Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Ze spreken elkaar allemaal tegen.Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)
Even vriendelijk, maar aan het eind van de streep moet je (extra) betalen.
Klopt van geen kant.
Had opeens 3 loten. 2 opgezegd.. Blijven toch herinneringen sturen. Terwijl ze zeggen 'negeer die'. Nou ik zit niet op een extra aanslag te wachten of erger!
Ik wilde best blijven maar nu ben ik weg. Jammer. Had gewoon 1 lot willen houden en het gerommel willen oplossen. Betaal ik die dan ben ik weg.
Ik heb al lang probleem met WIFI. Uiteindelijk WIFI zelftest van KPN doorlopen. Performance wordt iets beter. Als ik op een gegeven moment -cf opdracht- de versterkers reset, verdwijnt daarna mijn modem uit het selectie scherm van WIFI netwerken. Netwerken van de buren zie ik wel. Mijn eigen niet meer. Via buurnetwerk kan ik nu inloggen.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Dit acute probleem kan ik nergens kwijt. Alleen maar digitale Chat en antwoordapparaten! Alleen maar bedoeld om je vriendelijk aan het lijntje te houden
Ik ben al jarenlang klant van KPN! ....
Heeft geen zin om in deze mail verder te klagen! :(
proefabonnement van 10 weken voor 20 euro eerste week goed ontvangen vanaf maandag /dinsdag/woensdag 19-20-21 september niets meer ontvangen graag die 20 euro retourLees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
na 5 (vijf) keer gebeld te hebben zonder door verbonden te worden, dan nu een mail proberen.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Zojuist een pakje van jullie ontvangen, de 4 in 1 electric vegetable cutter set .
In het pakketje zit NIET no. 11 =spoon en no 9 = knife post.
Dit missen en de walgelijke onmogelijke verbindingen ( met alle 3 de nummers) doen me besluiten het pakketje terug te sturen.
Graag verneem ik hoe ik nu moet handelen,
gegroet
geert sengers
Digitaal en telefonisch niet bereikbaar half uur geprobeerd te bellen wordt gewoon in de wacht gezet.Lees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)
Weten jullie wel hoe vervelend dat is.
We wilden een overnachting voor 14 personen, maar de lol is er nu al af.
Voor de 2de keer in een week geen krant Zeer moeilijk om in contact te komen met de PZC..als het zo verder moet zeg ik mijn abonnement op Grt. GJ Lecluijze.Lees alle beoordeling van Provinciale Zeeuwse Courant klantenservice (7)
LS.,Lees alle beoordeling van Gemeente Almere Klantenservice (4)
Op 22-08 heeft mijn partner een melding gedaan van straatvuil SIA-18808.
Nu 4 weken later liggen er nog resten van deze straatafval op straat, niet meegenomen door de vuilniswagen.
Het is niet meer waard dan een 3.
Ik ben al uren bezig om mijn rekening*******005 geldig tot 06 -2024" OP TE ZEGGEN" ik woon in Noord Macedonië, ik gebruik de rekening niet meer , er staat €29,48 op mijn rekening,Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Kunt u aub deze rekening opzeggen,ik betaal buitenland kosten terwijl ik rekening niet meer gebruik .
Graag uw hulp in deze , ik ben al van 1974 klant bij jullie, alles prima tot je op wilt zeggen , mijn Macedonische rekening wordt niet geaccepteerd?
Ik wordt er moedeloos van , mocht deze mail niet helpen dan ga ik het via de ambassade proberen in Skopje , en ga reclame maken .
Ps als ik geld over wil maken via mijn rekening ( wat ik al 3x geprobeerd heb ) kom ik niet uit op €0000'- graag dit serieus nemen , sorry voor deze toon , maar hoop dat u voor kunt stellen dat ik aardig gefrustreerd raak om op deze manier te werken na 48 jaar ,
Gr Ton Telkamp,
Pelince,
Noord Macedonië.
Prima, ik werd binnen 10 minuten teruggebeld, en een aardige mevrouw kon mijn vraag direct behandelen en afronden.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Kan niet iemand aan de telefoon krijgen ,ik ben 80 jaar en niet handig met internet,schandalig,!!Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
geen mogelijkheid om via de klantenservice een mededeling te vermelden over niet acceptatie van het door uLees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
opgedrongen verhoogde termijnbedrag; wijziging van mijn e-mailadres; bij de jaarnota geen rekening houden
met vaste contract-termijn tot 1 april 2022.; stop zetten mijnerzijds van automatische maandafschrijving.!!!
