Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Als klant van Ziggo ben ik overgehaald om Mobiel voor mijzelf en mijn echtgenote over te stappen naar vodafone. Het zou probleemloos met nummerbehoud kunnen en moeten verlopen met hooguit een uur uit de lucht bij de omzetting. Jullie hebben 6 Augustus (bevestigd door jullie medewerker en youfone ) als datum doorgegeven voor de omzetting. Youfone heeft het contract dan ook per de 6e beeïndigd. In jullie eigen planning hebben jullie echter het omzettingsmoment gepland op de 10e eind van de dag. Sindsdien heb ik dagelijks, inmiddels ettelijke uren, kontakt gehad met jullie medewerkers en Ben Geen steek vender gekomen. Loze beloften of onder het mom van even ruggespraak in de wacht gezet net zolang tot je het na meer dan 40 minuten maar opgeeft. Het lijkt wel of jullie policy is de klant net zolang aan het lijntje te houden totdat het probleem de 10e eind vd de dag wordt Ik weet dat de activatie als jullie willen binnen 2 uur geregeld kan worden.Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Geachte mevrouw/mijnheer,Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)
Vandaag is rond 13:45 uur een bestelwagen van HelloFresh gekomen en heeft zijn bestelling in de flat waar ik woon afgeleverd.
Dat wil zeggen, de chauffeur parkeerde zijn betselwagen voor mijn balkon op de oprit en op 2 m afstand liet hij ongeveer 10 minuten tot een kwartier zijn diesel aan staan.
Buiten dat het een enorme bak onprettige herrie geeft, is de uitstoot absoluut smerig en ongezond, als ik bij 30 graden mijn balkondeur open heb, ook als ik ze dicht zou hebben.
Toen mijn vrouw hem hierop aansprak snapte hij totaal niet dat er ook maar iemand last van zou kunnen hebben.
Op jullie site las ik de volgende slogan:
Compenseer jouw CO₂-voetafdruk
Wij gaan 100% van onze directe CO₂-uitstoot compenseren, zo worden wij jouw milieuvriendelijke maaltijdbox.*
Dus hoe gaan jullie in vredesnaam hiermee om, als jullie chauffeurs zelfs niet in de gaten hebben dat ze mensen hiermee verschrikkelijk hinderen, 10 minuten tot een kwartier de viespeuk aan het uithangen zijn en zelfs een antipathie voor uw bedrijf aan het opbouwen zijn.
Volgens mij is in ieder geval die voetafdruk vandaag een stuk groter geworden.
Waardeloos bedrijf!Lees alle beoordeling van Telfort Klantenservice (3)
Afspraak gemaakt telefonisch voor reparatie van de glasvezel kabel. Monteur komt namens kpn En maakt alleen een foto vd schade. Dit terwijl ik duidelijk aan de telefoon af heb gesproken dat de kabel door midden was en daarom reparatie nodig heb. Vervolgens willen ze dat de stratenmaker een stuk open laat en 2x langs gaat komen en dat hun dan vrolijk alles
Op zijn gemak kunnen doen.
Ik beveel dit hele k*t bedrijf niet aan en al helemaal zou ik niks meer van deze service pakken. Werken alleen hersenloze die uit zijn op je geld en service is er niet .
Van het kastje naar de muur als het hun uitkomt en verder hebben ze schijt.
Bedrijf is -10 waardig en personeel zo onkundig dat een groente boer nog meer antwoorden heeft .
Het zijn gewoon eikels met een grote bek en hij meent dat hij met een vuist op mijn voordeur slaan het kenteken van deze bezorgen is VP-233-N daarbij heeft hij geschreeuwd dat hij de pakketjes hier niet meer afleverd en dat hij het volgende keer gewoon bij een servicepunt afleverde.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Op het moment dat ik het kenteken opschreef of ik artelijke wel het nummer goed heb opgeschreven en dat met het logo van DHL op het voertuig dit een goede reclame
Online boodschappen laten bezorgen,hebben ze vergeten geld van van 2 kratten te verrekenen.Heb gechat ,maar dat ging niet zoals het hoort.Tijd gewacht ,de eerste chatter liet het weer door een ander verder afhandelen.Het duurde te lang,Met zeer ruime tussen pauze.Mijn verpleging kwam.Later geprobeerd te telefoneren,maar dat kost 0,90 cent per minuut,heb ik maar niet gedaan.Dan zou ik de 8 euro die ik te veel heb betaald ,aan het telefoneren kwijt zijn als ze je zo lang laten wachten als op de chat.Zou het heel prettig vinden dat als ik online bestel en er klopt iets niet,je een onbetaald nummer zou kunnen bellen.Betaal toch de bezorgkosten,en ik begrijp dat er echt wel eens iets mis kan gaan.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Telefoon wordt niet opgenomen en de hele dag is er geen live chat beschikbaar.Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
voor 83+ser is de ervaring over kontakt met AD belabberdLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
vb krant niet bezorgt OK kan gebeuren Even weten of dit zo blijft
Dan via website informeren Nou vergeet het maar
Men kent het wachtwoord niet.
