Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door J.van der Laan op 20-03-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Geeft geen antwoord op mijn klacht , geen compensatie voor gesloten sauna centrum en slechte woning een domper van onze midweek
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Monique op 20-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Ik sluit me aan bij alle andere reviews....hier namelijk dezelfde ervaring: Dit bedrijf is niet bereikbaar. Ik heb meer dan 1 uur en 15min aan de telefoon gewacht en uiteindelijk werd de verbinding vanuit Budget Energie verbroken. De reden van mijn telefoontje was omdat ik door faillissement van Fenor ongevraagd aan budget energie ben overgedragen . Ik heb mezelf bij Essent aangesloten. En nu ontvang ik van budget energie een eind afrekening van meer dan 300€. En niemand an dit bedrijf die een reactie geeft op mijn email over deze onterechte factuur.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door M van Eek op 20-03-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Zoooo niet ok. Gisteren Harvsten zitbank gekocht. Bleek er een onderdeel niet in 1 van de pakketten te zitten. 50 km heen en weer 50 km terug gereden om het hele pakket in te leveren. We kregen een nieuw pakket mee. Daarin de check gedaan of het onderdeel erin zat. Ja dat zat die. Vandaag de rest van het pakket uitgepakt. Nu blijkt er 1 buis te missen! @#$% moeten we weer terug. Al met al 200 km teveel moeten rijden. En vele uren van mijn en die van mijn gezin kwijt..
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Bieneke den Hamer op 19-03-2022
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

Had een negatieve review gegeven vanwege het niet bezorgen van de zaterdagkrant.
Deze trekt ik bij deze in. Zojuist kwam de vriendelijke bezorger alsnog de krant brengen.
Blij mee.
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: Kamer van Koophandel Klantenservice

  • Beoordeeld door Groenenboom op 19-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kamer van Koophandel Klantenservice is: 1.1)

Eerst heel lang wachten. Gaat om toezenden formulier 17a. Na een week nog niet ontvangen. Niet klant vriendelijk en niet erg behulpzaam. In totaal 3 mensen gesproken over het toezenden van het formulier.
Lees alle beoordeling van Kamer van Koophandel Klantenservice (20)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Bieneke den Hamer op 19-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

We hebben geen zaterdagkrant ontvangen. Dit telefonisch gemeld. Toegezegd dat tussen 12.00-14.00 uur de krant alsnog zou worden bezorgd.
Het is nu 16.51 uur en nog steeds geen krant.
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door CAJ Muns op 18-03-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Nadat monteur 2 x geweest is en eerst een nieuwe coaxkabel was gestuurd heb ik nog steeds geen goed wifi bereik.
De chat is overbelast en je staat neer dan half uur in de wacht aan de telefoon echter diegene weet ook geen oplossing. Hoera wat een goede provider!
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Schokker op 18-03-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Heb al bijna 2 weken gebeld, en er maar niet in komen, en heb een brief gekregen er staat op wij hebben nog geen 400euro van u ontvangen, wij vragen 400 euro voor 22 maart 2022 om. Over te maken, en waar is dit voor , en na de eerste verhoging 415euro en tweede verhoging 460 euro en wil dit graag over bellen maar lukt niet, dit lijkt nergens op om mensen in de stress te jagen, en heb nog een.klein pensioentje
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Annie op 18-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Een gekocht product was 6 weken OVER de houdbaarheids datum. De filiaal manager zou bellen.. Niets gehoord. De klacht zou doorgegeven worden aan de regio manager... Niets van vernomen. De klantenservice zou contact houden... Doodse stilte... Klacht ingediend bij de NVWA.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door verstegen op 18-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

zeer slecht.
ik kan niet in contact komen met de Gelderlander
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Libelle Klantenservice

  • Beoordeeld door Hannie Gommans op 17-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Libelle Klantenservice is: 1.7)

Paar keer gebeld en gebeurt niet wat ik vraag
Lees alle beoordeling van Libelle Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Fit For Free Klantenservice

  • Beoordeeld door Frank op 17-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fit For Free Klantenservice is: 1.2)

Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op mails.
Ik kan nu al 10 dagen geen lessen boeken en ik heb geen idee hoe lang dat nog gaat duren omdat jullie niks van je laten horen.
2 of 3 dagen zou nog acceptabel zijn geweest maar 10 dagen is echt onacceptabel.
Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door Irma Bakker op 17-03-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Telefonisch niet te bereiken
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door T.van Bemmel op 17-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Meerdere keren gebeld naar 088 7226600, als er wordt gezegd dat ik wordt doorverbonden krijg ik de ingesprektoon. Dus geen contact mogelijk!
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Gemeente Het Hogeland Klantenservice

  • Beoordeeld door F.W. Zijlstra op 17-03-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Het Hogeland Klantenservice is: 1.5)