Niet te bereiken........................Lees alle beoordeling van Eneco Zakelijk Klantenservice (4)
Wij zijn in het kantoor van los Christianos uitstekend ontvangen in het Engels en vervolgens ln het Nederlands in verband met het vervoer naar de luchthaven . Dat is de service die we verwachten van Tuy en dat hebben we dan ook gekregen Proficiat en dank u wel Leon LingietLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
U bent volstrekt onbereikbaar. Ook zijn er nergens contactmogelijkheden te vinden zoals een email-adres of een fysiek adres om een brief te sturen.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
De bereikbaarheid is zeer slacht telefonisch meer dan 30 minuten wachtenLees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)
ik bel naar jullie om een abonnement op te zeggen omdat ik naar het buitenland ben verhuistLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
ik zit al een uur in de wacht. aan t begin word meegedeeld dat de wachttijd 1 min tot 8 minuten kan duren!!!!!
Het is omdat ik niet anders kan opzeggen. De wachttijd is zeer onacceptabel:
sorry ik krijg geen fatsoenlijk antwoord van jullieLees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Enorm lang keuze menu met veel onnodige informatie en aan het eind van liedje nog steeds horen dat de wacht rij vol is en een verzoek om later nog eens te proberen.Lees alle beoordeling van Belastingdienst Klantenservice (19)
Wij zijn al maanden bezig over PGB die is toegekend maar verder laten ze niks meer horen. Als k bel is er een brief onder weg. Maar we hebben nooit niks gehad. En dit al 3 x. Daarbij heeft onze nieuwe hulp gebeld voor regiotaxiLees alle beoordeling van Gemeente 's Hertogenbosch Klantenservice (2)
waar we niks aan hebben. Maar toen is gelijk mijn man zijn invalide kaart beeindigd is meteen op 13 sept. terwijl mijn man nog steeds rijd. Nu wordt gezegd kan niet meer terug.
waardeloze klantenservice onbereikbaar en via chat hetzelfde dramaLees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Vandaag, maandag 19 sept. weer de krant te laat. ipv 7.00 uur is de krant om 9.00 bezorgt.Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Graag een reactie hoe dit steeds komt.
PS. afgelopen vrijdag helemaal geen krant!!
Klantenservice? Service? Waar? Hoe?Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Amateurs!
.Ik heb een gewijzigde booking.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Amsterdaml - Bangkok Van 13 September 22 KL 803 verplaatst naar 04 Oktober 22
Bangkok - Amsterdam Van 05 Oktober 22 KL 804 verplaatst naar 27 Otober 22
Oorsprokelijk heb ik zitjes gekozen en betaald 129.60€ en 120.96 € , graag zou ik willen genieten van deze service op mijn gewijzigde booking
Het is onmogelijk iemand te bereiken om dit te regelen.
Impossible to reach ...do you have email address for customer service?Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)
Bellen is duur na mijn verhaal is de enige optie door verbonden worden ik kreeg geen nummer ook niet na dat ik zei dat dit nummer erg duur is. Ik vind dit heel erg klantonvriendelijk. Sowieso geld vragen aan iemand die zijn krant niet ontvangen heeft vind ik niet kunnen. Vooral omdat als je het online meldt je bericht krijgt dat je abonnement met 1 dag verlengd wordt dat is toch belachelijk als je een vast contract hebt. Slecht slechtLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Coop Kijkduin. Bij u in de reclame campina langlekker melk 1+1 voor twee euro. Ik wou er nog twee bij maar ze waren per vier verpakt. Ik mocht de verpakking in het schap niet verbreken. Ja maar hoe verkoopt u dan 1+1? Antwoord: Nee, mag niet!Lees alle beoordeling van Coop Supermarkt Klantenservice (15)
Verder kleefde de handel van het versapparaat sinaasappels heel erg. Ik meld dat aan een van de medewerkers antwoord: Ja, vervelend en deed er verder niets aan. Ook ontbrak het aan een leidinggevende zodat twee medewerkers de tent moesten runnen. Ik weet niet uit welke vijver coop vist maar het komt niet ten goede aan het bedrijf, en oh ja, kijk eens naar de houdbaarheidsdatum te vaak artikelen die op of over de datum zijn!
Hebben onlangs gebeld met de klantenservice om de krant tijdelijk op een ander adres te laten leveren.Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
Dit gesprek heeft meer dan 10 minuten geduurd a euro 0,55 per min plus verbruikskosten, na contact, uit leg gegeven werden we door geschakeld naar
volgende meisje weer wachten weer uitleg gegeven. Dan naar het volgende meisje die verstond geen Nederlands en gooide de haak erop,
We werden niet terug gebeld wat wel zo beleefd zou zijn,
Dus meer als 10min gebeld resultaat nada wat een shit service..!%#$#$^@#^$#$
Graag zou ik de gemaakte kosten terug willen ontvangen,
Grtjs Chris
ZEER slecht. De sites worden niet bijgehouden telefoonnummers zijn vervallen en de sites blijven onaangepast. Mail wordt beantwoord via No-reply adressen. Treurig!!! wat slecht.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Jaren klant en ze kunnen ons NIETLees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)
helpen omdat het klant nr NIET
bekend is.
Fam. Antenbrink
Zeer slechtLees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)