Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Het duurde een half uur op de chat te komen ! En waardeloos antwoord!Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Bel naar budgetenergie en wacht meer dan 15 min, nog geen contact en krijg een heeel irritant muziekje, gaat maar door.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Geen service!!!
Klantenservice telefonisch niet te bereiken! Kan het probleem dus niet uitleggenLees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Zeer slecht na 1 week is mijn abonnement al verlopen via de postcode loterij.Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)
Telefonisch niet bereik baar.
Nogmaals zeer slechte service
Drama die klantenservice tot op heden. In april opgezegd al sindsdien blijf ik betalen en sommaties krijgen, zou omgekeerd moeten zijn. Vervolgens deze week door interim Rene gebeld die mij in ieder geval mijn lidnr gaf zodat ik opnieuw op kon zeggen moet nu nog een maand betalen hoe dan? Nooit meerLees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Kussens besteld. Voldeden niet aan de verwachting. Retour gestuurd.Lees alle beoordeling van Kwantum Klantenservice (12)
Na een keer of drie, vier bellen nog steeds aankoopbedrag niet terug.
Laatste keer Barcode doorgespeeld, aan de hand van verzendbewijs geconstateerd dat het retour gestuurde pakket in het magazijn van Kwantum in Diessen was aangekomen (bijna een maand geleden), alle NAW-gegevens nogmaals en de aankoopnummers doorgespeeld.
Maar wederom afwachten.
Telefonisch niet te bereiken...Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Vandaag de hele dag geprobeerd telefonisch contact te krijgen, niet gelukt (opgeteld 2 uur aan de lijn) omdat de helft van mijn bestelling is geleverd en de totale bestelling op bezorgd staat. Dit is niet de eerste keer, hoe moeilijk kan het zijn, spullen afleveren. Ook geen excuus, volgens mij hebben ze niet eens door dat het niet goed is gegaan en gaan ze er vanuit dat ze wel gebeld worden door de klant. Hoe dan, er wordt NOOIT opgenomen, er is geen mailadres en geen chatmogelijkheid met een medewerker, echt te gek voor woorden!!!!!!!Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Er werd op 8 december een pakket (enveloppe welke net niet door de brievenbus kon, ( bezorgd) Het betreffende pakket werd gedumpt op de brievenbus of waarschijnlijker gezien mijn ervaringen met uw dienst, over het hek gesmeten en heeft de gehele nacht in een plas water gelegen. Openen was dan ook niet meer nodig want de i9nhoud viel er al uit toen ik het oppakte. Ik geloof niet eens dat er is aangebeld want we waren de gehele avond thuis. Ook al was dit wel het geval en de (bezorger) krijgt geen gehoor, laat je een pakket zo niet achter. Niet eens een ster waardig. Ik heb de review van uw mail g4eschreven maar ook dit verdient geen voldoende. na mijn tekst te hebben geschreven, moest ik naar google en kwam daar niet door.. Al met al geen beste beurt.Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
C. de Waardt
Telefonisch niet te bereiken voor vragen over internet / bellen, wordt constant doorverbonden en krijg niemand eraan.Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Telkens verwijzen naar internet chatten wat een beetje moeilijk is als je een storing hebt op internet.
Nu precies 32 min en 47 seconden gebeld en nog niemand aan de lijn gekregen.
Op de internetpagina wordt alleen wat gedaan met gas en liicht maar wordt internet / bellen een wel erg ondergeschoven kindje.
Na gebeld te hebben over een regelmatige storingen van de uitzendingen van diverse films, heeft de medewerker van Netflix met diverse schakelingen op de TV het probleem meteen verholpen en is uitstekend opgelost.Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)
Als eerste me stelling niet compleet, niet reageren op mijn mail en 1,5 uur in de wacht aan de toon en eindelijk iemand en dm dirken ze me weg. Ben zooooo boos.Lees alle beoordeling van Trekpleister Klantenservice (7)
Het gaar om ord nr 753335252 pure airsickness. Black fryday 1 + 2 gratis. Heb er 10 ontvangen, maar de andere 20 niet en wel aan gegeven in winkelmandje.
Ik hoop dat u de 20 wel na mij toe stuurd .
Zal dit ook online melden op fb enz
Vreselijk slechte service!!!Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)
Helaas heb ik op nog steeds geen correct antwoordt van de klantenservice gekregen naar aanleiding brief Cindy Kroon.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Ben om 16.00 uur even op de website gegaan om dit te checken en deze promoot ook groot deze brief in berichte na inlog.
Helaas is deze brief niet voor mijn van toepassing omtrent de voorwaarde van Vattenfall.
Dus hierop een vraag gesteld maar de klantenservice robot geen antwoordt vraagt mobiel. Mobiel chat nu nog steeds geen antwoordt van 16.00 uur af 8-12-2020 je wordt gewoon aan het lijntje gehouden, Als ik overstap naar groen blijft loont ben ik al mijn bonus en opgebouwde credit kwijt zo staat er op de website. Dus let op de kleine voorwaarde.
Absoluut geen serviceLees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Geen reactie op mail
Komen afspraken niet na
Retouren ophalen blijkt heel lastig
Levering van producten wordt na een leverdatum te hebben ontvangen toch weer uitgesteld.
Telefonisch contact zoeken zorgt ervoor dat je gemiddeld een uur tot 1,5 uur wordt bezig gehouden.
De juiste producten leveren blijkt een uitdaging. (9 kastdeuren waarvan er 8 de juiste kleur hebben en 1 een geheel andere kleur)
Geen mailadres om echt een klacht te melden
Mijn probleem speelt al vanaf juni 2020.... al die tijd een halve kast en kleding in wasmanden. Tot heden is het probleem nog niet opgelost en wordt er gewoon niet meer gereageerd op mijn mail.