Kan het niet vergeten zijn ?
Het staat hier in steen gebeitelt!!
Niet van plan : nieuwe wachtwoorden aan te maken.
Groet van 50 jarige klant tot 31-12-2020
Ik had problemen met het installeren van uw hotspots, uw collega heeft me geprobeerd te helpen, maar na 45 minuten was het nog niet gelukt. Ze verwees me door naar uw Ziggo/vodaphone winkel in Helmond. Daar heeft vanochtend een vrouwelijke medewerkster alles naar mijn volledige tevredenheid opgelost. Mijn hartelijke dank daarvoor, je mag ze van mij gerust bevorderen!!Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Ik heb nu driemaal een poging gedaan om mijn abonnementt op te zeggen.Tweemaal via een betalende side(kon niet,mag nietenzvoort)De laatste keer schriftelijk aan hun adres.Het adres was na veel moeite gevonden.Enfin,er wordt nod steeds afgeschreven.Nu stuur ik. Het bericht aangetekend,dan geen antwoord een deurwaarder om het betaalde geld terug te eisen.Videoland is van rtl een hele grote organisatie,wie heeft daar de leiding?Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)
Inchecken lukt niet ik kan op geen enkel manier nederlands contact opnemen!!!!!Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Waardeloos! Wacht al ruim 5,5 maand op mijn restitutie van de tickets! Je kunt niet met ze telefoonneren en krijg op elke e-mail een automatische mail terug met dezelfde informatie. Maar geen informatie aansluitend op mijn restitutie verzoeken.Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Boek nooit meer via vliegwielen.
Vele malen gebeld over leveringen die niet worden afgeleverd terwijl gewoon thuis bent en dan kan je alsnog naar een service point toe ,is gewoon klopte personeel wat jullie hebben.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Beste KLM, wat een dramatische service. Vlucht zonder pardon geannuleerd en ik kan jullie via geen enkel kanaal bereiken. Online restitutie aanvragen lukt niet en vervolgens wordt er doorverwezen naar KLM reserveringen of je travel agent. Na inmiddels meerdere pogingen jullie telefonisch te bereiken is de aanvraag nog steeds in gang gezet. Schandalig! Ik was altijd zo te spreken over jullie service maar hiervoor is 1 ster nog teveel. In één woord jullie organisatie: KANSLOOS!Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Jammer , uw medewerkers kunnen waarschijnlijk NIET meedenkenLees alle beoordeling van Leidsch Dagblad Klantenservice (10)
45 jr abonnee ,vorig jaar gestopt Heb jammer genoeg mij toch over laten halen om 1 jaar toch nog te proberen . Maar nu moet ik de volle maanden aug ,sept door betalen tot 1 okt ,terwijl mijn abonnement 19 sept stopt
In het afgelopen jaar 9 keer geen krant ontvangen De medewerkster liet mij weten steeds te bellen ,maar de tel.kosten zijn hoger als de krant
Bij deze wil ik nu mijn abonnement opzeggen ,zo ga je niet met abonnees om
P.Zandbergen
Poldermolen 36
Noordwijkerhout
Super slecht verbinding. Valt elke keer uit of kom er helemaal niet in. Kan alleen op de tablet of telefoon kijken. Slecht telefonisch bereikbaar!! Zelfs al paar keer een mail gestuurd geen reactie!!!Lees alle beoordeling van Videoland Klantenservice (40)
Eerlijk is eerlijk! Ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en heb uiteindelijk telefonisch contact genomen met de klantendienst van Centerparcs.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ik had onmiddellijk contact (géén ellenlange wachttijd!) en kreeg daar een zeer vriendelijke Nederlandse mevrouw aan de lijn, die begrip had voor mijn probleem. Er werd een oplossing gevonden waar ik mij kon in vinden, en waar ik heel tevreden over ben.
Dankuwel, onbekende Nederlandse mevrouw, u bent een voorbeeld!
