Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Elly klaver op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Het duurde een half uur op de chat te komen ! En waardeloos antwoord!
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Charlotte Menzing op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Bel naar budgetenergie en wacht meer dan 15 min, nog geen contact en krijg een heeel irritant muziekje, gaat maar door.
Geen service!!!
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door G.Poulussen op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Klantenservice telefonisch niet te bereiken! Kan het probleem dus niet uitleggen
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: Videoland Klantenservice

  • Beoordeeld door J. Ligtvoet op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Videoland Klantenservice is: 1.2)

Zeer slecht na 1 week is mijn abonnement al verlopen via de postcode loterij.
Telefonisch niet bereik baar.
Nogmaals zeer slechte service
Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door WE Bulhof op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Drama die klantenservice tot op heden. In april opgezegd al sindsdien blijf ik betalen en sommaties krijgen, zou omgekeerd moeten zijn. Vervolgens deze week door interim Rene gebeld die mij in ieder geval mijn lidnr gaf zodat ik opnieuw op kon zeggen moet nu nog een maand betalen hoe dan? Nooit meer
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: Kwantum Klantenservice

  • Beoordeeld door Rörik, E.H. op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kwantum Klantenservice is: 1.1)

Kussens besteld. Voldeden niet aan de verwachting. Retour gestuurd.
Na een keer of drie, vier bellen nog steeds aankoopbedrag niet terug.
Laatste keer Barcode doorgespeeld, aan de hand van verzendbewijs geconstateerd dat het retour gestuurde pakket in het magazijn van Kwantum in Diessen was aangekomen (bijna een maand geleden), alle NAW-gegevens nogmaals en de aankoopnummers doorgespeeld.
Maar wederom afwachten.
Lees alle beoordeling van Kwantum Klantenservice (12)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door W.b. op 10-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Telefonisch niet te bereiken...
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanette Dijkstra op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Vandaag de hele dag geprobeerd telefonisch contact te krijgen, niet gelukt (opgeteld 2 uur aan de lijn) omdat de helft van mijn bestelling is geleverd en de totale bestelling op bezorgd staat. Dit is niet de eerste keer, hoe moeilijk kan het zijn, spullen afleveren. Ook geen excuus, volgens mij hebben ze niet eens door dat het niet goed is gegaan en gaan ze er vanuit dat ze wel gebeld worden door de klant. Hoe dan, er wordt NOOIT opgenomen, er is geen mailadres en geen chatmogelijkheid met een medewerker, echt te gek voor woorden!!!!!!!
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door C. de Waardt op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Er werd op 8 december een pakket (enveloppe welke net niet door de brievenbus kon, ( bezorgd) Het betreffende pakket werd gedumpt op de brievenbus of waarschijnlijker gezien mijn ervaringen met uw dienst, over het hek gesmeten en heeft de gehele nacht in een plas water gelegen. Openen was dan ook niet meer nodig want de i9nhoud viel er al uit toen ik het oppakte. Ik geloof niet eens dat er is aangebeld want we waren de gehele avond thuis. Ook al was dit wel het geval en de (bezorger) krijgt geen gehoor, laat je een pakket zo niet achter. Niet eens een ster waardig. Ik heb de review van uw mail g4eschreven maar ook dit verdient geen voldoende. na mijn tekst te hebben geschreven, moest ik naar google en kwam daar niet door.. Al met al geen beste beurt.
C. de Waardt
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door P. Vilters op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Telefonisch niet te bereiken voor vragen over internet / bellen, wordt constant doorverbonden en krijg niemand eraan.
Telkens verwijzen naar internet chatten wat een beetje moeilijk is als je een storing hebt op internet.
Nu precies 32 min en 47 seconden gebeld en nog niemand aan de lijn gekregen.
Op de internetpagina wordt alleen wat gedaan met gas en liicht maar wordt internet / bellen een wel erg ondergeschoven kindje.
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door sjaak tvs op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

Na gebeld te hebben over een regelmatige storingen van de uitzendingen van diverse films, heeft de medewerker van Netflix met diverse schakelingen op de TV het probleem meteen verholpen en is uitstekend opgelost.
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: Trekpleister Klantenservice

  • Beoordeeld door Jolanda van Vliet op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Trekpleister Klantenservice is: 1)

