Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door C. Houtepen Heuer op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

zeer slecht niet bereikbaar voor telefonisch door geven van klachten ,eigenlijk helemaal niet bereikbaar !
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door J.Mulder op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 7 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Het enige wat betrouwbaar overkomt is het telefonisch contact als ik een van mijn klachten doorgeef.
De bezorgingen zijn nooit goed er is altijd wat,
Kunnen het adres niet vinden
Treffen ons niet thuis, terwijl we gewoon thuis zijn en zij dus niet zijn geweest.
Niet aan de deur geweest en wel terugsturen naar depot waar ik het dan weg kan halen ( 80 km verderop)
En als klap op de vuurpijl melden dat het pakket is afgeleverd terwijl er niemand is geweest.
We hebben geen vertrouwen meer in DHL het gaat zelfs zover dat wanneer wij iets willen bestellen en we zien dat DHL het moet bezorgen gaan we op zoek naar een andere leverancier met wel een betrouwbare bezorgdienst.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Elvira op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Waiting since November 24 for 2 parcels to be sent from your mail centre to Ireland, is still ONLY on your tracking app the updating of my 2 parcels, so you are the only one responsable of it, am starting to believe that again all the parcels have been robbed, like the ones in June, and you have NOT the decency to inform me, nor the sender.Shame on you !!
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Jos op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

De krant wordt al weken lang slecht bezorgd. Natte kranten, beschadigde kranten, verkreukelde kranten en vandaag lag hij verspreid over de weg. Na eerdere meldingen hoop ik toch echt dat ze eens contact opnemen voor foto's. Een email adres is nergens te vinden om je beklag te doen.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Peters op 18-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Mijn bezorgmoment uit mijn bezorgbundel is gewoon verwijderd van 24 december!! Zonder reden of uitleg!!!
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Bianca van Berkel op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Gezien de andere cijfers, ben ik dus niet de enige. Ze zijn inderdaad NIET TE BEREIKEN!!
Meerdere telefoonnummers geprobeerd, maar bij de ene staat de hele dag al een automatisch bericht op dat ze "wegens uitzonderlijke drukte niet bereikbaar zijn en mijn telefoontje niet kunnen aannemen". Bij het 0900 nummer word ik na een kwartier wachten gewoon uit het systeem gegooid!
Wat ontzettend SLECHT! En ik heb een vraag over een bestaande boeking, hoe moeilijk kan het zijn
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Plus Supermarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door M.Bergevoet op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Plus Supermarkt Klantenservice is: 2.6)

Kom ik net bij de plus aan de kassa, staat de jeugd, vulploeg, gezellig met elkaar te kletsen met 7 personen op een opervlakte van nog geen 2 vierkante meter. 3 personen hadden niet eens een mondkapjes voor. Ik ben een risico patiënt en daarom ga ik al zo laat mogelijk naar de winkel. Op mijn vraag of ze geen mondkapjes hoefden te dragen, kreeg ik als antwoord jawel, draaien zich om en gaan gewoon verder met keuvelen.
Plus beek meer je verantwoordelijkheid, dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak ????
Lees alle beoordeling van Plus Supermarkt Klantenservice (31)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Koopman op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

De bestelling is om 16:30 geplaatst voor levering om 18:15 bij Kees kroket. De levering is er om 18:45 nog niet. Normale telefoon nummer van Kees kroket is niet bereikbaar en na bellen 06 nr Kees kroket blijkt de bestelling niet geplaatst te zijn.
Verzoek van kk is om tb te bellen, maar waar is het nr van tb te vinden?????? Na lang zoeken nr gevonden op meteencontact.nl, hoe logisch.. meteenbellen dan maar, alleen wordt er opgehangen na een aantal min aan de telefoon te hebben gewacht.
Opnieuw bellen en dan wordt de tel bij tb opgenomen. Instructie is om bestelling te annuleren en mail te sturen met terugstorting kk. Ondertussen zien we groen van de honger en vallen onze plannen voor de avond in het water. We gaan het zelf wel halen, bedankt thuisbezorgd......
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Rutdwin op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Bestelling niet nagekomen bellen zet je in wachttijd voor meer dan 10 en geen eten ontvangen bel de restaurant en hun krijg ook geen contact met thuisbezorgd schaamte
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Vandebron Klantenservice

