Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: VriendenLoterij Klantenservice

  • Beoordeeld door Elise op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VriendenLoterij Klantenservice is: 1.4)

Ze spreken elkaar allemaal tegen.
Even vriendelijk, maar aan het eind van de streep moet je (extra) betalen.
Klopt van geen kant.
Had opeens 3 loten. 2 opgezegd.. Blijven toch herinneringen sturen. Terwijl ze zeggen 'negeer die'. Nou ik zit niet op een extra aanslag te wachten of erger!
Ik wilde best blijven maar nu ben ik weg. Jammer. Had gewoon 1 lot willen houden en het gerommel willen oplossen. Betaal ik die dan ben ik weg.
Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door D Grijns op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Ik heb al lang probleem met WIFI. Uiteindelijk WIFI zelftest van KPN doorlopen. Performance wordt iets beter. Als ik op een gegeven moment -cf opdracht- de versterkers reset, verdwijnt daarna mijn modem uit het selectie scherm van WIFI netwerken. Netwerken van de buren zie ik wel. Mijn eigen niet meer. Via buurnetwerk kan ik nu inloggen.
Dit acute probleem kan ik nergens kwijt. Alleen maar digitale Chat en antwoordapparaten! Alleen maar bedoeld om je vriendelijk aan het lijntje te houden
Ik ben al jarenlang klant van KPN! ....

Heeft geen zin om in deze mail verder te klagen! :(
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door pj.lips op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

proefabonnement van 10 weken voor 20 euro eerste week goed ontvangen vanaf maandag /dinsdag/woensdag 19-20-21 september niets meer ontvangen graag die 20 euro retour
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door geert sengers op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

na 5 (vijf) keer gebeld te hebben zonder door verbonden te worden, dan nu een mail proberen.
Zojuist een pakje van jullie ontvangen, de 4 in 1 electric vegetable cutter set .
In het pakketje zit NIET no. 11 =spoon en no 9 = knife post.
Dit missen en de walgelijke onmogelijke verbindingen ( met alle 3 de nummers) doen me besluiten het pakketje terug te sturen.

Graag verneem ik hoe ik nu moet handelen,

gegroet

geert sengers
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Vakantiepark Efteling Klantenservice

  • Beoordeeld door Breuer op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vakantiepark Efteling Klantenservice is: 2.4)

Digitaal en telefonisch niet bereikbaar half uur geprobeerd te bellen wordt gewoon in de wacht gezet.
Weten jullie wel hoe vervelend dat is.
We wilden een overnachting voor 14 personen, maar de lol is er nu al af.
Lees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice

  • Beoordeeld door GJ lecluijze op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice is: 1.3)

Voor de 2de keer in een week geen krant Zeer moeilijk om in contact te komen met de PZC..als het zo verder moet zeg ik mijn abonnement op Grt. GJ Lecluijze.
Lees alle beoordeling van Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice (7)

Beoordeling voor: Gemeente Almere Klantenservice

  • Beoordeeld door W. van den Brink op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Almere Klantenservice is: 1.8)

LS.,

Op 22-08 heeft mijn partner een melding gedaan van straatvuil SIA-18808.
Nu 4 weken later liggen er nog resten van deze straatafval op straat, niet meegenomen door de vuilniswagen.