Je moet zelf maar zorgen dt je je probleem oplost en bij het niet kunnen leveren van 23 producten moet je zelf maar elke dag kijken of er iets voorradig is met de optie bestellen (inclusief elke keer leveringskosten) of elke dag naar ikea rijden in de hoop dat het er nog ligt als je bent aangekomen.
Voor zo een groot bedrijf is dit echt meer dan schandalig.
Waardeloos: meerde malen geprobeerd boeking te annuleren ;gaat telkens mis!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Dan contact zoeken met jullie, vreselijk, moet je eerst account hebben:dat wil ik niet overal van hebben; dan probeer ik jullie te bellen en krijg voor ook nog voor minstens 1 euro per minuut een engels,sprekende dame, geen keuze menu voor Nederlands!
Ik boek dus nooit meer via jullie; en heb nog steeds mijn boeking niet geannuleerd;
wachttijd 18 minuten vervolgens daarna nog een keer gebeld wachttijd 17 minuten vind ik niet normaal wij hebben het ook druk.Lees alle beoordeling van CZ Zorgverzekeringen Klantenservice (6)
Een 1 is nog te veel.Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Kan geen e-mail sturen.
Krijgen levend persoon aan de telefoon.
Twee maal tel. contact. verbroken.
Weer opnieuw bellen enz. enz..
Maar ik zit wel met een krant van gisteren 7-12-20
En wil melden, dat de bezorging bij ons zeer slecht is momenteel.
Diverse bewoners krijgen geen of een verkeerde krant. Ook telegraaf ed.
Een hotel geboekt betaald maar geen mail ontvangen na 2 uurtjes nog steeds niet en kan niemand bereiken zogenaamd 24/7 bereikbaar.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
zeer slech in contact met klantenLees alle beoordeling van Vandebron Klantenservice (10)
De mevrouw aan balie nr 1 en de dame aan balie nr 2, dienen een herhalingscursus omgaan en / met klantvriendelijkheid te ondergaan!Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Dag eerst dat het aan mij lag, maar de zeer onvriendelijke manier hoe balie mevrouw omging met n bejaarde klant, is ronduit slecht
Ik probeer jullie al 2 weken te bereiken gewoon weg geen gehoor wat een service zeg niet normaal!!!Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)
Ik bestelde een stabureau 3 weken geleden. Toen ik het ging ophalen bij IKEA, bleek dat de onderste helft van het bureau niet geleverd was. Na een uur wachten vanwege problemen met het systeem, had de medewerker een nieuwe bestelling geplaatst. Die moest vandaag afgeleverd worden.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
De track en trace code van PostNL werkt niet en toont dat de bestelling nog niet aanwezig is. Ik heb sinds vanmorgen geprobeerd de klantservice te bereiken, maar de lijn wordt steeds afgebroken.
Super slechte en onprofessionele manier om met klanten om te gaan.
Altijd goed geholpen in het verleden ,maar nu is het totaal ontwricht.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Je kan bellen wat je wil . Meerdere tel nummers geprobeerd . Lang in de wacht gestaan maar geen antwoord.
Snap dat het een vervelende tijd is . Maar ook de onzekerheid van de klant mag niet vergeten worden.
Jammer directie van Centerparcs maar dit verdient geen schoonheid.
Ik had opgebeld om dat ik een aangetekend brief niet ontvangen had en er is wel voor getekend maar niet door mij maar waar is nu mij briefLees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Al een paar uur aan het zoeken naar een emailadres om een uitgebreide klacht in te dienen., ook gen tel nummer. te vinden..Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Als de krant niet bezorgd is en dan ook nog op zaterdag, dan wil je de zeker niet online lezen..
Heel erg irritant, ook nog eerst je abonnee nummer op moeten zoeken.
Hele slechte service pakket woensdag. Besteld nig niks ontvangen ben al sinds gister aan het wachtenLees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Vandaag stond de bezorger met 1 pakket aan de deur en bij navraag waar het andere pakket bleef, zei de bezorger dat dit later bezorgd zou worden. Inmiddels is het ruim na de bezorgtijd en keek ik naar de link. Blijkt daar te staan: "Status : Het pakket kon niet worden geleverd op het opgegeven adres en is doorgestuurd naar een Pickup parcelshop. Zodra het pakket daar geleverd is, ontvang je een bericht."Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
Dit hoef ik niet te accepteren!! Ik ga de deur niet uit v.w. chronische aandoening dus de bezorger zorgt maar dat het thuis bezorgd wordt! Daar heb ik voor betaald.
Wat een waardeloze actie '2 weken het ADcadeau' ga snel naar ad.nl/cadeau. Je komt terecht op een weerwar van sites en daar blijkt dat iedereen voor 2 weken het AD gratis kan aanvragen.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Geef liever je jarenlang trouwe abonnees iets extra's. We ontvangen de krant graag op de camping, maar dat doen jullie niet meer. Foei!
Probeer Tubantia te bereiken ivm problemen met bezorging..Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
Nu 9:10 uur 5 dec nog geen krant in de bus.
Afgelopen week de hele week al later en ipv onze drie kranten 1 ..en vandaag dus nog steeds niets..
Probleem is dat ik nergens een contact kan vinden om te informeren hoe het zit.
Via de site en Google kom ik alleen tot dit contactadres dat zaterdags niet bereikbaar is.
Graag actie en vermelding van een bereikbaar telefoonnummer op mijn mail.
Prettige zwarte piet en een beetje st Nicolaas,
Mvg
Carlo