Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Heb een vraagje over de plus in leiden betaplein.Lees alle beoordeling van Plus Supermarkt Klantenservice (31)
Deze zaak is dichtbij een school en dat is te merken.
Wij als niet zo jonge klanten (vele met ons)zijn nogal huiverig als het pauze publiek door de winkel sjeest.wij worden
Totaal onder de voet gelopen.alles in hun hand zonder mand..controle ??????
Ook onze fietsen kunnen we amper stallen er staan er ontzettend veel die er ook ontzettend lang staan.verroeste sloten enz.
Denkt u dat er iets aan gedaan zou kunnen worden?????wij wonen in een woonwijk vlakbij en makkelijk te bereiken winkel waar heel wat buren naar toe gaan.maar horen wel dezelfde klachten..vr.gr.
Zeer zeer slecht.Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)
Gas opgezegd in april. Betalen nu voor lucht.
Niet bereikbaar op wat voor manier dan ook
AD is niet te bereiken voor het opzeggen van het abonnement, niet telefonisch en niet via online contact.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
We hebben al geruime tijd wifi problemen de online diensten van kpn allemaal al geprobeerd en om contact te krijgen met het probleem is een drama. telefonisch wachttijd van meer dan 15 min vreselijk dat kan beter.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Ze verhogen het maandelijks bedrag zonder overleg of akkoord naar €1000,- per maand! Als je dan het bedrag wilt aanpassen in regelneef dan kan dat tot een maximum van 10%. Contact opnemen gaat niet want de bot verbreekt de verbinding. Zeer slecht!Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
aantal keer geprobeerd te bellen. Lange lange wachttijdenLees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Al jaren speel ik mee, Tot het overlijden van mijn man met 2 rekeningnummers.Lees alle beoordeling van BankGiro Loterij Klantenservice (8)
De enige ooit gewonnen geldprijs was € 10,00. Verder flutprijsjes als chocola, boeken en wat klein keuken gereedschap.
Kortom, ik geloof er niet meer in !!
This is my "0 on 10´ experience with Ryanair till today. This is my latest, but not the last communication to Ryanair. It´s a LinkedIn message to the CFO of Ryanair. Enjoy the reading.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
"Dear Madame Tracey McCann,
Since half June 2022,
I was informed that my flight to Lisbon was cancelled due to commercial reasons. I was planning to visit Lisbon for 10 days begin July with my family (my wife and 4 children).
Since end of June I´m trying to get the refund proposed by Ryanair. Until today no refund has been paid on my account number. Altough I received following mail at the 29th of July 2022.
Reservation nr VHUSVH:
"Hello Bart Van Mullem,
We’re happy to confirm that your refund has been processed and EUR-831.98 Payment Method:AX has been transferred to the original payment method used to make this booking.
Thanks again for choosing Ryanair and we hope to welcome you on board soon.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Service Team".
3 main observations:
1) the refund procedure @Ryanair is complex and complicated. If you´re not a internet-website expert, you´ll not find how to do. But the booking & check-in procedure @Ryanair is a frictionless experience.
By booking a flight, @Ryanair
- costs are real time calculated;
-paying the costs is done in max 1 minute;
- and if you are not focussed additional costs for your flight are charged;
...
2) the refund amount is 93,8 € less than the payment amount. Can U explain?
3) the "Ryanair Customer Service Team" is a virtual team that is impossible to commuicate with. Does it exist?
Also for following reservation numbers refund was asked since half of July.
Reservation numbers:
- Z6R3FL
- HF8ZQA
I got only a mail that the request has been received in the back-office system
...and...
Even a mail with all this explanations to the different Press Offices of Ryanair was only answered with a quick automatic response mail.
For me a "never-again" experience.
The only possibility I have on this moment is contacting you, the CFO of Ryanair Belgium, by your LinkedIn identity.
I hope this issue can be solved in a convenient way by Ryanair.
Thx.
