagekomen zijn, gaan we er over denken wat onze reactie erop gaat worden.

Hopelijk word de nu gemaakte afspraak voor bezorging 05-12-2020 wel nagekomen.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Ik word stapelgek van de telefonische ongewenste benaderingen door KPN.
Alles geprobeerd m dit te stoppen maar KPN blijft volharde in telefoonterreur .
Wat gaat KPN doen aan deze ontzettend irritante handelswijze of blijven jullie hardleers
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Qurrent Klantenservice

  • Beoordeeld door louis loos op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Qurrent Klantenservice is: 1)

gewoon slecht om iemand aan de lijn te vragen! en dan heb ik me'n vraag nog niet gesteld…….
Lees alle beoordeling van Qurrent Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door H. lassooij op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Vanaf mijn eerste melding op 12 november (het is nu 4 december) zijn er problemen met de buitenverlichting, niet 1 lamp maar zo’n 40!!
25 november zijn er werkzaamheden uitgevoerd, maar niet n.a.v. die melding! Sindsdien zijn er nog 4 (alleen van mij al) meldingen naar Liander gegaan door de Gemeente Almere om een en ander te repareren.....nu is het vanaf woensdagavond (2 december) weer pikkedonker! Melding na melding en als je Liander al spreekt sturen ze je naar de gemeente, die moet een melding doen maar het heeft voor Liander geen prioriteit. Wij snappen dat binnenverlichting voor gaat maar vanaf 12 november al problemen en nog steeds wordt er niets aan gedaan!! In afwachting van een reactie.......
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door JC op 4-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

ABN heeft lange tijd onterecht kosten in rekening gebracht voor een product wat ik nooit had afgenomen. Toen ik hierover belde was de medewerker te lui om het uit te zoeken en in plaats van op zijn minst het volledig onterecht betaalde bedrag terug te betalen, moest ik blij zijn met slechts 6 maanden. Volgens de medewerker kon hij dit niet meer achterhalen. Dus heb ik het maar zelf uitgezocht. Vervolgens is het onmogelijk om contact te krijgen met ABN. Telefoon wordt niet opgenomen als je belt, whatsapp wordt niet gereageerd.
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door D Bach op 3-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Ze doen niks voor je, je moet maar afwachten tot je een keer geholpen wordt
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: SNS Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Willy.kruit op 3-12-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor SNS Bank Klantenservice is: 4.3)

Heb wel 40 keer gebeld voor hypotheek af te schuiven heb machtig gegeven in mei al 2xper jaar betaal ik dat de ene zei zo en de andere weer wat anders
Lees alle beoordeling van SNS Bank Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Karwei Klantenservice

  • Beoordeeld door G.ten Hulscher op 3-12-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Karwei Klantenservice is: 1.8)

L.S.
Hedenmorgen waren wij in uw vestiging in Soest met een vraag over onze aankoop. Uw medewerker Geert-Jan heeft ons erg goed geholpen en het probleem opgelost.
Een compliment waard. Laat hem dat weten!
Met groeten
G. ten Hulscher
Lees alle beoordeling van Karwei Klantenservice (10)

Beoordeling voor: DHL Express Klantenservice

  • Beoordeeld door b van de logt op 3-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Express Klantenservice is: 1)

wij wonen in een appartementen gebouw en de bezorger belt buiten op het parkeerplaats
om te zeggen ik ben er kom maar . ik kon niet naar beneden en mijn vrouw was niet thuis
waarom word er niet aan de deur afgegeven
Lees alle beoordeling van DHL Express Klantenservice (4)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door B.Huisken op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Klantenservice gedurende gehele dag niet telefonisch te bereiken
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Etos Klantenservice

  • Beoordeeld door Rose op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Etos Klantenservice is: 1.8)

ZEER SLECHT! Ik ben al sinds de ochtend aan het bellen maar krijg geen gehoor!
Na 2 keer ongeveer 45 minuten aan de lijn te hebben gezeten heb ik maar opgehangen. Zal de volgende keer maar ergens anders bestellen!
Lees alle beoordeling van Etos Klantenservice (21)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Marga op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Het is onmogelijk!!! om een persoon aan de lijn te krijgen bij de Volkskrant. En de bezorging van deze krant is ontzettend slecht. Ik neem NOOIT meer een abonnement op de Volkskrant.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Henny Mol op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Al 2 dagen aan het bellen en geen contact
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Ymere Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ymere Klantenservice is: 2.3)

Hartelijk dank voor uw snelle opsturen van de huurspecificatie die ik nodig heb voor een instantie. En voor prettige en correcte manier waarop u mij telefonisch te woord heeft gestaan.
Lees alle beoordeling van Ymere Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door probeerde te chatten, echt waardeloos op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

probeerde een chat te doen met ah, echt waardeloos
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Onur op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Ik word in de wacht gezet en na 2 min word de lijn verbroken. Heel slecht dit.
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Knol op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 6 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

mijn laatste factuur is weer verhoogd met belkosten terwijl ik een abonnement met volop bellen heb. Telefonisch heb ik geen goed contact met een medewerker. Mijn verzoek is om geen sms berichten te sturen maar een mail.
Wilt u het teveel gerekende bedrag terugstorten op mijn rekening? Ik kan niet weer een maand wachten. Tevens ontvang ik graag een bevestiging van mijn abonnement, ook per mail.
Het kost teveel tijd en energie om steeds te bellen; Ik stel het op prijs wanneer u de kwestie adequaat en naar mijn wens oplost.
Met vriendelijke groet,
A. Knol
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Dennis op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Niet te vinden op hun website en doen er alles aan om juist GEEN contact te krijgen met ze.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door In Roggeveen op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Caiway Klantenservice is: 2.3)

