Woonstichting De Key Klantenservice

Rapportcijfer Woonstichting De Key klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (3)

Bellen met Woonstichting De Key

Waarom bellen met Woonstichting De Key Klantenservice?

  • U heeft een reparatieverzoek.
  • U heeft een vraag aan De Key over de betaling van de huur.
  • U wilt een onderhoudsabonnement afsluiten.
  • Je hebt een klacht over De Key.

Openingstijden telefonische klantenservice Woonstichting De Key

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Woonstichting De Key: 020 621 4333

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Woonstichting De Key? Laat ons je ervaringen met Woonstichting De Key weten!
Beoordeel Woonstichting De Key.

KvK gegevens Woonstichting De Key

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 41215563
  • Vestigingsnummer (KvK): 000012583758
  • Statutaire naam: Woonstichting Lieven de Key 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Woonstichting De Key?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Woonstichting De Key? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Woonstichting De Key via een contactformulier.

Je hebt hier de mogelijkheid om je vraag, tips of klacht via onderstaand formulier te kenbaar te maken. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord van De Key op het door jouw opgegeven e-mailadres. Vul het formulier zo volledig mogelijk in dan kan De Key je het beste helpen. Begin met het invullen van postcode en huisnummer en klik op de grijze button 'Doorgaan'.

Neem schriftelijk contact op met Woonstichting De Key.

Zoekt u bij voorkeur contact door het sturen van een brief aan de Key? Gebruik hiervoor het volgende postadres:

  • De Key Amsterdam
  • Postbus 2643
  • 1000 CP Amsterdam

Veelgestelde vragen Woonstichting De Key.

Je kan op de website van Woonstichting De Key vragen en antwoorden bekijken. Voorbeelden hiervan zijn:

  • Heeft de nieuwe huurprijs invloed op mijn huurtoeslag?
  • Ik ben het niet eens met mijn huurverhoging. Hoe maak ik bezwaar?
  • Mijn woning wordt gesloopt/gerenoveerd. Krijg ik een huurverhoging?
  • Door corona heb ik moeite met het betalen van de huur. Wat moet ik doen?
  • Hoe bereken ik mijn maximale huur?
Ga naar de veelgestelde vragen van Woonstichting De Key

Reparatieverzoek

Is er iets kapot en wil je dat een monteur van woonstichting De Key het oplost? Het is om mogelijk om hier een reparatieverzoek in te dienen. Let wel! Mocht de schade zelf veroorzaakt zijn dan brengt De Key de kosten in rekening.

Klik hier om een reparatieverzoek in te dienen bij De Key.

Starten en wonen in Gare du Nord

Woonstichting De Key (adres)

Hoogte Kadijk 179 Amsterdam 1018 BK Nederland
Rapportcijfer Woonstichting De Key Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel Woonstichting De Key Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Woonstichting De Key Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Woonstichting De Key Klantenservice

  • Beoordeeld door W.M. van Haaren op 26-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

er wordt nooit een telefoon opgenomen
  • Beoordeeld door abdou op 25-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

heel slecht woonbedrijf
  • Beoordeeld door F.Landvreugd op 26-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik bel voor geluidsoverlast en mij wordt verteld dat het niet het probleem is van de woonstichting,maar van de buren.Ik gaf aan dat de het plafond helemaal niet is geïsoleerd.De vloer boven bij de buren helemaal niet is geïsoleerd.Ik ben hart en nierpatiënt.Ik ben ook al met pensioen.En dat geluid constant aan te horen,maakt mij depressief.Ik slaap al jaren op de bank in de woonkamer.En dat doe ik overdag een paar uurtjes.In de avond kan ik helemaal niet slapen.En dat heb ik ook met mijn buren besproken.Er moet een oplossing hiervoor komen.Maar ik ben constant afgescheept van dat het niet een probleem is van de Key,maar van de Huurders.Ik vind dat als je woning verhuurt,je eerst naar de staat van de woning moet kijken.Men heeft gewoon lak aan de Huurders.Met vriendelijke groet,F.Landvreugd.
Bel Woonstichting De Key
020 621 4333