Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Geen kennis, meerdere keren gebeld, onvoldoende informatie in folder. Achteraf geconfronteerd worden met een hoge rekening. Reden nergens te vinden. Bezwaar maken via e-mail. Teveel bijlagen, helaas niet meer dan 5mb. Dus dan maar per post en hopen dat het aankomt.Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
Ik heb een probleem met bereik. Na wat algemene checks werd mijn probleem doorgezet naar de Technische Dienst. Na een enkele email wordt er al 5 dagen niet meer gereageerd op mijn diverse hulpverzoeken.Lees alle beoordeling van BEN klantenservice (8)
goede dag ,Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)
bij deze dien ik een klacht in , gaat over het volgende sins 18 augustus had ik geen tv en internet.
ik heb jullie toen gebeld en kreeg nieuwe modem gestuurd, prima top.
helaas nog steeds geen verbinding geen tv en internet.
weer jullie gebeld , begrijp dat ik aller vragen moet beantwoorden . oke nu komt het jullie konden pas over 3 weken monteur sturen vindt ik echt belachelijk.
monteur geweest had het mogelijke gedaan , kon mijn niet verder helpen heeft voor mijn contact gezocht met de kpn die zijn van daag gekomen . gelukkig lag de fout niet bij mijn maar onder de grond.
mijn zoon had gezorgd dat ik via me telefoon toch tv kon kijken , kreeg meerdere malen melding dat ik te veel cb gebruikte dat jullie de boel gingen verlagen .ik heb toen nog 4x naar jullie gebeld en gezegt dat het komt omdat ik door de toestand tv kijk op me mobiel. krijg ik als antwoord , mvr komt goed ga het in orden maken we zullen mail sturen enz enz , helaas heb ik de laatste 2 weken met horten en stoten beetje tv kunnen kijken .verder hoor ik niks van jullie . voel me niet gehoord of begrepen .
jammer ik ben al van af 2017 bij jullie . hoop antwoord te krijgen op mijn klacht . vriendelijke groet maria gubbens
sta nu al 40 minuten in de wacht bij de klantenservice,echt waardeloosLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Veel problemen met de Next Mini. Al meerdere keren via verschillende kanalen contact opgenomen met Ziggo. Laatste vraag is geweest of er een mailadres was waar ik mijn probleem kon duidelijk uit kon leggen, helaas is dat er niet?Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
De grootste bedrijven van de wereld zijn per mail te benaderen.
Telefoonnummers kloppen niet, procedure klopt niet, website klopt niet. Wellicht kan dit eens uptodate gemaakt worden.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
ing bank div malen gebeld, maar zowel de ing als de abn spelen elkaar de bal toe en nemen geen verantwoording bij deze officiële klacht hierbij ingediend, bij uw bank. PLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
2 e punt is dat de pers. die ik aan de lijn had, geen goed verstaanbaar nederlands sprak, met een dik accent en ik heb hun verhaal div malen aangehoord,
Al 2x wordt mijn pakket zogenaamd aangeboden en kon het niet worden afgegeven. Terwijl ik juist op het aangegeven tijdstip thuis was. Er is niet aangebeld; geen briefje in de bus of wat dan ook. Gewoon niet aangeboden. Het afhaalpunt is toch gemakkelijker.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Wordt na 1 week gereageerd, met sorry zo laat, en geen antwoordt op mijn vraag. Nogmaals de vraag gesteld, wordt er helemaal niet meer geantwoordt.Lees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)
Schandalig heb 19 min aan de telefoon gehangen en nog niemand echt niet fijn hoorLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
En dan in de winkel zeggen echt bellen
wil mijn inkomen in het buitenland doorgeven, dat moet via "mijn gegevens" geen enkele optie te vinden!! Chat optie is niet aan te klikken, moet ik nou echt gaan bellen vanuit Canada? Waardeloos!!!!Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)
Jullie zijn helemaal niet 24 uur per dag bereikbaar! Het feit dat een keuzemenu opneemt staat niet gelijk aan bereikbaar zijn. Ik kom in een keuzemenu vanwege mijn probleem met een wegvallende internetverbinding in het kastje tussen glasvezel en modem. Uiteindelijk krijg ik te horen dat ik maandagochtend pas hiermee geholpen kan worden en wordt de verbinding verbroken. Het gaat hier om een 1GBit zakelijk abonnement waarover ik vandaag storingsdienst voor mijn klant probeer te doen. Qua kosten kan ik beter terugvallen op consumenten-level en dan een Ziggo aansluiting er bij nemen als fall-back. Zeer teleurstellend en not amused :-(Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Hallo,Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)
Wij zijn 18 augustus al vertrokken.
Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met jullie maar onbereikbaar. Toen ik thuis was via de chat het alsnog kenbaar gemaakt en de chatrobot zou het plaatselijke kantoor inlichten. Blijkbaar is dat niet gebeurt. Maar dit kantoor, waar wij regelmatig langs reden was altijd gesloten.
En nu de reden van vertrek. Op dag één kregen we al uitslag op de benen en dit werd steeds erger. Vrijdagavond ontdekten wij ongedierte in bed. Het leek op bedwantsen en dat was de druppel.
Ik vind de bereikbaarheid van jullie ver onder de maat maar zie een juiste afwikkeling met vertrouwen tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Heel slecht probeer al 4 dagen contact te krijgen zowel bellen als mailenLees alle beoordeling van Sunparks Klantenservice (16)
Geen gehoor
5x gebeld voor een klein zakelijk abonnement,Lees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)
Pakket niet goed geleverd, monteur komt niet. Oké kan gebeuren, opnieuw gebeld. U wordt binnen 2 uur teruggebeld. Helaas word ik niet teruggebeld. Zelf gebeld. Mevrouw u bent niet aangemeld, maar… ik heb een bevestiging van u gehad en een klantnummer. Oké u wordt teruggebeld. Helaas…. Ik zit nog te wachten.
Goedemiddag ,Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Bedankt voor de snelle oplossing voor het bereikbaar maken van de telefoon aansluiting van mijn schoonmoeder die een week lang niet bereikbaar was.
Gisteren gebeld met een dame van de klantenservice, heeft een case aangemaakt. Ze heeft vast gevoeld dat ik wat getrieerd overkwam. Maar ze bleef rustig en vertelde mij dat het goed zal komen.
En vanmiddag was mijn demente schoonmoeder weer bereikbaar.
Ook de monteur die er afgelopen maandag is geweest was prima kerel die de situatie prima wist in te schatten.
Top!!????
Ik zelf ben al meer als 23 jaar klant bij jullie en nog nooit problemen gehad en de kwaliteit is altijd goed geweest. Nog uit de HOME @ periode.
Ik dacht zelf “het zal toch niet gebeuren dat het mis gaat”
Nee hoor, nog steeds vriendelijk en goed geholpen.
Juli zijn niet de goedkoopste maar wel de beste.
Met vriendelijke groet,
Riemer
Uw mailadres werkt niet. Elke mail die ik stuur is onbestelbaar.Lees alle beoordeling van Sunny Cars Klantenservice (3)
zeer slcht slordig werken zeer alecht problemen oplossenLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Service is slecht bereikbaar. Zowel per mail (novasol@novasol.nl) als telefonisch (0134677730 en . De live chatbox geeft geen inzicht wie de klacht behandeld. Enkel dat ik binnen enkele weken bericht krijg.Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)
Wat hopeloos, daar moet de tweede kamer aksie ondernemen!!!!!!Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
Ik heb tot op heden de libelle van vorige week nog niet ontvangen. Ondanks dat ik vrijdag gebeld heb. Mijn inziens kan ik hem dan zaterdag in de bus hebben. Niet dus, ik wacht het nog tot de avond af,anders zeggen wij op. Ik heb een abonnement met libelle en niet met post.nl.Lees alle beoordeling van Libelle Klantenservice (23)
Ik heb een hele slechte ervaring net dit bedrijf in IJsland na problemen met de auto. Ad Blue tank was 2/3 leeg bij aflevering. Na dashboard melding bijgevuld met 9 liter. Dag erna weer foutmelding ad blue. Gebeld met klantenservice. Enige advies: bijvullen met Ad blue, hoewel was verteld dat dit was al gedaan of terugrijden naar het beginpunt van de reis. Dit was geen optie omdat de accomodatie van rest van de reis voor 4 personen al was geboekt en betaald. Bovendien zou door het systeem van de auto het risico bestaan dat de auto onderweg tot stilstand zou komen. Monteur die door budget avis was aangeraden, adviseerde niet door te rijden. Hij kon geen lek vinden maar kon de boardcomputer niet uitlezen. Uiteindelijk heeft een medewerker bij de nooddienst een vervangende auto geregeld. De volgende dag weer ruim 700 euro afgeschreven wegens onterecht gemaakte sleepkosten. Want: volgens budget avis waren de klachten weg na bijvullen van de Ad blue tank en de auto even stationair laten draaien. Voor mij de vraag hoe dat mogelijk is: er gaat 14 a 15 liter in de tank, ik had hem vol getankt 2 dagen voordat avis budget aangaf dat de monteur de tank had bijgevuld. Onwaarschijnlijk!!! Logischer lijkt de verklaring dat de sensor van de Ad blue tank niet in orde was en wij een auto hadden gekregen die niet met gevulde tank is afgeleverd. Het bedrijf is m.i. zeer geïnteresseerd in geld innen maar zeker niet in serviceverlening!Lees alle beoordeling van Budget Car Rental Klantenservice (1)
De klantenservice luistert slecht, reageert laat en heeft medewerkers die technisch niet /weinig onderlegd zijn en hun antwoorden voorlezen vanuit een standaard protocol.