Het is niet meer waard dan een 3.
Lees alle beoordeling van Gemeente Almere Klantenservice (4)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton Telkamp op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Ik ben al uren bezig om mijn rekening*******005 geldig tot 06 -2024" OP TE ZEGGEN" ik woon in Noord Macedonië, ik gebruik de rekening niet meer , er staat €29,48 op mijn rekening,
Kunt u aub deze rekening opzeggen,ik betaal buitenland kosten terwijl ik rekening niet meer gebruik .
Graag uw hulp in deze , ik ben al van 1974 klant bij jullie, alles prima tot je op wilt zeggen , mijn Macedonische rekening wordt niet geaccepteerd?
Ik wordt er moedeloos van , mocht deze mail niet helpen dan ga ik het via de ambassade proberen in Skopje , en ga reclame maken .
Ps als ik geld over wil maken via mijn rekening ( wat ik al 3x geprobeerd heb ) kom ik niet uit op €0000'- graag dit serieus nemen , sorry voor deze toon , maar hoop dat u voor kunt stellen dat ik aardig gefrustreerd raak om op deze manier te werken na 48 jaar ,
Gr Ton Telkamp,
Pelince,
Noord Macedonië.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Thijs op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Prima, ik werd binnen 10 minuten teruggebeld, en een aardige mevrouw kon mijn vraag direct behandelen en afronden.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door Pj.Ista_Gelens op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Kan niet iemand aan de telefoon krijgen ,ik ben 80 jaar en niet handig met internet,schandalig,!!
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door diederen op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

geen mogelijkheid om via de klantenservice een mededeling te vermelden over niet acceptatie van het door u
opgedrongen verhoogde termijnbedrag; wijziging van mijn e-mailadres; bij de jaarnota geen rekening houden
met vaste contract-termijn tot 1 april 2022.; stop zetten mijnerzijds van automatische maandafschrijving.!!!
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Eneco Zakelijk Klantenservice

  • Beoordeeld door T & G Rob van Zwoll op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Zakelijk Klantenservice is: 1.3)

Niet te bereiken........................
Lees alle beoordeling van Eneco Zakelijk Klantenservice (4)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Lingier op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Wij zijn in het kantoor van los Christianos uitstekend ontvangen in het Engels en vervolgens ln het Nederlands in verband met het vervoer naar de luchthaven . Dat is de service die we verwachten van Tuy en dat hebben we dan ook gekregen Proficiat en dank u wel Leon Lingiet
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door B.Lippe op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

U bent volstrekt onbereikbaar. Ook zijn er nergens contactmogelijkheden te vinden zoals een email-adres of een fysiek adres om een brief te sturen.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Vakantiepark Efteling Klantenservice

  • Beoordeeld door Brands op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vakantiepark Efteling Klantenservice is: 2.4)

De bereikbaarheid is zeer slacht telefonisch meer dan 30 minuten wachten
Lees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door + plein op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

ik bel naar jullie om een abonnement op te zeggen omdat ik naar het buitenland ben verhuist
ik zit al een uur in de wacht. aan t begin word meegedeeld dat de wachttijd 1 min tot 8 minuten kan duren!!!!!
Het is omdat ik niet anders kan opzeggen. De wachttijd is zeer onacceptabel:
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door K.Debie op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

sorry ik krijg geen fatsoenlijk antwoord van jullie
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Belastingdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Rene Roger op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belastingdienst Klantenservice is: 3.4)

Enorm lang keuze menu met veel onnodige informatie en aan het eind van liedje nog steeds horen dat de wacht rij vol is en een verzoek om later nog eens te proberen.
Lees alle beoordeling van Belastingdienst Klantenservice (19)

Beoordeling voor: Gemeente 's Hertogenbosch Klantenservice

  • Beoordeeld door Antoon Huijsmans op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente 's Hertogenbosch Klantenservice is: 4)

Wij zijn al maanden bezig over PGB die is toegekend maar verder laten ze niks meer horen. Als k bel is er een brief onder weg. Maar we hebben nooit niks gehad. En dit al 3 x. Daarbij heeft onze nieuwe hulp gebeld voor regiotaxi
waar we niks aan hebben. Maar toen is gelijk mijn man zijn invalide kaart beeindigd is meteen op 13 sept. terwijl mijn man nog steeds rijd. Nu wordt gezegd kan niet meer terug.
Lees alle beoordeling van Gemeente 's Hertogenbosch Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door marcus brand op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

waardeloze klantenservice onbereikbaar en via chat hetzelfde drama
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door P. de Vries op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Vandaag, maandag 19 sept. weer de krant te laat. ipv 7.00 uur is de krant om 9.00 bezorgt.
Graag een reactie hoe dit steeds komt.
PS. afgelopen vrijdag helemaal geen krant!!
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Geert jacobs op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Klantenservice? Service? Waar? Hoe?
Amateurs!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door jacobsjaa@hotmail.comJozef Jacobs op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

