Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Verschrikkelijk!!!! Nooit meer Sixt Rent! Ik wacht al 6 weken op mijn borg! En 1740Lees alle beoordeling van SIXT Autoverhuur Klantenservice (12)
Euro te veel van mij creditcard afgeschreven dan de werkelijk factuur. Heb bewijzen bankafschriften naar hun gemaild nog steeds geen reactie! niet eens 1 e-mail terug ontvangen geen reactie niks!! Wacht nog een week daarna ga ik gerechtelijke stappen ondernemen. Nooit meer huren bij Sixt tent stelletje oplichters!!
Alleen chatcontact mogelijk, enkel in het engels. Je moet lang wachten voordat je iemand te pakken krijgt.Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)
zeer klantonvriendelijk. Dit is bewust beleid om zo min mogelijk last te hebben van klanten. Dat je klanten hiermee schoffeert en wegjaagt maakt kennelijk niets uit
het laatste kwartaal wordt de krant bijzonder slecht bezorgd. Afgelopen week 3x niet. In totaal 31 keer niet. Wat is dit. Mijns inziens heeft het meer te maken met pesterig gedrag van de bezorger. Ik heb wekelijks contact met de klantenservice. Beloftes alom, resultaat nul. Ik zou graag met een verantwoordelijke willen spreken. en evt contact met de bezorger. Zo kan het iig niet langer.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Onwijs slechte klantenservice. 3 maanden geleden kleding teruggebracht in de winkel en een maand later contact opgenomen dat ik nog steeds geen geld heb ontvangen. 4 weken later pas een email terug ontvangen dat mijn retour niet in het bestand staat en of ik een foto wil maken. Dit dan ook gedaan en weer een maand later na een aantal mails gestuurd te hebben nog steeds geen reactie of geld. Telefonisch wordt er niet opgenomen. 2 weken geleden een mail gestuurd omdat een andere bestelling niet is binnengekomen waarna ik ineens een mail krijg dat ze het retour van mij hebben ontvangen terwijl ik het hele pakket nooit gezien heb. Ook daarop geen reactie. Vandaag in de winkel geweest maar ook daar kon er niks voor me gedaan worden en werd me vertelt om te wachten op reactie van de klantenservice.Lees alle beoordeling van Hunkemöller Klantenservice (24)
Waardeloze service , zowel in België als in Nederland. Telefonisch niet te bereiken. Als het zo slecht gaat met je bedrijf probeer dan klantvriendelijk te blijven. Wanneer je mensen zo behandelt kan je ook gelijk de handdoek gooien. Ik ga wel wat anders zoeken.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Slecht grapje!! Kreeg een e-mail met een "Cadeautje"!! Koos voor een reep chocolade.Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)
moet dan een lijst in vullen met code. Lijst werk voor géén meter!!
Dus geen cadeautje.
Heel slecht. Al 3 keer geprobeerd te bellen. Ook op de e-mail geen reactieLees alle beoordeling van Leidsch Dagblad Klantenservice (10)
Al 3 keer geen krant ontvangen ,ga mijn abonnement opzeggen .
Connie de Mooij
Vreselijk, ik probeer al maanden mijn abbonement op pauze te zetten wegens zwangerschap maar telefonisch geen gehoor en via mail geen antwoord of een half antwoord waardoor ik opnieuw moet mailen. Geld wordt wel gewoon afgeschrevenLees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)
Slecht geen telefonischcontactLees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Niet bereikbaar
jullie zijn niet te bereiken, bandke wat wordt overgeschaled van nederland naar engel, geen emailadreeste vinden van jullie te vinde.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Slecht klantenservice komt niet met echte oplossingen. Bol.com houd zich niet aan de Nederlandse wet. Als het gaat overlevering van productenLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Ben nog nooit van mijn hele leven zo onbeschoft behandeld.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Goedendag. Gisteren (15/9)hadden jullie een leuke actie. Gratis potje vitamine C , tussen 17.00 en 20.00 uur. Om 17.05 sta ik in Kruidvat te Roelofarendsveen en er is geen potje meer. Ze hadden er maar 15 gekregen. Ik ging er speciaal om die reden naar toe op dat tijdstip. Dat is niet zo leuk voor de vaste klanten. Misschien kunnen jullie alsnog wat betekenen voor mij? Met vriendelijke groet.Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Heel slecht te bereiken 6 x gebeld eindelijk contact terug bel afspraak met spoed ben 10 dagen verder en nog steeds niet gebeld door adviseurs bij elkaar al 1,5 uur in de wacht gestaan dit voor een lening, alle kantoren dicht hele bollenstreek. Onbegrijpelijk dat voor een bank.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Kloten al 4 dagen geen krant en om klanten service te bellen kost je 1,- p/minLees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Is dat klantenservice voor mensen die al jaren deze krant lezen????