Communicatie met het bedrijf verloopt traag, 5 tot 10 dagen voordat een mail beantwoord wordt en geen mogelijkheid om iemand toespreken te krijgen in IJsland.
Probeer een rekening op te zeggen van een muziekvereniging. Reden daarvoor is het feit dat we diverse keren met een geblokkeerde rekening zitten waar donaties en contributies op binnen komen. Worden geblokkeerd omdat het niet lukt om UBO verklaringen in te dienen. Steeds maar weer krijgen we commentaar dat er iets aan ontbreekt. Tenslotte hebben we het maar opgegeven. Gebruiken de rekening ook nergens meer voor maar men wil de rekening niet opheffen omdat de UBO verklaringen niet goed zijn ingediend. Een rekening met een saldo van net aan € 20.==. Hoe moeilijk kan men het vrijwilligers van een vereniging maken ?? Uiteindelijk geprobeerd via de chat het op te lossen wordt de chat ineens afgekapt zonder enige reden. Lekker klantvriendelijk heet dat. Een e-mailadres is nergens te vinden. Als je belt kan je wachten dat je een ons weegt. Kortom ING ?? Weg ermee !!!Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
ik wil mailen met de rabobank, maar ik krijg geen email adres. Ik kan alleen chatten of bellen. En dat wil ik niet. Ik wil mijn verhaal per mail kwijt en via de mail reactie ontvangenLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Lang aan de lijn en 1 keer heeft de medewerkster opgehangen en ik weer terug gebeld, Resultaat ze kon me niet verder helpen.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Kortom waardeloze medewerkster aan de lijn gehad. Ook sprak deze medewerkster slecht Nederlands, Wat moet je met zulke service!
in de afgelopen maanden meerdere keren geen of een incomplete krant ontvangen. Geen enkele reactie op meerdere doorgegeven klachten gekregen. Een medewerker is niet te bereiken of er wordt zelfs een telefoonnummer doorgegeven via de spraakcomputer welke notabene niet eens bestaat. Voor ons dan ook nooit, nooit geen Trouw meer. Abonnement wordt opgezegd. Ik ben er inmiddels achter dat deze klacht niet op zichzelf staat!!Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)
Zeer slechte kennis klantenserviceLees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)
Denken niet oplossingsgericht
Laten je 12 dagen zonder internet en bellen zitten zonder een oplossing te regelen
Mijn gewijzigde bezoekafspraak is genegeerd. Medewerker beweert dat ik dit zelf gedaan. Pakket kan pas over 2 weken geleverd worden. Geen oplossing of meedenken met de klant. Pakket gaat zeer waarschijnlijk zonder de handtekening retour naar verzender.Lees alle beoordeling van UPS Klantenservice (12)
Nadat mijn man overleden is, wilde mijn dochter de tenaamstelling van het internet abonnement wijzigen..Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)
Het abonnement moest op mijn naam komen te staan.
Achternaam blijft hetzelfde, adres blijft hetzelfde alleen de voornaam is anders.
Alles netjes doorgegeven....
Hele internet abonnement opgezegd door budget for all
Het kan ook niet hersteld worden tot 8 september ?????
Hoezo niet?
Wij hebben niks verkeerd gedaan, de fout ligt bij u !!!
Graag herstel zsm
Ik ben zelf terminaal ziek en het internet is alles wat ik nog heb
Ik vind dit geen manier van doen
U maakt de fouten en de klant is de gedupeerde ...zeer klant onvriendelijk!!
Graag zsm reactie en herstel van uw fout !
Bedankt
Bijzonder slecht bereikbaar. Wachttijd minimaal 15 minuten wordt uiteindelijk 45 minuten en dan nog geen verbinding met de klantenservice. Claim van € 47,50 is na ruim 3 maanden nog niet uitgekeerd en is ook na contact via Whatsapp Transavia niet door gekomen. Dus dan maar bellen, heeft gezien bovenstaande ook niets opgeleverd omdat de klantenservice niet fatsoenlijk bereikbaar is.Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)