.Ik heb een gewijzigde booking.
Amsterdaml - Bangkok Van 13 September 22 KL 803 verplaatst naar 04 Oktober 22
Bangkok - Amsterdam Van 05 Oktober 22 KL 804 verplaatst naar 27 Otober 22
Oorsprokelijk heb ik zitjes gekozen en betaald 129.60€ en 120.96 € , graag zou ik willen genieten van deze service op mijn gewijzigde booking
Het is onmogelijk iemand te bereiken om dit te regelen.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Ov Chipkaart Klantenservice

  • Beoordeeld door biliana op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ov Chipkaart Klantenservice is: 1.2)

Impossible to reach ...do you have email address for customer service?
Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Ida op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Bellen is duur na mijn verhaal is de enige optie door verbonden worden ik kreeg geen nummer ook niet na dat ik zei dat dit nummer erg duur is. Ik vind dit heel erg klantonvriendelijk. Sowieso geld vragen aan iemand die zijn krant niet ontvangen heeft vind ik niet kunnen. Vooral omdat als je het online meldt je bericht krijgt dat je abonnement met 1 dag verlengd wordt dat is toch belachelijk als je een vast contract hebt. Slecht slecht
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Coop Supermarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door van Dijk op 18-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coop Supermarkt Klantenservice is: 2.2)

Coop Kijkduin. Bij u in de reclame campina langlekker melk 1+1 voor twee euro. Ik wou er nog twee bij maar ze waren per vier verpakt. Ik mocht de verpakking in het schap niet verbreken. Ja maar hoe verkoopt u dan 1+1? Antwoord: Nee, mag niet!
Verder kleefde de handel van het versapparaat sinaasappels heel erg. Ik meld dat aan een van de medewerkers antwoord: Ja, vervelend en deed er verder niets aan. Ook ontbrak het aan een leidinggevende zodat twee medewerkers de tent moesten runnen. Ik weet niet uit welke vijver coop vist maar het komt niet ten goede aan het bedrijf, en oh ja, kijk eens naar de houdbaarheidsdatum te vaak artikelen die op of over de datum zijn!
Lees alle beoordeling van Coop Supermarkt Klantenservice (15)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Chris Heijmans op 17-09-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Hebben onlangs gebeld met de klantenservice om de krant tijdelijk op een ander adres te laten leveren.
Dit gesprek heeft meer dan 10 minuten geduurd a euro 0,55 per min plus verbruikskosten, na contact, uit leg gegeven werden we door geschakeld naar
volgende meisje weer wachten weer uitleg gegeven. Dan naar het volgende meisje die verstond geen Nederlands en gooide de haak erop,
We werden niet terug gebeld wat wel zo beleefd zou zijn,
Dus meer als 10min gebeld resultaat nada wat een shit service..!%#$#$^@#^$#&#$
Graag zou ik de gemaakte kosten terug willen ontvangen,
Grtjs Chris
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door F.Vlot op 17-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

ZEER slecht. De sites worden niet bijgehouden telefoonnummers zijn vervallen en de sites blijven onaangepast. Mail wordt beantwoord via No-reply adressen. Treurig!!! wat slecht.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Engie Klantenservice

  • Beoordeeld door Antenbrink op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Engie Klantenservice is: 2.4)

Jaren klant en ze kunnen ons NIET
helpen omdat het klant nr NIET
bekend is.
Fam. Antenbrink
Lees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door R Kamp op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Zeer slecht
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)