Ik wil van de afmelding bij Caiway af. Heb mij 5 augustus 2019 aangemeld maar wil liever overstappen naar een andere provider. Dit kan niet volgens een medewerkster die afsloot met "wat een mongool is die man". Dit zegt gewoon over deze organisatie. Stuur gewoon een bevestiging van afmelding fan kan deze waanzin stoppen.
Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice

  • Beoordeeld door Jo konst op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice is: 5.2)

Niet leuk steeds in de wacht en als je aan de beurt bent. Word de verbinding verbroken niet 1xmaar 4 x
Zo niet leuk
Lees alle beoordeling van Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice (6)

Beoordeling voor: Hans Anders Klantenservice

  • Beoordeeld door R van Rixtel op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hans Anders Klantenservice is: 2.3)

Ik dien een klacht in omdat ik niet naar behoren ben behandeld.Ik heb twee nieuwe gehoortoestellen ,en ben niet goed voorgelicht door de audicien .Hij heeft gezegd dit is de beste voor u, maar niet de voorwaarde wat betrekking op de actie had.ik heb een rekening van mijn zorgverzekering gehad en moet 450,90 zelf betalen plus eigen risico .Dus contact opgenomen met de winkel konden mij geen antwoordt geven,toen met de klantenservice gebeld ook daar konden ze mij geen duidelijkheid geven,dus gingen ze het uitzoeken,je mag toch verwachten dat ze in de winkel en de klantenservice weten wat de actie inhoud .eerst was het antwoord ik had een duurder toestel,toen was het de audicien had dit verteld WAT NIET WAAR WAS want anders had ik de keuze gehad,en nu niet hoge kosten gezeten,Ook moest ik maandag 30-11-2020 in de winkel komen en anders zouden ze me bellen,maar de audicien (Robert)was verbaasd mij te zien ,volgens hem had hij niet gezegd dat ik naar de winkel moest komen ik moet een aantal kilometers rijden dat ga ik toch niet doen als het niet gezegd is.Het werd geen fijn gesprek ,en hij ontkende alles ,schijn baar moet je als klant elk gesprek opnemen om gelooft te worden.Toen weer met klantenservice gebeld ,maar inmiddels ben ik er achter dat je niet gehoord word en ook niet dat je geloofd wordt .ik heb ook met mij verzekering gebeld en ik moet dit betalen ,dat had niet hoeven als ik beter was ingelicht.Alle acties zijn misleidend,en ook de tv reclame met u hoeft maar 0 euro te betalen ,en ook zou ik het winkelpersoneel beter voorlichten en de klant eerlijk voorlichten.Na jaren klant te zijn geweest is dit toch een grote fout hoe jullie met klanten omgaan.
Ik zou hier wel antwoordt op willen hebben,en of er nog iets geregeld kan worden.Anders is dit een mooi onderwerp voor Radar of Kassa
HJ van Rixtel
Lees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Elly op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Slechte bereikbaarheid !!! Sta meer dan half uur in de wacht. Verbinding is ineens weg. Bah
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Gemeente Venlo Klantenservice

  • Beoordeeld door Halewyck op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Venlo Klantenservice is: 3.7)

leuk een brief maar waarom geen vermelding dat op 30 november de groene container niet wordt op gehaald?
Waarom staat niet vermeld dat er in december 1 ophaal datum is 14 December voor mijn straat?
Jammer, jammer en geen bewijs van respect voor ouderen.
Lees alle beoordeling van Gemeente Venlo Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door S. Mulder op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Jullie zijn zeer slecht bereikbaar!!!
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Etienne Steijaert op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Ik vind de manier waarop ik door de heer om 16.50 uur geholpen ben heel slecht en zeker niet klantvriendelijk. Ik zal mijn abonnement per direct opzeggen na 50 jaar . Ze moeten nog veel leren hoe ze abonnees om moet gaan en zeker om ze te behouden . Voor nieuwe klanten kan alles dus het antwoord of nette oplossing ligt bij jullie . Mijn telefoonnummer is reeds bekend . Mvg. Etienne Steijaert
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Vredenburg op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Slechtste sportschool die iik ooit gezien hebt. Klantenservice totaal.niet bereikbaar. Door gesnoven inbecielen die stijf staan van Pre-workout poeder. Gooien en smijten met gewichten en geen 1 moer opruimen. En nu met groepslessen erbij loopt deze gym in Purmerend helemaal vol. Ik train s.morgens vroeg met 1 leerling van me. Sommige dagen vlucht ik gewoon voor de drukte. Belachelijk voor woorden.
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Maria op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Had een vraag gesteld aan de domme chatbot, ik heb een mail gekregen dat er een vergeten pakket bij jullie ligt, er staat geen nummer bij, dus weet ook niet wat dit pakketje voor inhoud heeft. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ben eerder bedonderd door online site’s en ben nu erg voorzichtig en argwanend geworden. Zou graag willen weten wat of dit inhoud en of het klopt dat er een pakketje van mij klaarlicht?
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Christel op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Zeer slecht
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Morren op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Wat een rot bedrijf
Je kan bellen wat je wilt maar steeds dat zelfde bandje dat het te druk is maar blijf hangen dan helpen wij u zo spoedig mogelijk en dan krijg je een bandje met dat het veeeeel te druk is bel op andere keer hup haak er op of stuur een mail dan krijgt u na vijf werkdagen antwoord nu vergeet dat maar moet na 10 dagen nog steeds geen reactie
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)