  • Beoordeeld door Tom op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vandebron Klantenservice is: 1.1)

Formulieren via de wedsite ingevuld, chat gesprekken niet meer mogelijk. Telefoon vandaag 28 minuten laten overgaan. Geen reactie helemaal niets. Schandalig.
Lees alle beoordeling van Vandebron Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door lieb op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

Zalando is op geen enkele manier te bereiken ,terwijl ik vanalles al heb geprobeerd.Bellen gaat niet via een formulier gaat niet(dan wordt er foutmelding gegeven.En dat terwijl ik een aanmaning heb gehad van een artikel dat ik allang betaald heb.Echt waardeloos!!!!!!!!
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door E.IJZERMAN op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Als je wat mail kryg je geen reactie nu net voor 5 de keer
Als je via een reisbureau boekt ben je geen vrienden van centerparcs al kom je ook 2 keer per jaar
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Caroline op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

De klantenservice is gewoon niet te bereiken. Ondanks het advies om tussen een bepaalde tijd te bellen, blijft het bandje er maar op staan! Waardeloos!
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Canal Digitaal Klantenservice

  • Beoordeeld door Wilma op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Canal Digitaal Klantenservice is: 1.5)

Slecht om ze te spreken daarom ga ik ook weg
Lees alle beoordeling van Canal Digitaal Klantenservice (11)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Kroon op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Slechte bezorging vaak post bij buren of helemaal niet trompas soms twee permaand niet gehad de bezorging laat te wensen over drama
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Lin op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Ons verblijf vanaf 27/11/2020 kon niet doorgaan wegens de corona-maatregelen. Alle begrip hiervoor, maar enige communicatie zou toch mooi zijn. Wij kregen enkel en sms dat dit verblijft werd geannuleerd. Verder geen info. Verspreid over verschillende weken (dus niet dat ik ongeduldig ben), stuurde ik 3 mails en vulde ik het contactformulier in. NIETS!! GEEN REACTIE!
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door carolyn de haan op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

In week 48 bij de KPN winkel geweest om te zorgen voor een zo snel mogelijke manier het abonnement van mn ouders te "verhuizen"
Volgens de medewerker van de winkel zou een nieuw abonnement voor hun het snelst gaan gezien een zeer korte tijd van de verhuizing.
Zo gezegd zo gedaan !
Op 3 december kwam er een mailtje in de mailbox van mn moeder( 80 jaar) met de vraag of we wilden bevestigen of het klopte dat het telefoonnummer juist was.
Wij (m'n zusje en ik) zagen dit mailtje pas op 8 december en toen dus pas kunnen reageren.
Toen was het natuurlijk te laat voor de afspraak op 9 december om de TV,Internet en telefoon te installeren.
Gebeld met 0800-0402 en gesproken met een aardige man die alles begreep en een nieuwe afspraak voor ons maakte op 18 december.
Onze moeder helemaal blij want in deze Coronatijd zonder tv , telefoon en internet is enorm eenzaam voor mensen van 80 jaar, waarvan een van hun ook nog eens Alzheimer heeft.
deze blijheid is dus voor de korte duur!!!!!!
Vandaag heb ik toch maar eens gebeld omdat we nog geen tijdsblok hebben ontvangen voor a.s. vrijdag.
De dame die mij te woord heeft gestaan herhaalde precies hetzelfde als de collega van vorige week vrijdag met in het kort, morgen dus weer geen monteur voor twee eenzame oudere mensen.
Nu word er weer gemaild/gebelt voor een afspraak voor aankomende week???!!!!!
Volgens de medewerker van de kon winkel zou een nieuw abonnement op deze manier sneller gaan maar achteraf was het meenemen in onze ogen beter geweest!
Ook hebben we totaal geen vertrouwen dat het aankomende week wel goed gaat komen.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door SAskua Eijffinger op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