Dag 5: nog steeds geen reactie van Centerparcs. Ik weet nu met zekerheid dat de mail niet bekeken wordt...Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Het stikt van de onjuist- en onwaarheden in artikelen. Vooral omtrent Donald Trump en Verenigde Staten. STOP DAARMEE. Verenigde Staten bestaan uit 50 landen met 160k corona gerelateerd. Per land MAAR 3.200 doden.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Vandaag voor de zoveelste keer geen krant ontvangen. Ben er vaak heel boos, kwaad en behoorlijk chagrijnig van geworden, maar nu word ik er alleen moedeloos van. Schreef altijd de klantenservice aan. Kreeg dan een briefje of telefoontje terug met allerlei excuses. Maar er is geen kruit tegen gewassen. Hoeveel keer ik de krant op die manier gemist heb? Ik schat zeker zo'n 40 tot 50 keer in nog geen twee jaar tijd. En heel vaak gaat het dan natuurlijk net om de zaterdag- of maandagkrant. Heb mijn abonnement ook al een paar keer willen opzeggen, maar ja, wat dan? Ik wil gewoon een papieren krant in de bus. Is dat nu zo veel gevraagd?Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Klantenservice kan niet worden bereikt na de annulering van een boeking, ronduit geen service zeker indien er nog geen geld is ontvangen voor een terugbetaling .Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Inmiddels toch een chat functie gezien alleen is die niet altijd zichtbaar. Eindelijk ook een contactformulier gevonden die kennelijk alleen zichtbaar is na sluitingstijd, wat alleen ook niet altijd werkt. Vandaag is het contactformulier wel beschikbaar en dat juist tijdens openingstijden. Volgens mij moet er hoognodig naar gekeken worden.Lees alle beoordeling van HEMA Klantenservice (8)
Slechte service. Pretenderen een reisorganisatie te zijn, maar kunnen alleen de accomodatie als het meezit beheren. Voor de rest doen ze helemaal niets voor je als er iets misgaat. Dan had je schijnbaar in de kleine lettertjes moeten lezen dat zij daarvoor niets voor je kunnen betekenen. Boek dus gewoon zelf je accomodatie en vlucht! Waarschijnlijk goedkoper en je bent in ieder geval zelf in controle. Er zijn geen voordelen.Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
De dames van de klantenservice blijven wel altijd netjes.
4 dagen verder en nog steeds geeft Centerparcs geen teken van leven...Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Dikke pluim!
Als ik kijk bij klantenservice staat er dat ik een email kan sturen, maar als ik op de link klik krijg ik alleen een telefoonnummer. En dat er nog geen chat functie is, is wel heel erg ouderwets.Lees alle beoordeling van HEMA Klantenservice (8)
Ik ben jarenlange klant en boek jaarlijks een verblijf van een week in een vakantiepark in Nederland, en dit samen met kinderen en kleinkinderen. Dit kostte mij dit jaar de belachelijke som van 4.150 euro, waarvan 132 euro annulatieverzekering. Dan spreken we nog van een vroegboekkorting, want anders zou de prijs zo’n 700 euro meer geweest zijn...Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Voor deze prijs zou je dan toch mogen verwachten dat men reageert als je een e-mail verstuurt...
Ondanks het feit dat er twee verschillende e-mailadressen gekend zijn om met Centerparcs contact te nemen, wordt op geen enkele van de twee gereageerd. Mijn mails werden telkens verstuurd met ontvangst- en leesbevestiging, maar iedere reactie blijft uit. Ben nu al vier dagen bezig met proberen om via e-mail contact te maken...
Wat is dan nog de zin om een contact e-mailadres te publiceren? Een dikke nul op tien voor CenterParcs (of moet ik zeggen “Pierre et Vacances”....)
Ik denk dat ik naar de toekomst toe twee keer zal nadenken alvorens nog bij Centerparcs te boeken!
Slecht stelletje oplichters, geld van de regering vragen en een nieuw pand in aanbouw. Niet te geloven hoop dat jullie failliet gaan.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Zeer slechte ervaring WIA uitkering gestopt omdat ik niet al mn bladzijde's uit mijn paspoort had laten zien zit nu met betalingen wat ik niet kan doen schandalig en ook nog eens corona erbijLees alle beoordeling van UWV Klantenservice (5)
Waardeloos! Nog steeds geen reactie op mails in verband met restitutieverzoek!!!!Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Waardeloos de vragen welke je stelt via Nina is een AFSCHEEP systeem. En om een telefoon gesprek te voeren van 0.90€ cpm met geen enkele garantie dat er dan iemand aan de telefoon komt die wel kan antwoorden op mijn vragen is heel vervelend. Wil gewoon een email kunnen sturen !Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Ik vind het een hele kwalijke zaak dat als je vijf euro voor een broodje moet betalen je niet eens vrijgebruik kunt maken van het toilet. Vind dat zeer kwalijk.Lees alle beoordeling van Bakker Bart Klantenservice (4)