Je belt, je krijgt een automatisch bandje prima, daar word medegedeeld dat de wachttijd 10 tot 15 minuten is, ook prima (knap dat je dat op voorhand al weet). En dan gaat het fout. Eerste keer 30 minuten gewacht en de verbinding werd automatisch verbroken. Tweede keer gebeld 45 minuten gewacht en zelf de verbinding verbroken. derde keer gebeld en na 32 minuten eindelijk contact en daar kreeg ik geen antwoord. Dus al met al niks opgeschoten. Dan een mail gestuurd en daar word simpel gezegd dat het wel 8 werkdagen kan duren voordat er gereageerd word. Hoe slecht is dat. Je kan tegenwoordig van alles bestellen en dat is binnen 24 uur op je adres maar een simpele vraag beantwoorden dat gaat bij Center parcs niet.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ondanks het wat langere wachten, werd ik wel beloond met een snelle en adequate oplossing. Ik had zelf een foutje gemaakt bij een bestelling, maar wat werd dit keurig opgelost. Chapeau!!Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
15-9-2021 Het stoom komt uit mijn oren. Geen Lucovitaal vitamine C1000 van de actie in de winkel. Ook voor 17:00 uur was het schap al leeg. Daarom maar om 17:00 uur online proberen te bestellen. Wat een ### site! Uiteindelijk had ik de gratis Lucovitaal in mijn winkelmandje. De site liep vast en bestellen was rampzalig. na 35 minuten opgegeven om het later nog een keer te proberen. Lukte nog steeds niet. Klantenservice niet bereikbaar en chatten met een computer die je niet begrijpt. Conclusie:: misleidende reclame.Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Inderdaad is de bereikbaarheid beneden alle peil. Daarnaast kunnen ze je geen antwoord geven op je vraag.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Waar een groot bedrijf heel klein in kan zijn. Dit kan echt niet.
Vanmorgen op 15 /09 / 2021 via de chat gesproken met Matthijs over ontvangst problemen met WiFi bij mij thuis opLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
de tweede etage. Na wat opties voorgeschoteld gekregen viel plots onze verbinding weg!
Er bleek sprake te zijn van een storing die men zo snel als mogelijk zou oplossen!
Ondertussen ontdekt dat mijn modem en vaste telefoon het eveneens niet meer deden.
Vervolgens via mijn mobiele telefoon wat richtlijnen gevonden die het mogelijk maakten de boel weer op te starten!
Denkbaar dat Matthijs toch nog wat heeft kunnen doen voor mij en dat zou een extra update geweest kunnen zijn
want mijn ontvangst boven is zoveel beter geworden!! Matthijs bedankt daarvoor!! Complimenten!!
Machiel,
Den Haag
Auto geboekt voor €312,93.Lees alle beoordeling van SIXT Autoverhuur Klantenservice (12)
Afgehouden €402,42
Hoe kan dat?
Onbereikbaar en/of zéér lange wachttijden.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
al meerdere dagen ontvang ik dagblad Trouw pas rond 09.30 u ondanks de belofte dat de krant vóór 07.15 u in de bus moet zitten.Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)
het indienen van klacht is zo gecompliceerd dat het me niet lukt - de meelevende stem: "wat vervelend dat de bezorging niet is zoals u van ons gewend bent" is een lachertje - wat wordt daarmee dan bedoeld ??
telefonisch contact á 90cpm is ook afwerend -
slechte beurt - ik hoop dat het snel wordt zoals jullie beleid - vóór 07.15u !!
Ik probeer op alle manieren contact te krijgen met TUI. Maar op, geen enkele manier is er iemand die ik iets kan vragen. Zelfs de opgegeven telefoonnrs geven geen verbinding. Hoe kan je iemand van TUI een belangrijke vraag stellen ?????Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Miste een item van €4 in mijn bestelling, het was al een hele toer om überhaupt een telefoonnummer te kunnen vinden, bel ik moet ik 10 min in de wacht( kost me €9,90) zit het systeem vast. Vind het heel slecht, ik kan er niets aan doen dat ik wat mis, kost het me bijna €10 aam belkosten, terwijl het item wat is mis maar €4 kost. Klantenservice van niets.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Ik moet 100 euro cent betalen wil jullie bereiken, dat is toch te gek om los te lopen.Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
Klanten contact tweede keer ( met twee week tussentijd )begonnen met: langere tijd dan je van ons gewend bent.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Er heerst een van het kastje naar de muur mentaliteit.
Uiteindelijk ( lang zoeken op de website, contact met touch ticket, chat contact, lange wachttijden bij klantenservice) krijg ik te horen: nee wij hebben geen klachten mailadres.
Bij mij frustratie: Zou wel graag ergens mijn klacht neerleggen maar is blijkbaar nergens mogelijk bij Ah.
Ik ga niet weer half uur in de wachtrij nl.
Inmiddels 3 weken de krant om half negen door de bus.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Na melding een excuus met de belofte hierin verbetering te brengen.
Vandaag helemaal geen krant ontvangen.
Telefonisch contact opnemen lukt ook niet en kost ook nog 90 cent per minuut.
Klanten service is een lacher!!!
Helemaal niet telefonisch te bereiken. Wil nu iemand spreken maar alleen optiesLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Ik heb 2 berichten gestuurd en 2 verschillende telefoonnummers gebeld.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Krijg geen antwoord en heb een nummer nodig om verbonden te worden.
Dat is dus t probleem, dat heb ik niet en wel al betaald!!!!!