Best regards,
Bart Van Mullem"
Ben al 4 dagen bezig om een storing van een openbare laadpaal te melden. Sta een half uur in de wacht of de verbinding wordt verbroken!!!!Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
ik heb tot u geen antwoord ontvangenLees alle beoordeling van Evides Klantenservice (11)
Ten eerste nummer klantenservice gemeld in app is niet in gebruik ( 1201). Ten tweede contact gehad met ziggo waardoor ik een ander kastje moest gaan gebruiken. Van Humax naar Next. Er is duidelijk gezegd dat er geen kosten aan verbonden zouden zijn. En dat binnen een paar maanden deze toch aan iedereen zouden worden omgeruild..Nu kan ik niet meer opnemen en zou weer 5 euro moeten gaan bij betalen en een ander paket moeten afsluiten.. Duidelijk gevraagd of er extra kosten zouden zijn en er werd gezegd dat de factuur hetzelfde zou blijven. Dit is dus niet het geval. factuur word al regelmatig verhoogd en dit is klanten voor de gek houden en op kosten jagen in deze tijd waar het voor mensen al duur genoeg is. Dus voordat jullie klanten dit nieuwe kasje gaan omruilen ben dan duidelijk in de communicatie dat hier kosten aan zijn. Ik stuur dus dit kasje next terug omdat ik er op achteruit gegaan ben wat tv kijken betreft en wil behouden wat ik had zonder bij te betalen.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Past maandelijkse saldering toe voor alle klanten met een flex contract. Geeft geen mogelijkheid op een product met jaarlijkse saldering. Communicatie is onduidelijk en niet transparant. Boeven die over de rug van consumenten de wet naar zich toeschrijven!Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Peter Hahn heeft duidelijk geen idee wat service is!Lees alle beoordeling van Peter Hahn Klantenservice (18)
Opzeggen dal voordeel abonnement via chat wordt een gebed zonder end. Online opzeggen via chat geeft geen enkele reactie.Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
Waarom niet gewoon via de site en werkelijk online zonder chat/bellen? Op deze manier is gewoon ergernis wekkend.
Goede avond ,helaas zijn jullie via de telefoon onbereikbaar voor klachten dus moet ik het helaas op deze manier doen.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Volgens de bezorger zou ik om ( Datum en tijd: donderdag 8 september 2022 17:34 ) niet thuis geweest zijn,
alhoewel ik de bezorg bus om dezelfde tijd , van uit mijn keuken raam voorbij zag racen terwijl ik dacht die wat later.
Wat schets mijn verbazing toen ik even later een mail kreeg dat ik niet thuis zou zijn en het pakket bij mijn buren was afgeleverd Oke ik naar mijn buurvrouw om mijn pakket te halen maar die had niets ontvangen ,dus ik naar de brieven bus om de z,g. niet thuis kaart op te halen maar die was er ook niet
DUS VRAAG IK ME AF WAT VOOR SOORT BEZORGERS JULLIE IN DIENST HEBBEN !
Bij het afleveren van de zending troffen wij u helaas niet thuis. De zending is bezorgd bij uw buren om vertraging te voorkomen. In uw brievenbus treft u ook een 'Niet Thuis Bericht' aan.
Informatie bezorging
Naam: wijk
Locatie: buren72
Datum en tijd: donderdag 8 september 2022 17:34
HOE VERZIN JE ZOIETS , HET IS EEN SCHANDE VOOR DE PAKKETDIENST
GROET
L.M.Sprokkelenburg
Bij een proef abonnement minstens 5 dagen geen krant gehad. Je wordt geacht iedere dag als er geen krant is het te melden, kortom je blijft aan de gang. Getracht via een mail uit te leggen dat het structureel fout gaat, geen antwoord. Zelfs een keer de krant van gisteren tegelijk gehad met de krant van vandaag. Ook vaak krant veel te laat. Mijn abonnements geld heb ik gestorneerd. Vervolgens een betalingsherinnering. Klantenservice gebeld, na 10 minuten eindelijk een medewerker wordt je nog afgezeken ook. Ach meneer, voor dat geld is het nooit een wanprestatie toch? We hebben nou eenmaal te kort aan bezorgers daar kunnen wij ook niks aan doen. Wel, hier noooooit meer de Gelderlander en die kansloze helpdesk is gewoon een onbeschofte bende.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Waardeloos geen contact te krijgen. Chat zeer basic, telefoon werkt niet,.....Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Ik heb op basis van mijn energie prijzen alles na gerekend en het klopt niet met het geadviseerde termijn bedrag. Scheelt 500,00 per maand.
