We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Portaal? Laat ons je ervaringen met Portaal weten!
Beoordeel Portaal.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Portaal? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Portaal via een contactformulier. Het duurt maximaal 5 werkdagen voordat je een antwoord krijgt van Portaal.
Ga naar het contactformulier op de website van PortaalNeem contact op met de klantenservice van Portaal via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06 12 37 76 55 .
Normaal gesproeken ontvang je binnen een uur een reactie van Portaal.
Klik hier voor contact met Portaal via WhatsApp.Bekijk de meest gestelde vragen aan Portaal:
Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.
zins de scheiding van 2022 oktober heb ik 1488 euro moeten betalen waar door ik achter loop met de huur betaling omdat ik al van af maart 2017 geld krijg van UWV en dat krijg ik al die tijd op 23 van de maand zodat ik toch de zelfde maand nog betaal maar july willen de eerste van de maand de huur hebben en dat zal niet gaan gebeuren omdat UWV niet wil mee werken en july houden ook voet bij stuk dus zit ik tussen twee kut bedrijven in en wel PORTAAL EN UWV dus moet ik het maar zelf op lossen en wel deze ik heb van de week weer geld van UWV en dan betaal ik de huur van 01-09-2023 en ik betaal gelijk maar de huur van oktober op 23-09-2023 en in oktober 23-10-2023 betaal ik de huur van november en in november 23-11-2023 de huur van december en in december 22-12-2023 de huur van januari 2024 en zo gaat het volgend jaar ook gebeuren telkens woord de huur betaal op 21 of 22 of23 van de maand
Ontzettend goed geholpen met een vriendelijke medewerkster
Gewoon niet bereikbaar wat Goed !!!
Ik had op 30 Juni 2021 een reparatie verzoek bij Portaal ingediend, kreeg per email een antwoord ( dat was prima ) dat de reparatie zou worden uitgevoerd op Donderdag 8 Juli 2021 tussen 8 en 12.00 uur.
Helaas weet ik tot op heden niet of ze al geweest zijn!? Geen enkel berichtje achter gelaten, of aangebeld, ik was de hele dag thuis.
Kan dat ook niet goed controleren, omdat ik al had aangegeven dat het slotje niet altijd werkte, de ene keer wel, de andere keren niet!
Graag wil ik van u weten of ze nu al geweest zijn voor deze reparatie??
met vriendelijke groeten.
om dat ik terug gebeld zou worden en dat is tot heden niet gebeurd .
nu heb ik een keer Portaal nodig en dan kan je wachten tot dat je een ons weegt.
Beoordeel Portaal Klantenservice