Gemeente Hogeland gebeld om iemand te kunnen spreken van bouw en woning (B en W) toezicht.
Mededeling receptie, er wordt op de afdeling niet opgenomen, receptie, zal ik voor u een terugbelverzoek aan de afdeling zenden? Ja doet u maar.
10 dagen later word ik terug gebeld door de afdeling B en W leg mijn vraag voor aan betreffende persoon en geeft aan dat ik iemand anders moet hebben, ik ben nl van B en W handhaving u moet dhr. ........... hebben.
Kunt u me door verbinden, zeker, O ik zie in zijn agenda dat hij een vrije dag heeft.
Ik zal u hem zijn directe telf. nr geven, heel fijn.
Volgende dag dhr......... gebeld. Neemt niet op, voicemail ingesproken met een terugbel verzoek.
2 dagen later dhr......... belt mij op, de eerste vraag die dhr....... aan mij stelt, hoe komt u aan mijn telef.nr?
Antwoord, van u collega. De trend vande toen gezette gesprek was betreurenswaardig als we van service willen spreken door dhr. .........
Lees alle beoordeling van Gemeente Het Hogeland Klantenservice (2)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Monique op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Lastig contact te krijgen betreffende een bestelling van 4 weken terug! Betaald en nooit ontvangen....
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Haperen op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Heel slecht. Duur. Arrogante medewerkers op callcenter. Never Ziggo
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Haperen op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Heel slecht. Duur. Arrogante medewerkers op callcenter. Never Ziggo
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door E de Bruijn-van Ieperen op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Goedemiddag,
ik heb gisteren 15 en vandaag 16 maart totaal 1 uur en 5 minuten in de wacht gestaan en dit met een o9oo nummer van ziggo wie betaald mijn telefoonkosten.
Wat een schande dat jullie geen gratis nummer hebben voor je vaste abonnement klanten.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door tromp alleman op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

advies ontoereikend
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door rene op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

0 punten
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Alders g.l op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Na twee (2) dagen nog steeds geen contact kunnen krijgen met 0900 0808 kan ook niet teruggebeld worden/zijn
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door hoornink op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

ik vind jullie zupper slecht
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door Pissig op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

We hebben gebruik gemaakt van de verhuisservice. Maar die is enorm slecht we hebben 3 abonnementen koelkast vaatwasser en een droger .
Ze hebben het 10 maart opgehaald en het zou 11 maart in het nieuwe huis geleverd worden. Maar tot op heden hebben we nog steeds niks 15 maart. Heb elke dag aan de telefoon gehangen hier voor Ik ben laaiend. En net werd zelf de verbinding gewoon verbroken. Je kan een jong gezin toch niet zolang zonder een koelkast droger en vaatwasser laten zitten. Ze hebben nu gezegt dat het morgen geleverd wordt. Nou je kan nergens heen want je moet tussen die tijd thuis zijn. Maar ze sturen wel smorgens de sms'jes van tussen die tijd komen wij. Maar vervolgens helemaal niks nog.

Dus mijn advies gebruik de verhuisservice niet en doe het lekker zelf als je dat kunt. Want de verhuisservice is echt enorm slecht.
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Kees op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Absoluut ONbereikbaar. niet per telefoon (de verbinding wordt na 20 minuten wachten verbroken), niet per chatbox via de site (40 minuten wachttijd en ook daar wordt de verbinding verbroken) en niet via e-mail (waar vind je in vredesnaam het e-mail adres...........). Ik hoop dat dit gedrag heel snel verbetert anders vrees ik het einde van RABObank. De bank die "vroeger" zo dicht bij de mensen stond. WAARDELOOS!!!!!
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan siegers op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Dat werkt niet!
Schrijven, e-mail of whatapp of via de Rabo App.
Schrijven wat je wil en niet aan de telefoon hangen.
Dit werkt bij andere, overheid, instanties, waarom zou dat niet bij de bank voldoen ? Banken vervreemden van de klant. Ik bel dan uit het buitenland. Klant vriendelijk is dit niet. Mijn gedachte is sluit de bank, als de bank geen Kontakt wil hebben met de klant. Dan zie ik nu 90 cent per minuut is 54 euro per uur.
Ben ik de klant.
Hoe ziet de bank dat.

De tijd zal het leren.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door marlies stavert op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Waardeloos
Er bestaat gewoon geen Service
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Arend evers op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Nul
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Daniëlle op 14-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Slechtste klantenservice en bel menu ooit!! Wat een menu opties en de verbinding wordt gewoon vrolijk verbroken en word je naar de website verwezen. Of je komt totaal niet waar je wilt zijn. Echt zo slecht dit. Ik naar de winkel in de stad, maar nee daar kon ik ook geen abonnement opzeggen?! Moest online! Zo waardeloos en zo moedeloos word je hiervan. Nooit geen Vodafone meer!
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door paul de Booij op 14-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Zeer slecht bereikbaar en als je wilt bellen is dit een betaalnummer .
Wachttijden van 25 minuten meestal langer zijn geen uitzondering.
Ook de kennis van de mensen is zeer slecht.
Medewerker moest alles gaan vragen aan collega en die wist het ook niet.

Vragen over een zakelijke rekening duurde 3 weken,
Zou ook terug gebeld worden door Rabobank gebeurd niet.
Misschien kan je eens bij Regio Bank luisteren hoe het moet.
Daar kan je gewoon naar binnen lopen en zeer goede service.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)