Als eerste me stelling niet compleet, niet reageren op mijn mail en 1,5 uur in de wacht aan de toon en eindelijk iemand en dm dirken ze me weg. Ben zooooo boos.
Het gaar om ord nr 753335252 pure airsickness. Black fryday 1 + 2 gratis. Heb er 10 ontvangen, maar de andere 20 niet en wel aan gegeven in winkelmandje.
Ik hoop dat u de 20 wel na mij toe stuurd .
Zal dit ook online melden op fb enz
Lees alle beoordeling van Trekpleister Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Ov Chipkaart Klantenservice

  • Beoordeeld door Deborah van B op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ov Chipkaart Klantenservice is: 1.2)

Vreselijk slechte service!!!
Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door G.R. op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Helaas heb ik op nog steeds geen correct antwoordt van de klantenservice gekregen naar aanleiding brief Cindy Kroon.
Ben om 16.00 uur even op de website gegaan om dit te checken en deze promoot ook groot deze brief in berichte na inlog.
Helaas is deze brief niet voor mijn van toepassing omtrent de voorwaarde van Vattenfall.
Dus hierop een vraag gesteld maar de klantenservice robot geen antwoordt vraagt mobiel. Mobiel chat nu nog steeds geen antwoordt van 16.00 uur af 8-12-2020 je wordt gewoon aan het lijntje gehouden, Als ik overstap naar groen blijft loont ben ik al mijn bonus en opgebouwde credit kwijt zo staat er op de website. Dus let op de kleine voorwaarde.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door A. van der Poel op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Absoluut geen service
Geen reactie op mail
Komen afspraken niet na
Retouren ophalen blijkt heel lastig
Levering van producten wordt na een leverdatum te hebben ontvangen toch weer uitgesteld.
Telefonisch contact zoeken zorgt ervoor dat je gemiddeld een uur tot 1,5 uur wordt bezig gehouden.
De juiste producten leveren blijkt een uitdaging. (9 kastdeuren waarvan er 8 de juiste kleur hebben en 1 een geheel andere kleur)
Geen mailadres om echt een klacht te melden
Mijn probleem speelt al vanaf juni 2020.... al die tijd een halve kast en kleding in wasmanden. Tot heden is het probleem nog niet opgelost en wordt er gewoon niet meer gereageerd op mijn mail.
Je moet zelf maar zorgen dt je je probleem oplost en bij het niet kunnen leveren van 23 producten moet je zelf maar elke dag kijken of er iets voorradig is met de optie bestellen (inclusief elke keer leveringskosten) of elke dag naar ikea rijden in de hoop dat het er nog ligt als je bent aangekomen.

Voor zo een groot bedrijf is dit echt meer dan schandalig.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Ans bannink op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Waardeloos: meerde malen geprobeerd boeking te annuleren ;gaat telkens mis!
Dan contact zoeken met jullie, vreselijk, moet je eerst account hebben:dat wil ik niet overal van hebben; dan probeer ik jullie te bellen en krijg voor ook nog voor minstens 1 euro per minuut een engels,sprekende dame, geen keuze menu voor Nederlands!
Ik boek dus nooit meer via jullie; en heb nog steeds mijn boeking niet geannuleerd;
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: CZ Zorgverzekeringen Klantenservice

  • Beoordeeld door pieter koolen op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CZ Zorgverzekeringen Klantenservice is: 1.3)

wachttijd 18 minuten vervolgens daarna nog een keer gebeld wachttijd 17 minuten vind ik niet normaal wij hebben het ook druk.
Lees alle beoordeling van CZ Zorgverzekeringen Klantenservice (6)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door Diny Bosman op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Een 1 is nog te veel.
Kan geen e-mail sturen.
Krijgen levend persoon aan de telefoon.
Twee maal tel. contact. verbroken.
Weer opnieuw bellen enz. enz..
Maar ik zit wel met een krant van gisteren 7-12-20
En wil melden, dat de bezorging bij ons zeer slecht is momenteel.
Diverse bewoners krijgen geen of een verkeerde krant. Ook telegraaf ed.
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Boutaina op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Een hotel geboekt betaald maar geen mail ontvangen na 2 uurtjes nog steeds niet en kan niemand bereiken zogenaamd 24/7 bereikbaar.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Vandebron Klantenservice