Heeft men het risico ingecalculeerd dat de prijzen verder gaan stijgen ? Zijn mijn Kwh en M3 nog niet bijgewerkt? Waar is dit op gebaseerd?
ben al reeds dagen tevergeefs aan het bellen ..........zo wordt je ongevraagd en ongewenst in de problemen gebracht ! schande !Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
I would like to cancel my mobile contract. I need the contract 6 months a year only. Before I could cancel in your store at Sneek. Now I was told that would not work anymore. How can I proceed?Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Best
Sylvia
Van Rabobank een nieuwe betaalpas ontvangen. Het design is werkelijk om je te schamen en lijkt op speelgoed kaarten of kaarten van goedkope bedrijven/instellingen.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Er staat niets op de voorzijde en op de achterzijde staat in mini grijze digitale letters waar het werkelijk om gaat.
Hebben jullie geen design beleid meer.
Een betaalpas is een waarde kaart en geen kaart uit een spelletje.
Geen service is ook serviceLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
schande niet te bereiken
Zo vaak gebeld, heel lang aan de lijn gehangen. Niemand aan de telefoon gehad.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Heel slecht!!!!
Oeverloos lang wachten op verbinding. Meerdere keren geprobeerd. Vandaag 8-9 -2022 1e keer binnen 8 minuten contact.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Vraag over de opgegeven bedragen bij het maandoverzicht. Berekende bedragen wijken af van de brief variabele tarieven voor de maand augustus.
Verschil 47,40 euro ten nadele van klant. Door uw medewerker aangegeven dat die maandelijkse brief slechts indicatie zijn.
Verzoek de maandgegevens van de mail d.d. 14 juli 2022 te vergelijkend met het maandelijkse energierapport augustus 2022. Over een indicatie wordt nergens gesproken.
Van 12 uur tot 18 uur op monteur gewacht. Hele dag thuis gebleven.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Géén monteur gezien. Ziggo beweert dat er niemand thuis was, dus 35 euro voorrijkosten in rekening gebracht. Pertinent onjuist. Leugen .
Voorrijkosten betalen: NO WAY.
Na eerste melding , nog steeds geen krant ontvangen, nu 8 keer niet ontvangen.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Wat is de oorzaak, en wanneer krijg ikweer een krant? Slechte communiecatie, kom met antwoorden.
Dit kun je niet goed maken met een vergoeding .jullie zijn amateurs
neem contact op met mij.
dit bericht is ook namens 3 andere flat bewoners. Bezorg de krant blijf niet o je kantoorstoel zitten doe iets.
graag snel bericht.
Wat een klote telefoon systeem. Weer geen gebruiks mogelijkheden in het buitenland. Ik kap ermee, waardeloos.Lees alle beoordeling van Simyo Klantenservice (2)
Wat een administratief zooitje is het bij Ziggo. Onterechte facturen sturen en als gewone man kan je dan weer veel tijd investeren om dat recht te breien. Of je laten naaien en het geld maar gewoon betalen.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Na een kwartier wachten kreeg ik een aardige mevrouw aan de lijn .Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
zij begreep mijn vraag en heeft mij naar wens geholpen.
Een 0.Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)
Maand geleden klacht ingediend. Reeds 4 a 5 x gebeld. Nog steeds niet teruggebeld.
Stadgenoot is bijna onmogelijk te bereiken.
Nog steeds geen reactie op klacht en reparatie verzoek. Dit is te zot voor woorden. Ik zal andere stappen moeten ondernemen
Contact opnemen om abonnement op te zeggen is niet mogelijkLees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)