Bellen met Portaal

Waarom bellen met Portaal Klantenservice?

  • Je hebt een reparatieverzoek.
  • Je hebt een vraag aan Portaal over de betaling van de huur.
  • Je wil bij Portaal een onderhoudsabonnement afsluiten.
  • Je hebt een klacht.

Openingstijden telefonische klantenservice Portaal

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 13:00
  • Dinsdag 08:00 - 13:00
  • Woensdag 08:00 - 13:00
  • Donderdag 08:00 - 13:00
  • Vrijdag 08:00 - 13:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Portaal: 088 767 8225

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Portaal? Laat ons je ervaringen met Portaal weten!
Beoordeel Portaal.

KvK gegevens Portaal

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30038487
  • Vestigingsnummer (KvK): 000002801191
  • Statutaire naam: Stichting Portaal 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Portaal?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Portaal? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Portaal via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Portaal via een contactformulier. Het duurt maximaal 5 werkdagen voordat je een antwoord krijgt van Portaal.

Ga naar het contactformulier op de website van Portaal

Neem contact op met Portaal via WhatsApp.

Neem contact op met de klantenservice van Portaal via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06 12 37 76 55 .

Openingstijden WhatsApp klantenservice Portaal.

  • Maandag t/m donderdag: van 08:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.

Normaal gesproeken ontvang je binnen een uur een reactie van Portaal.

Klik hier voor contact met Portaal via WhatsApp.

Veelgestelde vragen Portaal.

Bekijk de meest gestelde vragen aan Portaal:

  • Ik wil een reparatie melden. Kan dat?
  • Hoe kan ik een woning bezichtigen?
  • Als er iemand van Portaal bij mij over de vloer komt voor een spoedreparatie, is dat dan wel veilig?
  • Waarom gaan de bouwwerkzaamheden (nieuwbouw, renovatie, onderhoud) door ?
  • Zijn de Portaal kantoren geopend?
  • Ik heb minder inkomen en ben bezorgd of ik mijn huur straks nog wel kan betalen? Wat kan ik doen?
  • Ik heb hulp nodig. welke hulpinstanties zijn er allemaal in mijn gemeente?
  • Welke maatregelen treffen jullie om bouwwerkzaamheden (nieuwbouw, renovatie, onderhoud) veilig uit te voeren?
  • Ik heb een afspraak om mijn huurcontract te ondertekenen op jullie kantoor. Gaat dat door?
  • Ik heb een onderhoudsabonnement. Krijg ik de maandelijkse kosten daarvan terug?
  • Wanneer gaan jullie kantoren weer open?
  • Kan ik bij mijn werkbeheerder terecht?
  • Ik wil een medewerker van Portaal spreken, kan dat?
  • Kan ik zelf iets doen om de verspreiding van het Coronavirus te stoppen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Portaal

Afsluiting van het wonen bij Majella

Portaal Hoofdkantoor (adres)

Beneluxlaan 9 Utrecht 3527 HS Nederland
Rapportcijfer Portaal Klantenservice: 3.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel Portaal Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Portaal Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Portaal Klantenservice

  • Beoordeeld door GERARD VAN DIJKHUIZEN op 19-09-2023
  • Rapportcijfer: 5

zins de scheiding van 2022 oktober heb ik 1488 euro moeten betalen waar door ik achter loop met de huur betaling omdat ik al van af maart 2017 geld krijg van UWV en dat krijg ik al die tijd op 23 van de maand zodat ik toch de zelfde maand nog betaal maar july willen de eerste van de maand de huur hebben en dat zal niet gaan gebeuren omdat UWV niet wil mee werken en july houden ook voet bij stuk dus zit ik tussen twee kut bedrijven in en wel PORTAAL EN UWV dus moet ik het maar zelf op lossen en wel deze ik heb van de week weer geld van UWV en dan betaal ik de huur van 01-09-2023 en ik betaal gelijk maar de huur van oktober op 23-09-2023 en in oktober 23-10-2023 betaal ik de huur van november en in november 23-11-2023 de huur van december en in december 22-12-2023 de huur van januari 2024 en zo gaat het volgend jaar ook gebeuren telkens woord de huur betaal op 21 of 22 of23 van de maand
  • Beoordeeld door Johan Constandse op 19-03-2023
  • Rapportcijfer: 9

Ontzettend goed geholpen met een vriendelijke medewerkster
  • Beoordeeld door Jet Reemer op 19-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon niet bereikbaar wat Goed !!!
  • Beoordeeld door Mevrouw R van Bemmel op 12-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik had op 30 Juni 2021 een reparatie verzoek bij Portaal ingediend, kreeg per email een antwoord ( dat was prima ) dat de reparatie zou worden uitgevoerd op Donderdag 8 Juli 2021 tussen 8 en 12.00 uur.
Helaas weet ik tot op heden niet of ze al geweest zijn!? Geen enkel berichtje achter gelaten, of aangebeld, ik was de hele dag thuis.
Kan dat ook niet goed controleren, omdat ik al had aangegeven dat het slotje niet altijd werkte, de ene keer wel, de andere keren niet!
Graag wil ik van u weten of ze nu al geweest zijn voor deze reparatie??
met vriendelijke groeten.
  • Beoordeeld door W van Haren op 6-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

om dat ik terug gebeld zou worden en dat is tot heden niet gebeurd .
nu heb ik een keer Portaal nodig en dan kan je wachten tot dat je een ons weegt.
Bel Portaal
088 767 8225