  • Beoordeeld door ffrans nijenhuis op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vandebron Klantenservice is: 1.1)

zeer slech in contact met klanten
Lees alle beoordeling van Vandebron Klantenservice (10)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Ruuf op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

De mevrouw aan balie nr 1 en de dame aan balie nr 2, dienen een herhalingscursus omgaan en / met klantvriendelijkheid te ondergaan!
Dag eerst dat het aan mij lag, maar de zeer onvriendelijke manier hoe balie mevrouw omging met n bejaarde klant, is ronduit slecht
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Stadgenoot Klantenservice

  • Beoordeeld door Sana op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Stadgenoot Klantenservice is: 1.4)

Ik probeer jullie al 2 weken te bereiken gewoon weg geen gehoor wat een service zeg niet normaal!!!
Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Michel op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Ik bestelde een stabureau 3 weken geleden. Toen ik het ging ophalen bij IKEA, bleek dat de onderste helft van het bureau niet geleverd was. Na een uur wachten vanwege problemen met het systeem, had de medewerker een nieuwe bestelling geplaatst. Die moest vandaag afgeleverd worden.
De track en trace code van PostNL werkt niet en toont dat de bestelling nog niet aanwezig is. Ik heb sinds vanmorgen geprobeerd de klantservice te bereiken, maar de lijn wordt steeds afgebroken.
Super slechte en onprofessionele manier om met klanten om te gaan.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door A van dijk op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Altijd goed geholpen in het verleden ,maar nu is het totaal ontwricht.
Je kan bellen wat je wil . Meerdere tel nummers geprobeerd . Lang in de wacht gestaan maar geen antwoord.
Snap dat het een vervelende tijd is . Maar ook de onzekerheid van de klant mag niet vergeten worden.
Jammer directie van Centerparcs maar dit verdient geen schoonheid.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Chris op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Ik had opgebeld om dat ik een aangetekend brief niet ontvangen had en er is wel voor getekend maar niet door mij maar waar is nu mij brief
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Dijk op 6-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Al een paar uur aan het zoeken naar een emailadres om een uitgebreide klacht in te dienen., ook gen tel nummer. te vinden..
Als de krant niet bezorgd is en dan ook nog op zaterdag, dan wil je de zeker niet online lezen..
Heel erg irritant, ook nog eerst je abonnee nummer op moeten zoeken.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Polat op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Hele slechte service pakket woensdag. Besteld nig niks ontvangen ben al sinds gister aan het wachten
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Reinette de Boer van der Holst op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Vandaag stond de bezorger met 1 pakket aan de deur en bij navraag waar het andere pakket bleef, zei de bezorger dat dit later bezorgd zou worden. Inmiddels is het ruim na de bezorgtijd en keek ik naar de link. Blijkt daar te staan: "Status : Het pakket kon niet worden geleverd op het opgegeven adres en is doorgestuurd naar een Pickup parcelshop. Zodra het pakket daar geleverd is, ontvang je een bericht."
Dit hoef ik niet te accepteren!! Ik ga de deur niet uit v.w. chronische aandoening dus de bezorger zorgt maar dat het thuis bezorgd wordt! Daar heb ik voor betaald.
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Frank Pronk op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Wat een waardeloze actie '2 weken het ADcadeau' ga snel naar ad.nl/cadeau. Je komt terecht op een weerwar van sites en daar blijkt dat iedereen voor 2 weken het AD gratis kan aanvragen.
Geef liever je jarenlang trouwe abonnees iets extra's. We ontvangen de krant graag op de camping, maar dat doen jullie niet meer. Foei!
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Carlo op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Probeer Tubantia te bereiken ivm problemen met bezorging..
Nu 9:10 uur 5 dec nog geen krant in de bus.
Afgelopen week de hele week al later en ipv onze drie kranten 1 ..en vandaag dus nog steeds niets..
Probleem is dat ik nergens een contact kan vinden om te informeren hoe het zit.
Via de site en Google kom ik alleen tot dit contactadres dat zaterdags niet bereikbaar is.
Graag actie en vermelding van een bereikbaar telefoonnummer op mijn mail.
Prettige zwarte piet en een beetje st Nicolaas,
Mvg
Carlo
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)