11x gebeld nergens bereikbaar ongelooflijk reden om nooit meer hier te boeken
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door J. Wassenaar op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Oan twa kear ta besocht in oar besosrchadres troch te jaan. Beide kearen sûnder resultaat. Do wer besocht kin alline mei in account. Sûnder slagget net. Besocht te beljen op 0800 noemer. Koe ik myn ferhaal net kwyt. It pop up skerm mei 0900 nûmer, mei ik net brûke krige ik te hearen. Dochs mar in oare krante. Bin benijd at der no reagearre wurd. Soms bin ik te beriken op myn fêste tillefoannûmer. In Email reagearje ik net op.
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Ilse op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Belachelijk!
Een vraag over een reeds gemaakte boeking. Je wordt niet te woord gestaan en je bent €4,50 aan belkosten kwijt.
Slechte service!
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door an.balvert op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Telefonisch met een terechte klacht zeer onvriendelijk behandeld. Klacht niet opgelost.
Nieuwe printer maakt geen kontakt met mijn oude Experiabox (ben niet de enige)
Nu een Nedgear geleend die prima werkt maar die ik nu moet kopen omdat KPN mijn verouderde box niet wil vervangen
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: D-Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door EW Lubberts op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor D-Reizen Klantenservice is: 1.7)

D-reizen betaald de consument niet terug (inmiddels is het 16 december 2020, terwijl zij op 8 september 2020 het geld al van de luchtvaartmaatschappij Transavia retour heeft ontvangen. Inmiddels ben geinformeerd dat D-reizen voornemens is ergens in februari 2020 het geld dat zij onrechtmatig in haar bezit heeft terug te betalen.
In eerste instantie werkt administratieve drukte aangevoerd als (non) argument, inmiddels is de onderbouwing 'instructie van het hoofdkantoor'.
Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (16)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeltje Minnesma op 16-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

0800 nummer gaat niet over. IK kan kpn niet bereiken.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Aad Hatenboer op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

bedonderd slecht, contract aangesmeerd gekregen via straatcolportage. Bjnnen 14 dagen recht op annulering. Krijg nergens binnen AD een bevestiging. Nergens mogelijkheid tot contact.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Landal Greenparks Klantenservice

  • Beoordeeld door Zwaneveld op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Landal Greenparks Klantenservice is: 1.6)

Constant gebeld krijg melding we hebben het druk inverband met coron wordt meteen erna verbinding word verbroken heb wel 12 keer gebeld vind het een schande hoe er met klanten om gegaan word kost mij extra geld naar 0900 te bellen en dan horen niet berijkbaar
Lees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Praxis Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Stein op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Praxis Klantenservice is: 1.5)

Had een vervelende discussie met een klantenservice medewerker Praxis Den Haag, Verheeskade. heb dit vermeld aan de on-line klantenservice. kreeg een mailtje terug 0m dit in de winkel op te lossen. Wat dus niet mogelijk was.
Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Landal Greenparks Klantenservice

  • Beoordeeld door Danny Gelderland op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Landal Greenparks Klantenservice is: 1.6)

Word niet opgenomen
Lees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (26)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door J.Sebregts op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Bereikbaar nul , nul, hoor of zie niemand voor mijn glasvezel
aansluiting 14 nov 2020 internet besteld 15 dec 2020 zou het gebeuren
maar helaas.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Janny de Weijert op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Het is nu 16.30 uur en niet meer bereikbaar.
De krant twee dagen te laat ontvangen, maar dat kan de spreekcomputer niet aan.
Dus absoluut geen service zo.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Ditzo Zorgverzekeringen Klantenservice

  • Beoordeeld door Ben op 15-12-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ditzo Zorgverzekeringen Klantenservice is: 1)

Ik ben compleet verkeerd geinformeerd waardoor wij net voor Kerst een rekening krijgen van 429 euro voor niet geleverde diensten. Daarbij schuilt Ditzo zich achter een wet en kan ik met kerst hopen dat ik wat kan eten.
Nog erger werd het toen ik belde. want toen kreeg ik advies een betalings regeling te nemen. Wat vervolgens blijkt is dat ik met die regeling niet kan oversluiten en dus stiekem dan weer een jaar vast zit aan Ditzo. Weer een naai streek. Gelukkig had ik het op tijd door en kan ik nu met het hele gezin overstappen. dan maar niet eten de rest van de maand. Ik hoop dat Ditzo dezelfde leuke kerst heeft.
Lees alle beoordeling van Ditzo Zorgverzekeringen Klantenservice (8)